jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Hordy
- OP
- 307 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Vectra 1990 C20NE
- Bistrita-Nasaud
Hordy
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1990 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
La a mea e localizat în spatele termostatului, pe chiuloasã, lângã suportul alternatorului. Este puþin dificil pentru cã nu prea e acces la el. Pentru a-l da jos trebuie dat jos tot ce þine de filtru de aer, debitmetru. Astea douã se dau uºor jos, se desface ºi furtunul gros prin care trece aerul. Eu am reuºit sã pierd puþin antigel, cca 200 ml. Pe cel vechi l-am rupt ca sã îl pot da jos, era bine prins. Am folosit o cheie torx de 19. A durat 10 minute maxim. Meritã.
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Dhragos
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut! Am o problemã uºor ciudatã la Vectra mea C20NE ('93) cu pornirea la cald. Situaþia e in felul urmãtor:
Pornesc maºina dupa 2-3 zile în care nu am folosit-o. Motorul porneºte fãrã nicio problemã indiferent de temperatura exterioarã, relatiul stã bine, nu trepideazã, iar acesta începe sã se încãlzeascã.
Ajung cu maºina la benzinãrie, bancomat, etc în aprox 10 min de la pornire. Opresc motorul care pânã acum a funcþionat ireproºabil, iar dupã 4-5 min când vreau sã plec, acesta refuzã sã porneascã (electromotorul învârte) indiferent câte chei i-aº da.
Aºtept 15-20 min, timp in care motorul se rãceºte ºi surprizã, acesta porneºte la sfert de cheie, fãrã probleme.
E ca ºi cum undeva se formeazã condens cât timp stau cu motorul oprit (acesta încãlzindu-se ulterior).
Menþionez cã acest simptom apare doar când nu folosesc maºina mai mult de 2-3 zile, in special cu nopþi rãcoroase.
Am schimbat senzorul de temperaturã al motorului CTS (cel cu mufa albastrã), verificat cablajul senzorului, curãþat IAC si clapeta de acceleraþie ºi am probat douã seturi de bujii (Bosch/Champion), dar problema apare din ce in ce mai des.
Mã puteþi ajuta cu informaþii referitoare la problema mea?
Pornesc maºina dupa 2-3 zile în care nu am folosit-o. Motorul porneºte fãrã nicio problemã indiferent de temperatura exterioarã, relatiul stã bine, nu trepideazã, iar acesta începe sã se încãlzeascã.
Ajung cu maºina la benzinãrie, bancomat, etc în aprox 10 min de la pornire. Opresc motorul care pânã acum a funcþionat ireproºabil, iar dupã 4-5 min când vreau sã plec, acesta refuzã sã porneascã (electromotorul învârte) indiferent câte chei i-aº da.
Aºtept 15-20 min, timp in care motorul se rãceºte ºi surprizã, acesta porneºte la sfert de cheie, fãrã probleme.
E ca ºi cum undeva se formeazã condens cât timp stau cu motorul oprit (acesta încãlzindu-se ulterior).
Menþionez cã acest simptom apare doar când nu folosesc maºina mai mult de 2-3 zile, in special cu nopþi rãcoroase.
Am schimbat senzorul de temperaturã al motorului CTS (cel cu mufa albastrã), verificat cablajul senzorului, curãþat IAC si clapeta de acceleraþie ºi am probat douã seturi de bujii (Bosch/Champion), dar problema apare din ce in ce mai des.
Mã puteþi ajuta cu informaþii referitoare la problema mea?