Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, de ceva vreme ma bate gandul sa imi cumpar niste arcuri sport care sa le montez pe telescoapele stock ale masinii. M-ar putea ajuta cineva in alegerea unor arcuri care din experienta cunosc dimensiunea care as putea sa o pun pe un Astra G HATCHBACK cu motor de 1.4 16v ?
Tin sa precizez ca m-am uitat cat de cat pe net si as avea de ales intre arcurile H&R, Weitec si APEX.
Care din aceste 3 branduri sunt OK ca pret si calitate?
Tot ce se recomanda pentru motorul meu si caroserie sunt arcurile ce coboara maxim -30 mm / -30 mm de la Weitec si H&R pe langa faptul ca cei de la APEX au si arcuri de -35mm/-35 mm, ideea este ca eu am si pachet de drumuri grele si in dorinta de a o lasa mai jos vreau sa achizitionez niste arcuri sport pentru ca de toata suspensia nu am bani din pacate. Doresc cateva indrumari atat pentru coborarea (-X mm) cat si pentru un brand mai bunicel care sa se comporte OK pe amortizoarele STOK. Va multumesc si astept cateva pareri.


Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Crezi ca te avantajaza drumurile noastre ? oricum gusturile nu se discuta ,incearca Weitec (in Germania traiesc nemtii destepti)
  • slickest

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
la fel recomand si eu Weitec nici prea tari nici moi - sunt numai bune ptr Romania.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Inainte sa iti povestesc din impresiile mele legate de subiectul asta o sa-ti atasez 3 poze. E vorba de dedesubtul masinii mele si un pachet de Kent lung.






Masina e un Opel Astra G Hatchback in 3 usi si e exact configuratia care vrei tu s-o faci : telescoape stock si arcuri sport. Nu pot sa-ti spun cum se comporta cu arcurile normale pentru ca asa am cumparat-o din Germania, dar sunt foarte multumit de tinuta de drum. Din pacate toata placerea e valabila in conditiile unui asfalt ca in palma (si aici ma refer la propriu), pt ca in caz contrar ating jos. Sunt situatii in care am atins si am ramas si eu surprins. Un dezavantaj major e ca inainte sa ies cu ea din oras ma gandesc foarte-foarte bine la starea drumului pe care trebuie sa merg. De exemplu galmele de la TIR-uri sunt "prietenele" scutului meu. Alta data mi s-o intamplat ca am intrat pe o poarta, nu mi-am dat seama cat de inalta era porcaria in care se agata poarta si la iesire era sa raman blocat, o trebuit sa stea cineva pe burta si sa ma ghideze sa trec cu roata chiar langa agatatoarea respectiva. As mai castiga cativa centrimetrii dc n-as avea scutul, dar sincer mai bine stiu ca dau cu el decat cu baia de ulei sau cu alte cele.
A, si sa nu uit, rotile mele de iarna sunt 185/65/R14, deci dc ar fi alea de 185/70/R14 as mai castiga cam 1cm in plus Laughing . Ideea e ca n-am garda in cel mai jos punct mai mare de 10cm.
Ca plusuri sunt aspectul masinii si tinuta de drum, iar lista de minusuri e sigur mai lunga.
Ah si sa nu uit, arcurile sunt K.A.W. http://www.fahrwerke.de/de/index.php
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cred ca esti singurul, eu vreau cm mai multi . =))
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
a mea chiar este de teren, toata lumea spune "un pic mai lasata i-ar sta bine, decat sa ai oala aia asa mare intre aripa si roata" dupa cum vedeti in poze am o distanta de mai mult de 7-8 cm intre aripa si rota......apropo eu am avut din fabrica 195/60/15 si am schimbat cu 205/50/16.....

Mai astept inca sfaturi, pareri si povesti Smile toate sunt binevenite !
  • slickest

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ai schimbat bine cauciucurile si jantele .iti poti lua fara probleme arcuri de -35mm. acum daca zici ca ai pachet de drumuri grele inseamna ca ai inaltatoare la amortizoare din fata si asta o salta mult.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut pe astra classic 1.6 arcuri sport pe amortizoarele standard. Scria -40 pe ele si am mers cam 1 an jumate cu ele, timp in care nu am avut probleme tehnice. Avea cauciucuri 215.40 si 7J latime la jante. Singurul incovenien era ca mergeam ff incet unde era drumul prost.
Acum e stoc, dar deja mi-e de dor de o masina joasa.

ps: avea undeva la 8 cm garda pe fata cu amortizoarele stoc.
Skip ads

  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
slickest a scris:ai schimbat bine cauciucurile si jantele .iti poti lua fara probleme arcuri de -35mm. acum daca zici ca ai pachet de drumuri grele inseamna ca ai inaltatoare la amortizoare din fata si asta o salta mult.



Inaltatoarele alea se pot da jos cumva ? Wink
  • slickest

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
trebuie demontat arcul si amortizorul pe una din parti si vazut ce si cum. nu cred ca e mare filosofie.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Axe81 daca dai jos inaltatoarele acelea ce faci cu ele ?
Ca eu vreau sa fac operatia inversa. Evil or Very Mad
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Intai sa vad ca exista acele inaltatoare si apoi vedem, pentru ca am auzit mai multe pareri de genul " arcuri mai lungi" "amortizoare nu stiu cum" chestii dastea, am sa ma duc la un service specializat si apoi va anunt ce si cum.

mai astept pareri, idei, indrumari etc
Skip ads

  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am o problema de lamurit Sad ....am comandat niste arcuri H&R pana la urma si la specificatii scrie UP TO 885 KG iar eu am in talon 835 KG.....la ce se refera acele kg ? se poate intimpla ceva anume datorita faptului ca eu am 835 KG in talon ? este mai rigida masina ? sau care este problema?
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
AXE81 a scris:Am o problema de lamurit Sad ....am comandat niste arcuri H&R pana la urma si la specificatii scrie UP TO 885 KG iar eu am in talon 835 KG.....la ce se refera acele kg ? se poate intimpla ceva anume datorita faptului ca eu am 835 KG in talon ? este mai rigida masina ? sau care este problema?


up to inseamna "pana la" ...deci esti in regula
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am renuntat la HR si am luat Weitec, am mers pe mana voastra pentru ca de HR nu eram lamurit, sper sa fie ok.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
o sa-ti descleiezi masina si te vor injura toti cand vei sari peste sine si gropi cu 5km/h
dar poti sa-i rezolvi cand dai de curat
  • slickest

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
BOASKA eu am suspensii sport ( a se intelege si arcuri si amortizoare), plus de asta am si bara de rigidizare pe fata si nu s-a deschelat nicio masina ba chiar e mai legata dupa ce i-am pus cele mentionate. eu zic sa te documentezi inainte de a vorbi!

cat despre sarit peste sine si gropi cu 5km/h, daca tu ai masina cu care sa treci cu 60-70km/h peste ele atunci bravo dar nu inseamna ca toti facem asa !
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dimpotriva stiu ce zici ptr ca si eu am suspensii sport pe GSI
si exact asa fac trec cu 5 la ora peste gropi sa nu iasa amortizoarele din oale
nu vorbeam de sosele si de stabilitate la 200 ,oricine s-a dat in viata lui cu o masina....astea ma lasa rece
e vorba ca oamenii de obicei au troace, jeepuri si alte bijuterii cu pachet drumuri grele si zboara ca nebunii si te agaseaza ptr ca treci o groapa cu 5 la ora
  • slickest

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
stabilitatea marita cu suspensii sport se simte la orice viteza pentru cine stie ce sa caute la o masina, inclusiv directia este mult mai precisa cu suspensii sport!

eu trec incet peste gropi si linii de tramvai si chiar nu ma intereseaza de cei care agaseaza, imi vad de drumul meu Smile
  • catalin_MCA

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
deci...pana la urma care e treaba cu pachetul de drumuri grele? sunt inaltatoare? se pot da jos ? am si eu aceeasi problema . e mult prea inalta .astept un raspuns . multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR