Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sa zicem. O sa ma uit sa vad dimensiunile caroserie daca sunt identice. Rolling Eyes
Asta e una.

Ce treaba are potriveala sasiului si eventuala lipsa de "legatura de sange" sau obligativitatea ei ?
Lumineaza-ma si pe mine !
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@slick
Eu vorbeam de turbina cu geometrie variabila. La cea fixa nu exista power surge ci turbo lag, ceea ce face ca turbina sa nu fie suprasolicitata niciodata.

Nu motorul crapa la talpa sub 1500 ci motorina nearsa va omora catalizatorul, turbina, EGR. Evident, la o masina 2.0 cu mare rezerva de putere cum e X20DTL cantitatea de motorina nearsa e mult mai mica si pericolul e mult mai mic. Te invit sa vezi la mine cum iese fum la o asemenea talpa. Si daca ne gandim unde se duce fumul ala, o sa ne dam seama ca nu e chiar aceeasi mancare de peste.

E si benzina proasta, cu siguranta, dar Z18XE e facut sa mearga cu CO92 asa ca o sa mearga si cu benzina romaneasca. In plus, procesul tehnologic e mult mai simplu la benzina care pur si simplu se face prin incalzire si separare. La motorina trebuie scos sulful, proces mult mai complicat.

Exemplul meu cu 40K este foarte real, pot sa spun si numarul masinii daca trebuie.


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Mar 12 Mai, 2009 2:58 pm
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Deja, masini IDENTICEvandute (de ex.) pentru EU si USA nu au aceeasi lungime, sau, cateodata, masini cu 3 si 5 usi din acelasi an au cate 5 cm diferenta, deci nu vei ajunge la nici o concluzie.
Ceea ce am vrut sa spun este ca "trecutul" glorios" al modelului Corsa nu este decat aparent, nu se poate aduce drept argument tehnic, asa cum ai facut-o tu...
Ba chiar mai mult, noua platforma ("Fiat" Twisted Evil ) pare chiar mai reusita decat cea veche... Deci, cu atat mai mult, evocarea "trecutului glorios" nu tine.
Cu atata mai mult cu cat sunt un ex-proprietar de Corsa A, si am mers cu B/1.0 si C/1.4 (ambele, cumnata-mea, din Germania)
Traiectoria e departe de a fi precisa daca conduci un pic mai sportiv, probabil din cauza caricaturilor pe care le au in loc de punte pe fata...
Chiar, unde se gasesc injectoarele Question
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si atunci de ce posesorii de 22DTR nu au turbinele in punga si de ce inca se mai fac turbine cu geometrie variabila ?

Pana acum nu am vazut oameni sa se planga de catalizator.. iar EGR-ul ce treaba are cu motorina nearsa ? Cum sa se strice o valva actionata prin vacuum din cauza motorinei nearse ? Poate se fac depuneri (iarasi in timp) care se curata dar asta e alta treaba.

Nu am zis ca exemplul tau nu e real dar daca vrei iti pot da si eu cate exemple vrei la benzinare crapate la fel de prematur.. E vorba mai mult de noroc.. nu inseamna ca daca luam 10 masini identice si le conducem la fel toate vor crapa fix la acelasi nr de km.. Una crapa la 40k.. alta la 100, alta la 500k.

Inca un lucru... Eu cred ca 1.3 cdti se incalzeste mai repede decat Z20LET-ul meu.. Asta ce inseamna ca masina mea nu e de oras ? O sa o omor daca o conduc in oras din cauza uzurii premature ?
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@slick
Din nou, 22DTR e un motor cu foarte multa rezerva de putere. Am vazut personal o asemenea masina forjata in service si m-am luat dupa una pe strada si nu am vazut urma de fum sub ea, nu conteaza cat de mult se tragea de ele. In schimb, la o Vectra 1.9CDTI de 120CP fugarita duminica am vazut fum la fiecare schimbare de viteza.

Sa-mi zici si mie cati isi curata EGR-ul. Sau cati posesori de diesel stiu macar ce e aia. De asemenea, poate imi explici de ce in service la Dacia li se spune oamenilor veniti cu probleme ca nu stiu sa conduca Diesel. Dupa cate stiu eu nu se face scoala de diesel, ca sa inveti ceva in particular. De asemenea, poate imi explici de ce Mercedes nu a renuntat la cilindreea de 2.2 si umbla cu puteri asa mici. Sau poate de ce Audi inca merge cu motoare de 2.7, 3.0 sau de ce BMW pune biturbo pe 123d. Ca eu stiu: se cheama fiabilitate.

La obiect: as lua AstraH fara sa ma gandesc, macar si pentru dotarile mai numeroase in standard fata de Corsa.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bre, motoarele de generatie noua sunt destul de fiabile. Intradevar, nu se mai face ce se facea odata, insa totusi.....
Deviati topicul si informatiile postate de voi nu prea ajuta initiatorul.
De ce sa nu-si ia diesel? Simplu. Nu se va amortiza investitia prea curand. Stiu ca o sa radeti, insa eu nu as mai lua diesel, sau mai bine zis turbo. As lua benzina, cu motorizarea cat mai mica si ulterior GPL Very Happy
Evident, restul aspectelor ce tin de dimensiune si marca vor fi atenbt selectionate prin prisma costului de achizitie si intretinere.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Deja, masini IDENTICEvandute (de ex.) pentru EU si USA nu au aceeasi lungime, sau, cateodata, masini cu 3 si 5 usi din acelasi an au cate 5 cm diferenta, deci nu vei ajunge la nici o concluzie.
Ceea ce am vrut sa spun este ca "trecutul" glorios" al modelului Corsa nu este decat aparent, nu se poate aduce drept argument tehnic, asa cum ai facut-o tu...
Ba chiar mai mult, noua platforma ("Fiat" Twisted Evil ) pare chiar mai reusita decat cea veche... Deci, cu atat mai mult, evocarea "trecutului glorios" nu tine.
Cu atata mai mult cu cat sunt un ex-proprietar de Corsa A, si am mers cu B/1.0 si C/1.4 (ambele, cumnata-mea, din Germania)
Traiectoria e departe de a fi precisa daca conduci un pic mai sportiv, probabil din cauza caricaturilor pe care le au in loc de punte pe fata...
Chiar, unde se gasesc injectoarele Question


Corsa e o masina mult prea smechera pentru cine poate intelege.
Ia zi colegu' ? La Corsa OPC ce-ti pute?
Ce tre sa faca o masina sa va castige pretioasa incredere?

Recunosc, astazi a fost o zi plina, in care am invatat urmatorele:
1. Agila rullz !
2. Corsa D, C , B, A varza, niste jucarii.... ieftine si f proaste fata de Agila
3. Diesel-ul e muci , plin de bube si hibe, sensibil si nasol, doar pentru ca nu e benzina si pentru unii nu stiu sa conduca si nici nu vor stii vreodata.

Ce nasol ca a castigat Audi LeMans cu motoare diesel..... noroc ca n-a condus un singur pilot, ca poate pica turbina !

Imi pare rau de colegul nostru, care ne-a cerut ajutorul si pe care cred ca l-am amentit, luand-o pe campii la greu.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La CorsaD nu pute nimic, decat ca e o clasa sub AstraH. Pentru 10500EUR, AstraH ofera 90CP, cuplu substantial mai mare, climatronic. La Corsa tre sa scoti peste 11000EUR pentru asa ceva si ramai numai cu un 80CP de care tre sa tragi ceva ca sa iti arate puterea asta. De asemenea, dimensiunile arata si ele diferenta de clasa: latimea cu 4cm mai mare a AstreiH si portbagajul cu 100litri mai mare fata de CorsaD. Ca sa nu mai vorbim de calitatea materialelor din interior, AstraH nu are atatea plastice cat CorsaD.

@slash
Si Reno a castigat Formula 1, de ce nu recomanzi Reno? Very Happy
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Astra H de 90 CP, adik 1.4 benzina costa 10.900 fara TVA cea mai ieftina sau 13.000 cu TVA
Corsa D de 80 CP, adik cea de 1.2 benzina costa 10.700 cu TVA
Astra Classic II de 90 CP , 1.4 benzina costa 10.500 cu TVA
sunt luate de pe site-ul Erebus

Nu inteleg de unde te-ai informat
Niciodata H-ul nu va fi la acealasi pret cu Corsa D indiferent de motorizari, pentru ca, exact cum ai spus si tu este diferenta o clasa intre ele.
Ai vrut poate sa zici de Classic II, care este un model mai vechi decat H-ul
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
De pe saitul www.opel.ro , sectiunea oferte:

Corsa:
Oferta Opel Corsa Cosmo 1.2 (80 CP) 3-uºi: de la 11.164 Euro cu TVA inclus prin programul REMAT 2009
• Climatizare electronicã
• Jante din aliaj uºor 16''
• Radio CD30 cu CD ºi MP3 player, 7 difuzoare
• Airbag-uri frontale ºofer ºi pasager, airbag-uri laterale ºi cortinã
• ABS
• ÃŽnchidere centralizatã cu telecomandã
• Oglinzi electrice
• Servodirecþie
• Geamuri acþionate electric, faþã
• Scaun ºofer reglabil pe înãlþime
• Volan îmbrãcat în piele
• Volan reglabil pe înãlþime ºi telescopic
• Comenzi sistem audio pe volan
• Podea dublã portbagaj
Sursa: http://www.opel.ro/site/cam...etails.php?id=433

AstraH:
Opel Astra Enjoy Plus 1.4 (90 CP) de la 10.599 Euro cu TVA inclus prin programul REMAT 2009
• Climatizare electronicã
• Radio CD cu 6 difuzoare ºi cu comenzi pe volan
• Airbag-uri frontale ºofer ºi pasager ºi airbag-uri laterale faþã
• ABS
• Servodirecþie
• ÃŽnchidere centralizatã cu telecomandã
• Oglinzi exterioare reglabile electric cu încãlzire
• Geamuri faþã cu acþionare electricã
• Scaun ºofer reglabil pe 6 direcþii
• Volan îmbrãcat în piele reglabil pe înãlþime ºi telescopic
Sursa: http://www.opel.ro/site/cam...etails.php?id=364
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca tot vorbesti de oferte si programe REMAT
ai idee ce grad de realizare in practica pentru un om obisnuit au prostiile astea ?
iti spun eu, sub 1 %
sunt doar pe hartie, cine reuseste sa obtina asemenea oferte ?
eu m-am referit la pretul de lista, cel pe care sunt sansele cele mai mari sa-l prinzi si la care are acces toata lumea
si oricum, tu ai comparat Corsa Combo, care fiind utilitara e mai scumpa decat Corsa D normala
deci tot nu e reala si obiectiva comparatia cu H

si apropo
decat un renault pe benzina mai bine un audi pe motorina
Dar Jean Reno cand a castigat Formula 1 ? era actor ultima data cand am verificat
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Citez din primul mesaj din topic, din cauza caruia ne racim gura pe aici:

mery mery a scris:Dorim sa cumparam un opel si ezitam intre cele 2 modele.
Suma de care dispunem este aprox. 10000-11000 E.
Avem o Rabla deci putem sa scapam de ea.


Convinge-i tu ca nu pot sa-si ia Opel numai cu 10000-11000 de euro. Pentru ca eu sunt convins ca nu o sa cumpere Opel daca nu pot sa beneficieze de programul REMAT.


P.S. Am scris "Corsa Cosmo" nu "Corsa Combo". E o mica mare diferenta.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mda
m-am incurcat, mi-au fugit ochii si-am vazut altceva

Eu merg pe varianta Classic II de 1.4 benzina
La H costa mai mult reviziile, fiind o masina mai noua
Asta cu ofertele e vrajala 100%, sunt facute sa ajungi la dealer. Apoi iti explica ei la ce se refera oferta si iti dai seama nu te incadrezi.
Nu cred ca poate lua asa usor prin rabla, mai bine sa o vanda separat.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Slash a scris:
Corsa e o masina mult prea smechera pentru cine poate intelege.
Ia zi colegu' ? La Corsa OPC ce-ti pute?
Ce tre sa faca o masina sa va castige pretioasa incredere?

Recunosc, astazi a fost o zi plina, in care am invatat urmatorele:
1. Agila rullz !
2. Corsa D, C , B, A varza, niste jucarii.... ieftine si f proaste fata de Agila
3. Diesel-ul e muci , plin de bube si hibe, sensibil si nasol, doar pentru ca nu e benzina si pentru unii nu stiu sa conduca si nici nu vor stii vreodata.

Ce nasol ca a castigat Audi LeMans cu motoare diesel..... noroc ca n-a condus un singur pilot, ca poate pica turbina !

Imi pare rau de colegul nostru, care ne-a cerut ajutorul si pe care cred ca l-am amentit, luand-o pe campii la greu.


Incerc sa-ti raspund pe scurt...
- E vorba de o familie din capitala, care vrea sa isi ia masina, intr-un buget determinat inainte... Toate ideile/sfaturile sunt date in acest sens, urmand ca ei sa aleaga...
- Tot din motive practice a fost emisa si ideea unui motor Otto, un Diesel nefiind adaptat pentru mersul "scurt" prin oras, nici rentabil daca nu "faci taxi" (jde' mii de km pe an)
- Din aceleasi considerente, Agila a fost propusa de catre cineva, pe considerente practice, nu impartasesc aceasta idee, din motive pur estetice, dar o respect.
- Rahaturile pline de turbo si hormoni care se numesc OPC nu sunt masini familiale, nici de oras. Sunt doar "vitrina tehnologica" a firmei, destinate sa arate ca "si noi stim sa facem" si sa vorbeasca revistele de tuning despre ei...
Imi dai una moka, fac o tura cu ea sa nu mor tembel si o vand. Ca fost posesor de GSI, cam stiu ce spun... Sari din Corsa in Astra (sau mai mare) si o sa vezi ca, totusi "size matters" Cool Ghici, de ce am vandut GSI-ul dupa 3 luni... Hint... nu din motive de defectiuni mecanice sau cost al intretinerii (pe care, de fapt, o faceam singur)
- DA, Corsa A si B (cel putin) aveau o tinuta de drum mediocra, cu atat mai slaba cu cat motorul era mai puternic.
Acuma nu stiu ce cunostiinte ai tu, in afara de cele din reviste si/sau internet, ca ai "agarajul" gol... Deasemenea, iti reamintesc ca nu sunte pe 4tuning.ro
Parerea mea e formata in urma experientei personale, nu sunt eu "tata Opelurilor", dar am mai invatat ceva in cei peste 25 de ani de cand conduc... Timp in care nu cred ca am fost mai mult de de 10 ori la garaj...
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[quote="sorin666"]Cele doua masini (Corsa D si Grande Punto) au STRICT aceeasi platforma, doar partea vizibila a "tablaraiei" este diferita... Twisted Evil
Ba chiar mai mult, platforma a fost conceputa in Italia, la Torino... Wink
http://www.ouestfrance-auto.com/essai_fiat-punto-grande-ec.htm[/quote

Azi a fost ziua " cercetasilor ". Am hotarat sa mergem pe Opel. Deci : Radacini - Nu mai aveau momentan oferte in Rabla (avem 2, musai sa scapam de 1 )
Urmatoarea escala la Erebus ( pe la Gara de nord- Basarab )- acolo ne-a placut o Astra Classic II 1.4 Twinport
hatchbach, 5 usi.Benzina.
Oferta cu Rabla la 8290 E.
Urmatoarea escala la DI_BAS aceasi masinna la 8380 E .(Gratuit covorase mocheta si Pachetul legislativ)
Ambele au in dotarea standard tot felul de alea- alea. In plus gratuit pachetul Family, pachetul Electric si cel Beauty. Care-i parerea voastra ? Cercetati un pic si lamuriti-ma ! Erebus sau Di-bas ?
Classic II e ok ? Astept !
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@slash
Reviziile costa la fel. Filtrele sunt in acelasi numar (aer, polen, ulei, combustibil), au acelasi pret, intra tot atat ulei si este necesar tot atata timp de manopera. Vorbim de reprezentanta pentru ca masina va avea garantie. In spatele blocului s-ar putea sa fie altfel, ceea ce nu cred.

@mery mery
Astra Classic e in dimensiuni cu CorsaD, dar are un portbagaj de AstraH. In rest, o masina fiabila, probata. Calitatea asamblarii lasa un pic de dorit, fiind o masina de buget, dar oricum veti beneficia de garantie si deci de posibilitatea remedierii micilor defectiuni fara costuri.


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Mar 12 Mai, 2009 5:24 pm
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Prin rabla se poate lua f usor, am umblat acum vreo 2 sapt cu un prieten sa isi ia masina si nu trebuie sa faci mare lucru personal.
Reviziile sunt la fel de scumpe.

Mery, eu spun sa mergi pe AstraH, varianta de care a spus dodo, este pe departe cea mai buna oferta!
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
titro a scris:Prin rabla se poate lua f usor, am umblat acum vreo 2 sapt cu un prieten sa isi ia masina si nu trebuie sa faci mare lucru personal.
Reviziile sunt la fel de scumpe.

Mery, eu spun sa mergi pe AstraH, varianta de care a spus dodo, este pe departe cea mai buna oferta!


Fratilor ! Care din ele e Astra H ?
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am luat anul trecut de la Erebus si am fost multumit de serviciile oferite. Exact ce am vorbit la telefon si prin mail asa s-a intamplat. Am primit si eu covorase si pachetul legislativ fara sa le cer sau sa stiu ca ar fi cadou.
Recomandarea mea (poate subiectiva) ar fi tot Classic II.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
http://www.opel.ro/site/sho.../astra/desc1.html asta e astra h, astra simpla e h. Cealalta e astra classic.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR