Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Uita de vw, skoda, seat, renault, dacia ... e mult de povestit de ce, credeti'ma pe cuvint. Mergeti pe agila B, corsa sau daca vreti cava mai mare treci peste drum in showroom'ul Chevrolet si uitati'va un pic la Cruze, ... s'ar putea sa ramineti vrajiti ... Shocked

Successss !
Skip ads

  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gcom61 a scris:Se pare ca Dan a spus lucrurilor pe nume.
Referitor la Kia (au 2 colegi de serviciu)garantia este numai la motor 7 ani;5 ani caroseria.
Nu se acorda garantie la consumabile,iar lista acestora este cam prea lunga-include si bucsele de la bascule-iar unul din colegi ca sa schimbe 1 amortizor fata a amenintat cu OPC pt.ca dealerul nu considera ca este uzat.
O revizie (schimbat ulei+filtru si filtru aer) a costat 750 lei (ron).

uite aici preturi la revizii...daca vezi pe undeva 750 lei pentru filtre si ulei sa imi zici si mie http://www.clubkia.ro/viewt...hp?f=87&t=745
garantia este de 7 ani pentru motor si cutie si 5 ani pentru toata masina, in limita a 150000 km, iar pentru caroserie e 10 ani din cate stiu eu.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Astra, Corsa e comparabila la aspect cu Sandero, cel putin mie imi place mai mult cum arata Sandero in exterior.
  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
gcom61 a scris:Se pare ca Dan a spus lucrurilor pe nume.
Referitor la Kia (au 2 colegi de serviciu)garantia este numai la motor 7 ani;5 ani caroseria.
Nu se acorda garantie la consumabile,iar lista acestora este cam prea lunga-include si bucsele de la bascule-iar unul din colegi ca sa schimbe 1 amortizor fata a amenintat cu OPC pt.ca dealerul nu considera ca este uzat.
O revizie (schimbat ulei+filtru si filtru aer) a costat 750 lei (ron).


Coreenii astia dau garantia asta? Ciudat, la tucsonul de firma a crapat motorul si costul reparatiei a suportat-o firma....Exixta o vorba: cumpara-ti masina nemteasca si parfum frantuzesc...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mery sa stii ca ISO are dreptate privind modelele pentru voi, eu am sugerat Skoda ca te-am vazut pocnita pe Ford, am ales raul cel mai mic Laughing .
Intre Fabia combi si Corsa D sau Agila B cel mai indicat ar fi Agila=Splash. ISO adica Mihai se pricepe la masini adica sta cu nasul in ele si sfatul unui cunoscator de maruntaie face mai mult decit opiniile unor atotstiutori din parcare. Bine, nici eu nu sunt pe linga, daca zilnic nu imi bag nasul intr-o masina intru in sevraj si tremur tot.
Acum eu avind in vedere situatia voastra si la ce va trebuie masina recomand Suzuki Splash dar nu pot sa contest ce recomanda ISO adica un Cruze, nu cunosc modelul.
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Mery sa stii ca ISO are dreptate privind modelele pentru voi, eu am sugerat Skoda ca te-am vazut pocnita pe Ford, am ales raul cel mai mic Laughing .
Intre Fabia combi si Corsa D sau Agila B cel mai indicat ar fi Agila=Splash. ISO adica Mihai se pricepe la masini adica sta cu nasul in ele si sfatul unui cunoscator de maruntaie face mai mult decit opiniile unor atotstiutori din parcare. Bine, nici eu nu sunt pe linga, daca zilnic nu imi bag nasul intr-o masina intru in sevraj si tremur tot.
Acum eu avind in vedere situatia voastra si la ce va trebuie masina recomand Suzuki Splash dar nu pot sa contest ce recomanda ISO adica un Cruze, nu cunosc modelul.

Bine, o sa cercetez la fata locului. Corsa D, Agila B, si Splash. Am intrat pe forum la fabia combi si m-am cam lamurit. Cruze imi place cum arata dar chiar nu stiu nimic de chevrolet (tabla si alea,alea ). O sa sapam si aici.
aine e ziua cercetasilor. Va tin la curent, si fiti pe faza- am nevoie de voi !
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
la banii de care dispuni , sfatul meu este sa iei in calcul urmatoarele variante:

Opel Corsa D, motor 1.3 CDTI ( cu 75 CP in 5 viteze sau 90CP in 6 viteze )
- nu va depasi niciodata consumul unui 1.2 pe benzina de 80 CP. Eu am avut un 1.2 benzina de 75 CP si mananca destul.
- taxele, RCA , impozit etc sunt practic la fel , diferenta intre 1.300 cmc si 1.200 cmc este penibila
- ambele au distribuita pe lant, dar diesel-ul este mai fiabil, deasemenea vei simti confortul si diferenta de cuplu si
putere in favoarea celui pe motorina la drumurile lungi
- costurile de intretinere sunt comparabile, diferente fff mici , avand in vedere din nou valorile cilindreelor practic aproape egale ( 1300 respectic 1200 ).
Nu trebuie sa te sperii, un diesel nu e chiar asa un cosmar. In ceea ce priveste calitatea proasta a motorinei, de care pomeneau colegii mai sus, poate fi intradevar o problema, insa cine poate afirma ca benzina din Ro e de cea mai buna calitate ? Nu cumva e aceeasi problema in amblele situatii ?

Opel Astra Classic II , motor 1.7 CDTI ( 80 CP )
- aceasta varianta doar daca vrei spatiu mai mare ptr bagaje si vrei sa calatoresti intradevar fara nici o problema la drumuri lungi cu masina incarcata la maxima
- e f fiabila, un motor pe masura ( nici mai mult nici mai putin ) si un raport calitate/pret imbatabil
- vor creste un pic taxele, RCA etc, un pic costurile la intretinere ( motor mai mare, distributia pe curea ) , dar depinde cat de mult conteaza spatiul in aceasta problema

In ceea ce priveste Agila, de oras o mai fi cum o mai fi...are insa limite evidente. Nu e deloc o masina de familie, iar pentru drum lung, incarcata de bagaje, cort etc si cu vreo 3-4 pers in ea.....nu e deloc o solutie avantajoasa
Cel mai bine ar fi sa te duci la un dealer si sa te convingi la fata locului.

Bafta multa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Diesel-ul nu e masina de oras din pacate. Intretinerea e ceva mai scumpa decit spui tu plus ca e dracu' de curatat un EGR la Z13DT, injectoarele pica, regulator presiune rampa alta boala a lor, fulie alternator ! Cunosc matele la amindoua Z12XEP si Z13DTH si iti spun clar ca mai fiabil e benzinarul fara discutie.

Acum Corsa D si Agila B sunt masini de oras dar care pot fi folosite fara probleme la drumuri lungi numai sa nu iei motorul de 1L care e mai bun numai in oras, afara are limita de putere si depasesti cam greu cu el.
Acum amindoua sunt "frumoase" desi parca Corsa e un pic mai draguta cumva si nu are turometrul ala ca un ochi de melc...ca spatiu interior bagaje mai mult are Agila dar la picioare Corsa, ca fiabilitate Agila e mult mult peste Corsa. Sincer Corsa mie mi se pare mai frumoasa dar daca ma gindesc la fiabilitate si pret/dotari as ramine pe Agila B.

Acum spuneai de Opel Astra Classic II, da e o idee buna dar numai motorul de benzinar de 1,4l Z14XEP care a aratat in timp fiabilitatea. Problema lor e ca trebuie sa se limiteze la 10,000euro, nu au mai mult si in vremuri de criza nici nu le recomand imprumuturi si alte chestii de acest gen.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am intrata cum la intamplare pe site la un dealer Opel, am nimerit Erebus
preturi a Classic II sunt :
1.4 - Hatchback e 10.500 Euro iar caravan e 11.300 Euro
1.7 - Hatchback e 11.900 Euro iar caravan e 12.700 Euro

Se incadreaza fara probleme la cel pe benzina

Ceea ce nu inteleg eu , si aici posibil sa fiu off topic, care sunt argumentele pentru care esti asa pornit pe diesel ?
Se vede o usoara urma de subiectivism in ceea ce spui tu, poate am inteles eu gresit si poate ar trebui sa spui totusi si la cati km pica ( presupunand ca ai dreptate ) piesele enumerate de tine. Nu cumva pe la 150.000 km ?
Ceea ce in cazul colegului nostru se poate intampla in 15 ani, caz in care cred ca isi poate asuma problema ?..ma gandesc
Nu stiu daca conteaza, dar sa stii ca si eu am avut 3 diesel si o benzina, toate Opel, toate SH, deci expuse la probleme mai mult decat una noua si n-am schimbat nici o data piesele mentionate de tine si nici n-am avut probleme la Turbo, alternator, pompa de apa/benzina, injectoare etc.... Am schimbat piese de genul : un pivot , bujii, radiatorul de la clima dar la peste 170.000 km. Cu revizii la timp si atentie, am ajuns cu ele la aproape 250.000 km si n-am intampinat vreo problema majora.
Nu stiu ce sa zic, dar pe mine unul nu m-ai convins cu problemele de la diesel, mai ales la una noua.
Agila mai fiabila decat Corsa ? no comment....
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si eu sunt de parere ca diesel-ul este o alegere buna..
Am facut destui km in oras cu diesel si pe distante scurte si lungi si nu am intampinat probleme..
Singurul dezavantaj la diesel este zgomotul si vibratiile putin mai mari insa dupa opinia mea avantajele atarna mai greu. Printre avantaje mentionez consumul foarte bun, cuplu de la turatie joasa + posibilitate de remapare ceea ce scade consumul si creste si acel cuplu considerabil. In concluzie performante/cost mai mare decat la benzine.

Nici eu nu inteleg de ce dieselul nu este masina de oras.. Eu am condus 2.0 DI destul prin oras.. si se considera pe topicul acesta a fi motor mare. Un 1.3 cdti cred ca s-ar descurca perfect in orice oras.
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am de un an si ceva Astra Classic II cu motor de 1.4 twinport si pot spune ca sunt f. multumit de consum (5.X extern si 6 si ceva intr-un oras mic).
In comparatie cu un Corsa sau Agila beneficiezi de spatiu interior mai mare si portbagaj de asemenea mai mare.
Distributia o ai tot pe lant.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Slash nu compara Y17DT sau Y20DTH cu cele noi common rail ca e o mica mare diferenta. Tot ce e motor diesel nou nu este de drumuri scurte si mai ales in Romania.
Agila B e mult mai fiabila decit Corsa D, la fel si seria A cu C, calitatea japoneza e mult peste nemti acum.

Slick tu vorbesti de diesel prin prisma ca ai avut Y20DTH care e cel mai rezistent motor, cu cele mai putine probleme si capabil sa fie ucis urban. Cele noi aduc probleme de injectoare de care voi nici macar nu stiati pe unde sunt, pica alternatorul fix dupa 100,000km la Z17 si la Z13 fulia, tot timpul Z13 de pe Corsa D se opreste la ralanti cu tot cu resoftarea lor, le crapa parbrizul pe mijloc jos, le scirtiie usile, dupa 50,000km la Z13 ori schimbi EGR ori in cureti dar sa vezi munca acolo ca trebuie desfacut juma' de motor, cind ti-e lumea mai draga hop ca nu trage si nu mai porneste ca a pixcat regulator presiune rampa comuna. Stii unde e ECU la Astra H Z17 ? In aripa fata jos, sa aiba pamint si apa cit cuprinde, la un accident nu schimbi numai tabla, mai cumperi un ECU si instalatie electrica ca cea veche a fost taiata.

viorel2123 ai dreptate cu Astra Classic II 1,4L, e acelasi motor benzinar (Z12XEP) numai ca e mai mare cilindreea, e de luat in calcul numai bani sa aiba, mai bine una mai cheala decit una mica.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu am avut 3 buc Y20DTH , iar acum am Z17DTH. Ce il face sa nu fie de drumuri scurte si de RO si ce ar trebuie sa ma ingrijoreze la acest motor? Au acelasi cuplu, aceeasi CP , Z17DTH consuma vizibil mai putin, n-am de comentat prea multe deocamdata sau de reprosat, dar.... Astept detalii Very Happy

Cat despre calitatea japoneza fii un pic mai explicit te rog.
Te referi la calitatea lucrarii ? La cat de bine sunt lucrate de catre japonezi ? Ca arata bine, exterior ,interior, materiale de buna calitate ? Daca e asa, calitatea nu are absolut nici o legatura cu fiabiliatea, cred io.
Si poate e adevarat si ce zici tu, dar partial. Adica, piata tinta ptr japonezi este cea americana si nu cea europeana.
Acolo au facut ravagii, asa s-au ridicat ei. Si scuza-ma , dar pe langa calitatea americanilor cred si io ca japonezii castiga.
N-as fi asa sigur ca sunt peste europeni.
In fine, eu am avut Corsa C 1.2 75 CP si este fff fiabila, numai daca te gandesti cate generatii au fost, ce istorie au, sunt acum la a 4 -a.
Nu vad argumente prea multe pentru Agila ( in afara comportamentului si utilitatii strict de oras ).
Daca ne uitam si la gama de motorizari disponibila pentru Agila si la cea ptr Corsa, se vede clar diferenta de clasa, rafinament si fiabilitate. Parerea mea ca au fost create pentru scopuri total diferite si nu prea pot si comparate obiectiv.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru Slash :
Z17DTH are belea alternatorul care pica dupa 100,000km si sa vezi timpenie ca trebuie programat Shocked plus injectoarele care sunt foarte sensibile. Sa pui motorina buna, daca poti si ai unde o tii la decantat, schimbi filte si ulei la 10,000km, pina nu se incalzeste motorul sa ai grija cum o calci sa nu intre turbina, EGR e destul de accesibil se curata anual.

Privind Agila si calitatea japoneza : la versiunea A au avut sasiu de Suzuki Wagon R, urita dar spatioasa, sasiul mult mai fiabil ca la Corsa C si aici intra inclusiv planetare, caseta directie, timonerie. Corsa D e frumosa dar facut la ieftineala maxima si n probleme. Agila B e preluata integral de la Suzuki inclusiv motorul care e mult mai bun din toate punctele de vedere. Ne rferim numai la calitate masina si motor, nu ne luam la ornamente ca nu suntem copii sa fim axati pe ce sticleste mai frumos.
Agila e masina de oras ca si Corsa dar la drum lung prefer Agila, mai incapatoare si pozitie mai buna la volan. Dimensiunile mai generoase pe verticala de la Agila impun "respect" mai ales daca e o doamna la volan. Chiar acum o saptamina veneam din Ardeal si aud prin statie : colegul cu dubita Opel ma receptionezi ? ... eu stiind ca am Agila A nimic si numai in goarna-i dadeam vrrrr...iar colegul cu dubita Opel ma receptionezi ? ... bai poate oi fi eu.... da colegu' spune...ceva radare sau controale spre Reghin ?...colegu' ai numai drum prost Reghin-Toplita, se lucreaza si aia dorm, la iesire din Toplita era un radar sper ca l-ai vazut, in rest liber si fara ARR, RAR, cintar... A ajuns Agila dubita ? Posibil dupa el ca la ce viteza aveam mare lucru de a vazut sigla Laughing
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Poate nu e destul de clar:

- dieselul se incalzeste mai greu in oras decat Otto, deci uzura mai mare pana se ajunge la temperatura de functionare. Iarna pierde atat de repede temperatura incat multi isi pun un carton in fata radiatorului.

- turbina cu geometrie variabila sufera de power surge cand se accelereaza puternic de la turatii mici. Asta stramba axul turbinei, ceea provoaca in cele din urma ruperea acestuia. Ma straduiesc sa accelerez lejer atat timp cat sunt sub 2000.

- daca se opreste brusc motorul, turbina sufera un fenomen numit supraracire, ceea ce duce la calirea materialului. Ma straduiesc sa o las cel putin 30secunde la relanti, iar dupa o forja stau si 2 minute pana sa inchid motorul.

- motorina din Romania este proasta. Asta duce la uciderea injectoarelor. De aceea eu cumpar numai diesel EVO, pentru ca alimenteaza atat de putini incat are timp sa se decanteze Smile.

- in fuga dupa un conum mic, multi merg intre 1500 si 2000RPM. Ceea ce e OK atat timp cat nu i-i dai si in gura intre turatiile astea. Ceea ce nu prea se intampla, incat la o intersectie mai aglomerata, i-i mai dai si o talpa. Asta duce la motorina nearsa care se aseaza pe injectoare, catalizator, turbina, ... Eu ma chinui sa o tin peste 2000RPM.


Acum, intrebarea e: cati oameni au rabdare sa faca toate astea? Nu prea multi, te asigur. Asa ca ai doua solutii cu dieselul in oras: ori te chinui sa conduci cat mai safe tehnic, ceea ce te pune sub o benzina din punct de vedere al confortului, ori conduci cum vrea muschiul tau si pui motorul de chituci in 50mii km.

Caz concret: Z17DTH, inlocuit rampa de injectioare la 30mii km. De ce? Mers voiniceste de la prima cheie, la turatii mici si cu motorina de cea mai ieftina.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa par rautacios, Very Happy, nu e chiar dubita, dar un aer de utilitara are, cel putin din spate, asa ca ROOMSTER.
Oricum,am inteles, esti fan Agila.ok
Primul Opel Corsa a aparut in 1982, adik acu 27 de ani si in prezent e la a 4 generatie.
Poate o fi facuta " la ieftineala", dar fiabilitatea unei masini sau a unui motor se doveste in timp. Timp necesar evidentierii calitatiilor, defectelor, necesar imbunatatirii eventualelor perfomante, eliminarii problemelor, toate conducand in timp la o masina mai buna, mai perfomanta , cu motoare ce i se potrivesc.
Daca sasiul e asa beton si reusit, unul de real succes, cum se face ca sunt doar 3 motorizari disponibile pe Agila ?
Nu e usor sa pui un motor pe masina, daca nu se pupa cu sasiul s-a dus masina, PA.
Si daca dupa aproape 30 ani, o masina inca se fabrica, inseamna mult.
Mai are rost sa mentionam de cel 7 motorizari de pe Corsa D ? De la cele mai vechi la cele mai noi ?
de la 1.6 Turbo benzina de 150 CP la 1.7 Cdti de 125 CP ?
Mai are rost sa amintim de CORSA OPC ?
Am inteles parerea ta despre Agila, nu zice nimeni ca nu e perfomanta si nu-si face treaba pe sectorul ei,
Fiabilitatea ei este in crestere, chiar tu ai zis ca s-au produs modificari, imbunatatiri fata de modelul anterior, dovada ca inca se lucreaza, se incearca inca obtinerea unei variante cat mai perfomanta.
Dar mai are mult de crescut, mai are de mancat multa paine cu sana pana sa ajunga din urma masini ce au facut istorie.
Asta e parerea mea.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nici mie nu imi place prea mult Agila, dar cu Corsa ai dat-o in bara...
Generatia a 4-a este, de fapt, Fiat Grande Punto... Laughing Laughing, "legatura de sange" cu generatiile precedente este zero, adica creeata de echipele marketing ale firmei... Twisted Evil
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pentru sorin666
Hai sa nu exegeram acum
Au in comun motorul de 1.3CDTI si cam atat.
Si daca intre D si C nu este nici o legatura, spune-mi tu "legatura de sange" intre Astra H si Astra G
Si de ce ar trebui sa existe o asemenea legatura ? nu e obligatoriu... Tocmai aici este impactul asupra publicului.

pentru dodo_13
discutia pornita de tine se incadreaza la " iarna nu-i ca vara"
tot ce ai spus tu acolo sunt conditiile ce trebuie avute in vedere cand conduci un diesel
nu a zis nimeni ca e usor si ca se potriveste la toata lumea si ca toata lumea tre sa-l laude si sa-l accepte
Nu oricine a condus masina pe benzina e obligatoriu sa stie sa conduca un diesel
Cui place , se adapteaza si conduce intocmai unui diesel
Cine nu e in stare sa-si insuseasca si sa aplice cerintele pentru un diesel sa nu-si cumpere
Este evident si logic ca se procedeaza altfel decat la benzina si implica alte principii, dar asta nu face dieselul mai prost, ci doar diferit, este altfel.
Cine isi asuma bine cine nu isi ia benzina sau face praf un diesel si pateste tot ce ai zis tu.
Asa cum condusul iarna pe zapada nu e pentru oricine, asa e si pentru diesel.
Nu la toti place si nu toti de pricep.
Cat despre motorina proasta si bulit injectoarele la diesel, ai tu vreun pont ca benzina e benzina 100% ?
Ca la noi in Prahova, oamenii ( chimistii si cei din domeniu ) nu baga mana in foc.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Slick Cele noi aduc probleme de injectoare de care voi nici macar nu stiati pe unde sunt.

Hai sa nu ne dam totusi atotstiutori.. Totusi stiu si eu ce face sa invarta roata la masina intrucat am desfacut motorul ala diesel pana la ultimul surub... Oricum e vorba de X20DTL care nu este atat de reusit fiind primul scos de opel.

dodo.. inca mai am si vectra
- Am condus-o in oras destula vreme (70k) si nu am respectat intocmai indicatiile dupa care am desfacut motorul si nu erau urme de uzura vizibile.. Eu vorbesc din experienta nu din auzite. Eu zic ca motorul diesel nu o sa crape din cauza uzurii premature inaintea unuia pe benzina pentru ca a fost condus in oras. Iarna se incalzeste cu 25% mai greu ca Z20LET-ul.. si nu a crapat din cauza asta si nici nu s-a uzat.

- Da.. se intampla asta in cat timp ? 150K ? 250K ? Si la benzina doar prin faptul ca o pornesti se uzeaza ceva.. deci eventual va crapa. Conteaza mult TIMPUL in care crapa.. pentru ca ORICE crapa la un moment dat.

- Motorina e proasta si benzina este foarte buna ? Eu nu am avut probleme cu injectoarele nici la vectra nici la passatul 1.9 tdi.

- Iarasi nu stiu de unde teoria ca la 1500 crapa motorul si la 2000 nu mai crapa.. Repet ca mai sus.. da.. eventual ORICE crapa insa conteaza in cat timp. Ce conteaza daca mergand la 1500 motorul crapa la 450k pe cand daca merg la 2000 o sa crape la 500k ? Diferenta de motorina economisita o sa imi permita sa cumpar 3 motoare in situatia aia.

Raspuns la intrebare. Nici eu nu am rabdare sa fac asta la diesel (la z20let fac) si nu m-am chinuit in nici un fel si nici nu am pus motorul pe chituci in 50k din cauza asta.
Cazuri concrete pot fi date o gramada de motoare crapate atat diesel cat si pe benzina.. asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cele doua masini (Corsa D si Grande Punto) au STRICT aceeasi platforma, doar partea vizibila a "tablaraiei" este diferita... Twisted Evil
Ba chiar mai mult, platforma a fost conceputa in Italia, la Torino... Wink
http://www.ouestfrance-auto.com/essai_fiat-punto-grande-ec.htm
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR