Matrixu'
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
da, intradevar foarte buna schema, dar gandeste-te ca de fiecare data cand vrei sa ajungi la termostat, trebuie sa faci asta + desfacut capac tacheti + desfacut roata dintata de la axul cu came, ca sa poti desface si capacul interior de plastic al distributiei.,......si abia apoi poti scoate termostatul care e prins intr-o flansa cu 2 suruburi... oricum o sa i-l schimb dinou. Ms mult pt schema.
anca1990
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
acestea sunt codurile de eroare iesite la 2 testere :
P0030-Tenisune micã pe circuitul încãlzire senzorului O2 (B1 S1) (06) - Prezent P2244 - Circuitul celulei de referinþã a senzorului O2 este defect (B1 S1) (0 - Prezent P0108 - Presiunea de supraalimentare este ridicatã (07) - Nu e prezent P0243 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negativã (12) - Prezent
ASTEPT RASPUNSURI!
P0030-Tenisune micã pe circuitul încãlzire senzorului O2 (B1 S1) (06) - Prezent P2244 - Circuitul celulei de referinþã a senzorului O2 este defect (B1 S1) (0 - Prezent P0108 - Presiunea de supraalimentare este ridicatã (07) - Nu e prezent P0243 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negativã (12) - Prezent
ASTEPT RASPUNSURI!
- chucky_florin
- **
- 84 mesaje
- din 18 Apr 2010
- Corsa 1994 1.4
- Prahova
chucky_florin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1994 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
anca1990
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
Matrixu'
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare colegi Opel-isti
Am o veste buna : rezolvat problema cu consumul exagerat si cu datul in nas, acceleratie lenesa, temperaturi ridicate ale motorului si am sa va spun cum.
Problema care am avut-o apare detaliata aici :
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=4340
Multe multumiri si multe aprecieri pentru colegul "StefanTolos" care mi-a deschis ochii aici :
aici era problema....pana la termostat...si eu am umblat acolo..a tinut o saptamana dar nu am bagat de seama....si era asa de simplu.
Dar hai sa va spun cum am facut si care a fost problema
Atentie mare la fulia pentru cureaua de la alternator....fulia de pe arborele cotit. Aceata are pe roata dintata care antreneaza distributia o pana care fixeaza roata de curea intr-o pozitie exacta. Pe aceasta roata exterioara, adica pe roata de curea care invarte alternatorul se afla un sector dintat care transmite impulsuri printr-un senzor direct la modulul de aprindere (cel din care ies fisele de bujii). Daca fulia respectiva are un joc cat de mic, adica pana respectiva i-i permite o mica rotatie pe arbore, atunci aprinderea va primi informatii gresite si va da scanteie la bujii aiurea. Din cate am inteles eu se modifica avansul, drept urmare motorul merge mai rau ca o roaba. Eu aveam un joc de cativa milimetri...enorm de mult, drept urmare scanteia la bujii era facuta aiurea...nu cand trebuie
Ce am facut :
Am cautat un bolt de 3 mm cat mai otelos...eu l-am luat dintr-un CD-Rom (ghidajul celulei). Acesta are 3 mm grosime. Am luat un burghiu de 3 mm si am dat doua gauri sub flansa care tine fulia. le-am dat cam la 6 mm distanta de marginea interioara a gaurii in care intra axul. Am pozitionat cat mai exact fulia peste roata dintata a distributiei si am fixat cat mai exact in locul unde ar fi trebuit sa tina acea pana. Am intrat usor cu burghiul de 3 mm din fulie in roata dintata cam 10 mm. Din axul de la CD-Rom am taiat cate doua bolturi de 14 mm lungime (peretele fuliei are 4 mm grosime) am bagat cele doua bolturi atat in fulie cat si in roata dintata si am pozitionat flansa peste ele dupa care am strans puternic surubul respectiv. Bolturile intra la fix fara nici un joc in gaura. Ele nu vor iesi de acolo pt ca in roata dintata sunt bagate 10 mm si nu au pe unde iesii, iar in partea exterioara flansa le acopera si nu au unde iesii. Atentie mare sa nu fie bolturile mai lungi pt ca flansa va strange pe ele nu pe fulie. capetele bolturilor sa fie exact la nivel cu suprafata unde vine prinsa flansa. Am strans surubul, am pus cureaua de alternator si i-am dat talpa.
Recomand celor care nu au spirit tehnic si nu au curajul s-o faca, sa schimbe ambele piese, adica si roata dintata care are pana respectiva, si roata de curea care antreneaza pompa de servodirectie si alternatorul.
Rezultatul:
masina are o acceleratie si o forta demna de cei 71 de cai pe care-i are, plus nu mai am smuncituri deloc si nu da in nas...chair daca fac treceri de la regimuri de turatii foarte mari, de ex. in a doua la 4000 intru in frana de motor. Daca dau talpa in a doua, are tendinta sa rupa cauciucurile ceea ce nu puteam nici cu a I-a Plus au disparut rateurile din toba de esapament, plus acceleratia este ferma si uniforma chiar in treapta a 4-a la 1000 de ture, daca apas acceleratia, o ia la "goana" fara sa faca mofturi. E cu totul alta masina.
Ma bucur ca am reusit s-o rezolv si inca odata milioane de multumiri lui "StefanTolos" care mi-a deschis ochii.
I-mi pare rau ca nu am putut face poze intrucat m-am grabit pt ca am facut reparatia abia acum pe intuneric, dar am luat ceva poze de pe net si am indicat problema pe ele. Acestea sunt pentru motor X16SZ, adica de care am eu...dar sper ca sa fie de folos si la altii.
Am o veste buna : rezolvat problema cu consumul exagerat si cu datul in nas, acceleratie lenesa, temperaturi ridicate ale motorului si am sa va spun cum.
Problema care am avut-o apare detaliata aici :
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=4340
Multe multumiri si multe aprecieri pentru colegul "StefanTolos" care mi-a deschis ochii aici :
StefanTolos a scris:
Ar fi bine sa umbli acolo unde ai facut ultima interventie,daca spui ca dupa schimbarea termostatului au inceput belele.
Ar fi bine sa umbli acolo unde ai facut ultima interventie,daca spui ca dupa schimbarea termostatului au inceput belele.
aici era problema....pana la termostat...si eu am umblat acolo..a tinut o saptamana dar nu am bagat de seama....si era asa de simplu.
Dar hai sa va spun cum am facut si care a fost problema
Atentie mare la fulia pentru cureaua de la alternator....fulia de pe arborele cotit. Aceata are pe roata dintata care antreneaza distributia o pana care fixeaza roata de curea intr-o pozitie exacta. Pe aceasta roata exterioara, adica pe roata de curea care invarte alternatorul se afla un sector dintat care transmite impulsuri printr-un senzor direct la modulul de aprindere (cel din care ies fisele de bujii). Daca fulia respectiva are un joc cat de mic, adica pana respectiva i-i permite o mica rotatie pe arbore, atunci aprinderea va primi informatii gresite si va da scanteie la bujii aiurea. Din cate am inteles eu se modifica avansul, drept urmare motorul merge mai rau ca o roaba. Eu aveam un joc de cativa milimetri...enorm de mult, drept urmare scanteia la bujii era facuta aiurea...nu cand trebuie
Ce am facut :
Am cautat un bolt de 3 mm cat mai otelos...eu l-am luat dintr-un CD-Rom (ghidajul celulei). Acesta are 3 mm grosime. Am luat un burghiu de 3 mm si am dat doua gauri sub flansa care tine fulia. le-am dat cam la 6 mm distanta de marginea interioara a gaurii in care intra axul. Am pozitionat cat mai exact fulia peste roata dintata a distributiei si am fixat cat mai exact in locul unde ar fi trebuit sa tina acea pana. Am intrat usor cu burghiul de 3 mm din fulie in roata dintata cam 10 mm. Din axul de la CD-Rom am taiat cate doua bolturi de 14 mm lungime (peretele fuliei are 4 mm grosime) am bagat cele doua bolturi atat in fulie cat si in roata dintata si am pozitionat flansa peste ele dupa care am strans puternic surubul respectiv. Bolturile intra la fix fara nici un joc in gaura. Ele nu vor iesi de acolo pt ca in roata dintata sunt bagate 10 mm si nu au pe unde iesii, iar in partea exterioara flansa le acopera si nu au unde iesii. Atentie mare sa nu fie bolturile mai lungi pt ca flansa va strange pe ele nu pe fulie. capetele bolturilor sa fie exact la nivel cu suprafata unde vine prinsa flansa. Am strans surubul, am pus cureaua de alternator si i-am dat talpa.
Recomand celor care nu au spirit tehnic si nu au curajul s-o faca, sa schimbe ambele piese, adica si roata dintata care are pana respectiva, si roata de curea care antreneaza pompa de servodirectie si alternatorul.
Rezultatul:
masina are o acceleratie si o forta demna de cei 71 de cai pe care-i are, plus nu mai am smuncituri deloc si nu da in nas...chair daca fac treceri de la regimuri de turatii foarte mari, de ex. in a doua la 4000 intru in frana de motor. Daca dau talpa in a doua, are tendinta sa rupa cauciucurile ceea ce nu puteam nici cu a I-a Plus au disparut rateurile din toba de esapament, plus acceleratia este ferma si uniforma chiar in treapta a 4-a la 1000 de ture, daca apas acceleratia, o ia la "goana" fara sa faca mofturi. E cu totul alta masina.
Ma bucur ca am reusit s-o rezolv si inca odata milioane de multumiri lui "StefanTolos" care mi-a deschis ochii.
I-mi pare rau ca nu am putut face poze intrucat m-am grabit pt ca am facut reparatia abia acum pe intuneric, dar am luat ceva poze de pe net si am indicat problema pe ele. Acestea sunt pentru motor X16SZ, adica de care am eu...dar sper ca sa fie de folos si la altii.
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
anca1990 a scris:nu imi mai zice si mie nimeni ce sa fac?stau cu masina blocata in fata blocului
Daca ai preciza si ce masina ai (ce motor), poate ti-ar raspunde cineva.
L.E. Daca ai 1.3 cdti, sunt cam ciudate erorile mentionate. Acest motor nu are sonda lambda.
Posibile probleme cu senzorul de presiune pe admisie.
Mergi la un alt tester.
chivu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
@chivu, sunt chiar mai multe. Uite AICI. Cere o oferta de pret.Succes.
P.S. Te rog sa nu mai postezi de mai multe ori aceasi intrebare...contravine regulamentului. Mersi pentru intelegere
P.S. Te rog sa nu mai postezi de mai multe ori aceasi intrebare...contravine regulamentului. Mersi pentru intelegere
anca1990
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
transit
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2010
- Mesaj Privat
am o problema: pornirea motorului la rece se face greoi adica dupa vreo 2 ore de la oprirea sa pe timp de vara CHINUIND ELECTOMOTORUL apar si caderi de tensiune in momentul in care dau la automatsi trepidatii destul de mari. Dati-mi un sfat ce trebuie facut , schimbata bateria ,bujiile , sunt probleme la alimentare ? multumesc!
P.S. becul la baterie este verde deci cred ca este ok ,iar la bord nu se aprinde nici un bec
P.S. becul la baterie este verde deci cred ca este ok ,iar la bord nu se aprinde nici un bec
- chybryt
- **
- 198 mesaje
- din 16 Mar 2009
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
chybryt
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
In primul rand nu trebuia sa postezi de 2 ori era de ajuns o singura data, acum referitor la problema ta sfatul meu este sa incerci cu alta baterie buna 100% daca ai de unde sa imprumuti ca sa nu investesti aiurea si daca asta nu rezolva problema in 90% din cazuri este de la injectoare,...trebuiesc verificate si inlocuite cele defecte sau cel defect(poate fi numai 1) bafta
- imo2209
- **
- 138 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 1998 X16SZR
- Bucuresti
imo2209
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
anca1990
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
imo2209 a scris:salutare,
am si eu o urgenta: am o astra g automata, si nu stiu ce s-a intamplat cu ea: nu-mi mai schimba in treptele 3 si 4 . se tureaza dar peste treapta 2 nu trece...plus ca imi aprinde si rotitza zimtzata in bord....sa fie din cutie?...am model AF13....
thks to all
am si eu o urgenta: am o astra g automata, si nu stiu ce s-a intamplat cu ea: nu-mi mai schimba in treptele 3 si 4 . se tureaza dar peste treapta 2 nu trece...plus ca imi aprinde si rotitza zimtzata in bord....sa fie din cutie?...am model AF13....
thks to all
Daca este cea cu ! in "rotita" inseamna ca ai erori stocate si active pe cutie.
Mergi la un tester sa citesti erorile.
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
pt transit: dupa descriere pare a fi electromotorul, a ramas fara carbuni sau da la masa din cauza prafului si a prafului de carbune rezultat in urma frecarii de rotor
incearca si cu alta baterie sa fii sigur ca e de la electromotor
scuze pt postare multipla, din cauza netului, am incercat sa sterg si nu merge
va rog stergeti voi
Ultima modificare facuta de virgil grigoras la Vin 13 Aug, 2010 8:46 am, modificat de 2 ori in total
incearca si cu alta baterie sa fii sigur ca e de la electromotor
scuze pt postare multipla, din cauza netului, am incercat sa sterg si nu merge
va rog stergeti voi
Ultima modificare facuta de virgil grigoras la Vin 13 Aug, 2010 8:46 am, modificat de 2 ori in total
- deleted-51389
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jul 2010
deleted-51389
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2010
- Mesaj Privat
chucky_florin a scris:am corsa B la imbinarea unei tevi(celule) cu marginea am o gaurica de vreo 2 mm ..styu ca trebuie schimbat dar trebuie sa fac cam 1000 km urgent....si nu exista buget pt amndoua....prafurile nu merg ...styty ceva care sa lipeasca?
Poxipol TESTAT ! eu am lipit radiatorul acum 1 an si merge minunat.
PREDAVALI
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019 K
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2010
- Mesaj Privat