Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mery mery a scris:
Calatorim frecvent prin tara. uneori cu cortul (deci mai mult bagaj ).
Probabil vom merge si pe drumuri mai dificile. Poate o masina mai inalta ?
Ne intereseaza si consumul prin Buc. cat si la drum lung. !


Deci , sorin666
Colegului i s-ar potrivi f bine un diesel, indiferent daca iti convine sau nu.
Ptr ce a spus ca-i trebuie, e ideal un diesel.
Nu a spus ca merge numai prin oras, Bucuresti si face numai drumuri scurte. Din contra.
el intreba doar de un consum prin buc, informativ.
De aici si pana la a trage concluzia ca merge numai prin oras e cale lunga.
Datorita banilor, un diesel fiind mai scump nu se incadreaza la un Classic II de 1.7
Eu zic inca o data ca alegerea facuta , respectiv Classic II de 1.4 este una excelenta

Eu zic sa nu te aventurezi in presupuneri puerile, faptul ca am garajul gol nu insemna ca nu ma pricep.
nu am de ce sa-mi pun masina si alte chestii pe-acolo, mi se pare inutil, nu trebui sa arat lumii cat de tare sunt.
Pastreaza-ti umorul comunist pentru altii si nu mai vorbi de sus ca n-am mancat din aceeasi farfurie.
La cat de istet si perspicace esti tot ce-ai inteles tu a fost ca eu recomand Corsa OPC pentru familie.
Daca asta e concluzia ta, ai condus degeaba 25 ani si cred ca vei mai conduce inca 35 tot degeaba
Am mentionat de Corsa OPC cand am vorbit de fialilitatea, performantele si istoria Corsei ( urmareste discutia si convinge-te) , dar tu cred ca citeai niste reviste si te documentai pentru comentariul asta destept si elevat.
Slava domnului, cunostintele mele imi sunt suficiente, nu trebuie sa conduc 25 de ani degeaba si sa trag concluzia ca daca garajul e gol omul nu prea are cunostinte, cum fac altii.

dodo
eu am avut G si acum am H, diesel amandoua, crede-ma consumabilele sunt mai scumpe la H.
Stii cat costa un pivot la G ? cam 4 mil
Stii cat costa un pivot la H? cam 8 mil. daca nu crezi iti arat eu factura.
Nu vad de ce la benzina ar fi altfel.

Dupa cum rezulta si din spusele lui mery mery, ofertele pe rabla sunt cam greu de prins
Nu e vorba de ceea ce faci tu efectiv, ci de timpul pe care-l petreci asteptand masina, poate chiar cateva luni bune.
Se fac liste de asteptare, nu e chiar asa, floare la ureche.

Eu sustin alegerea colegului nostru, Astra Classic II 1.4 benzina
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
scuze, la rulment ma refeream ! Very Happy
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Rulmentul nu e consumabil si nu face parte din revizia normala de care am discutat. Pana la 50mii km se schimba pe garantie, ca atat are AstraH garantie la trenul de rulare. Probat, am schimbat o caseta de directie si un cuplaj volan pana acu si nu m-a costat nica. Nu discutam de ce au cazut, eu merg pe drum de tara in fiecare zi si am 41mii km.

Daca merge pana in 20mii km pe an, benzina e mai rentabila. Diesel doar de la 20mii in sus, si asta cu conditia sa ramana pretul egal intre benzina si motorina. Daca se ajunge iar ca anul trecut la un raport de 0.8 in favoarea benzinei, nu mai are nici un sens dieselul.

AstraH e "new Astra", CorsaD e "Corsa" iar AstraG e "Astra Classic".
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu ce zici tu
Am un amic care a schimbat rulmentul la 68.000 km pe banii lui.
Cam nasol
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Acum nu sunt multi producatori care au licenta pe piesele de pe AstraH , dar in 3-4 ani o sa aiba mai multi si o sa se ieftineasca rulmentul la AstraH, la fel cum s-a ieftinit si la AstraG.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
mery mery a scris:Azi a fost ziua " cercetasilor ". Classic II e ok ? Astept !


On Topic, ca micutii se cearta de la masinute. Laughing
Desi Astra Classic nu mai este ca si AstraG, 8.300Euro pentru o masina noua este o oferta foarte buna pe care va recomand sa n'o ratati!
Motorul de 1,4L este o bijuterie, destul de silentios si cu un consum mai mult decit decent. Go for it Exclamation Sa fie intr'un ceas bun !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mery daca ai pretul asta la Astra Classic Il cumpari fara rezerve ca e cea mai buna alegere pentru voi si indeplineste conditiile cerute. Nu uita sa fie benzinara de 1,4L , cel mai fiabil la clasa lui si trage de dracu' il ia.

Restul colegilor, oamenii au un buget limitat, masina va fi folosita in B dar si afara deci nu are sens sa vorbim de diesel, motoare mari sau masini scumpe, intretinere care te rupe etc.

L.E. Oi fi eu fan Agila B dupa unii, e buna de oras si afara face fata...eu sunt fan Zafira Y20DTH daca ar fi sa merg afara sau macar o Meriva dar nu imi pot permite parc de masini ca occidentalii. In oras sunt fan Tico, consum foarte mic, se strecoara peste tot, parchez unde altii nu intra, piese si intretinere mocca.
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mery mery a scris: Am hotarat sa mergem pe Opel.
... escala la Erebus ( pe la Gara de nord- Basarab )- acolo ne-a placut o Astra Classic II 1.4 Twinport
hatchbach, 5 usi.Benzina. Oferta cu Rabla la 8290 E.
Urmatoarea escala la DI_BAS aceasi masinna la 8380 E

Se pare ca la GTT pretul este 7999
Skip ads

  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[quote="mihdoi"]
mery mery a scris: Am hotarat sa mergem pe Opel.
... escala la Erebus ( pe la Gara de nord- Basarab )- acolo ne-a placut o Astra Classic II 1.4 Twinport
hatchbach, 5 usi.Benzina. Oferta cu Rabla la 8290 E.
Urmatoarea escala la DI_BAS aceasi masinna la 8380 E

Se pare ca la GTT pretul este 7999 [/quote
Mersi de sfat !
I am sunat, oferta e la 8380 E. Pt motor 1,4.
Intrebare :Iau masinna printr-un dealer, sa zicem GTT, sunt obligata 2 ani cat e garantia sa merg la service la ei ? Sau pot merge la orice alt service( EX radacini, sau erebus,sau dipbas ) ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pntru a beneficia de garantia opel, reviziile si interventiile asupra masinii pot fi efectuate de orice reprezentanta Opel din orice localitate.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In mod normal reviziile se fac la orice reprezentanta din orice tara, el face factura si pune stampila in carte. Nemtii in schimb fac la orice service si nu mai sunt asa de timpiti ca astia de la noi, de fapt avari dupa bani. Ce are daca pune altul mina si schimba ulei/filtre ?
La noi in tara exista si cazuri in care dealerul lui peste spune ca numai la el trebuie facuta revizia, le dai peste bot urgent !
Doi ani nu ai ce face, esti la mina lor, oricum Z14XEP nu are revizii scumpe. Dupa astia doi ani LA REVEDERE, faci in spatele blocului, la o cunostinta sau service indicat de noi.
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:In mod normal reviziile se fac la orice reprezentanta din orice tara, el face factura si pune stampila in carte. Nemtii in schimb fac la orice service si nu mai sunt asa de timpiti ca astia de la noi, de fapt avari dupa bani. Ce are daca pune altul mina si schimba ulei/filtre ?
La noi in tara exista si cazuri in care dealerul lui peste spune ca numai la el trebuie facuta revizia, le dai peste bot urgent !
Doi ani nu ai ce face, esti la mina lor, oricum Z14XEP nu are revizii scumpe. Dupa astia doi ani LA REVEDERE, faci in spatele blocului, la o cunostinta sau service indicat de noi.


Multumesc tuturor pt. sfaturi, opinii, implicare !
Cu adevarat sunteti de nadejde !
Am o mare bucurie !
Am semnat un contract, (platit 3000 ron avans ) pt Astra Classic II. Motor 1,4 benzina.
Culoare - ROSIE !
Predare in max. 14 zile, de azi. Prin GTT.
E super !
Multe multumiri !
Acum ne agitam cu REMAT-ul, cu notarul .......
INTREBARE : Care sunt lucrurile la care trebui sa fim atenti, in mod special cand o ridicam ?
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Culoarea sa fie uniforma pe toata caroseria, sa nu aiba urme de julituri, sa arate maxim 10km in bord, trusa de scule si roata de rezerva sa fie la locul lor. Masina noua se da cu foarte putina benzina, deci trebuie alimentat imediat.

Dupa achizitionare, ar trebui citit ghidul de utilizare. Ar trebui respectat rodajul clasic, chiar daca in carte e trecut ca optional. Atentie la viteza vreo 400-500km, franele si anvelope nu sunt rodate si nu ofera capacitatea totala de franare. Nu va speriati de tremuratul din pedala la frane mai serioase, e ABS-ul care isi face treaba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dimineata pui contact, astepti sa se stinga masina cu cheie pe ea, pornesti motor si pleci de pe loc dupa ce ralantiul scade. Pina motorul nu e cald adica 88grdC nu e indicat sa o "calci", mergi mai batrineste. Cum spunea si dodo, la frina completa sa nu te sperii ca pulseaza pedala, e normal ca intra ABS, nu iei piciorul de pe pedala si sa intri in fundul celui din fata !
In rest e de preferat la inceput drumuri mai lungi si sa nu depasesti 4000 ture.
In cazul ca e foarte cald afara si e pornit electroventilatorul nu opresti motorul pina nu tace si el, circulatia antigelului e vitala in astfel de cazuri.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Corect, dupa cum spune Dodo, luati cu voi pe cineva care se pricepe la masini si are ochiul format . S'au mai vazut cazuri in care masina noua a fost lovita la manipulare sau chiar a cazut de pe trailer si a fost reparata, revopsita. Este pacat sa dai atitia bani pe o masina noua in acte dar second hand in realitate ... Atentie ce hirtii semnati !

In rest sfaturile colegilor sint suficiente, un garaj nu i'ar strica masinutei ... Idea
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
iso a scris:Corect, dupa cum spune Dodo, luati cu voi pe cineva care se pricepe la masini si are ochiul format . S'au mai vazut cazuri in care masina noua a fost lovita la manipulare sau chiar a cazut de pe trailer si a fost reparata, revopsita. Este pacat sa dai atitia bani pe o masina noua in acte dar second hand in realitate ... Atentie ce hirtii semnati !

In rest sfaturile colegilor sint suficiente, un garaj nu i'ar strica masinutei ... Idea

Prieteni ... help !
Hai sa vorbim putin despre Societatile de asigurare pt RAR si CASCO, ce ma sfatuiti ?
Stiti ceva de GENERALI ? Sau ...altii ? Astept parerile voastre .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asigurare obligatorie parca cel mai ieftin era la Euroins.
Casco daca nu te forteaza banca nu vad de ce ai face, bani aruncati. Daca sunteti "belea" in circulatie sau stati intr-o zona cu timpiti care va botesc masina in parcare, poate ca ar merita si casco. Poate gresesc eu si judec prost dar de imprumut la banca sau casco sau leasing sa nu aud ca sunt niste hoti ordinari !
  • mery mery

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Asigurare obligatorie parca cel mai ieftin era la Euroins.
Casco daca nu te forteaza banca nu vad de ce ai face, bani aruncati. Daca sunteti "belea" in circulatie sau stati intr-o zona cu timpiti care va botesc masina in parcare, poate ca ar merita si casco. Poate gresesc eu si judec prost dar de imprumut la banca sau casco sau leasing sa nu aud ca sunt niste hoti ordinari !

Sunt de aceeasi parere cu tine, tot ce incepe cu :
Ocazie unica !,
sau avans 0,
sau cumperi acum, platesti la anul,
sau rate mici...,
sau preocuparea ns, este bunastarea dv...
imi face greata.
Ca si cardurile de credit.
Ghinionul a facut ca acum cateva zile,
i-a fost furata masina unui amic al nostru
de aici mi se trage ideea cu casco.
M-am interesat si la generali ar fi cam 1350 ron.
cam asta ar fi.
Mai astept opinii.
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Daca este doar 1350 Ron pe an atunci merita, macar in primii doi ani avand in vedere ca este masina noua. Suma asta o acoperi cu un far si o bara schimbata, deci este rezonabila!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR