Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni, Sarbatori Fericite!

Am discutat chestia asta si cu roBERT, dar as vrea sa aflu o parere si de la voi.. In vara cand mi-am pus C20XE, motorul era foarte curat, nu curgea ulei nu nimic.. Fugea de rupe (ca si acum). La un moment dat a inceput sa curga ulei la imbinarea chiuloasei cu blocu pe partea de la delco (am sters chiuloasa, am crezut ca e de undeva de la semeringu de la delco, dar asa a ramas stearsa, fara urme de ulei de acolo, dar in jos tot curge). Acum..tot uleiu asta curge fix la imbinarea motorului in cutie. In august cand schimbam vitezele, la accelerare dupa ce schimbam , se tura un pic motorul si nu tragea, dupa care tragea beton. Acum in schimb, de vreo 2 saptamani, patineaza grav de tot, aproape trebuie sa dau 4000 rpm ca sa urc o bordura cu spatele.

Ce va intreb eu, se poate sa fi patruns uleiul intre cutie si motor, si sa ajunga pe disc/placa , si din cauza asta sa patineze ? Ma gandesc ca daca ar fi fost discul sau placa dusa imi patina intr-una, ceea ce din vara nu s-a intamplat, adica atunci a facut, dupa aia am spalat motorul si n-a mai facut, iar acum de cand face mai rau, e balta de ulei pe acolo
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
simeringul de palier posibil dus. a intrat ulei in ferodoul de la disc si s-a dus discul de ambreiaj.
PAREREA MEA.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
nu cred ca e de la palier, pentru ca imi curge de langa chiuloasa si se scurge in jos pe cutie si pe bloc.iar chestia asta e oarecum corelata cu patinarea ambreiajului. ma rog, singura chestie e sa dau jos sa vad, dar intrebam asa daca tehnic e posibil prin scurgerea uleiului (probabil si incins, deci ar intra mai repede) pe cutie chiar unde intra in bloc poate duce la infiltrari -> patineaza discul. intrebarea mea este, daca ar fi asa, daca sterg ce e acolo, se repara, sau deja daca a intrat ulei pe disc s-a dus naibii de tot
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
din cite stiu eu la fel ca la ferodourile de la frine odata inbicsite cu ulei ALELUIA disc.
Ai o posibilitate sa bati ferodouri noi (iesi mult mai ieftin)daca stii ce si cum, daca arcurile sunt bune si nu sunt uzate altfel cumperi unul nou.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
idee de preturi noi/sh pt placa presiune si disc ?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ca un paradox preturile la noi sunt mult mai mari decit afara.
in timp ce in Suedia un set de ambreiaj (disc placa rulment costa 120 $) la noi numai discul costa atita.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
auzisem la cineva ca a dat 2.5 mil pe un disc nou. bine, cred ca o sa aleg varianta SH, sincer nu dau atatia bani pe un disc de ambreiaj avand in vedere ca prioritatea nr 1 la masina asta e vopsitoria si tabla Smile

eventual imi fac o programare acum pana in 1 ian sau dupa la un service, sa desfaca macar sa stiu exact care e problema...va tin la curent
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Oricum ar fi trebuie sa dai cutia sau motorul jos... Vazand si facand; nu prea ai ce face. Nu e normal sa curga ulei la imbinarea chiuloasei cu motorul; nu vreu sa te sperii dar ar putea fi probleme mai serioase decat un disc de ambreiaj. Wink Sarbatori fericite!
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
se poate schimba discu/placa prin gaura de vizitare de la cutie... da, e posibil sa fie garnitura ciupita Smile spre norocul meu pe exterior, ca apa in ulei si invers nu am Smile
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
gata... RIP... aseara mergand cu ea in 4000 de ture ca altfel nu tragea, s-a simtit la un moment dat fum din ala de cauciuc ars/ebonita si acolo a murit, am urcat-o pe o bordura din inertie.

acum intra in viteze cu motoru pornit fara sa apesi pedala de ambreiaj Sad
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
pai nu spuneai ca te programezi in service pana pe 1 ian?
Sad
ghinion.... poate scapi doar cu schimbarea ferodourilor
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
nu, am facut rost de niste bani, si schimb totul nou. dupa parerea voastra, ce s-a intamplat? s-a subtiat asa tare discul ca nu mai freaca deloc cu placa de presiune, nu ? ma gandesc ca daca se facea bucatele placa sau discul nu mai intra in viteze deloc, dar la mine intra fara probleme, numai ca nu face nimic Smile
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
de cele mai multe ori se subtiaza discul si nu mai creeaza suficienta forta de frecare intre volanta si placa de presiune
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Sau apune "soarele"...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
am rezolvat-o Smile placa de presiune era albastra, soarele era bun. discul in schimb muci, deja mancase din primul rand de nituri si arculetele alea se plimbau cu degetu daca le miscai.

ambreiaj nou Sachs, 9.8 mil incluzand manopera, + 200 mii spaga la mecanic Smile
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
9,8 mil numai ambreiajul???????? ce masina ai frate?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cauta si mie ambreiaj de marca bun mai ieftin ca eu nu am gasit in tot orasu, nici la meteor nici la karma nicaieri a fost 8.5 mil kitul ambreiaj Sachs original Germany, si 1.8 mil manopera. Mai era Valeo, la vreo 6 mil dar cand au adus discu si placa nu se potriveau neam cu ale mele desi erau dupa codu din catalog
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
kit adica placa, rulment, ambreiaj, asa da mai merge
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si eu consider ca este rezonabil pretul se incadreaza in jurul valorii de 250 Euro pentru piese noi de calitate plus manopera, pentru a face o comparatie tocmai am sunat pe cineva la dezmembrari cat credeti ca a cerut pe piese 4-5 milioane Shocked
  • NeSeCeul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat kit-ul de ambreiaj acum 6 luni, Sachs 11 mil. de la Heba, intradevar o marca adevarata, se simte diferenta
P.S. Ai grija sa aiba insertii de cupru in ferodouri Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR