Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trimite mesaj privat lui stefan_10 si vezi si tu...
Skip ads

  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ok multumesc frumos.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu pe masina Y17DT si pierd apa vreo ~1l la 250km, pe la furtune nimic, podea nimic, pompa apa schimbata de vreun an, ma gandesc la garnitura de chiuloasa. Dar se poate garnitura sa se deterioreze daca motorul nu a fost supraincalzit si a fost folosit in conditii normale aproape 90.000km?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ai motorul din titlu, deci ai postat gresit.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Oameni buni,va rog,nu mai stalciti limba romana!
Cuvantul "chiuloasa" nu exista in dex.
Se numeste CHIULASA.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am dat pe cautare si singurul era acesta dupa aceea am vazut ca e pt benzina, deci sa reformulam, se poate garnitura sa se deterioreze daca motorul nu a fost supraincalzit si a fost folosit in conditii normale aproape 90.000km?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Se poate, dar destul de rar...
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Din lipsa de experienta ,am cateva lucruri care ma seaca rau la masina in legatura cu distributia ......am schimbat-o acum 2 luni ,am reglat-o cu trusa KM la colegul stefan_10,regretul meu e ca nu am stiut ca pinioanele nu sunt originale GM ,erau FGP-uri ,acum dupa ce am citit topicul asta am o frica in mine in legatura cu garnitura de distributie ,am pus-o noua (elring) dar vad aici ca se recomanda sa se puna si mastic acolo unde vine pompa de apa ,eu nu am pus pentru ca nu am stiut ca mai necesita ,mentionez ca nu se vede nimic pe joja,uleiul chiar imi scade putin pentru ca momentan pierd pe la garnitura de la baie ,antigelul nu scade si am putina spuma la busonul de ulei si prin capac ,pe axe etc nu se vede nimic ,ar trebuii sa ma ingrijorez ca nu am pus mastic la garnitura ? Inca ceva surubul de la vibrochen nu a fost strans la cuplu si nici nu are pasta de blocare(o sa-l rezolv tot la colegul stefan_10 daca mai vrea sa ma ajute in viitorul apropiat).....astept ceva pareri
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Clasic romanesc...
Cumpara garnitura baie si ce mai trebuie, posibil piulite catalizator, simering vibrochen daca nu a fost inlocuit, garnitura pomapa apa+termostat ca sa fii sigur, surub vibrochen daca nu a fost pus nou...si te rogi d e Stefan sa faca din nou demontare. In viitor daca nu ai pus silicon de garnituri unde trebuie cauciucul incepe sa plece si ai belea conform poze. Daca surubul nu a avut putina pasta blocare si strans la cuplu iar belea, intepe sa tacane si exista riscul ruperii lui si motor praf. Astea le rezolvi cu Stefan.
Spuma iarna este normal, stai linistit numai sa nu fie prea multa si sa scada antigelul.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Garnitura de la baie o s-o schimb eu ,garnitura la pompa de apa a fost schimbata atunci si pus mastic acolo ,termostatul nu are probleme si dupa cum am vazut are si el mastic ,la mine frica e de FGP-uri si de garnitura asta de capac mai nou(aici nu am pus silicon, nu am stiut, am crezut ca fiind cauciucata nu mai necesita alte lucruri) ....suruburile le voi rezolva atat la axele cu came (unde au mai fost schimbate) cat si la vibrochen in viitorul apropiat ,pretentia mea de la aceasta distributie este sa ma tina incai 100 000 ,apoi o reiau de la primul pana la ultimul reper .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Suruburile sunt de unica folosinta mai ales cele mari care au cuplu mare de strangere. Garnitura de la capac distributie o speli cu detergent si merge brici garantat, capac si bloc-chiulasa cu solvent, pui silicon unde trebuie (de termenul mastic uita) dar de ala scump exclus ieftineli rosii sau 2+2, cumpara Victor Reinz sau Wurth. Lasa ca merg foarte bine si pinioane FGP daca stii sa le pui corect.
Mai bine mergi tot la Stefan ca el stie mai multe 'secrete' , aici umplem 100 de pagini si degeaba ca sigur uiti ceva.
O distributie bine facuta la aceste motoare duce sigur 150,000km mai mult nu am info, probabil acum are 190 Laughing
  • Crazyey

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut,
am spuma pe capac de la ulei , nivelul antigelului cred Exclamation ca a scazut putin iar cel al uleiului este marit (dar cred ca masina era de cur in sus cand am verificat). toate indiciile duc spre garnitura de la chiulasa ciupita.
Mirarea e ca eu nu am mers fara antigel niciodata iar faza cu termostatul blocat pe inchis nu stiu ce inseamna.
Pana sa intram in sezonul rece , nu am avut spuma pe capac.
Precizez ca fac drumuri scurte, (sau mai bine zis "faceam" ca m-am speriat si merg pe jos acum), si conduceam cam agresiv
Sa fie doar condens. sau uleiul ca nu a mai fost schimbat de 1 an si miroase a ars?
Voiam sa fac schimbul de ulei dar sa nu-l fac de geaba
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motoarele astea fac condens pe buson si capac iarna. Daca uleiul este curat (nu albicios) stai linistit.
  • Crazyey

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cineva spunea ca asa cum antigelul se duge in ulei , la fel si uleiul tre`sa fie prezent in antigel
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc lui Dumnezeu ca nu am probleme de genul ! dar intreb si eu din curiozitate ,daca antigelul intra in ulei nu ar trebuii sa fiarba motorul ? cel putin cand aveam batrana dacie asa pateam
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu fierbe dar se incalzeste mai repede, in loc de ulei ai o emulsie.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce am vorbit cu colegul Gcom si mi-a dat urmatoarele cote : -o singura piesa cu cotele de 12mm/30mm lungime urmat de diametru 17mm pe ~120mm lungime ,am reusit sa confectionez la un strungar piesa de blocare e vibrochenului din trusa km ....postez si eu o poza in speranta de a va da o parere pentru ca inca nu am apucat sa o incerc pe motor ,ce-i drept mi s-a parut ca a iesit cam lung ,oare reusesc sa-l bag in motor sau mai trebuie scurtat ?



  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
As mai avea si eu o intrebare ? In legatura cu intinzatorul lantului ,obligatoriu de schimbat suruburile la el , pasta de blocare si strans la cuplu ? Intreb pentru ca nici asta nu am stiut , s-au pus vechile suruburi , fara pasta de blocare si strans cu bun simt la mana.Masina e din 2006 si de la distributie am cam 3000 de km .Sa am motive de ingrijorare pentru treaba asta ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Opel spune doar inlocuire suruburi si strangere la cuplu. Ce trebuie de facut e alta mancare de peste, tu stai linistit ca alea nu ar trebui sa se desfaca teoretic, practic daca ai avut ulei pe filet este discutabil.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Din am analizat si eu de prin ce am mai gasit pe net ,intinzatorul daca nu e lipit de bloc pierde presiune ,in urma acestui fapt arculetul nu si-ar mai face treaba presupun deci ar rezulta tacaneala la greu,cred ca m-ar avertiza dinainte daca ar fi ceva si am mai observat ca , capacul distributiei are 2 locasuri speciale in care intra capetele suruburilor de la intinzator .....Momentan am 5000 de km de la distributie si e ok si asa sper sa ramana ...Doamne ajuta !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR