Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La C16NZ tb. sa oscileze tensiunea sondei lambda intre 40mV si 1V cu motorul la relanti si la temperatura de regim (in jur de 90 grade). De asemenea cu motorul oprit, mufa scoasa si contactul pus tb. sa indice o val. fixa intre 0,35-0,55V. De multe ori un contact electric imperfect sau un circuit fisurat duc la aparitia unor valori pe care ECU le interpreteaza ca fiind "fuel mixture rich" sau "weak".
Skip ads

  • radu stelian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca turatia este instabila si se opreste motorul este o defectiune la modulul de comanda din delcou sau mutorasul ce regleaza aerul-ACU
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
cu ceva timp in urma am fost si eu cu masinuta mea la un nene la tester deoarece mi se parea ca are consumul cam mare
masina opel astra f hatchback 5 usi din '94 motor 1,8i 66kw 90cp c18nz , monopunct
ce i-a iesit lui acolo a fost [b]amestec bogat
l-am intrebat de sonda lambda si a zis ca nu are nimic , e ok.
si-a dat cu parerea si mi-a zis ca ar putea fi senzorul MAP dar ca nu e sigur si sa nu dau banii degeaba
mentionez ca relantiul sta fix la [/u]1200 cand e rece si 950 cand e cald (cam mare zic eu)
poate sa fie consumul crescut si relantiul mai mare din cauza bujiilor? (sunt de iarna , de cielo)
oricum pe astea ma duc sa le schimb acum si revin cu detalii
Daca are cineva vreo sugestie , parere ceva , este binevenita
stie cineva cat costa acel senzor nou din magazin , se merita sa-l iau second?
Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Injector sau garniturile lui, identic si la fel cu C14NZ sau C16NZ, cauta si citeste, ai si filme facute de colegi.
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
revin cu o noua problema
rog moderatorii , daca este cazul , sa uneasca aceste 2 posturi deoarece eu nu stiu
masina opel astra f hatchback 5 usi din '94 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz
se aude un tacanit ciudat la injector , cu toate ca injectorul da benzina foarte frumos , conic , o pulverizeaza fin , nu picura , nimic.
sa inteleg ca e dus injectorul sau ce?
merge curatat sau mai bine iau unul nou
are idee cineva cat este unul nou in magazin?
multumesc
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos pt raspunsuri si te rog daca poti sa unesti posturile dar in asa fel incat sa se vada la titlu ambele probleme , sau daca stau si separat...
sa inteleg ca injectorul ar fi de vina?
se aude un tacanit ciudat la el
dar benzina o arunca foarte frumos , adica o pulverizeaza fin , conic , nu picura deloc ...
cam cat e un injector nou?
se poate curata , repara si asta sau nu se merita? - curatarea o pot face si eu?
merci inca o data
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta si pe mine cineva Sad
maine as vrea sa ii dau de cap - ori INJECTOR ori senzor MAP ori ...
multumesc
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu te supara dar chiar nu suntem hot-line Opel. Asteapta si tu poate cineva iti va raspunde, si intre timp foloseste functia cautare si citeste cam ce s-a mai scris pe aici, poate te ajuta.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Skip ads

  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
eu am aceashi problema cu motor asemanator c16nz poti sa citesthi posturile mele in linku de mai sus dar concluzia a cam fost injectoru chiar daca a fost curatzat trebuie montat cu MAXIMA atentzie shi precizie de chirurg, inainte sa gasesc problema cu garnitura de la injector mi-a consumat un rezervor plin 60 L pentru 300 km deci potzi sa itzi imaginezi, acum inca sunt in teste dar se pare ca e ok acum nu mai da eroare la relanti, s-ar putea sa nu fie injectorul de vina si la tine din moment ce pulverizeaza frumos e ok injectoru, verifica daca tushesthe pe toba din cand in cand (se simte ca o bubuitura in plus infundata shi scurta) daca tzi s-au inegrit bujiile shi sonda lambda curatzale daca tot le scotzi si stai atent mai mult pe injector in timp ce face probleme si vezi daca nu cumva scuipa picaturi atunci
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut ciobulus
in primul rand iti multumesc pt sfaturi
dar tot nu sunt pe deplin lamurit
DE CE imi sta relantiul atat de mare atunci? - 950 rpm , ca sa nu zic mai mult
bujiile le-am schimbat alalteri dar nimic (frectie la picior de lemn) - relantiul are aceeasi valoare
am avut bujii de iarna acum punand de vara (m-am gandit ca o fi de la ele , cele de iarna)
intr-adevar nu sunt noi dar nu au fost folosite mult timp pe masina . le-am curatat , le-am pus pe masina , par sa mearga deocamdata . sunt BOSCH
si ce este cu acel TZACANIT al injectorului? - asa trebuie sa faca normal?
pe TOBA intr-adevar tuseste , nu foarte rau , dar ca si cand ar da cate un rateu
si Sonda Lambda nu reusesc sa o desfac . nu cred ca a fost desfacuta vreodata in viata ei . imi este sa nu o rup sau si mai rau sa nu rup galeria aceea sau saxofon , cum i-o zice.
merci inca o data si scuze ca m-am lungit atat
cat te-a costat injectorul?
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
injectoru m-a costat 90 lei sh nou e 7mil 200 la un magazin din dr taberei, pacat ca nu esthi din bucuresti ca puteai sa vi pe la mine sa testem cu injectoru meu de rezerva Smile shi la mine facea un zgomot ciodat (fluiera injectoru) asta doar cand mai umblam la el, a mers bine pana azi acum vad ca sta foarte jos la relanti nush exact rmpu ca nu am turometru si cand se aprinde eroarea cresthe considerabil de mult in ture shi nu mai tushesthe so nu am scapat nici eu de problema o sa ma uit maine pe zi daca mai face figuri injectoru Smile este foarte temperamental eu l-am scos shi l-am pus de vreo 20 de ori shi de fiecare data aveam alt rezultat odata nu pornea deloc, odata pornea shi se aprindea becu de check engine Instant cu eroare 45 odata il puneam shi mergea bine etc etc, cu garnitura noua a mers bine vreo 2 zile incepe sa ma enerveze rau de tot
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
astazi am observat si eu , cu stupoare , ca am o garnitura de la injector (prima , a mai mica) sau oring cum i-o zice ciupita un pic.
de unde draq , scuze de limbaj , s-o fi ciupit si aia nu stiu , caci ultima data cand m-am uitat la ea era normala.
dar benzina iese foarte frumos.
parca atunci cand o turez mai mult ar scapa cate o picatura , dar accentuez ''parca'' deoarece arunca benzina foarte frumos , conic , fin ...
oricum maine schimb amandoua garniturile alea (sper sa le aiba vreun magazin pe stoc) si te tin la curent
eroarea 45 la tine , se refera la sonda lambda
Skip ads

  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Smile se refera la amestec bogat in benzina nu la sonda lambda pe care am schimbato fara sa se schimbe nimik in comportament, garnitura ai ciupito tu cand ai pus injectoru sau cine l-a pus, shi al meu pulverizeaza super ok acum dar a inceput sa faca figuri tre sa ma uit la motorashu de relanti shi la un releu de aprindere ca se pare ca odata ce s-a stricat shi sa inlocuit un releu la mashina mea a inceput problema incepe sa ma scoata din saritzi Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR