Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • constantin_ciprian2001

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Campo 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am un astra g din 2000 1.t dti ,3 usi,,au fost schimbate la ea foarte multe incepand de la intercooler distributie,,facute supapele,,filtre..debitmetru..ambreiaj..insa tunci cand este accelerata peste 3200 ture scoate fum foarte mult si apoi se opreste,,stau un min si apoi porneste normal...dupa ce au fost facute supapelee.cand am iesit in probe,,scotea un zgomot ca si cm ar avea avansu mare..s-a dat cu unn dinte sau doi innapoi...se aude frumos dar se opreste dupa 3200 rpm...la test nu apare nik.....ce poate fii va rog ca sunt cam trist
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Era un coleg zilele trecute care nu putea depasi 3000 rpm din cauza ca nu avea distributia pusa bine.
Dar te las pe tine sa te lamuresti: https://www.clubopel.com/search.php
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
prietene,astea nu sint motoare sa faci distributia "dupa ureche".sint semne FIXE si o pozitie FIXA e punere la punct.banuiesc ca ai motorl la care se poate regla avansul la pompa,deci de acolo se umbla,nu la distribuie.fum ...ce culoare?alb,negru?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
semne fixe dar poate sa fie decalata un dinte, am patit-o chiar eu si m-am intors si le-am trantit masina in cap la aia de la bosh service. Dupa 60 minute era ca noua
Skip ads

  • constantin_ciprian2001

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Campo 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
fumul este de motorinaa...nu de ulei...eu stiu ca nu se face distributia dupa urecche,,eu cand am luat-o era in service si am avut certiri mari cu ei,,,
prima oara v-am spus cand a tras-o la punct rontaia ca un "man" si nu tragea deloc...iun schimb se tura pana la 5000..
dupa lungi "gadileli..mi-au spus ca este rampa de curbutori....dar m-am certat cu e si i-am convins ca este din distributie,,insa cred ca este avansul mult prea mik
si nu scoate gram de fum pana la 3200rpm,,insa cand da ssa se opreasca nu mai vezi nk in spate
  • constantin_ciprian2001

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Campo 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
astept idei si poate ma ajutati si cu vreun mekanik priceput
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Esti din Bucuresti , mai bine cauta-l pe Maiandrei sa-ti faca o diagnoza are destul experienta sa-ti dea un raspuns , parerea mea .
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
i-am recomandat si eu asta pe privat @visse
  • constantin_ciprian2001

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Campo 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema cu multumiri lui maiandrei
problema a fost : decalata un dinta la avans,,senzor turatie facut praf...si o mufa de la egr scoasa
inca o data cu multumiri lui maiandrei..ma pot bucura si eu de masina acum..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR