Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
serios ? atunci cum se face ca pe masina noua din magazin a avut turbina GM >? crezi ca suntem nascuti chiar ieri sa nu gandim cum sta treaba cu astea? ...e clar ca tot ce s-a schimbat la masinile second hand pentru revanzare a fost numai cu piese aftermarket ... astea pe care le gasesti pe toate tarabele ordinare si in toate pravaliile de 2 bani. Si nemtii la fel le-a manarit , din 100 de masini in targ la Germania ,95 avea kilometraju dat inapoi si surpriza mare e ca la fel cum am descoperit si eu acum , a luat turbina originala GM deoarece costa foarte mult si a pus una Valeo pentru ca turbina GM o revinde la jumate de pret ( e chiar mai scumpa la jumate de pret decat una Valeo) sau o pune la o masina pentru vreun cunoscut 'ceva... prostia e ca defapt piese aftermarket sunt niste tepe ordinare pe care omu de rand din Romania le ia , deoarece astea nu tin mult .. Fapt concret la mine - am schimbat bumerangele de pe spate in octombrie 2012 cu niste jafuri Moog (250 Ron buc.) ..Azi in primavara lui 2014 la mine pe spate bate iar in draci bumerangele . Acum iti dau o socoteala de mintea cocosului : rulaj 2002 -2012 cu bumerangu GM (580 ron buc.) iar 2012-2014 rulaj cu bumerangul Moog ! o diferenta enorma care de fapt nu sta in pretul pacaleala a lui Mooog.. la diferenta asta de ani defapt banii pe Moog se duc in buzunarul chinezului ,apoi bijnitarului cu pravalia sau taraba de piese de la coltul strazii ! deci bumerangul Moog nu face real nici 50 Ron ! asa ca Valeo e tot o firma aftermarket de duzina , nu-mi spune mie ca un Opel din fabrica se vinde cu jafu asta de turbina..
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Crezi ce vrei.
Poate nu o fi valeo, dar garantez ca nu e facut in vreo fabrica GM.
Mai intreaba si tu in stanga si in dreapta si ai sa intelegi la ce ma refer.
Chiar daca pe plasticul ala sxrie GM, asta inseamna ca e produs de un producator x la comanda pemtru GM.
  • marcone1

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2002 1.8 l 122 hp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu este releu , este rezistenta termica care este bagata in aeroterma, dai torpedoul jos si vevi ca este undeva in stanga motorasului, asa am patit si eu , pana nu am demontat motorasul sa-l gresez tot mi-o ardea,, motorasul era gripat.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca tu o tii pe a ta cu ''stanga si dreapta'' ai auzit de la toti fraerii care da cu pareri ? pai daca in magazin autorizat scrie clar pretul la turbina GM care este 1644 Ron , crezi ca de flori de mar costa atat si de flori de mar a costat masina 25.000 euro cand s-a lansat ? ca sa puna turbina Valeo de 50 de euro pe ea? Am scri clar mai sus despre asta , am vazut la om care a cumparat masina de noua !...atunci tu te iei dupa toti prostii care spune tie ca GM face toate piesele doar pe comenzi ? ... sau tu nu faci deosebire intre cele 3 firme mari si late care au contract cu Gm , de exemplu Delphi care le face partea electronica - CIM-ul de exemplu ... Valeo e o firma chinezeasca de duzina, nu are nici o treaba cu GM. Valeo face si stergatoare de duzina , nu poti sa le compari cu stergatoarele originale GM care a venit din fabrica cu masina si sunt de o mie de ori mai calitative ... Daca vrei sa fii documentat da o plimbare pana la o reprezentanta Opel si intreaba acolo ce firme autorizate fabrica piese pentru GM in productia de serie a masinilor ...o sa vezi ca sunt 3 mari si late ! firmele astea produce cateva piese din toata masina , restu GM le face...
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Crezi ce vrei.

Daca te-ai ars cu niste bucsi ieftine si de rahat nu inseamna ca ce e aftermarket e nasol.
Pune-ti toate piesele GM si ai calitate la preturi de 3 ori mai mari.

Ca sa nu mai zic, esti atat de priceput ca ai rupt o fieratanie care iti statea in cale decat sa desfaci cateva suruburi.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si chiar daca am rupt fieratania, tot am pus torpedoul la loc cum era ! asa ca pot sa ma c...c in masina mea oricand si oricand pot s-o si spal , macar sa faci tu ce am facut eu ...
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Crezi ce vrei.

Daca te-ai ars cu niste bucsi ieftine si de rahat nu inseamna ca ce e aftermarket e nasol.
Pune-ti toate piesele GM si ai calitate la preturi de 3 ori mai mari.

Ca sa nu mai zic, esti atat de priceput ca ai rupt o fieratanie care iti statea in cale decat sa desfaci cateva suruburi.


tu ori ai magazin de piese aftermarket de te ataci asa mult ? pentru mine aftermarket e o teapa ordinara asa ca n-am ce sa mai caut la bijnitarii aia care le comercializeaza !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Chiar daca as avea, tie ti le-as vinde doar pe cele branduite GM. Profitul la piese se pune procentual, asa ca decat sa-ti vand o piesa valeo de 100 de lei la care scot profit 10 lei, mai bine iti vand una facuta de valeo pentru GM si branduita doar ee GM care costa 400 de lei si scot profit 40. Pentru mine ca si dealer ar fi mai simplu si mai profitabil sa ma uit in un singur catalog GM decat sa caut oferte de la diversi producatori.

Insa eu nu am magazin, nu vand nimic.

Ti-am mai zis, crezi ce vrei, insa crede-ma ca am facut mult mai multe decat iti poti inchipui.
E treaba ta daca pui nasul la ce zic aia din reprezentantele opel. Sunt cunoscuti ca "profesionisti"... Noroc cu cei care au masinile in garantie ca altfel erau disparuti de mult de pe piata...
Skip ads

  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari @Adi Iulian pentru operatiunea "aeroterma"! Stiu ce inseamna pt. ca si eu am facut aceeasi operatiune si cu zapada de 20 cm si la -10 grade.Si spre dezamagirea mea ,a trebuit sa repet dupa patru-cinci luni demontarea ansamblului motor-ventilator,intr-un cuvant:magaoaie afurisita !.Problema cu ruptul plasticului se poate intampla oricui si nu ar trebui ca unii sa faca o tragedie din asta.Sa stai spectator si sa comentezi de pe margine este foarte simplu si usor.Eu am recunoscut ca mentorul meu in demontarea aerotermei a fost @DanX carre a postat un foarte bun tutorial si caruia ii multumesc inca odata.
Vreau sa iti spun ce greseala ai facut ,exact ca si mine.Nu trebuia sa ungi bucsele motorului pt ca in timp o sa se gripeze din nou din cauza prafului .Bucsele acelea sunt facute din bronz grafitat si nu necesita ungere cu uleiuri,vaseline.Intradevar si eu am fost foarte incantat dupa reparatie,dar din pacate in scurt timp a trebuit sa demontez din nou aeroterma si sa curat bucsele doar cu solvent fara sa le ung cu ulei.Oricum a doua oara demontarea este mai "lesnea",dar pentru un remember iti recomand recitirea tutorialului facut de @DanX
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tutorialul de DanX e oricum bun ... era foarte simplu sa scot turbina fara sa rup suportul ala de jos unde se prinde torpedoul in cele 2 horsuruburi , am vazut clar asta , era floare la ureche ...dar eu am fost suparat pentru ca venisem de la drum si inghetasem in masina deoarece nu a mers caldura si cand m-am apucat sa demontez dupa ce am ajuns imediat acasa, chiar nu mai aveam rabdare caci vroiam s-o dau afara cat mai repede iar suportul ala nu-mi datea voie , era prea stramt locul . La nervi nu este de joaca . Oricum am montat la loc torpedoul si sta perfect . Acum problema cu turbina se poate sa ai dreptate dar vad ca inca merge si totusi am pus si vaselina la capete ca sa nu mai intre praf dar stiu ca odata stricata nu o sa mai mearga ea ca in prima zi . Solutia oricum nu este sa-i cumpar una noua originala Gm pentru ca nu-mi permit si costa foarte mult dar totusi la 4 mil se gaseste tot Valeo asta , macar daca o cumpar noua ,sa tina 3 ani . La dezmembrari tot ce gasesti sunt foarte uzate , deci mai bine merita una noua pentru ca e riscul mare . Ce te faci daca patesti ca mine sa vii iarna de la 200 km departare de casa si sa te pomenesti ca nu mai baga caldura , geamurile se aburesc si nu mai vezi nimic ... cum sa nu te ia nervii..
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut,
acum vreo saptamana am inceput sa aud un scartait la aeroterma, am lasat asa o saptamana am citit acest topic si am zis asa: desfac filtru polen, vad ventilatorul, iau un wd40, ii pulverizez acolo in incaperea ventilatorului vreo 10-15 secunde, ca taranu, ca na, are balta peste, montez inapoi filtru, trag capota, ma bag in masina, si.... surpriza, nu mai scartaie, problema rezolvata.
Trece o zi, trec doua, azi.. surpriza, 30 grade afara, cand sa racesc masina, tzeapa, ventilatorul, ori ca e pe 1, ori pe 7, are aceeasi viteza, una foarte lenta, nici nu se simte ca baga aer, am dat jos filtru polen, invart cu mana, se invartea usor, sigurantele sunt k, degivrarea este si ea moarta, auto la fel, masina are dublu clima, deci pe scurt, cand dau viteza zero, ventilatorul se opreste, de la 1-7 si degivrare, auto, ventilatorul abia se invarte, deci invarte, dar .... foarte incet, bc-ul nu da nici o eroare.
Concluzia mea, din cauza ca am dat ca taranu wd40 se poate sa fi uns si periile, sau poate solutia s-a scurs unde nu trebuie.
La releu, nu am umblat,nu stiu unde e, si oricum nu ma pricep.
Ma puteti ajuta cu un sfat inainte de a da juma din bord jos, deobicei cand umbli pe la bord, sunt sanse sa si strici ceva, si eu urasc sa am soricei prin masina.
Acum prefer scartaitul Smile
Va multumesc anticipat
  • Mihai.Ursac

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Vectra C Combi 1.9 CDTI din 2005 si am urmatoarea problema: Am avut neplacerea sa mi se strice motorasul la aeroterma. Am gasit la un prieten un motoras de la o masina cu volan pe dreapta. Am procedat la inlocuirea paletlor din plastic care baga aer pentru ca erau dispuse in partea opusa. Problema este ca acum nu imi mai baga presine (nu sufla aer cum sufla inainte). Poate sa imi spuna cineva daca s-a lovit de aceasta problema si care ar fi rezolvarea?
Mersi mult !
Skip ads

  • marcone1

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2002 1.8 l 122 hp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sensul de rotatie la motoras pe invers mai mult ca sigur
  • Mihai.Ursac

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
E posibil si asta? adica daca reusesc sa inversez bornele de alimentare ar trebui sa mearga....
Ok mersi de sfat si ma duc sa incerc sa vad ce iese.
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Uite ca si eu am o mica problema cu aeroterma, in sensul ca scartaie in toate felurile cand merg cu clima automata pornita pe rece. Pur si simplu se aude mai tare decat motorul in sine de o mie de ori.
M am gandit sa dau jos torpedoul, sa scot cumva aeroterma si... Aici e problema. Ce sa fac exact dupa pentru a nu mai auzi sunetul ala in timpul mersului? Ce anume curat? Cu ce solutii ati curatat voi? Stima.
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu sunetul ingrozitor venit de la aeroterma.
Cu doua capete torx de 10 si de 15 am desfacut torpedoul, furtunul de plastic care duce aerul la picioarele pasagerului si in final aeroterma cu tot cu modulul de comanda. Ulterior am separat modulul de rotorul aerotermei si am curata ambele piese.
S au vazut urme clare de apa care a venit de sus de la filtrul de polen si au oxidat mufa si tot ce e gasit in cale. Asta vis a vis de apa care am descoperit o la pasagerii din dreapta fata si spate.
De asemena am uns cu wd40 ce mi s a parut necesar la motorul aerotermei insa fara sa exagerez. La mana se simtea ca rotorul a inceput sa se miste mult mai usor.
Atentie mare la dezasamblare, nu uitati de un surub care este exact in spatele aerotermei, dinspre motor cum s ar zice. Nu se vede decat daca tineti capul in spate de tot pe mocheta.
In rest e treaba cu adevarat de facut de catre oricine in fata blocului, insa fara graba si cu multa rabdare pentru a nu sparge plasticele de pe acolo.
Multumesc.
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eu am folosit o oglinda cand am desfacut suruburile de la aeroterma.E mai usor decat sa iti bagi capul sub aceasta.
  • dansorin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema. Nu functioneaza comutatorul de directionare a aerului. Indiferent de pozitia pe care se afla baga aer doar la picioare. Am desfacut motorasul si totu pare Ok . Daca apas butonul de recirculare motorasul functioneaza. Ma poate ajuta cineva. Multumesc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
scuze. wrong topic.
  • Teos
  • *
  • 8 mesaje
  • din 29 Aug 2009
  • Astra 2007 Z13DTH
  • Bucuresti
  • Teos

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sunt posesorul unu Astra H din 2007 cu AC manual si din ce am citit se pare ca am problema cu siguranta termica deoarece ventilatia funtioneaza decat pe treapta 4. Este cineva din Bucuresti care este dispus sa ma ajute sau sa ma indrume in problema asta ? Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR