Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • maryus_407

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Tigra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca ai pus castrol magnatec 10W40 si de diesel si de benzina nu are nimic e acelasi ulei aceeasi Marie cu alta palarie
Skip ads

  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu am pus castrol am pus feby 10w40!si e subtire rau!ce sfat imi dati?
  • TitusRomcea

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
de unde stii ca e subtire?
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
poi dupa joja!curge imediat...
Skip ads

  • TitusRomcea

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
lasa-l in motor si verifica dupa mai multi km daca a consumat ceva.
daca nu consuma nu te mai stressa
  • Sitaru

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dar legat de consum ce parere ai?citeste daca nu ai vaz pe pagina 5.ms
  • TitusRomcea

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
la computerul de bord ai setat sa iti arate consumul instant sau media?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Din punct de vedere al afisarii nu mai cred o iota din ce spune afisajul.X20SE, in oras afiseaza un mediu de 12,5/13,2 cu clima,relanti instant 1.2 fara clima,1.6/1.7 cu clima.Am facut insa testul "plin-200km oras-plin"(mai relevant decat 100),apoi la calcul mi-au iesit 22 litrii consumati,regim clima in loc de 27 cat ar fi trebuit.Plinul a fost "ochi" cu fortare in ambele cazuri tocmai pentru a excude diferenta situatiei de umplere.5l diferenta este totusi cam mult fata de calculator.Intradevar,am adoptat stilul mosharului,nu am fortat-o.Am repetat testu si tot asa mi-a iesit,chiar cu 1/2 l mai putin.Acum conteaza mult si temperatura mediului,care in ultima vreme a fost moderata pe aici.Nu am facut testul fara clima,dar nu ma astept la mari diferente.La drum intins,nu cred ca o sa am rabdare la un mers eco,pana acum mi-a halit in medie 8,9uneori,dar asta-i autostrada...Restul drumurilor exterioare nu cred ca are rost sa le catalogam "drum intins",cu camion in fata la 70/h,depasiri repetate si treceri prin localitati cu reduceri la nivel urban...Sa vedem la iarna,atunci cred ca u sa respecte si injectia ce arata calculatorul Sad
Skip ads

  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cam Cat ar trebui sa stea relantiul la un y25dt si ce consum sa afiseze mie imi sta undeva la vreo 700 si imi afiseaza 0,9 este bine sau?
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la 2,2 dti cu motor cald, vara fara clima arata 0,5, cand e frig arata ceva mai mult dar niciodata 0,9
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
m-ar interesa un 2,5 ca s-ar putea sa am relantiul ceva cam mare
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am X25DT si imi arata tot 0.9 dar dupa ce se incalzeste putin motorul, la inceput incepe cam de la 1.8 si scade pana la valoarea scrisa mai sus.Si pe mine ma intereseaza cat ar trebui sa arate pentru ca am impresia ca arata prea mult si parca si consumul este mare.
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In mod sigur ai un consum mare ! la relanti ar trebuii sa vezi pe afisaj cam 0,6l/h
Asa tin eu minte ca vedeam pe afisaj imediat dupa ce am intrat in posesia ei. Dar dupa ce dai jos pompa prima data ai pierdut toate reglajele adevarate. Pentruca nimeni nu stie sau nu a cautat unde scrie adevarul.
De exe: dela un bank de proba atunci cand ai primit pompa reparata ( sa spunem ) ti-a fost reglata la o cantitate de combustibil pe relanti de 5g/stroke. Testerul TECK II spune ca acesta cantitate de combustibil sa fie intre 5.5-8g/strok . Dar eu cred ca la fiecare valuare din acest interval vom avea alta indicatie de consum pe ora la relanti. De aci si intrebarea retorica daca exsista sau cineva a vazut in documentatii pentru pompa de typ VE o tabela cu relatia "valuare g/stroke fata de consumul de combustibil global. Sau altfel spus care ar fi valuarea optimala g/stroke la relanti pentru motorul M51 BMV ? Asa am ajunge la consumul promis de fabricant. Cine poate sa intrebe la reprezentante Bosch SA O FACA in avantajul tuturor Opelistilor.
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Problema e ca nu imi consuma mult am facut 1200 km si am avut consum mediu de 6,4 in cazul in care am traversat Carpatii am fost dincolo de Cluj si de acolo m-am intors cu masina plina.
Eu zic ca nu am un consum mare.
Mi se pare foarte putin sa consume un 0,6 pe ora ar insemna ca daca o tin pornita o ora imi ia doar 0,6 l, nu stiu ce sa zic.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi , media de 6.8 ai luato de pe afisajul Mid ?
Cred ca nu este ceva real. Drumul pe care l-ai facut ar fi cerut mai mult combustibil.
Chiar si cu cele scrise de tine daca facem putina aritmetica inseamna ca la cei 1200 Km iti trebuiau mai bine de 80l de combustibil cand de fapt tu ai un rezervor de max 70l. Calculul cel mai bun este sa faci Km raportat la l combustibil si vei vedea ca sunt diferente de cativa litri/ 100Km
Cat despre consumul la relanti cred ca ai un consum PERFECT.
Interesant ar fi pentru noi ,astia de pe forum, ca atunci cand te duci la garaj sa masori si sa ne scri turatia la relanti cat si "fuel quantity" in mg/strk (5,5- Cool.Asta se masoara pe tester TECK II.
Multumesc dinainte !
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Culmea este ca acum cind mi am pus MID si la mine consumul la ralanti , cu motorul cald este tot 0,9 pornind tot de la 1,8 l ,cu 5,5 mg /stroke reglaj pe pompa verificat la Maiandrei Confused Daca tot veni vorba la voi range ul cum arata ? .La mine cind am Range 0 mai merg vreo 30 KM , iar daca am mai putin de 10 litri in rezervor tot range 0 arata .Abia peste 10 litri incepe sa afiseze Range Smile
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara , Range-ul incepe sa clipeasca cand ajung la 50 Km . In acelasi timp incepe sa lumineze si la bord semnul de limita de combustibil. Nicio data nu m-am dus pana la sfarsit de Km pe range de frica ca va trebuii amorsata din nou si de scos aer etc,etc
Asa ca am retinut ca iti este reglata la 5,5 mg/strk desi nu ai spus si turatia la relanti care merge mana in mana cu reglajul de mg/strk
Cum ai potrivit avansul pompei de injectie ( sau maiAndrei a facut )
Ori cum eu iti multumesc pentru informatii si ma lupt in continuare cu pompa mea .
P.S . reglajul pompei sa facut cu galeria de admisie demontata ?
Numai Bine !
  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
a mea la fel arata instantu de 0.6 l pe ora la relanti..si nu este adevarat...reglajul se poate face si fara a da admisia jos...reglajul pompei este ff usor de facut...asta daca stii..
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Drjver a scris:
a mea la fel arata instantu de 0.6 l pe ora la relanti..si nu este adevarat...reglajul se poate face si fara a da admisia jos...reglajul pompei este ff usor de facut...asta daca stii..


ATUNCI invata-ne si pe noi ce ai vazut si ce sti cum se face !
Ne anunti ca totul este foarte usor (daca stii) si ne pui pe jar ? Uite-te de cand dureaza acest post si inca nu a venit un prieten sa scrie EXSACT cum si ce. Fiecare cauta pe ici pe colo si harburile inca nu merg bine la toti.
Asteptam !
  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ok.. baiatu de la care am luat eu masina este inginer auto...a avut masina 3 ani de zile si a patit fff multe va dati seama cu totii..in 3 ani se pot intampla multe la o masina noua..in fine,zilele trecute m-am vazut cu el ca sa iau fiscalul si avand si trusa de scule cu el a zis sa faca niste reglaje.
Fara sa dea nimic jos a slabit suruburile capacului pompeisi a lovit din cu un ciocanel o teava aflata in partea din fata a capacului pt a marii consumul instant si invers pt a o micsore..sper ca m-am facut inteles.bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR