lanostracoza- Suspendat
- 22 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Astra 1995 C1,4NZ
- Hunedoara
lanostracoza- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1995 C1,4NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
Cheloo.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut,am un astra f cc,din 93 l-am cumparat de 3 luni,a fost tot ok pana acum vre-o 2 saptamini cand am facut un drum de munte unde am cam fortat motorul...a ajuns apa in jur de 100 si putin peste,am oprit,am asteptat cateva minute sa se raceasca si am inlocuit apa care era cursa...Acum apare marea problema...am venit acasa in acea seara,apa din bord era in jur de 85 si de sub capote ieseau aburi de la cum fierbea...am mers la mecanici,am incercat cu senzorul din termocupla,l-am schimbat,nimic...am schimbat mecanicul..acesta mi-a zis k e termostatul,l-am schimbat si pe acesta,si pompa de apa,degeaba...acelasi rezultat TERMOCUPLA NU PORNESTE...daca ii fac scurt pe direct merge,e ok.Problema mea ar fi,de ce nu indica in bord temperatura normala?si de ce nu porneste,unde ar putea fi problema?
- OpelVectra98
- *
- 32 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Vectra 1998 X20DTH-
- Bihor
OpelVectra98
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 X20DTH-
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut.
Probabil tu vrei sa-ti porneasca electroventilatorul de pe radiatorul de racire.
Termocupla eu stiu ca este acea sonda de pe radiator (undeva in stinga jos cum te uiti din fata masinii, si inspre motor) care seamana cu un cilindru ( are si rol de dop, sa nu curga antigelul din radiator, ca sa intelegi mai bine) si vin in ea trei fire sau doua depinde de model - la cele cu trei fire sint 2 fire groase si unul subtire.
Daca este cu doua fire (probabil maro si maro cu alb) se scoate mufa si se face punte intre cele doua fire.La cea cu 3 fire se face punte intre firele groase.Probabil tie iti este stricata termocupla si de aceea nu iti mai porneste electroventilatorul de pe radiator. Electroventilatorul are pe fire un plus cind pui contactul iar minusul vine comandat de termocupla de pe radiator.
Inca o data : termocupla este una iar electroventilatorul este altceva. Unele masini mai noi au electroventilatorul comandat de calculatorul masinii dar nu cred ca este cazul la tine.
bafta
Probabil tu vrei sa-ti porneasca electroventilatorul de pe radiatorul de racire.
Termocupla eu stiu ca este acea sonda de pe radiator (undeva in stinga jos cum te uiti din fata masinii, si inspre motor) care seamana cu un cilindru ( are si rol de dop, sa nu curga antigelul din radiator, ca sa intelegi mai bine) si vin in ea trei fire sau doua depinde de model - la cele cu trei fire sint 2 fire groase si unul subtire.
Daca este cu doua fire (probabil maro si maro cu alb) se scoate mufa si se face punte intre cele doua fire.La cea cu 3 fire se face punte intre firele groase.Probabil tie iti este stricata termocupla si de aceea nu iti mai porneste electroventilatorul de pe radiator. Electroventilatorul are pe fire un plus cind pui contactul iar minusul vine comandat de termocupla de pe radiator.
Inca o data : termocupla este una iar electroventilatorul este altceva. Unele masini mai noi au electroventilatorul comandat de calculatorul masinii dar nu cred ca este cazul la tine.
bafta
- is_33_ion
- **
- 129 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat