Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ! Am o pierdere de ulei pe la semeringul de la vibrochen. Pierderea am depistat-o inca da la schimbul de distributie adica acum cam 60k km. Desi am inlocuit de atunci semeringul pierderile au continuat iar acest lucru nu imi da pace deoarece uleiul astfel scurs ajunge sa umezeasca cureaua de distributie. Eu am in plan o revizie generala care include si inlocuirea distributiei si ulei si filtre placute de frana etc. Intrebarea este: Daca schimb doar uleiul si filtrul de ulei, care si-a trait si el viata, pot ulterior sa intervin la distributie si semering fara a mai fi nevoit sa scot uleiul ? Sau cu alte cuvinte: cu motorul oprit, nivelul de ulei ajunge la semering ? Poate fi alta explicatia pierderilor de ulei din zona vibrochenului ? Intreb asta deoarece la schimbul trecut nu s-a rezolvat problema prin inlocuirea semeringului.
A doua problema: o zona umezita cu ulei la garnitura capacului tachetilor. Sa inlocuiesc garnitura ca si cum ar fi o problema de etanseitate sau sa ma intreb de ce e presiune sub capac ?
Si cum pierderile nu vin decat cate 3 iat-o acum si pe ultima: pata de ulei la imbinarea interculerului intre corpul de aluminiu si capacul de plastical acestuia. Se poate lipi ?
In speranta ca s-a incheiat sezonul pierderilor va multumesc pentru eventualele sugestii !
Skip ads

  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Acelasi semering l-am schimbat si eu caci dadea semne de oboseala - avea foarte putin ulei prelins dar am zis ca la distribuite nu umblu la fiecare 10k km si atunci l-am inlocuit,
masina o ridicasem pe un butuc pe partea dreapta, dar tot am scos uleiul din baie, sincer nu stiu daca trebuia neaparat sau nu dar am preferat sa fiu sigur ca nu am alte surprize in timpul operatiei de schimnare - surprize de genul sa vina intr-una uleiul peste mine
mai la capacul de culbutori ai putea incerca sa strangi usor suruburile acestuia, daca nu da nici un rezultat nu stiu cumperi garnitura.
eu am folosito pe cea veche care nu era fff grazava, insa important este daca vei inlocui sau demonta garnitura ca la colturi drepte sa pui putin mastic rezistent la temp - pasta rosie sau neagra, prin colturi ma refer la capatul din dreapta si stanga al axelor cu came(in partea drepta cand privesti motorul din fata masini are 2 semicercuri chiar pe directia axelor came cel putin la X16xel ,semicercuri acoperite doar de garnitura -acolo neaparat pui mastic) si unde ai unghuri ascutite , cum e la lagarul de la axele cu came,
Daca e presiune sub capac dai busonul de ulei jos pui mana pe gaura si vezi , daca e intr-adevar e cam naspa - ai gaze in carter care de obicei sunt de la segmenti care nu etanseaza.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cornel-02 - ai umblat cumva pe la pompa de ulei? Daca da sa stii ca si aceasta poate fi o cauza a aparitiei uleiului in zona mentionata de tine. Asta din cauza capacului de la pompa de ulei care are o hiba din nastere, iar dupa demontare marea majoritate a mecanicilor nu stiu unde anume trebuie pus silicon.
Alta cauza poate fi si simeringul de la pompa de ulei, care este vecin cu cel de vibrochen.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
NU. Nu am umblat la pompa de ulei niciodata adica de 4 ani de cand am masina. Totusi avand in vedere ca intotdeauna au existat "scursuri" pe acolo as putea sa presupun ca a umblat vechiul proprietar si s-au intamplat cele descrise cu capacul pompei. In acest caz, ce as putea face cand umblu la distributie ca sa scap de belea ? Stiu ca mai exista o hiba cu piulita fuliei pompei de ulei. Nu trebuie sa umblu la ea, nu-i asa ?
Skip ads

  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Se poate schimba simeringul de la pompa de ulei? Un mecanic mi-a spus ca nu se poate schimba fara pompa de ulei.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
De ce sa nu se poata schimba ? Trebuie sa scoti piulita si fulia pompei de ulei si apoi ai acces la semering. Problema este cum montezi la loc fulia si piulita fara a exista riscul sa se desfaca in mers.
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am intampinat si eu astazi o problema . Am observat impreuna cu mecanicul caci semeringul de la axul cu came este umezit cu ulei .Neavand acea cota de semering ( am cautat-o peste tot ) am lasat acelasi semering . Imi poate cauza vreo problema pana la schimbul urmator de distributie ? Am inteles caci nu este bine sa fie deloc ulei pe la distributie . Sunt doar fffffffffffffff putine urme de ulei
  • bcrysty

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut. ce tip de ulei folosesti?
si eu am avut problema cu scurgeri de ulei pe la garnitura de chiloasa. am schimbat-o si tot degeaba. aveam ulei 5W40. Am pus ulei 10w40 castrol si un tub de metabol si s-a rezolvat problema. nu mai curge de loc.
Skip ads

  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@bbbbbbb nu e nici o problema daca a curs ffffff putin ulei, dar nu poti sti cat de mult va curge dupa 5000km sau 10000km, macar daca nu poti sa il schimbi imediat stai cu ochii pe el sa vezi cum se comporta(din cand in cand mai dai jos capacul de protectie al distributiei si verifici daca a mai curs, cat a mai curs....), daca ai posibilittea schimba semeringul, costa vreo 20lei,eu am dat 20 lei pe cel de la arborele cotit il gasesti la orice magazin normal de piese auto si nu e mare stiinta sa il schimbi numai ca ai multe de demontat.)
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Merci mult . Incerc sa stau cu ochii pe el . Oricum acolo nu este chiar atat de mult ulei si presiunea nu este chiar atat de mare ca la cel de la vibrochen .
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Uleiul pe care il folosesc "bcrysty" este ARAL 10W40
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Revin pentru a raspunde la intrebarea mea de inceput. Poate altcuiva ii va fi de folos. Desi intrebarea imi pare acum stupida, dupa ce am demontat si montat tot, am ajuns la concluzia ca nuvelul de ulei in baie este mult mai sus decat semeringul de pe arborele cotit. Nu stiu cum de am putu sa-mi fac griji pentru asta.
In alta ordine de idei, nu cred ca se rezolva o pierdere de ulei folosind ulei mai vascos si as evita fara discutie solutiile miraculoase.
Skip ads

  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Perfect de acord cu cele spuse de cornel_02 , nici eu nu sunt deloc de acord cu schimbarea uleului intr-unul mai vascos sau cu adaugarea de solutii minune, cand pe la un semering incepe sa se piarda ulei remediul este unul singur si anume inlocurirea lui cu unul nou
toate cele bune
  • DumyD

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2006

  • Mesaj Privat
victorniculescu a scris:Perfect de acord cu cele spuse de cornel_02 , nici eu nu sunt deloc de acord cu schimbarea uleului intr-unul mai vascos sau cu adaugarea de solutii minune, cand pe la un semering incepe sa se piarda ulei remediul este unul singur si anume inlocurirea lui cu unul nou
toate cele bune

Da eu sunt perfect deacord cu voi..... si eu am aceasta problema cu semeringul!
Dar ca sa-l pot schimba trebuie in primul rand sa ajungi la el, adica 1.) sa dai jos fulia...... ei, eu nu pot sa dau jos aceasta fulie...este incapatanata rau...nu se desface, am incercat toate posibilitatile...am fost la 2 sevice-uri nu au reusit sa faca nimic baietii!
Nu am incercat la reprezentanta...dar mie frica ca ma usuca si aia de bani!
Alte idei astept cu placere!
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Te referi la fulia pe care calca cureaua de accesorii (pompa apa, alternator, AC) care este prinsa cu 4 suruburi, sau la pinionul pe care vine cureaua de distributie si care este fixat direct pe arbore cu pana ? Pe care nu poti sa o scoti ? Eu am intampinat probleme cu amandoua dar le-am scos singur.
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
hmm
nasoala chestie, incearca sa slabesti surubul de la fulia de accesorii ciocanind usor in T-ul de forta in timp ce altcineva trage de el in sensul desuruburii- din cate stiu e filet normal
insista caci trebuie sa se desfaca la un moment dat
  • DumyD

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da! Multumesc pentru sfaturi....numai ca tre sa caut un service si un mecanic hotarat!
Pana la urma trebuie sa se desfaca!
  • DumyD

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Scuze ca nu am mai intrat pe aici pe la voi.
Am reusit sa desfac fulia...cu un pistol deroti pentru camioane , avea un mastik albastru pe surb si de aia era asa de incapatanat!
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am o problema cu ulei pe la simeringul de la vibrochen, si am schimbat azi distributia si nu am reusit sa desfacem surubul ala care tine roata dintata, mecanicul a zis ca patineaza ambreiajul si nu prea tine contra, si daca forteaza nu stiu ce se duce si sparge supapele Sad any ideas ?
  • DumyD

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bx3m a scris:Salut, si eu am o problema cu ulei pe la simeringul de la vibrochen, si am schimbat azi distributia si nu am reusit sa desfacem surubul ala care tine roata dintata, mecanicul a zis ca patineaza ambreiajul si nu prea tine contra, si daca forteaza nu stiu ce se duce si sparge supapele Sad any ideas ?

Cauta o vulcanizare cu pistol de camioane.
Dai roata jos si o desfaci cu ala cat sa o slabesti si apoi te duci la mecanic.
Eu cel putin asa am facut dupa ce am fost pe la 3 serviceuri care nu au reusit sa desfaca surubul ala, ba mai mult am blocat volanta cu o surubelnica si neam pus 2 insi cu ranga. s-a indoit jurubelnita......si tot nu am reusit. Cel mai bine cu pistolul de camioane ca desface in "suturi" puternice.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR