Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:mos(fet)urile \pentru cei care nu inteleg\,nu sint o problema ,cit vizavi de cablaj,vor fi afectate portiunile de forta pe care cei care cunosc,"""detaliile""" le pot reface

Salut
Lucian ai cumva de vanzare un calc de pomapa de injectie sau stii pe cineva care are si la ce pret!
multumesc!
Skip ads

  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
referitor la arderea calculatorului de pompa la astra g 1.7 isuzu se presupune ca una din cauze ar fi spilvalva pe care o comanda calculatorul (sa fie in scurt). Ce parere aveti?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
adrian.gr...uita de scurt.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
PATRICK a scris:Salut tuturor,

Am nevoie de ajutorul vostru. Am un Opel Vectra 1.6 si de 2 luni intampin probleme la pornire, adica masina porneste la prima cheie apoi moare motorul in 2-3 secunde. Se intampla la fel si la a-2-a cheie, dar nu tot timpul. Mai nou am observat ca daca ii dau a-2-a cheie imediat dupa ce imi moare motorul o ia si nu se mai opreste. Dupa ce am pus-o pe tester mi-a indicat bateria (cod error p0560), dar bateria arata inca verde si nu-mi face probleme ca si cum nu ar vrea sa o ia. Si in plus, atunci cand pun contactul prima data nu aud pompa, la a-2-a cheie o aud dar asta nu ma ajuta ca motorul dupa a-2-a cheie sa nu se intrerupa. Dar v-am spus ca daca ii dau a-2-a cheie imediat dupa ce moare motorul nu se mai opreste. Astept raspunsurile voastre Rolling Eyes
Cu respect


Lasi intotdeauna sa se stinga toti martorii inainte sa pornesti masina? incearca sa pui pe contact si sa lasi toti martorii sa se stinga si sa asculti daca porneste si pompa din rezervor iar apoi porneste masina si vezi daca mai face la fel...
Skip ads

  • laurentiu83ro

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor. am si eu o problema cu instalatia de climatizare in sensul ca nu mai vrea deloc sa mearga pe "auto" in rest merge foarte bine la toate treptele 1-9, dar cand apas pe "auto" trece direct pe treapta 0 si nu mai baga aer. tot asa face si daca apas pe dezaburire parbriz ... in loc sa treaca pe treapta 9 cum ar fi normal ... trece pe 0 si trebuie eu sa selectez o treapta manual. am cautat pe forum dar nu am gasit pe un raspuns concret de ce nu ar functiona numai pe auto. mentionez ca nu exista nici o eroare pe partea de climatizare (verificat cu op com). poate sa fie de la tranzistorii modulului care regleaza turatia ventilatorului responsabili?Mentionez ca mai merge si "automat" doar cateodata dar foarte,foarte rar... Astept cu interes sugestii! Multumesc anticipat !
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut am o nedumerire legat de o mufa la vectra c 2000 dti, rog posesorii unor modele de genu asta sa ma ajute. In primul rand cate electrovalve trebuie sa aiba acest model in fata la radiatoare. A mea are doar una pentru voletii din admisie , si langa inca o mufa care cred ca a fost infipta candva intr-o alta electrovalva deoarece se vede si suportul ei. Am vazut la unele ca mai au un solenoid pe admisie cu o clapa si ma gandeam ca o fi fost desfiintat. multumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
laurentiu83ro a scris:salutare tuturor. am si eu o problema cu instalatia de climatizare in sensul ca nu mai vrea deloc sa mearga pe "auto" in rest merge foarte bine la toate treptele 1-9, dar cand apas pe "auto" trece direct pe treapta 0 si nu mai baga aer. tot asa face si daca apas pe dezaburire parbriz ... in loc sa treaca pe treapta 9 cum ar fi normal ... trece pe 0 si trebuie eu sa selectez o treapta manual. am cautat pe forum dar nu am gasit pe un raspuns concret de ce nu ar functiona numai pe auto. mentionez ca nu exista nici o eroare pe partea de climatizare (verificat cu op com). poate sa fie de la tranzistorii modulului care regleaza turatia ventilatorului responsabili?Mentionez ca mai merge si "automat" doar cateodata dar foarte,foarte rar... Astept cu interes sugestii! Multumesc anticipat !


compresorul de clima iti cupleaza? baga aer rece? am o banuiala ca nu iti functioneaza clima doar ventilatia si cand comuti pe auto daca nu merge compresorul ma gandesc ca nu are cum sa iti faca auto... e doar o parere pentru ca nu stiu exact cum functioneaza la climele automate (climatronicul)
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:adrian.gr...uita de scurt.

Salut,
am luat de pe net nr. de tel. al unei persoane care are firma de reparatii calc. auto si mi-a confirmat ca ar putea exista un scurt in spill valva pe care o comanda acest calc.!
daca zici sa uit de scurt te rog spune-mi care crezi ca ar putea fi cauza care a dus la defecterea calc de injectie?
Mutumesc anticipat si astept parerea ta cat de repede se poate pentru ca maine primesc calc. si nu imi permit sa patesc acelasi lucru!
Skip ads

  • eustilou

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna,

Am un Corsa `94 cu inchidere centralizata, si mi-a ramas blocata inchiderea la usa soferului in pozitia 2 care blocheaza toate butoanele si nu se mai pot ridica nici manual. Cheia o pot rasuci in yala pana in pozitia verticala, dar nu mai pot rasuci in stanga ca sa se deschida doate usile.

Se pare ca mecanismul care blocheaza mecanic butoanele a ramas blocat.

Panoul nu-l pot da jos din cauza ca n-am cum sa deschid usa.

multumesc de ajutor

Vicentiu
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
adrian.gr a scris:
dancuciureanu a scris:adrian.gr...uita de scurt.

Salut,
am luat de pe net nr. de tel. al unei persoane care are firma de reparatii calc. auto si mi-a confirmat ca ar putea exista un scurt in spill valva pe care o comanda acest calc.!
daca zici sa uit de scurt te rog spune-mi care crezi ca ar putea fi cauza care a dus la defecterea calc de injectie?
Mutumesc anticipat si astept parerea ta cat de repede se poate pentru ca maine primesc calc. si nu imi permit sa patesc acelasi lucru!
din pacate calculatorul noi nu l-am vazut nici macar in poze,ca sa ne facem o parere,in al doilea rind ,nenea care iti repara ECU poate sa iti spuna ,detali despre valva masurind ,anumite componente care ((ataca))valva ,daca acestea sint arse ,exista riscul de a fi afectata si valva,dar de obicei se ard alte minuni si nu afecteaza valva sau daca se respecta si se ocupa cu asa ceva ,la modul serios spuneai ca e vorba de o firma ,presupun ca au ceva scule de calitate capabile sa masoare rezistenta valvei .eu personal am intilnit foarte rar valva arsa .iar in al treilea rind,e normal ca omul care iti vinde calculatorul,sa -ti recomande sau sa te oblige sa schimbi valva ,ca sasi protejeze marfa ,banuiesc ca ti-a spus ca daca nu o schimbi nu -ti da garantie .
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni raspunsul la intrebarea mea? Rog posesorii de vectra c 2000dti sa ma ajute. Mltumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pozele tale sunt mult prea mici ca sa imi pot da seama ce este acolo...
la mine la astra g motor de 2.0 TDI am 2 electrovalve in partea din fata langa baterie (una pentru clapetele de la admisie una pentru EGR) si inca una la turbina.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La EGR electronic evident ca lipseste o valva.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri, dar eu am vazut 2000 dti care mai au un solenoid pe galeria de admisie si implicit inca o electrovalva, desi aveau tot egr electronic. Altfel nu imi imaginez ce ar fi cu mufa aia libera si care vine din aceeasi directie din care vine mufa electrovalvei de la swirl. Stima
  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
de ce la tragerea franei de mana in mers apare un pocnit puternic pe spate?
  • valycraciun

  • Mesaje scrise: 605
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Va salut! De ceva timp mergea neregulat, cateodata abia reuseam sa demarez, trebuia tinuta din ambreiaj dupa care nu a mai vrut sa porneasca. Scanteie da la toate 4 bujiile, injectorul da benzina si am schimbat modulul de aprindere din delcou si cablurile care ies din el si tot nu porneste. Cum pot verifica daca este senzorul de impulsuri (senzorul hall). Am facut si testul cu agrafa si nu am nicio eroare doar codul 12 de initializare si sfarsire a testului. Daca aveti ceva idei, sfaturi va sunt recunoscator.

P.S. Este vorba de masina din semnatura c16nz.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
valycraciun ..... motorul asta are un management destul de simplu si eficient,dar nu spune toate durerile pe care le are,fiind de generatie mai veche eu il verific cu mare atentie,probleme mai apar de la distributie ,daca cineva a umblat de curand acolo si a fortat presarea rotii de curea pe stiftul din capul axei cu came se va taia un alt canal in material si de acolo probleme cu mersul,injectorul se mai infunda recomandat curatarea pe un echipament cu ultrasunete,pompa de benzina mai oboseste si scade presiunea de la 2,5la 2,0 ori din cauza uzurii ori mizerie in sita sorbului acea diferenta face ca motorul sa porneasca dar nu urca in ture mai ales in sarcina nici mort,daca tot umbli la injector in corpul carburatorului este o supapa de presiune se sesfac si se curata bine poate si ea sa fie murdara si sa scape pe retur presiune.
Eu cu asemenea motor aveam la Vectra A un consum afara de 5,5 dar injectia mergea brici,nu te lua dupa faptul ca se vede cum pulverizeaza benzina,trebuie vazuta si presiunea(masurata) ,iar senzorii merg verificati cu multimetrul si Autodata alaturi,senzorul Hall din delcou daca era dus nu mai aveai scanteie.
  • valycraciun

  • Mesaje scrise: 605
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsul prompt. La distributie nu am mai umblat cred ca de mai bine de 2 ani (am tot amanat schimbarea distributiei),daca injectorul nu pulverizeaza corect benzina dar totusi o da ar trebui sa porneasca sau macar sa incerce in schimb la mine zici ca nu am scanteie sau benzina , pompa de benzina si filtrul sunt schimbate (sunt luate noi) dupa ce am scimbat-o nu a fost nicio modificare de comportament , EGR-ul si Throttle Body sunt curatate urmand exemplul unui topic de aici. Nu ramane decat sa verific distributia daca nu cumva a sarit de la punct (dar daca sarea nu trebuia sa am ceva zgomote de supape?) sau poate este de vina calculatorul?
P.S. Deci sa nu ma mai gandesc la delcou?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La motorul asta stiu ca nu loveste in supape(sper sa nu ma insel) daca da scanteie inseamna ca este cureaua intreaga sa invarta delcoul,test compresie sa nu ai probleme si cu compensatorii aia hidraulici *tachetii) ... chiar azi am pus o distribuie la loc ,schimbase omu' o jumate' de motor si cand colo sarise cureaua cativa dinti....ia-le pe rand si o descoperi e simplu motorul asta
  • valycraciun

  • Mesaje scrise: 605
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Aha... deci este posibil sa sara cureua cativa dinti?
Ai cumva idee cat trebuie sa am compresia pe cilindrii? am tester si maine dimineata il si fac.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR