Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In iarna am pornit spre sanius la cca 5 km a inceput sa se incalzeasca apa si cu ceva timp in urma parca furtunele de apa au devenit din ce in ce mai tari. Cu grija am revenit acasa si foarte hotarat am schimbat garnitura de chiulasa dar dupa ceva timp adica cca 2 saptamani am recidivat adica aceleasi simptome furtune tari si daca alergam peste 90km/h in cativa km fierbea motorul am schimbat iarasi garnitura de chiulasa iar chiulasa are planul facut la prima schimbare ,acum cateva zile aceeasi problema chiar cu mai multe detalii cu termostat nou , functional, termocupla verificata si electroventilator ok, radiatorul curat lacrima fierbe la prima talpa.
Masina mea Kadett D an 81 motor corsa 86 1200 (12GV)
Orice sugestie e binevenita.
Maine duc chiulasa la verificat si vorbesc cu baietii de la reparatii chiulase s vad ce zic si ei
Skip ads

  • cuby

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
bloc ovalizat, pompa de apa cu palete rupte, furtune infundate, cilindru crapat, etc. ia si verifica
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ai putea sa verifici si radiatorul si termostatul. Vezi sa circule apa prin radiator si am inteles ca s-ar putea sa fie termostatul blocat pe inchis/deschis.

Cristi.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am verificat chiulasa la presiune si e ok am facut planul si radiatorul respectiv furtunele sunt curate lacrima termocupla e ok si termostatul il verific cu termometrul maine dar e nou si incep sa reasamblez motorul la cilindri sau bloc nu vreau sa ma gandesc Crying or Very sad
Baietii de la reconditionari spuneau ca daca am fiert motorul e posibil din cauza termostatului si ca deageaba am schimbat garnitura de chiulasa fara sa fac planul nu am facut nimic. Acum pun totul nou iarasi sa vad ce mai poate fi. Sper ca totul va fi ok.


Ultima modificare facuta de cogi la Joi 16 Apr, 2009 9:25 pm
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu motoarele mai vechi de opel diesel au un defect frecvent si anume fisura intre peretii a 2 cilidrii. (fisura in bloc)
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Al meu e benzinar dar nu-i exclus maine verific si asta cu toate ca in capul pistoanelor nu am piatra sau rugina la prima vedere nimic suspect
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
atunci nu este , numai la diesel era. alta este beleaua.mai sapa ca este ciupita pe undeva altfel nu face presiune pe conducte.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Un meserias mai batran care a vazut masina spune ca instalatia de gpl e prea sus montata si e posibil ca aerisirea sa fie imposibila si atunci beleaua o suporta chiulasa .Deci maine montez chiulasa reconditionata pompa de apa am verificat-o, verific pana si termostatul nou, radiatorul e dus de la curatat, verific iarasi termocupla si cobor instalatia de GPL mai jos si verific motorul pe microscop ca asa usor incep sa invat masina asta pe dinafara si pe dinauntru Crying or Very sad
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca ai si GPL pe ea atunci se complica problema.daca este montata artizanal, etc.
dar nu a functionat bine pana acum sau a aparut def ca urmare a unei operatii asupra motorului.?
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
e boala veche la motorul asta de unde l-am luat sub capota totul era rugina ,l-am luat de nevoie bucuros si si-a facut treaba cca 2 ani si atunci am pus GPL artizanal a functionat ok cca 6 luni dupa care au aparut problemele dar in alea 6 luni am facut cca 12000 km de aia zic ca de la GPL nu ar trebui sa faca probleme
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sa nu fie totusi fisura caci GPL-ul are detonatia mai mare, parca si poate s-a fisurat blocul motor.fa sapaturi si vezi ce gasesti. Bafta!
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri si sugestii maine ma ocup cu rabdare de le si-l disec sa vad ce mai poate fi
Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am montat motorul si spre surpriza mea ambele termostate noi lucra ca dreq asa ca am cumparat un altrei-lea care e bun acum masina merge ok iar presiunea pe furtune e normala.
Concluzia la motorul meu sunt piesele de schimb frumos ambalate care nu-si merita banii exemplul cel mai concludent pe cutia de la termostat scria Made in Belgium pe o parte iar pe cealalta Made in Brasil iar pe termostat scria USA Shocked rezultatul e ca deschidea la jumatate la 98grade, cat avea nevoie sa deschida maxim? Vreo 120grade? Toate astea le-am realizat dupa ce am ars 2 garnituri de chiulasa si 2 luni de chin.Acum am pus un alt termostat de 87grade care se tine de cuvant dar oare cat timp?
Deci motorul,radiatorul,termocupla, electroventilatorul,chiulasa,furtunele sau instalatia GPL nu au avut probleme ci termostatul nou a fost problema. Ca invatatura data viitoare verific atat termostatul cat si termocupla in oala pe aragaz cu termometru si aparat de masura pt tremocupla.
Sa aveti zile multe si bune fara evenimente de astea care sa coste nu doar bani cat nervi si timp.Apropo la distractia asta am stricat peste 300 ron pt 24 ron un termostat de calitate Exclamation
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
problema e mai grava iarasi fierbe si intareste furtunele iar daca am scos termostatul intareste furtunele dupa 5 km iar apa urca fara termostat pana la 80 grade si toate astea dupa ce am verificat termostatul,termocupla, radiatorul, pompa de apa, furtunele, am facut planeitatea la chiulasa si chiar si testul de presiune ,chiar am verificat daca sonda de temperatura ma minte dar un lucru cert e ca tot fierbe cu termostat si intareste furtunele cu sau fara acesta.
Ce sa-i mai fac sa mearga?
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am mai ars o garnitura de chiulasa si ma pregatesc sa o inlocuiesc. Asta e nu am gasit nimik plan facut si la motor cat si la chiulasa garnitura glaser 4 bucati arse si acum am schimbat producatorul maine ma apuc sa o adun si vad cum sta dupa aia.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Termostatul incepe deschiderea la 92 grade iar deschiderea maxima adica 7-8 mm o are la 107 grade , eu am schimbat termostatul cu unul ce avea pe punga timbru de originalitate GM facut in germania de Wheller ( parca asa se scrie ) si nu am probleme temperatura apei nu trece de 94 grade. Presiune pe circuitul de racire am avut si eu , scapa presiune de la unul din cilindrii spre circuitul de apa , cauza , garnitura de chiuloasa .
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
buba e ca am schimbat cinci (5) garnituri, facut plan atat la chiulasa cat si la bloc,verificata chiulasa ,radiator, pompa apa, termostat, tremocupla,furtune adica tot si arde garnitura intre pistonul 2 si 3 acum am pus alta garnitura mai de calitate si tot face presiune doar ca acum apa sta bine la capitolul temperatura cat timp nu stiu ce sa-i mai fac nu stiu am schimbat pana si busonul de la vasul de expansiune si toata treaba nu m-a costat prea mult ca manopera nu am platit nimik,doar piesele si as mai face orice sa mearga bine ca sunt foarte multumit de masina chiar daca are aproape 30 de ani
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu cunosc motorul,dar am o intrebare:cu termostatul scos mai face presiune in circuitul de racire?
La rece ,dupa ce pornesti, se observa imediat [intarirea ] furtunelor ?
Cu circuitul de caldura deschis face presiune in circuit?
Daca raspunsul este da trebuie verificat daca pompa de apa are un sistem interior de recirculare a lichidului din motor-majoritatea pompelor au acest circuit pentru a omogeniza temperatura apei din motor ,pana ce aceasta ajunge la temperatura de lucru -vezi ce garnitura are la pompa,sa nu fie una confectionata si sa fi omis vreun circuit.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dupa ce pornesc daca o las in relanti intarirea se face dupa o juma de ora da daca ii dau forja in 2 minute se intaresc,indiferent daca am sau nu termostat iar circuitul de incalzire a cabinei nu are robinet de inchidere. Iar pompa e asemanatoare celei de dacie si garnitura e betonata ca de fabrica si i-am mai pus silicon
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Circuitul este presurizat?Capacul vasului de expansiune ar trebui sa aiba o supapa dublu sens -deschide la 1,2-1,4 bari functie de model si la depresiune -0,02.
Se pare ca la tine cauza presiunii este tot temperatura,pentru ca altfel furtunele ar trebui sa se intareasca instant in momentul cand accelerezi.
Verifica inca o data circuitul de racire,termostatul ar trebui sa aiba o gaurica de 2mm sau sa permita -inchis fiind- sa treaca foarte putina
apa.
Tind sa cred ca circuitul de racire nu face aerisirea din mers.Exista zone unde apa este stationara,duce la fierbere iar termostatul [nu simte]apa fiarta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR