Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Va rog,daca stiti,sa-mi spuneti si mie localizarea senzorului de temperatura motor la Vectra A 17 diesel.
Va multumesc.
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La a mea e localizat în spatele termostatului, pe chiuloasã, lângã suportul alternatorului. Este puþin dificil pentru cã nu prea e acces la el. Pentru a-l da jos trebuie dat jos tot ce þine de filtru de aer, debitmetru. Astea douã se dau uºor jos, se desface ºi furtunul gros prin care trece aerul. Eu am reuºit sã pierd puþin antigel, cca 200 ml. Pe cel vechi l-am rupt ca sã îl pot da jos, era bine prins. Am folosit o cheie torx de 19. A durat 10 minute maxim. Meritã.
  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am vorbit la un magazin de piese auto si ziceau ca la motorul de 17 diesel nu exista senzor de temperatura.
Este adevarat sau orice tip de motor trebuie sa aiba acest senzor?
  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cineva care are Vectra A 17D poate ma ajuta si pe mine cu existenta senzorului de temperatura...
Multumesc.
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am o problemã uºor ciudatã la Vectra mea C20NE ('93) cu pornirea la cald. Situaþia e in felul urmãtor:
Pornesc maºina dupa 2-3 zile în care nu am folosit-o. Motorul porneºte fãrã nicio problemã indiferent de temperatura exterioarã, relatiul stã bine, nu trepideazã, iar acesta începe sã se încãlzeascã.
Ajung cu maºina la benzinãrie, bancomat, etc în aprox 10 min de la pornire. Opresc motorul care pânã acum a funcþionat ireproºabil, iar dupã 4-5 min când vreau sã plec, acesta refuzã sã porneascã (electromotorul învârte) indiferent câte chei i-aº da.
Aºtept 15-20 min, timp in care motorul se rãceºte ºi surprizã, acesta porneºte la sfert de cheie, fãrã probleme.
E ca ºi cum undeva se formeazã condens cât timp stau cu motorul oprit (acesta încãlzindu-se ulterior).
Menþionez cã acest simptom apare doar când nu folosesc maºina mai mult de 2-3 zile, in special cu nopþi rãcoroase.
Am schimbat senzorul de temperaturã al motorului CTS (cel cu mufa albastrã), verificat cablajul senzorului, curãþat IAC si clapeta de acceleraþie ºi am probat douã seturi de bujii (Bosch/Champion), dar problema apare din ce in ce mai des.
Mã puteþi ajuta cu informaþii referitoare la problema mea?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR