Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu la y22dth nu consum mai deloc.. are 220.000km motorul si nu imi consuma mai lult de 500g de ulei din schimb in schimb.. mi s-a parut un pic ciudat, ca mai si pierde pe la conductele de ulei de duc la turbina

p.s. daca stie cineva cum sa fac sa nu mai curga p la conductele alea i-as fi recunoscator. nu este sparta ci da pe la imbinarea cu blocul motor. au semeringuri acolo sau ceva sa le fac sa nu mai piarda?
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cry27 a scris:Chiar nu a dat nimeni baia de ulei jos sa-mi zica si mie daca acel senzor care am vazut ca se scoate prin interiorul baii are vreo garnitura ceva pe interior? Am vazut pca il tine presat acea siguranta de pe afara care intra pe sant, dar nu stiu ce se afla pe interior.


nu are nici o garnitura
ia unul nou,desfaci ,tii cu ceva sa nu curga ulei mult,si-l bagi repede pe cel nou.
verifica sa nu ai scurgeri si de la cel de mai sus [ sonda ulei, astea e lege sa se duca,la un anumit timp]
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
din cate am vazut eu, acel senzor nu iese decat prin interior,deci asta inseamna sa dau baia jos,nu?
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sincer nu am schimbat niciodata, eu zic sa ridici masina ,iar daca trebuie sa o dai jos,dao
ii schimbi si uleiul ,ii cureti si baia.
poate totusi se poate schimba fara sa o dai jos.
100% cel de mai sus [ sonda ulei] se schimba f. repede [ pozitie f. incomoda]

p.s. am vorbit cu meine mekanik
confirmat , trebuie data baia de ulei jos.
mai e o varianta cu silicon bla,bla,bla......[ not recomended]
Skip ads

  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pai problema e ca abia am facut schimbul Smile
Am vazut ca celalalt iese prin exterior,ca are cap de cheie hexagonala,dar asta e cam nasol, si mai mult ca sigur trebuie data jos baia,ca pe el il tine acea siguranta care este pe afara,sa nu cada in interior. Cert e ca are cam 2 pozitii in care merge pus, una in care sta fix si una in care se misca stanga-dreapta putin. Hmmm, poate o sa incerc sa-i pun niste silicon imprejurul lui sa vad daca reusesc. Cu ce sa incerc? Un Loctite si ce culoare? Ar fi mai usor decat sa dau baia jos, si fiind vorba doar de etansare, nu cred ca ar fi vreo problema.

ps. am vazut mai tarziu completarea ta, deci se pare ca ar merge si varianta cu silicon Very Happy

Totusi m-ar interesa pozitia in care trebuie sa fie acel senzor (mufa trebuie sa fie verticala sau orizontala?)
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
da asa mi-a zis mecanicul
merge varianta cu silicon prin-prejur........
n-am avut rabdare sa ascult toata explicatia, intuiam ca nu te intereseaza.daca doresti iti dau nr lui de mobil pentru explicatii mai amanuntite.0742386729-Florin
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspunsuri, o sa ma duc zilele astea la reprezentanta in braila si sa vb cu un mecanic de acolo sa-l intreb exact pozitia senzorului pe baie. si o sa-i pun silicon ca doar n-o fi un capat de tara,atata vreme cat senzorul e bun,nu-mi apar erori in bord etc.

sau daca poate sa puna cineva un printscreen cu baia si cei doi senzori sa vad pozitia lui exacta...
Multumesc.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
zeke a scris:Si eu pierd ulei la y20 dth . Depinde cat pierzi . In principiu e un motor care papa ulei Smile . Eu sunt constient ca 1 l la mia de km e ok si nu-mi fac probleme . Am fost panicat , am umblat prin service-uri si nu i-am dat de cap . Deci ............


heeeeeei, ce spui tu acolo? y20dth este un motor care papa ulei? Inseamna ca al meu e defect daca nu consuma deloc? eu pun la schimb 6 l (dupa ce scot tot din filtru si din pompa) si la urmatorul schimb ies din motor....5,8 l. De retinut, fac schimbul la 10.000 km. Nu completez niciodata.

pentru informatia ta, motorul de 1600cc / benzina este recunoscut drept mancacios de ulei. Y20dth niciatat.

.................deci asa.....1l /1000km........... Very Happy
Skip ads

  • ionut16

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare , am o astra cu motor y20dth , vreo 210mkm , pe a carui motor se gaseste mult ulei , legat de pierderi e nevoie de mai mult de 1l la 1000km . ce as putea spune , daca arunc o privire pe motor tot ce este sub capacul de plastic este plin de ulei de jur imprejur , ca simtome atunci cand ajunge motorul la temp optima de functionare si accelerez mai tare se simte mirosul de ulei si in interior , chiar si parbrizul este gras te la atata ulei , Fum nu prea scoate decat ca orice y20dth , va multumesc pt eventuale sfaturi .
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Verifica sa nu vina pe la oringurile de la injectoare sau pe la galeria de admisie ... ar mai putea fi si pe la garnitura de la pompa de vacuum. Sterge odata tot uleiul si apoi verifica pe unde ai pierderi.
  • puiugrosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
al meu 20.dth are 315 mii km...cand ai fac schimbul la( 12mii km) ai pun doar 5 litri nu am completat niciodata si nici numi papa.... .ulei folosesc decand e masina Bardahl XTC C60 5W40 ...masina circula in italia....acum trebue sa curat galeria de admisie cami face probleme...numai bine la toti
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Y 20dth ,motor 2.0 an 2001...imi dispare uleiul, acum o luna si ceva mi s-a aprins martorul la ulei..am oprit,am scos joja,era USCATA in adevaratul sens al cuvantului.am completata cu 1.5 litri si m-am intors acasa(sa nu am probleme). Am facut schimbul de ulei (am scos aproximativ 3 litri tot uleiul cu tot ce completasem) Castrol magnatec 10w40 full sintetic. In 400 de km dupa scazuse la jumatate nivelul pe joja. Nu lasa urme de ulei (sa zici ca pierde), NU SCOATE FUM nici macar un gram(sa zici ca il consuma)...nu pricep nimic.. am completat din nou...la 950 de km parcursi a disparut aproape tot...doar umpik de ulei pe bila din capul jojei...am vorbit cu mecanici diferiti pareri diferite...
1. Segmenti...daca ar fi fost din cauza segmentilor banuiesc ca scotea fum...
2. Merge in rezervor pe retur la injectoare (cum ca ar fi ceva garnitura la injectoare ciupita arsa sau ceva)...daca era in rezervor ,scotea fum ...am zis azi sa scot filtrul de motorina sa vad daca e negru ,nu pricep multa mecanica dar logica mea e ca daca merge in rezervor pe retur cand vine din nou la motor trece prin filtru si atunci filtrul ar trebui sa fie negru..
3. Imi baga uleiul in intercooler...aici nu mai stiu ce sa zic... nu inteleg prea bn ce si cum ..si cum ajunge acolo HELPPPPPP!
Skip ads

  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Pe la egr imi da ceva ulei ,sunt urme pe furtune si radiator dar maxim sa zic 300 de mililitri...pana sa ajungem la litri...cale lunga
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Azi am vorbit cu alt mecanic , daca ar fi segmentii ar porni greu,mai ales dimineata, ar scoate fum in draci,in intercooler am ulei,dar ceva normal pentru masina care e..adica a avut mai putin de 100 de mililitri (ca 100 mi-a venit acum in minte) si oricum mi-a zis ca daca ar fi fost sa mearga acolo ajungea pe toba ,se incalzea si scotea fum...a zis ca nu are un raspuns pentru mine , sa imi spuna ce are,s-o mai urmaresc...altu mi-a zis ca nu stie si ca asa ceva nu a mai vazut...al meu,la care merg mereu la fel ,a zis omul ca a mai intalnit ceva asemanator dar era una din problemele de mai sus si ca momentan,cu ce ma poate ajuta e un produs care astupa fisurile sau orificiile pe unde se pierde si deabia in doua saptamani are timp de o verificare amanuntita...
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Asa ca....in intercooler am ceva ulei,foarte putin...in fultrul de motorina nu am deloc ulei ...si cum a zis si mecanicul ,daca mergea pe retur, ar fi trecut prin pompa de injectie si s-ar fi stricat..facea ceva...mama ma-sii...daca ar fi fost segmentii...mergea rau, ba chiar mi-a zis ca daca era asa, masina nu mai tragea bine, nu ar fi avut suficienta compresie....asa ca UNDE E ULEIUL MEU...? ....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
blackscorpion a scris:Salut! Y 20dth ,motor 2.0 an 2001...imi dispare uleiul, acum o luna si ceva mi s-a aprins martorul la ulei..am oprit,am scos joja,era USCATA in adevaratul sens al cuvantului.am completata cu 1.5 litri si m-am intors acasa(sa nu am probleme). Am facut schimbul de ulei (am scos aproximativ 3 litri tot uleiul cu tot ce completasem) Castrol magnatec 10w40 full sintetic. In 400 de km dupa scazuse la jumatate nivelul pe joja. Nu lasa urme de ulei (sa zici ca pierde), NU SCOATE FUM nici macar un gram(sa zici ca il consuma)...nu pricep nimic.. am completat din nou...la 950 de km parcursi a disparut aproape tot...doar umpik de ulei pe bila din capul jojei...am vorbit cu mecanici diferiti pareri diferite...
1. Segmenti...daca ar fi fost din cauza segmentilor banuiesc ca scotea fum...
2. Merge in rezervor pe retur la injectoare (cum ca ar fi ceva garnitura la injectoare ciupita arsa sau ceva)...daca era in rezervor ,scotea fum ...am zis azi sa scot filtrul de motorina sa vad daca e negru ,nu pricep multa mecanica dar logica mea e ca daca merge in rezervor pe retur cand vine din nou la motor trece prin filtru si atunci filtrul ar trebui sa fie negru..
3. Imi baga uleiul in intercooler...aici nu mai stiu ce sa zic... nu inteleg prea bn ce si cum ..si cum ajunge acolo HELPPPPPP!


primul lucru poti verifica daca pe furtunasele de retur de la injectoare ai motorina neagra sau cu urme de ulei. Daca ai atunci trebuie schimbate semeringurile de sub talpa injectoarelor.
apoi verifici daca ai gaze de carter multe: in spatele capacului de la chiulasa, inspre furtunul de admisie de aer ai un furtun mai scurt care intra in cel de aer chiar inainte la turbina. desfaci furtunul respectiv de la capacul de la chiulasa si pornesti motorul si vezi daca iti arunca acolo ulei (ar trebui sa fie doar vapori de ulei in cel mai rau caz). daca arunca ulei atunci trebuie neaparat facut test de compresie...
desfacut apoi EGR-ul si admisia de aer si vazut acolo cum stai cu depuneriile de calamina daca sunt foarte umede atunci acolo ai uleiul care vine din intercooler iar in intercooler ajunge prin furtunul mic de care ziceam mai sus...
trebuie vazut si pe toba daca este umeda depunerea de calamina (dar ar trebuie sa scoata fum daca este consum mare de ulei).
verificat de asemenea la fulia la vibrochen unde este un semering buclucas care trebuie schimbat des (daca este uzura se schimba si fulia care este cu miez de cauciuc).
cam astea sunt locurile in care trebuie cautata scurgerea de ulei. succes
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfat! O sa verific si asta.daca nici asa nu ii dau de cap...imi ramane doar sa merg la casa...mecanicii particulari vad ca nu au idee. Singura mea problema e ca la opel doar pentru verificare imi cer 150 de €...daca ar fi alta problema. Nici nu vreau sa ma gandesc cat ar cere...
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Miky boy, am verificat toate cele ce mi-ai spus. Ulei am gasit pe furtunele de la injectoare.e mai mult ulei decat motorina...poate tu acum ma lamuresti...de ce toti mecanici la care am fost au verificat doar filtrul de motorina...ca daca ar fi mers pe retur ,mai apoi trecea prin filtru si era negru si oricum scotea fum. Filtrul de motorina nu e negru...ce e drept desi pe furtunase e ulei. Azi am sunat la unu sa imi zica cat ma costa sa imi schimbe semeringurile.si mi-a zis ..domne daca aveai ulei acolo trecea prin pompa de ijectie si la cat ulei ai consumat,pompa aia nu ar mai fi functionat, n-ai dreptate.. desi nici macar nu a vazut despre ce e vorba...si daca ar fi sa fie cum zice el,pompa merge normal,nu am nici un fel de problema cu pornitul sau sa intrerupa in mers sau ceva...a fost rectificata acum 5-6 luni...treaba e ca semeringurile ma costa 40 de euro,stiu unde vin si tot doar ca nu stiu sa pun motorul "la punct" dupa demontarea arborelui cu came...asa ca astept sa vad ce preturi mi se propun pentru schimbarea lor
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca ai ulei pe furtunasele de retur atunci ai probleme cu acele semeringuri de sub talpa injectorului. un oring costa cam 10 euro iar schimbarea este intr-adevar un pic mai migaloasa si trebuie lucrat cu atentie. cauta pe forum cu "semering injector Y20DTH" si vei gasi mai multe informatii.
punerea la punct a motorului ca si distribuite trebuie facuta cu atentie si neaparat surub nou la axul cu came pus ca se strange tare si poate fi folosit doar o singura data.
cand se schimba semeringurile se schimba si saibele de foc (de cupru de sub injector) si o-ringurile de la talpa injectorului la iesirea din chiulasa.
mai verifica la volanta vibrochenului, cea care antreneaza cureaua de accesorii si pe la turbina sa nu ai ceva pierderi mai mari de ulei pentru ca daca era numai de pe injectoare atunci scotea ceva fum masina desi pompa nu pateste nimic decat ca se unge mai bine dar se poate imbacsi putin...
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Fratilor...poate sunt eu exagerat si dobitoc....da cred ca trebuie sa invat sa imi pun eu motorul la punct...imi zice un mecanic (ROMAN) 250 DE EURcu semeringurile mele...mi-a picat fata...si nu imi schimba seibile de foc ca asta inseamna deranjarea injectoarelor de la locul lor si surubul de la axul cu came nu trebuie schimbat ca nu are nimic...si un polonez a zis ca imi da pret debia joi ca atunci poate sa imi vada masina...ca nu intelege bine spaniola...ala mi se pare exagerat omu...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR