Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • eu
  • OP
  • 714 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Este vorba de masina din semnatura si problema este urmatoarea:
Cand este rece motorul (dimineata) nu sta la relanti. Porneste din prima cheie, merge 10 sec. si apoi se opreste. Tot asa o tine pana se incalzeste mototrul.
Aaaa.... si inca o chestie. Se aude la esapament ca si cum ar da mici rateuri. Nu stiu ce sa fac ca nu s-a stocat nici un cod de eroare.
Daca aveti vreun sfat.... multumesc.
Skip ads 60' (0/3)

  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eu la a mea (vectra a 1,6i din 92) aveam soc electronic si dupa ce porneam la cateva secunde intra socul in functie o tura si pe cum se incalzea motorul scadea turatia. eu cred ca la tine cam asta e problema, socul electronic. s-ar putea sa nu mai functioneze . incearca sa o turezi tu apasand acceleratia si tinand-o undeva pe la 1000 de ture
  • eu
  • OP
  • 714 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Se opreste si daca o tin la 2500 de ture. Parca tuseste Smile E ca si cum i-ar taia alimentarea.
Aaaa... si C20NE e injectie multipunct.
  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa nu-ti lucreze bine vreo bujie sau vreo fisa de bujie.nu-ti pot da un raspuns sigur ca nu am patit, poate intra cineva care a mai patit sau stie ce poate fi.
Skip ads 60' (0/3)

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ce tip de injectie are, Motronic M1.5 sau ML 4.1 ? Oricum e f. probabil sa ai probleme cu IAC-ul (idle air control) sau cu EVAP-ul (evaporative emission canister purge valve). La IAC dc. sunt probleme ar trebui sa se simta si in mers, sa se opreasca la o franare mai lunga cand e scoasa din viteza. Dc. nu se intampla asta, e putin probabil sa fie IAC-ul. EVAP-ul e o chestie rotunda, plasata sub furtunul pe care e IAC-ul si contine o electrovalva a.i. cand pui 12 V pe terminalele ei tb. sa se deschida, in rest stand inchisa.
  • iuliansfilie

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: suceava
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
și eu pățesc la fel la Vectra A din 92, 1.6 i. bănuiam că e din cauza mizeriei care s-ar fi desprins de pe pereții rezervorului, pt că mi s-a întâmplat după ce am pus o sticluță de injector cleaner în rezervor, până atunci neavând probleme de acest gen.... și nu știu ce să-i fac.
aaa, și am schimbat și filtrul de benzină, dar e aceeași treabă...
  • eu
  • OP
  • 714 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Deocamdata am tractat+o pana la service azi dimineata si dupa ce i-am schimbat filtrul de benzina a pornit din prima. Laughing
Acum testul final il vor reprezenta urmatoarele zile cand o voi tine sub observatie.
@iuliansfilie: cand e rece si o pornesti, la cat iti sta turometrul?
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La mine turometrul sta la pornire pe la 1200 rotatii si in timp ce motorul se incalzeste scade,iar cu motorul cald sta la 900.Daca te ajuta cu ceva .
Skip ads 60' (0/3)

  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2005

  • Mesaj Privat
si eu am aceasi problema:( trebuie sa o tin turata..ca moare cand e rece..si imi da niste rateori..mai am si tobe sport..zic astia ca dau cu petarde:)))
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu a scris:Multumesc pentru raspunsuri. Deocamdata am tractat+o pana la service azi dimineata si dupa ce i-am schimbat filtrul de benzina a pornit din prima. Laughing

Dar la ce service ai fost, ca poate avem si noi nevoie, mai stii poate se gasesc unii care decat curata/aerisesc filtrele de benzina pline cu apa in loc sa le inlocuiasca... Wink
  • eu
  • OP
  • 714 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Se pare ca nu am scapat. Ba mai mult... azi era sa o iau la picioare... Twisted Evil
Deci... de pornit dimineata a pornit perfect. Relantiul statea cam jos, dar am zis ca merge... nu statea tat de jos cat sa tremure masina. Plec la serviciu, merge perfect 2+3 km, urmeaza un stop. Stau la stop si cand sa plec bag in viteza 1 (logic, nu?). Ei bine dupa ce s-au invartit rotile cam o tura (2 sec) cand sa dau a 2-a calc mai intai ambreiajul, nu? Ei bine cand am calcat ambreiajul turatia a scazut la 500 ture, s-au aprins pentru o sedcunda toate becurile de la bord, masina s-a infranat brusc si apoi a mers bine. La urmatorul stop la fel, la urmatorul la fel..........
V-as ruga daca puteti sa-mi spuneti care e valva aia care controleaza relantiul sau ce trebuie sa schimb. As vrea sa rezolv pana de sarbatori. Multumesc mult.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu se opreste cand pui o frana mai lunga si ea fiind scoasa din viteza, e putin probabil sa fie IAC (iddle air control). Poate fi de vina de ex. senzorul VAF. Daca nu ai rabdare sa le verifici tu, du-te la un service si zi-le sa verifice senzorii:
- IAC
- VAF/MAF
- IAT
- ECT
- MAP
- HO2S (sonda lambda)
Aproape oricare din astia poate fi responsabil.
Skip ads 60' (0/3)

  • eu
  • OP
  • 714 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am sunat la Radacini (stiu pe cineva acolo) si mi-au zis ca de la apa pe care am avut-o in benzina pana nu curat tot circuitul (rezervor dat jos, curatat injectoare si tot teaseul) nu scap. Asta e.
  • alinutz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu aiurea in tramvai : Te-ai gandit la clapeta de acceleratie?Ca sunt f.multe probleme la Opel pe benzina cu clapeta asta .
De ex. ca s-o identifici alte simptome sunt oscilarea relantiului cand e rece masina si in timp ajunge sa nu mai stea la relanti .
  • eu
  • OP
  • 714 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Pe langa apa mai era o problema: era o fisa de la o bujie dusa.
  • claudiu220405

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor,

In primul rand va urez tuturor La Multi Ani!
In al 2-lea rand...probleme..

1. De cateva luni bune merg cu consum de minim 10% exterior, mers lejer.
2. La rece se opreste motorul; mai jos simptomele:
- daca pornesc motorul, sta la relanti frumos, daca temperatura motorului nu este intre 80grade si cele 3 liniute albastre, si depasesc mai mult de 2500rpm, incepe sa nu mai traga, iar daca apas ambreiajul sa schimb viteza sau daca las pe liber(in mers) se opreste motorul, pornirea fiind destul de greoaie.
- am observat acum cateva zile ca daca nu trec de 2000rpm, nu se mai opreste motorul, insa de tras nu trage pana nu se incalzeste.
- dupa ce ajunge temperatura motorului la 80grade, merge brici(din cand in cand mai apare martorul luminos cu eroarea), insa aici alta poveste.
Mentionez:
- am curatat TB, EGR, verificat mufe, verificat vacuum, verificat senzor de termperatura motor(pentru posibile depuneri), tot la acest senzor am verificat continuitatea firelor pentru posibile intreruperi..nimic.

3.Am tester personal cu OP-COM si am urmatoarele erori:
P0170 - (2) Lean Exhaust - Not present(verificat vacuum totul in regula)
P0325 - (0) Knock Signal Circuit - Not present(verificat mufa si cablaj senzor detonatie, totul in regula)
P0130 - (4) O2 Sensor Open Circuit - Not present(eroare noua, care a aparut acum cateva zile)

Conform erorilor de mai sus sunt nevoit sa:
Mai verific odata instalatia vacuum.
Sa schimb senorul de detonatie si de temeperatura motor.
Sa repar vasul cu granule(fasaie gura de alimentare cang desfac busonul)
Sa verific senzorul de la sonda lambda, eventual schimbat(aici mentionez ca sigur am catalizatorul cam dus)
Sa desfac evacuarea si sa curat(am citit ca este un canal care face ceva legatura cu altceva si acesta se umple de mazga, nemaifiind functional corespunzator)

Astept din partea voastra si alte pareri in legatura cu problemele actuale, cel mai mult ma deranjeaza oprirea motorului la rece, iar apoi consumul exagerat.
Pot sa fac si alte verificari?Sunt necesare toate cele mentionate mai sus?
Nu de alta, dar este destula munca totusi si nu a vrea sa muncesc in zadar.
De asemenea mai am si fisierul text cu valorile inregistrate cu OP-COM, insa nu gasesc cum se poate atasa.

Model: Opel Vectra B 1998, 74kW, 1.6 16V X16XEL.

Astept raspuns cat mai curand posibil

Va multumesc.
  • ciprianoo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara.Si eu am avut cam aceeasi problema ca si tine.Mie la tester mi-a dat sonda lambda.Am inlocuito si mi-a disparut martorul de pe bord.Dar problema nu a disparut asa ca am inlocuit motorasul pas-cu-pas si clapeta de acceleratie.Daca te ajuta cu ceva.As zice sa apelezi la vreun prieten sau cunostinta care are acelasi motor si sa incerci schimbarea asta.
Masina e Vectra B '97 1.8 16v 85kw.
  • claudiu220405

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Merci de raspuns, dar am mai primit acest raspuns si pot sa spun ca un corp de clapeta acceleratie nou este 2400RON.
O sa vad una second cat este si sper sa dispara problema.

Mai astept si alte pareri intre timp.

P.S.:Sambata as vrea sa o pun pe rampa si sa rezolv problema!
  • ciprianoo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Poate ai noroc sa gasesti o clapeta la dezmembrari.Piesele noi sunt cam scumpe si pana nu sti cu exactitate care e problema nu are rost sa arunci cu banii Smile.Sonda lambda pentru masina mea era 600 ron cea mai ieftina si am ales sa merg pe varianta dezmembrarilor si am gasito la un pret chiar foarte bun(40 ron).
Totusi iti urez bafta:).
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR