Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
m ar interesa niste pareri despre vectra v6.Momentan am un c de 2.2 dti si as dori sa l inlocuiesc cu un 3.0.Va sunt recunoscator pt informatii
Skip ads

  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu te-as sfatui am auzit ca au probleme la un anumit numar de km daca te uiti pe mobile la masini accidentate ai sa vezi ca majoritatea 3.0 CDTI urilor au probleme ....deci mai bine as sta cuminte calitatativ vorbind nu prea tin ....si eu am avut de ales de la un 3.0 la un 1.9 si am ales cel de 1.9 si sunt bucuros acum Very Happy ...acum depinde de tine
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Iti recomand 1.9 CDTI.
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
dar la cel de 1.9 150cp ii pot pune un cip la motor? caci am inteles ca poate ajunge la 200 de cai
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E mai rezonabil motorul de 1.9 cdti fata de cel de 3.0 cdti.
Daca facem niste calcule simple in ceea ce priveste taxele, cu diferenta de care ramane dupa achitarea acestor taxe, faci remap la 1.9 cdti si il duci la 200 cp, deci mai puternic decat 3.0 cddti.
Poti cauta pe forum cateva detalii despre remap(in aria publicitate). Din mai multe studii facute de mine, e mai rezonabila remaparea decat powerbox(cip).
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
poti remapa si 2.2-ul fara probleme...oricum 155-160 CP sunt suficienti pt romania si pentru Vectra C.
Daca vrei cu tot inadinsul V6 orienteaza-te spre Audi si BMW
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
masina are totusi 100 de mii si ma tem sa nu aibe ceva probleme.Prietenii imi spun ca ce e din fabrica e sfant.Oricum la o eventuala defectiune in urma remaparii am inteles ca, costurile vor intrece cu mult cheltuielile cu taxele la v 6
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dezvolta, sunt si eu curios ce defectiuni apar in urma remaparii.
Stiu ca sunt off-topic, dar chiar initiatorul intreba de cip mai sus...
Skip ads

  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Vreau sa raman la Opel pt ca inca sunt muiltumit si in acelasi timp pt ca am o persoana care daca am o prob cu ea ma ajuta.Tot de la aceasta pers am aflat ca turbina,injectoarele,pompa de injectie suporta o suprasolicitare in urma remaparii ceea ce le ar putea cauza "decesul".Mentionez ca omul aduce masini din afara din 93 si chiar stie cu ce se mananca opel M ar interesa daca se poate si vreo parere a unui posesor de v 6.Multumesc foarte mult
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
motoarele de 3.0 cdti sunt depasite.....ori un 1.9 cdti de 150 + remap la 200 cp.....sau un benzinar turbo...un 2.0 sau 2.8OPC .
  • dany_boy

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
benzinar exclus din cauza consumului.Totusi in ce consta o remapare?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Remaparea aka rescrierea softului....adica se aduce motorul la nivelul pentru care a fost proiectat.
remapare nu inseamna un tuning extrem care sa aduca prejudicii componentelor motorului.
deja am intrat pe teritoriul felinei si nu sunt chiar asa de avizat sa pot comenta! Wink
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Teoretic cam asa e, exista o suprasolicitare. Totusi, daca remapul e facut de un tuner de renume cum e EDS-ul, se poate presupune ca suprasolicitarea este suportata de rezerva de rezistenta la efort pe care orice piesa din motor o are.

Nu am auzit decat de o singura problema cu EDS-ul, si asta la un OPC la care mai intai s-a facut remap si apoi s-a schimbat evacuarea. Din cauza presiunii mai scazute s-a creat o temperatura mai mare ceea ce a dus la topirea cilindrilor. Alte comentarii nu au sens, e clar ca noua evacuare nu s-a inteles cu remap-ul EDS, care e facut pentru stage1 (masina standard), nu pentru un custom tuning.

Cat despre subiect, nu prea se justifica saltul de la 2.2 125CP la 1.9 150CP decat daca faci remap la 200CP. Diferenta de putere e prea mica, consumul e acelasi. Doar la taxe se castiga ceva, dar asta se anuleaza cu diferenta de bani pe care o scoti din buzunar la achizitionare. Parerea mea, mergi cu ea pana iti permiti o Insignia 2.0 160CP sau fa-ti remap la cea pe care o ai.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR