- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
reve
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Nu gasiti cel putin interesant faptul ca Opel Astra Classic II s-a fabricat mult timp dupa lansarea H-ului in timp la VW Golf 4 s-a oprit productia?
Astra Classic II s-a gasit mult timp pe la dealeri, in timp ce Golf 4 nu.
Aparitia Astra Classic II a fost si este dovada clara a succesului inregistrat de Astra G si o continuare a imaginii acesteia.
Unii colegi au transformat comparatia probabil fara sa vrea, in una Astra G vs VW Golf 4, au pomenit de motoare 1,7DTI de 75 CP si 2.0 DTI de 101 CP, motoare vechi, euro 3. Nu trebuie aceasta facuta confuzie, Astra Classic II nu este Astra G, ea nu se ridica la performantele unui G, sunt diferente evidente intre cele doua.
G-ul nu are motoare euro 4, numai euro 3
Motoarele de pe Classic II sunt numai euro 4 : 1.4 16 V 90 CP, 1.6 16V, 103 CP si 1.7 CDTI 80CP.
Daca ma refer stric la comparatia de la inceput, pot sa spun ca votez Astra Classic II.
Principalele avantaje sunt: raport pret/calitate imbatabil, motor f fiabil ( cel pe benzina, 1.6 16V), consum mai mic decat la G 4, intretinere mai usoara avand costuri mai mici la consumabile si nefiind o masina pretentioasa.
Mai e un pic pana se lanseaza Astra I si Classic II inca se mai vinde!
Numai bine
Astra Classic II s-a gasit mult timp pe la dealeri, in timp ce Golf 4 nu.
Aparitia Astra Classic II a fost si este dovada clara a succesului inregistrat de Astra G si o continuare a imaginii acesteia.
Unii colegi au transformat comparatia probabil fara sa vrea, in una Astra G vs VW Golf 4, au pomenit de motoare 1,7DTI de 75 CP si 2.0 DTI de 101 CP, motoare vechi, euro 3. Nu trebuie aceasta facuta confuzie, Astra Classic II nu este Astra G, ea nu se ridica la performantele unui G, sunt diferente evidente intre cele doua.
G-ul nu are motoare euro 4, numai euro 3
Motoarele de pe Classic II sunt numai euro 4 : 1.4 16 V 90 CP, 1.6 16V, 103 CP si 1.7 CDTI 80CP.
Daca ma refer stric la comparatia de la inceput, pot sa spun ca votez Astra Classic II.
Principalele avantaje sunt: raport pret/calitate imbatabil, motor f fiabil ( cel pe benzina, 1.6 16V), consum mai mic decat la G 4, intretinere mai usoara avand costuri mai mici la consumabile si nefiind o masina pretentioasa.
Mai e un pic pana se lanseaza Astra I si Classic II inca se mai vinde!
Numai bine
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Slash a scris:Motoarele de pe Classic II sunt numai euro 4 : 1.4 16 V 90 CP, 1.6 16V, 103 CP si 1.7 CDTI 80CP.
Si la Astra G e la fel,la modelele fabricate dupa jumatatea anului 2003 s-a pus si motorul 1.7CDTi de 80CP EURO 4
Pe langa asta,G'ul a beneficiat de o gama mai larga de dotari dar si de motorizari,incluzand 1.8i,2.0i,2.0/2.2 DTi.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu te contrazic, dar eu asa stiam
Ca motorul 1,7 cdti de 80 cp euro 4 e pus doar pe Classic II si ca a aparitia ei se suprapune perioadei in care s-a lansat H-ul
Bine, normal ca G-ul a avut o gama mai larga de motoare, cel putin pe benzina sunt si de 1.2 si 1.4 , chiar si euro 4
eu ma refeream insa la diesel
Ca motorul 1,7 cdti de 80 cp euro 4 e pus doar pe Classic II si ca a aparitia ei se suprapune perioadei in care s-a lansat H-ul
Bine, normal ca G-ul a avut o gama mai larga de motoare, cel putin pe benzina sunt si de 1.2 si 1.4 , chiar si euro 4
eu ma refeream insa la diesel
DrDre
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina: Monza 1982 2.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
virgilfranciuc a scris:am avut un astra g 1.7 dti 75 cp masina merhgea foarte bine dar am schimbat 3 debitmetre de aer pentru ca nu mai tragea. acum am un golf 4 1.9 tdi 90 cp si e mai bhuna din toate punctele de vedere. la viteza in primul rand golful bate astra: cu astra am mers maxim cu 190 km/h si nu mai mergea iar cu golful am prins 220 km/h si inca mai putea dar numai atat am in bord si nu am vrut sa dau acul peste cap e adevarat ca golful este mai scump la intretinere dar as zice ca e mai rezistent si mai bun decat astra. imi voi cumpara un golf 6 2.0 tsi cu 140 cp full options cu 20.000 E.
Deci eu votez golf 4
Deci eu votez golf 4
ai prin 220 la 2 ore cu vantu in spate si la vale? ca eu m-am chinuit sa-i dau 210 ....si nu in tara...
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
DrDre
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina: Monza 1982 2.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,176 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Privind motorizarile din ce am vazut si auzit , opelul consuma cu cativa litri mai putin decat golful (motorizarile de 1.6 si 1.4 sunt cam slabe la vw)
pretul pieselor este mai accesibil la opel, iar calitatea mi se pare cam la fel
eu am un astra g caravan(din cele facute in germania) 1.7DTi 98 cai (remapat) si am mers cu o bora motor 1.6i 106 cai
la interior mi s-a parut mai primitor cel al opelului calitativ la fel ca materiale
iar ca motorizare bora de 1.6 e un dezastru pe langa caravan care nici asta nu e sportiv dar nici ca bora (si au cam aceeasi greutate)
abia faceai o depasire cu schimbat la peste 4-5000 de turatii
stiu ca am comparat cu bora in loc de glof dar cu asta am mers , oricum cred ca iti poti face o idee , nu e prea mare diferenta intre ele (nici ca greutate) iar motorui e acelas
pretul pieselor este mai accesibil la opel, iar calitatea mi se pare cam la fel
eu am un astra g caravan(din cele facute in germania) 1.7DTi 98 cai (remapat) si am mers cu o bora motor 1.6i 106 cai
la interior mi s-a parut mai primitor cel al opelului calitativ la fel ca materiale
iar ca motorizare bora de 1.6 e un dezastru pe langa caravan care nici asta nu e sportiv dar nici ca bora (si au cam aceeasi greutate)
abia faceai o depasire cu schimbat la peste 4-5000 de turatii
stiu ca am comparat cu bora in loc de glof dar cu asta am mers , oricum cred ca iti poti face o idee , nu e prea mare diferenta intre ele (nici ca greutate) iar motorui e acelas
- Valentinutzul
- **
- 181 mesaje
- din 04 Feb 2009
- Astra 2003 z16xep
- Arges
Valentinutzul
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Slash a scris:nu te contrazic, dar eu asa stiam
Ca motorul 1,7 cdti de 80 cp euro 4 e pus doar pe Classic II si ca a aparitia ei se suprapune perioadei in care s-a lansat H-ul
Bine, normal ca G-ul a avut o gama mai larga de motoare, cel putin pe benzina sunt si de 1.2 si 1.4 , chiar si euro 4
eu ma refeream insa la diesel
Ca motorul 1,7 cdti de 80 cp euro 4 e pus doar pe Classic II si ca a aparitia ei se suprapune perioadei in care s-a lansat H-ul
Bine, normal ca G-ul a avut o gama mai larga de motoare, cel putin pe benzina sunt si de 1.2 si 1.4 , chiar si euro 4
eu ma refeream insa la diesel
Ma bag si eu cu putina intarziere, eu am pe astra g motorul de 80 cai, masina e din 2004. Si au existat si motoare euro4 pe astra g, cele pe benzina incepand cu 2001 parca.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Pai daca e G , G sa fie. Tu stii mai bine, nu te contrazic.
Eu m-am referit la Y17DT si Y20DTH, care sunt euro 3 si la faptul ca din 2004 cand a aparut H-ul, G-ul s-a oprit din fabricatie si a ramas doar Classic , cel putin asa stiam eu.
Si eu am avut pana de curand G din 2004 dar era Y20DTH, deci euro 3.
Legat de cele pe benzina, e mai mult de discutat.
Desi din 2001 toate au fost chipurile euro 4, dupa "Z"-ul din codul motorului, s-a lasat totusi la latitudinea RAR incadrarea la euro4.
Si cel putin pentru motorul de 1.6, a cam fost loterie, de exemplu, tata are G din 2002, 1.6 benzina, 101 CP, Z16XE care a iesit euro 3, in brief-ul din Germania era "Euro 3 si D4"
Am mai discutat problema asta pe-aici anul trecut si la unii colegi de prin alte judete a iesit euro4, la altii euro 3.
La altii cel de Z16SE , cel de 84 CP a iesit euro 4 si tot asa. Foarte ciudat. De asemenea pe site-ul RAR, in vederea inmatricularii, era o lista cu motoare euro 3 si erau toate benzinarele trecute. O sa ma uit maine inca o data, sa caut lista, dar sunt sigur ca asa era.
Cum iti explici ?
Eu m-am referit la Y17DT si Y20DTH, care sunt euro 3 si la faptul ca din 2004 cand a aparut H-ul, G-ul s-a oprit din fabricatie si a ramas doar Classic , cel putin asa stiam eu.
Si eu am avut pana de curand G din 2004 dar era Y20DTH, deci euro 3.
Legat de cele pe benzina, e mai mult de discutat.
Desi din 2001 toate au fost chipurile euro 4, dupa "Z"-ul din codul motorului, s-a lasat totusi la latitudinea RAR incadrarea la euro4.
Si cel putin pentru motorul de 1.6, a cam fost loterie, de exemplu, tata are G din 2002, 1.6 benzina, 101 CP, Z16XE care a iesit euro 3, in brief-ul din Germania era "Euro 3 si D4"
Am mai discutat problema asta pe-aici anul trecut si la unii colegi de prin alte judete a iesit euro4, la altii euro 3.
La altii cel de Z16SE , cel de 84 CP a iesit euro 4 si tot asa. Foarte ciudat. De asemenea pe site-ul RAR, in vederea inmatricularii, era o lista cu motoare euro 3 si erau toate benzinarele trecute. O sa ma uit maine inca o data, sa caut lista, dar sunt sigur ca asa era.
Cum iti explici ?
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu imi explic, nu cunosc graficele dupa care se face incadrarea la rar, dar sunt 100% sigur ca daca s-ar face masuratori la fiecare masina in parte, aproape toate s-ar incadra la e4.
Astra mea e astra g, sunt unele detalii care o deosebesc de astra classic si unele optionale care acum nu se mai pun pe classic. data fabricatiei e 04/2004. Se observa si la materialele folosite in interior, care sunt mai moi parca, + faptul ca e fabricata in germania.
Astra mea e astra g, sunt unele detalii care o deosebesc de astra classic si unele optionale care acum nu se mai pun pe classic. data fabricatiei e 04/2004. Se observa si la materialele folosite in interior, care sunt mai moi parca, + faptul ca e fabricata in germania.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- flopyro
- **
- 211 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 2005 19DTH
- Alta tara
flopyro
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2005 19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- nsanedriv3r
- *
- 42 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Astra 2001 Z16xe
- Arad
nsanedriv3r
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Pe un forum "opel' nu cred ca este corecta comparatia.Nu poti spune ca o masina este mai frumoasa ca alta, pentru ca frumusetea este relativa si pur personala, iar gusturile nu se discuta niciodata. Ca posesor de astra G, as alege ORICAND un golf 5 in loc de astra H, si asta pentru ca sunt intr-adevar mai bune. La materiale nu se compara (si da, am condus ambele masini, nu vorbesc din auzite), la finisari nu mai vorbim.Nu neaparat este mai frumoasa, dar este masina mai buna. Nu o spun doar eu, doar intrati in ambele masini (mai ales G5 cu climatronic) si veti vedea diferenta la materiale. Nu spun ca astra g este de aruncat...este o masina foarte ok din multe puncte de vedere, desi scumpa la intretinere si nu-si justitifica preturile la piese asa de mari. Pe mine personal ma multumeste astra G (deocamdata).Votez clar G4 pentru finisari si materiale de exceptie net superioase astrei.
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- nsanedriv3r
- *
- 42 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Astra 2001 Z16xe
- Arad
nsanedriv3r
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat