Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Buna tuturor.
Am o mica nelamurire.
La masina mea,opel vectra A,1994,c16nz,am problema aceea cu relantiul.
Am sunat un electrician si i-am detaliat problema,si el a zis ca ar putea fi din compresie,sa nu imi functioneze un cilindru corect.
Totusi,masina "trage" bine,am mers cu ea si sportiv,si calm...am ajuns si la 160,si nu mi se pare ca ar functiona in 3 cilindri.
Vreau sa ma duc astazi sa fac un test de compresie in cilindri.
M-ati sfatuit ieri sa iau alt capac delcou si sa il schimb.
O sa fac ,cred si asta,dupa ce verific compresia.
Multi mi-au zis,insa ca aceste motoare sunt foarte bune...si ca se strica rar.S-ar putea sa mi se fi stricat un singur cilindru?
Nu stiu inca la ce pret s-ar ridica o segmentare pe cilindrul respectiv,o sa mai intreb in stanga si in dreapta.
Voi ce parere aveti ,dupa detaliile care le-am dat?
La ce ar trebui sa ma uit?
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! eu am o vectra A din '93 motor c20ne la care si eu am probleme cu relantiul. Mai exact, la relanti sta pe la vreo 500-600 rtm in loc de 700-800 cum ar trebui,iar in consecinta motorul trepideaza f urat...cateodata se mai si opreste. parca nu ar mege in toti cilindri. Ideea e, la fel cum ai zis si tu, k la condus masina "trage" f bine, chiar si la condus sportiv. D'asta nu cred k e vreo problema la unul din cilindri.

Ma gandesc k e cva la socul electronic care regleaza turatia motorului in fct de temperatura exterioara si cea a motorului. Zic asta pt k turatia la relanti este normala cand motorul e rece,iar cand acesta se incalzeste turatia la relanti scade sub limita normala. Cineva mi-a zis k ar putea fi si de la bujii, cum k nu ar fi cele corespunzatoare motorului meu. (am schimbat acum 1 an bujiile cu unele Bosch)
  • CV13BOT

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Buna Motorasul de relantiu e defect .
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat motorasul de relanti cu unul de pe alta vectra cu exact acelasi motor.S-a simtit o imbunatatire,dar f mica.
Adevarat,cand motorul este cald,imi sta undeva la 500-600 de ture,si daca aprind un consumator in da un soc in turatie,apoi isi revine la turatia de 600 ture.As schimba bujiile cu unele noi,si fisele.
Insa ma nedumereste ca daca scot fisa la una dintre bujii,turatia motorului se modifica fff putin...aproape insesizabil.
O sa incerc astazi sa resetez ECU sa comande motorasul la parametrii lui normali.Va anunt daca e ceva schimbat.
Alta nedumerire,e ca la tipul care are exact acelasi motor ca al meu,cand am lasat-o in 3 cilindri,relantiul era oarecum asemanator cu al meu.Dar la felul cum "trage" masina e la fel.
Alte sugestii mai aveti ?Multumesc
Skip ads

  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Dhragos a scris:Salut! eu am o vectra A din '93 motor c20ne la care si eu am probleme cu relantiul. Mai exact, la relanti sta pe la vreo 500-600 rtm in loc de 700-800 cum ar trebui,iar in consecinta motorul trepideaza f urat...cateodata se mai si opreste. parca nu ar mege in toti cilindri. Ideea e, la fel cum ai zis si tu, k la condus masina "trage" f bine, chiar si la condus sportiv. D'asta nu cred k e vreo problema la unul din cilindri.

Ma gandesc k e cva la socul electronic care regleaza turatia motorului in fct de temperatura exterioara si cea a motorului. Zic asta pt k turatia la relanti este normala cand motorul e rece,iar cand acesta se incalzeste turatia la relanti scade sub limita normala. Cineva mi-a zis k ar putea fi si de la bujii, cum k nu ar fi cele corespunzatoare motorului meu. (am schimbat acum 1 an bujiile cu unele Bosch)

Cand ai schimbat bujiile s-a simtit o imbunatatire?
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
1.Am desfacut capacul delcoului si am incercat sa curat depunerile de acolo,am reusit in oarecare masura,insa nu sunt sigur daca am reusit suficient de bine.Cand am pus inapoi capacul delcoului,si am pornit masina,mi-a murit dupa ce a invartit electromotorul.
Am mai incercat o data...aceleasi simptome.Numai dupa ce am apasat un pic acceleratia a pornit.
L-am tinut pornit vreo 2 minute...apoi l-am oprit.
Am reincercat sa il pornesc...a pornit,,si am facut cateva reprize de porniri si opriri.
Treaba cu relantiul a ramas neschimbata.
2.Am gasit un furtunel care intre in throttle body,aproape de IAC,si capatul acestuia duce in capacup trottle body.Cand am scos furtunelul respecti,motorul s-a turat frumos,si a mers rotund...(un pic turat,ce e drept).Imediat ce am pus furtunelul respectiv inapoi, a inceput sa faca aceleasi probleme.Care e rolul furtunului respectiv...?
Am observat ca duza din capacul throttle body este "infundata"....si trag ff greu aer prin ea.Asa cum este si furtunelul...daca scot din capatul de langa IAC,se tureaza un pic mai tare si merge rotund....iar daca scot din capacul thottlr body,se tureaza din nou,insa nu cu aceeasi intensitate...ca si cum ar fi fost infundat furtunelul acela.
Ma puteti ajuta cu problema asta?
Multumesc anticipat.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In capacul de la Throttle Body ai o piesa care comanda clapeta de aer rece - aer cald de la intrarea aerului in filtru. E un fel de termostat. Incearca sa o scoti si sa o cureti foarte bine. Si ai grija ca are o bila inauntru. Sa n-o pierzi. Eu am curatat-o cu spray de curatat carburatoare.
La tine ar mai fi problema ca iti vine pre multa benzina si se ineaca motorul. Verifica si injectorul. Eu am pus si niste solutie de curatat injectore in benzina si chiar s-a simtit ca e mai bine.
Incep sa cred ca e ffffff broasta benzina, ca aud pe prea multi cu problema asta.
Incearca si o curatare a Throttle Body - grija la garnituri. Ai 3 bucati. Noi, ajung toate trei peste 100 ron.
Bafta!
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am curatat throttle body,acum o luna.ziceati ce un furtunel....ei bine,eu am 2
Nu am poza sa va arat,dar unul vine din filtrul de aer,sau din zona aceea,cel putin,iar celalalt din zona de langa IAC.
Acum am mai curatat inca o datat capacul de la delcou.
Mi s-a turat masina cam pe la 1200 ture,iar cand apasam butonul de dezaburire,se tura un pic mai sus,cam la 1300 ture.
La orice consumator dadeam drumul,masina se tura.
M-am gandit ca e ceva diferit fata de cum se comporta inainte.Am oprit masina,am repornit-o,si ... dezamagit...facea la fel.Cand apasam butonul de dezaburire,pica turatia cu vreo 300 ture.Acum imi sta cat de cat bine la relanti,insa undeva la 600-650 ture...ceea ce mi se pare putintel.
In manual scrie 700-800 ture.
Injectorul l-am curatat cu ultrasunete,la fel si sistemul de alimentare.De atunci s-a simtit o imbunatatire.
Ma gandesc sa verific alternatorul,poate nu incarca suficient.
Cred ca am facut o prostie,daca da,sa ma corectati.
In relanti...am scos borna de la baterie . Very Happy
Si masina a continuat sa mearga la aceeas turatie.Insa,mi se aprinsese martorul acela cu centura de siguranta,si palpaia check engine.
In acest timp,am apasat butonul de dezaburire....mi-a scazut turatia cu vreo 200-300 de ture.Cum oare pot explica asta?Masina poate sa mearga alimentata de alternator?sau alternatorul ar putea suplini pt o scurta perioada(10 sec)....functionarea masinii?...
Poate am gresit eu cu ceva...va rog sa ma corectati daca am gresit.Benzina e efix 95
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La vreo 2-3 sapt dupa ce am schimbat bujiile au aparut probleme la relanti. Totusi nu cred k e de la bujii, daca acestea nu ar fi bune,motorul probabil ar face figuri si la turatii mai mari.
Imi pare rau da' nu stiu cum sa te ajut la problema asta, e prima data cand masina imi face probleme. La mine turatia motorului nu este deloc influentata daca pornesc alti consumatori,ramanand in continuare la 500-600 rpm.
Am sa ma uit si eu la furtunasele alea sa vad daca o sa fie vreo schimbare. Mai sunt si alte discutii pe forum pe tema asta.

httpwww.clubopel.comviewtopic.phpt=44231&highlight=curatat+injectoare
httpwww.clubopel.comviewtopic.phpt=44165&highlight=problema+rezolvata
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pe mine ma deranjeaza cel mai mult ca am socurile alea in turatie,cand pun un consumator.Cel mai mare soc il am de la dezaburitor.
Ieri am fost cu masina prin cluj,si stupefiat am observat ca masina mi se tura la un moment dat peste 1000 ture...si se stabiliza apoi in 1000.dupa ce am oprit motorul si l-am repornit,aceleasi simptome de relanti defectuos.sper ca joi la intalnire sa fie Je,poate o pun pe tester...astazi vreau sa schimb bujiile si fisele...ce recomandati pt C16NZ?momentan am Bosch pe ea,si fise Beru.
Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR