Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
furtunul care vine din partea dreapta jos , (cum stai la volan),a cedat astazi in urma frecarii cu un colt al lonjeronului.In momentul in care mi-a aparut pe ecran alarma pt nivel scazut de antigel eu nu ma aflam in masina ,iar prietena mea nu a stiut ce sa faca.masina a mers cu borcanul gol cam 3-4 minute,iar apa , in ecranele ascunse avea 94 grade,fapt care a dus la pornirea ventilatoarelor.totusi furtunul nu a fost retezat ci doar fisurat destul de serios.
iar acum vine si intrebarea:a avut motorul de suferit in vre un fel?
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sal,

daca a mers doar 3-4 min nu este nici o problema, 94 de grade la fel nu se intimpla nimic, schimbi furtunul, completezi cu antigel si-ti vezi de drum.
sal
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am reparat furtunul ,dar am diluat destul de mult antigelul existent inainte de aparitia problemei.faza e ca acum apa urca pana la 94 de grade.e posibil sa aiba legatura cu faptul ca am pus apa ?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Detaileaza putin partea cu "am reparat furtunul." Embarassed
  • kosty000

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pai ideaa de a inlocuii furtunul nu mi sa parut viabila-pret furtun 145 ron,asa ca dupa indelungi cautari am achizitionat cu pretul de 5 lei un furtun de la un astra G,tot de la radiator(corespunde la diametru,dar este mult mai scurt) si l-am mufat cu ajutorul unei tevi de plastic si a doua coliere, cu furtunul deja existent pe masina mea.
vechiul furtun era fisurat langa gura radiatorului si nu permitea mufare cu ajutorul tevii de plastic.furtunul de la astra g are pana si forma identica cu cel de pe astra h.rezultatul ,etansare perfecta ,costuri minime.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR