Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum am zis am inlocuit termostatul vechi cu unul nou la masina vectra b x20dth pt ca "apa" nu se ridica niciodata peste a 3linie albastra oricat de cati km as fi facut pe timp de iarna. Acum de cand venit caldura doar prin oras se ridica la 80 de grade,asa am cumparat unul nou de pe autonet si lam montat .Pe el scria motorad si 92 de grade atat;toate bune si frumoase lam montat bucuros ca o sa scap de probleme.Dupa montare am pornit masina si am observat ca furtunul din partea de jos sa incazit rapid si cel ce duce la radiator a ramas rece asa cum trebuia sa si ramana pana cand avea sa atinga temperatura de 93de grade si sa deschida termostatul ,cel putin asa credeam eu .Dar de unde dupa ce am iesit la o proba dupa cca 6min de mers prin oras sa ridicat ''apa"putin peste a treia linie albastra si acolo a ramas si dupa inca 10 min de mers ,atunci opresc si verific iar furtunele cu pricina ;si surpriza frigea si radiatorul deci termostatul sa deschis prea devreme . Acum dati-mi si mie un sfat am dat bani degeaba cam ce ar putea fi termostatul nou e praf ?Mentionez ca inainte cu termostatul vechi dupa 2-3 min de functionare se incingea si radiatorul imediat deci era blocat pe deschis Astept sfaturi CU MULTUMIRILE DE RIGOARE
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ai schimbat doar termostatul?
Sau cu tot cu carcasa?
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat tot ansamlul termostat +carcasa
Azi dupa un drum de 10 km temperatura afisata era la fel o idee peste a3 linie albastra .A venit cineva de a masurat temperaturade pe carcasa termostatului cu un termometru electronic asta dupa vreo 45min de cand oprisem masina si arata 73 de grade iar pe bord acul ceasului era pe 0 nu era ridicat nici macar la prima liniuta albastra deci ce sa fie?
ceasul defect ?
PS a pus si firul care vine pe sonda termostatului in scurt si acul ceasului nu a urcat la maxim
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ceasul indicator atunci!
Cauta pe cineva cu op-com sa-ti faca un test la acele de bord sa vezi ce si cum.Tot atunci vei vedea la tester exact temperatura lichidului si ati poti face o idee.
Skip ads

  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
swa rezolvat sonda de pe carcasa era terminata de noua
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu o problemã.am avut termostatul defect.astãzi l-am schimbat.fara carcasa,doar termostatul din interiorul carcasei.am pus totul la loc,am completat cu antigel,si am pornit motorul.surpriza.dupã 3 secunde a început sa iasã un fum alb,sau abur.nici nu stiu ce este pt ca nu are nici un miros.menționez ca la demontare,a curs antigel pe alternator,si pe mufa montata pe carcasa termostatului.eu am șters cu șervețele uscate acea mufa,dar alternatorul nu.de la ce ar putea proveni acel fum sau abur?trebuie sa las sa se usuce piesele pe care a curs antigel?sau e posibil sa fie de la altceva.multumesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu stim ce motor ai si nu stim cum arata nici termostatul si nici pozitia lui!
  • Andrei marius

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am trecut de etapa cu termostatul.era doar antigel curs pe toba de eșapament.cea care iese din motor.si de ardea antigelul de pe ea.m-am speriat degeaba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR