Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • aghora17

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.3NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Evident, am o problema. Pe langa clasicele "m-a lasat in drum", "nu mai pleaca".
Treaba e asa. Am un opel Kadett E, motor 1.3NB. (nu cred ca e relevant dar... sa fie)
S-a bulit bobina din delcou, dupa cum se vede si din poza. Am incercat eu sa o repar, dar n-a tinut mai mult de 3 secunde. asa ca m-am hotarat sa o schimb.
Problema e ca nu stiu cum sa o dau jos de pe ax (deh, sunt electronist nu mecanic ). am desfacut delcoul (sau partea din el care se vede in poza, restul ramanand pe masina) si l-am adus acasa. Am intors magaoaia pe toate fetele, am ciocanit tot ce se putea ciocani, nimic. Adica nimic nu se misca. Am vazut pe forum ca e o problema frecventa sa se arda bobina aia nenorocita si mi-am imaginat din replicile gen "schimbat fise, schimbat bobina din delcou" ca e floare la ureche. Se pare ca la mine nu e. Am atasat si 2 poze ca sa fie limpede despre ce vorbesc, si in speranta ca cineva imi spune si mie ce parte se desface (io m-am gandit ca e aia marcata cu semn ? care nu iese) si cum. Pe desen, opritorul ala trece prin ax pana pe partea opusa (adica are rost sa-l iau la ciocane pana iese pe partea cealalta?) sau sunt 2 diametral opuse?

danke



  • aghora17

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.3NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat-o
am scos prin partea delcoului. si cum m-am incapatanat sa dau 150RON pe o bobina, am schimbat toata povestea cu un optocuplor cu aer si un disc cu fante. daca e cineva interesat o sa pun si poze dupa ce o sa definitivez metoda. temporar sunt multumit ca am adus masina in parcare ca sa pot lucra la ea, ca ma lasase in drum la cativa km de casa..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett