Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • adrianstark13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Ma intereseaza oferta ta si cred ca as putea rezolva sa te intalnesti cu o cunostiinta de-a mea in Bucuresti.
Oglinda este cu tot cu suportul de plastic, sau este simpla si trebuie lipita pe suportul de plastic?
Care este pretul exact pe care il ceri?
Multumesc!
Skip ads

  • adrianstark13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mihaintz a scris:185lei mi se pare enorm. Vad ca esti din Hunedoara, daca erai din Bucuresti de ajutam eu cu una la nici un sfert din ce ai gasit tu. Noua evident Smile


Salut,
Ma intereseaza oferta ta si cred ca as putea rezolva sa te intalnesti cu o cunostiinta de-a mea in Bucuresti.
Oglinda este cu tot cu suportul de plastic, sau este simpla si trebuie lipita pe suportul de plastic?
Care este pretul exact pe care il ceri?
Multumesc!
  • catalina_marin2009

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Vreau sa aflu si eu despre codul de eroare ECN 1902,la un opel astra H motor 1,9.

Multumesc!

Poate nu stiu cum sa ma exprim in acesta problema, am un opel astra H,dupa ce pornesc motorul imi ramane martorul cu cheie aprins,las motorul sa mearga pe loc si dispare martorul,in timpul mersului apare iar si nu pot accelera decat pana in 2000de turati, dispare dupa un anumit timp si isi revine iar,am fost la service si mi-a spus ca este senzorul din filtrul de particole, mi-au dat acest cod P1902,l-am intrebat daca pot sa-l schimb dar nici el nu a fost sigur ca este aceasta problema cu senzorul.
Te rog sa ma ajuti si pe mine Edwin daca poti,
Multumesc frumos!


Ultima modificare facuta de catalina_marin2009 la Sam 07 Jan, 2012 12:51 am
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut!

Uite ce zice:

P1902 Pressure Control Solenoid "B" Intermittent Short

Posibile probleme la valva selenoid.
Mai asteapta raspunsuri.
Skip ads

  • medox

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 x18xe-1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutai si pe mine cu problema fluctuatiei relantiului, mentionez ca am un Opel Astra G cu motor de 1.8 16V X18XE-1 si atunci cand calc ambreiajul + frana scade turatia de cateva ori pana in jur 500 dar nu moare motorul. Cate o data mai face, cand pornesc masina, de 2 sau 3 ori scurt. La relantii turatia este stabila si normala si nici nu fluctueaza. Problema apare cel mai des la decelerare, indiferent de viteza in care ma aflu cand calc ambreiajul + frana ca sa ma opresc.
Mentionez ca altenatorul lucreaza in parametrii, bobina de inductie este OK, debitmetrul este ok.

Cineva a spus ca poate sa fie un element mort la baterie si sa nu mai furnizeze corect curent, chiar daca voltajul bateriei este OK si incarcarea este tot OK.

Va sunt recunoscator pentru orice idee legata de aceasta problema.
Va doresc un an 2012 plin de impliniri !
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
medox a scris:Va rog sa ma ajutai si pe mine cu problema fluctuatiei relantiului, mentionez ca am un Opel Astra G cu motor de 1.8 16V X18XE-1 si atunci cand calc ambreiajul + frana scade turatia de cateva ori pana in jur 500 dar nu moare motorul. Cate o data mai face, cand pornesc masina, de 2 sau 3 ori scurt. La relantii turatia este stabila si normala si nici nu fluctueaza. Problema apare cel mai des la decelerare, indiferent de viteza in care ma aflu cand calc ambreiajul + frana ca sa ma opresc.
Mentionez ca altenatorul lucreaza in parametrii, bobina de inductie este OK, debitmetrul este ok.

Cineva a spus ca poate sa fie un element mort la baterie si sa nu mai furnizeze corect curent, chiar daca voltajul bateriei este OK si incarcarea este tot OK.

Va sunt recunoscator pentru orice idee legata de aceasta problema.
Va doresc un an 2012 plin de impliniri !


Ai verificat bujii, fise? ERG poate sa fie sunt mai multe variante pune la tester.. Mai sunt deschise topicuri cu problema asta CAUTA mai intai.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=94056
  • medox

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 x18xe-1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ssergiiu a scris:
medox a scris:Va rog sa ma ajutai si pe mine cu problema fluctuatiei relantiului, mentionez ca am un Opel Astra G cu motor de 1.8 16V X18XE-1 si atunci cand calc ambreiajul + frana scade turatia de cateva ori pana in jur 500 dar nu moare motorul. Cate o data mai face, cand pornesc masina, de 2 sau 3 ori scurt. La relantii turatia este stabila si normala si nici nu fluctueaza. Problema apare cel mai des la decelerare, indiferent de viteza in care ma aflu cand calc ambreiajul + frana ca sa ma opresc.
Mentionez ca altenatorul lucreaza in parametrii, bobina de inductie este OK, debitmetrul este ok.

Cineva a spus ca poate sa fie un element mort la baterie si sa nu mai furnizeze corect curent, chiar daca voltajul bateriei este OK si incarcarea este tot OK.

Va sunt recunoscator pentru orice idee legata de aceasta problema.
Va doresc un an 2012 plin de impliniri !


Ai verificat bujii, fise? ERG poate sa fie sunt mai multe variante pune la tester.. Mai sunt deschise topicuri cu problema asta CAUTA mai intai.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=94056


Crede-ma ca am cautat si aici si prin alte parti, nimic asemanator. singurul lucru care nu este verificat sunt bujiile;dar sunt 80 % sigur ca nu sunt de vina. Masina trage, fuge normal, nu da pic de fum, nu papa ulei, motorul torce la cald de nu se aude. Are 180000 km reali si toate piesele de baza originale. ulei schimbat mereu la 8000, consumabile schimbate mereu la timp.... de 3 luni face asa; dar nu mereu.
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
medox a scris:
ssergiiu a scris:
medox a scris:Va rog sa ma ajutai si pe mine cu problema fluctuatiei relantiului, mentionez ca am un Opel Astra G cu motor de 1.8 16V X18XE-1 si atunci cand calc ambreiajul + frana scade turatia de cateva ori pana in jur 500 dar nu moare motorul. Cate o data mai face, cand pornesc masina, de 2 sau 3 ori scurt. La relantii turatia este stabila si normala si nici nu fluctueaza. Problema apare cel mai des la decelerare, indiferent de viteza in care ma aflu cand calc ambreiajul + frana ca sa ma opresc.
Mentionez ca altenatorul lucreaza in parametrii, bobina de inductie este OK, debitmetrul este ok.

Cineva a spus ca poate sa fie un element mort la baterie si sa nu mai furnizeze corect curent, chiar daca voltajul bateriei este OK si incarcarea este tot OK.

Va sunt recunoscator pentru orice idee legata de aceasta problema.
Va doresc un an 2012 plin de impliniri !


Ai verificat bujii, fise? ERG poate sa fie sunt mai multe variante pune la tester.. Mai sunt deschise topicuri cu problema asta CAUTA mai intai.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=94056


Crede-ma ca am cautat si aici si prin alte parti, nimic asemanator. singurul lucru care nu este verificat sunt bujiile;dar sunt 80 % sigur ca nu sunt de vina. Masina trage, fuge normal, nu da pic de fum, nu papa ulei, motorul torce la cald de nu se aude. Are 180000 km reali si toate piesele de baza originale. ulei schimbat mereu la 8000, consumabile schimbate mereu la timp.... de 3 luni face asa; dar nu mereu.



Atunci poate ai apa sau impuritati in rezervor.Apa se poate face pe timp rece cand motorul este deja incalzit, surplusul de benzina care intra inapoi in rezervor este calda si face condens apare apa.(Parerea mea)
Skip ads

  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o problema
Mie a inceput de ieri sa imi suere ceva la motor dar o face constant si din ce in ce mai ascutit de la 1000 la 3000 de ture. Acum chiar nu stiu ce sa zic Am ascultat motorul si mie imi pare si SPER sa nu fie turbina intrucat sunetul pare sa fie a mai tare inspre alternator. Se propaga sunetul si nu stiu sigur de unde vine
Daca accelerez brusc se aude un zgomot tare ciudat dar accelereaza normal daca cresc acceleratia constant fara sa fortez sunetul urca ca si nivel de zgomot dar este din ce in ce mai ascutit; aveam un mixer stricat care facea la fel cu cat cresteai turatia cu atat se auzea mai ascutit.
La mers normal in oras cand cresc si scad turatia motorului am impresia ca e vreo masina de pompieri prin apropiere. Se aude din masina cu geamurile inchise si cu muzica data incet
Aveti idee ? ma ajuta cineva? am un astra h 1.7 cdti 101cp
Daca e sa fie turbina stie cineva daca si unde s-ar putea repara?
multumesc si astept cu nerabdare raspunsurile voastre
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
inainte de a te gandi la turbina (care se aude suierand in partea stanga cand stai la volan,si numai cand esti cu piciorul pe acceleratie,indiferent daca esti pe treapta sau punctul mort) gandestete la aste lucruri: uleiul motor nu e de calitate sau este altul decat cel care trebui pus;sa mai dus din uleiul din cutia de viteze,pompa de apa are functionare de peste 150ooo km,una din rolele de distributie sau accesorii e pe duca;un rulment de la roata e pe duca! astea ar fi fara sa te gandesti la turbina!
turbina cand da probleme da fum, nu mai trece masina pe putere!
  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
scuze poate m-am exprimat gresit mi se pare ca sunetul se aude pe partea dreapta cum stai la volan si pe partea stanga cum stai cu fata la motor, Cutia de viteze nu este caci face la relanti si banuiesc sau sper sa fie orice altceva decat turbina intrucat preturile ma vor trimite direct la tramvai sau metrou
Din ce am inteles de la diversi aceasta nu se repara caci nu exista kitt de reparatie pentru ea Sad
Ca si fum nu stiu ce sa zic nu pare sa iasa mai mult fata de obicei.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Stai calm nu e turbina...este ceva de la transmisie....ori rola ghidaj sau in cel mai rau caz rola intinzatoare....daca vrei gasesti in Capitala rezolvare ...nu te speria degeaba
Skip ads

  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
o sa merg azi sau maine pe la un mecanic sa vad ce sau de unde si va scriu
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Miine daca vrei te ajut eu cu un tester ...sa vedem ce stie sa faca,te astept cu PM
  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pai nu am nici o eroare, asta e problema
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut turbina poti sa o verifici si tu, desfaci furtunul ce vine de la debitmetru si filtru de aer si o sa ai acces la axul turbinei. Daca rotesti de el si agata atunci de acolo e problema, un pic de joc va avea dar e chestie de microni si doar asa nu ai cum sa iti dai seama. Mai poti sa ii dai turatie si dupaia sa o opresti in timp ce altcineva va asculta turbina ...ea se mai invarte din inertie putin. Deasemena vezi ca tot traseul aerului incepand de la iesirea din turbina, tubulatura pana la intercooler, intercooler-ul si tubulatura pana in admisie sa fie etans , daca nu e etans ar trebui sa vezi o scadere a puterii si fum negru mai mult la esapament.
  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
De desfacut nu am desfacut dar am pus mana pe furtunul ce duce la EGR (acel radiator mai mic) ce pot spune este ca se intareste cand se accelereaza, fum mai mult fata de obicei nu pare; diseara o sa ma duc pe la un prieten cu garaj si o sa verific ce mi-ai spus, o sa verific "ochiometric" si daca tubulaturile au vreo fisura. Dupa cum am spus si mai sus vreo scadere de putere sesizabila nu am ceea ce imi da sperante sa nu fie turbina. De ascultat cand altcineva accelereaza am incercat dar nu reusesc sa imi dau seama daca se aude de la turbina sau de undeva din motor ori de la vreo fulie ori intinzator, pompa de apa de exemplu nu stiu daca suna asa daca e rupta ori stricata nu amschimbat-o niciodata si am 200.000 km cu ea iar eu amavut-o ultimi 40.000 km restul au fost in germania
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ne anunti si pe noi daca ai rezolvat ceva. Daca era dusa pompa ti se supraincalzea motorul.
  • stefan_punk

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am fost la un mecanic care a lucrat la opel si mi-a spus din prima ca e turbo si ca acum face mai incet si o sa inceapa sa faca din ce in ce mai tare, dar mi-a dar o veste ce ma linisteste un pic ca mi-a spus ca se poate reconditiona , eu auzisem ca turbina asta dupa astra h 1.7 cdti de 101cp nu se poate repara ca nu exista chit de reparatie pentru ea(asta la vreo 2 service-uri de turbo) si a spus ca daca este turbina KKK ma costa 1500 ron si daca este garret ma costa 1200 ron
ce parere aveti si voi? garantia e de 12 luni
SH am auzit ca e in jur de 350 euro iar noua e ... fara numar
o sa merg joi la intalnire poate mai aud vreo noutate de la vreun coleg care o sa vada masina
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic tu stii cum stai cu finantele dar eu zic sa investighezi mai in amanunt si sa nu te lasi impresionat de verdictul categoric dat de respectivul mecanic. Din cate stiu eu turbina e garett si eu cred ca gasesti un pret mai bun pentru reconditionare . Parerea mea e ca mai bine o reconditionezi decat sa iei alta SH care nu o sa stii cat duce.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR