Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Yo!

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timisoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Saluty,

Am observat de la un timp la masina mea un comportament ciudat. La turatii mici si in special cind motorul este rece motorul nu merge rotund ci sacadat. Aveti idee de unde poate sa vina problema asta ?
Si inca ceva am observat ca daca accelerez brusc ..parca nu am forta pina la 3000 de ture deabia de la 3000 de ture parca isi da drumul motorul ...si in acelasi timp (dupa 3000) socoate un fum megru.
sa fie uleiul prost (Mobile 10W40) sau .. ?
Skip ads

  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
mers sacadat la turatie mica si motor rece. foarte posibil sa fie dus senzorul pozitie arbore cotit sau senzorul pozitie ax cu came. cei doi senzori dau informatia despre starea motorului ... in momentul in care unul dintre ei se strica informatii este data de cel de al doile (dar nu este exacta).
Ai observat cumav o crestere a consumului ? sau niste nici explozii ???
senzorul arbore cotit ... furnizeaza informatia despre motor in ce stare se afla iar senzorul ax cu came ofer informatia despre faza motorului (admisie , evacuare ). daca de ex senzorul de la axul cu came este stricat este posibil ca senzorul de arbore cotit sa decalseze injectarea de benzina cind motorul se afla in evacuare ... si de aici poate rezulta un mers sacadat. (la turati mai mari comportamentul se mai diminueaza). oricum merita o diagnoza pentru faza asta.

cit despre faza cu fumul ... e foarta posibil sa fie din cauza uleiului. Verifica uleiul daca de ex are miros de benzina in el ... pote e dusa ceva garnitura.
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
ceva asematator patesc si eu dar cand e turat sub 2000 parca are motorul ceva intreruperi dar daca apas acceleratia mai serios scap de aceste sacadari, oare astea ar putea fi cauzele sa stiu sa nu dau o plasa de bani prin service?!
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
testerul oare detecteaza ceva in cazul meu? ca as vrea sa rezolv problema in aceasta saptamana?!
Skip ads

  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Imi spunea cineva ca pe la 1800 - 2000 de ture se simte cum intra turbo - si la mine se intampla acelasi lucru, chiar foarte sesizabil, daca masina curge efectiv - adica atunci cand n-o accelerezi...daca trec de acel punct critic nu se mai simte nimic...banuiesc ca nu e o problema de motor...sper.
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nu cumva ai termostatul blocat pe deschis si astfel ti se incalzeste greu motorul si isi da in nas la plecare de pe loc?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ce masina ai? la a mea mersul sacadat si datul in nas la turatii mici s-a dovedit a fi vina valvei egr, blocata pe inkis....
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca un onorabil coleg de-al nostru din Timisoara, adica "sbirlut" posesor de Vectra a avut si el la un moment dat probleme cu senzorii.
Poti sa-i ceri si lui parerea inainte de a te duce la un service.
  • banica.alex

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la mine problema era de la fisele de la bujii .. dadea in nas la turatii mici .. aveam 2 fise duse .. imediat ce le-am schimbat a mers impecabil .. eventual poti sa mai schimbi/cureti bujiile .. ca sa nu mai zic ca mi-a consumat si bateria in perioada asta (baterie care era noua) .. si evident mai creste si consumul
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Yo! daca ai completa datele masina, motor, an... ai fi mai explicit, asa discutam cam degeaba. La motoarele noi daca ECU nu are semnal de la senzorii de arbori el taie injectia/aprinderea.
Poate fi si de la EGR.
Completeaza-ti datele, da detalii, foloseste cautare si mai vorbim pe urma....
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare opelisti! Am si o mica problema care sta in felul urmator: Cand sunt in mers cu masina , motorul trage bine , are vlaga in el dar atunci cand o scot pe liber merge sacadat si sta turat la 1200 pana cand se opreste roata dupa care iar toarce frumos de tot si e gata sa manance asfaltul. Aveti vreo unu idee de ce nu-i place pe liber? Very Happy
O zi faina sa aveti!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR