Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare !
Celelalte discutii pe care le-am citit folosind functia cautare nu mi-au oferit raspunsurile dorite.
Problema este prezenta uleiului sub capacul distributiei. Am constatat ca exista ulei acolo vazand ca se prelinge ulei pe la imbinarile capacului. La ultima schimbare de curea mecanicul mi-a inlocuit si semeringul de la vibrochen. Astazi am scos capacul superior ca sa vad daca pot afla sursa pierderilor. Dupa ce l-am scos nu mai sunt asa convins ca pierderile vin pe la vibroche ci se pare ca e posibil sa fie si pe la axul cu came, si evident, cum zicea un coleg de forum, chiar pe la semeringul pompei de ulei. Uleiul este imprastiat peste tot pe acolo ajutat fiind probabil de forta centrifuga pentru ca pe curea nu e ulei, doar pe pereti. Ulei s-a scurs si pe la imbinarea capacului superior al motorului. Acum urmeaza intrebarea: Oare nu este posibil ca uleiul sa vina pe sus pe la imbinarea capacului tachetilor si apoi sa se imprastie in compartimentul distributiei ? Cam cat ar costa orientativ o manopera omeneasca pentru inlocuirea kitului de distributie si a celor 3 semeringuri ? Rolele le schimbati la fiecare schimb de curea sau din 2 in 2 ? Daca nu ar trebui scoase fuliile de pe cele 3 axe o rezolvam singurel de mult...
Skip ads

  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca problemele tale sunt de la semeringul de la axul cu came , am si eu aceeiasi problema dar negasind acel semering cand am schimbat distributia a trebuit sa-l las tot pe acela. Presiunea uleiului acolo nu este asa de mare ca cea de la vibrochen. Costul inlocuirii ar fi ca la schimbarea distributiei . Eu am dat 120 ron . Rolele trebuie schimbate la fiecare schimb de curea . Poti avea surpriza sa se blocheze una si sa rupi cureaua .
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
N-ai auzit sa se rupa cureaua NOUA din cauza rolei NOI care s-a blocat ? Eu am vazut la un prieten. Cu pierderile de la semeringul pompei de ulei am vb azi la un service si a zis ca la nici un motor y17dt caruia i-au schimbat distributia nu a gasit semeringul etans. E mult 220 ron manopera pentru schimbat kitul de distr.?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rola blocata inca nu am vazut, doar auzit. Patit de mine rola noua GM care huruia = pus aia veche...
Ca pret 220lei e un pic cam mult, daca schimba si simeringuri e ok, in Iasi se cere 150lei distributie Y17DT dar fara acte, bineinteles calitate maxima cu chei dinamometrice, pasta blocare etc. curatat ce e pe acolo, verificat ceva si pe la pompa ulei care e dracu' la astea....
Nu merge la Frontal, stiu istorii cu ei, asta este.
Skip ads

  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am vrut sa dau nume dar sunt de aceeasi parere. Dupa ce mi-au schimbat ei semeringul de la vibrochen pierderile s-au accentuat. Cu cat stau mai mult sa ma gandesc cu atat sunt mai hotarat sa schimb singur distributia. Am gasit in tis si cuplurile de strangere, chei dinamometrice se gasesc, cu indemanarea si experienta nu mi-e rusine....
Mai ma gandesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cornel, iti bagi mintile in cap si te pui la citit Shocked .
Schimba singurel ca nu e mare scofala, chei bune si dino, succes !
Motorul il tii sus pe pozitie si cu cricul, scindura si patura Laughing
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am vazut 2 vibrochene care aveau uzura la simering un sant destul de pronuntat. O fi simeringul asa tare incat sa uzeze metalul? Cand am dat jos simeringul de pe vibrochen nu se vedea uzura, dar la o cercetare mai amanuntita ( lumina puternica ) am vazut santuletul. Solutia pe care am aplicat-o a fost sa intorc simeringul Very Happy. Si buza lui nu mai calca pe sant. Specific ca am schimbat 2 simeringuri pana acum pana sa-mi dau seama de uzura de pe vibrochen. E drept ca simeringul are o forma speciala pt sens de rotatie, dar sper sa tina un schimb de distributiei.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dane esti tare. Credeam ca toata lumea o sa sara si o sa zica ca e complicat ca e riscant si ca daca mergi la service iti da garantie.... O incurajare din prima prinde f. bine si cu atat mai mult cand vine din partea unui meserias recunoscut. Am deslusit in documentatie cum anume se caleaza fulia axei cu came si cea a pompei de injectie. Nu scrie nimic de fulia vibrochenului. Nu ar trebui si asta fixata de blocul motor ? Si cea mai complicata intrebare este: cum fixez eu axa cu came si vibrochenul avand in vedere faptul ca trebuie sa le scot fuliile pentru a inlocui semeringurile ? Exista un dispozitiv special cu ajutorul caruie se tine contra fulia axei cu came dar cred ca ma descurc cu unul confectionat de mine. Cum fulia nu intra pe axa decat intr-o pozitie, atunci singura mea grija ar trebui sa fie sa nu rotesc axa. Ma insel cumva ? Mai greu este cu vibrochenul care nici nu stiu daca are sistem de fixare, si chiar daca il are nu ma ajuta fiindca tre sa scot fulia. Cine tine arborele in pozitia corecta pe timpul derularii operatiei de inlocuire a semeringului acestuia ? Trebie tinut cont si de faptul ca pentru o rotatie a axei cu came vibrochenul face doua rotatii. Deci teoretic fuliile pot fi pe pozitia perfecta dar din cauza rotirii cu 360 grade a arborelui cotit sa dau de belea. Despre semeringul pompei de ulei sper sa nu fie cazul sa umblu la el avand in vedere complicatiile posibile cu piulita, dar vedem. Si asa am epuizat toate cele 3 semeringuri care ar putea genera pierderi de ulei. Piesele se gasesc de toate pe stoc vremea se incalzeste rampa ma asteapta. Daca gasesc raspunsurile la aceste intrebari pornesc la lupta.
Skip ads

  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cornel_02 a scris:N-ai auzit sa se rupa cureaua NOUA din cauza rolei NOI care s-a blocat ? Eu am vazut la un prieten. Cu pierderile de la semeringul pompei de ulei am vb azi la un service si a zis ca la nici un motor y17dt caruia i-au schimbat distributia nu a gasit semeringul etans. E mult 220 ron manopera pentru schimbat kitul de distr.?


Eu am spus 120 RON nu 220 Ron mai cititi odata mesajul
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Iar eu am intrebat daca e mult 220 ron pentru ca mie atat mi s-a cerut. Nu am zis ca e mult 120, am intrebat daca e mult 220. Mi se pare un pret bun 120 desi toti mecanicii au cerut mai mult. Acum insa mi-a intrat in cap sa o rezolv singur. Vreau sa-mi demonstrez mie ca pot, nu e vorba de un pol de parale...
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai bine daca nu sunt pierderi mari de ulei nu trebuie umblat la semering caci poate prin rotire scurgerea se poate accentua . Rola intinzatoare am lasat-o si eu tot pe cea veche . S-a intamplat la altii sa se blocheze rola si prin frecare s-a incalzit cureaua pana s- a rupt si atunci este de rau
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cornel_02 a scris:Iar eu am intrebat daca e mult 220 ron pentru ca mie atat mi s-a cerut. Nu am zis ca e mult 120, am intrebat daca e mult 220. Mi se pare un pret bun 120 desi toti mecanicii au cerut mai mult. Acum insa mi-a intrat in cap sa o rezolv singur. Vreau sa-mi demonstrez mie ca pot, nu e vorba de un pol de parale...

Este cam mult 220 Ron . Este pret de reprezentanta . Eu cred ca se gaseste un meseriasi bun care sa faca totul mult mai ieftin .In reprezentanta am intalnit copii care habar nu aveau cu ce se mananca distributia . La un prieten unii au desfacut distributia si altii au pus cureaua si rolele Razz
Skip ads

  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Asa este. Acum 3 ani cand am schimbat toata distributia am scos rolele originale cu care venise masina din germania. Sunt convins ca alea erau mai bune decat oricare altele pe care le-as fi putut gasi pe aici. Si intr-adevar am senzatia ca mult mai multe role se blocheaza (si implicit curele se rup) imediat dupa inlocuire decat dupa 50.000 km sau un an de exemplu. Iar asta se explica prin calitatea indoielnica a pieselor si mai ales manopera dezastruasa.
Asa ca: decat sa am in masina dezastru produs de altul platit de mine mai bine sa am "dezastrul meu".
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Tot secretul este sa fi atent sa " pui la punct " distributia . Este cel mai important lucru . Eu nu am riscat si am mers pe mana unui mecanic care s-a dovedit a fi foarte bun .
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
aceasi problema o am sieu la un x16xel scurgeri de ulei
am schimbat odata cu distributia semeringul de pe palier(vibrichen) si a ramas cele d sus p axele cu came (deoarece am 16v) si sint 2 ,
sfatul meu pt cei care schimba dstributia sa le ia p toate 3 semeringuri asa cum e bine sa iei si pompa d apa ca sa eviti sa mai umbli ulterior la distributie
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
De acord cu tine cu o singura mentiune: pompa de apa la y17dt nu este antrenata de distributie ci de cureaua de accesorii, asa ca se poate lejer inlocui oricand fara a umbla la distributie. In cazul particular al meu nu as umbla la semeringul pompei de ulei, daca nu curge, ca sa evit celebrele probleme cu piulita. Pe celelalte doua am sa le schimb.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Rolling Eyes scuze pentru tremuratul degetului pe "enter"
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sfatul me este daca nu aveti pierderi mari nu inlocuiti nimic si tineti sub observatie acele semeringuri
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Mmmmmm. Sunt cam mari pierderile. Credeti-ma pe cuvant - nu pot sa le mai las. Deja am intins coarda f. mult.
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca chiar sunt pierderi mari atunci nu mai sta pe ganduri si schimba semeringurile. Semering Cortec in jur de 9 lei / semering.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR