- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am revenit cu noutati.
Acum doua sapatamani am trimis ECU la Mihai la Bucuresti. Peste cateva zile mi l-a trimis inapoi. Am vorbit cu el la telefon, si mi-a zis ca din punct de vedere hard calculatorul este OK.
Asa ca am inceput sa sap pe forum sa vad ce i-as mai putea face. Printre altele am trecut si peste mesajele mele, si mi-am dat seama ca aparitia lui p0105, coincide cumva cu perioada in care am activat tempomatul si TC-ul.
M-am intalnit cu @schumy1502, s-au dezactivat temopomat, TC, s-a resetat ECU, si MINUNE: totul a revenit la normal.
Comanda boost pressure este in parametri. Am dat si o tura prin oras, si nu am reusit sa aprind becul ala blestemat nici la 4500 rpm.
Saptamana trecuta m-am intalnit din nou cu @schumy1502 si am incercat sa activam din nou tempomatul sa vedem ce se intampla. Ideea este ca nu am reusit. In afara de clima, nu apara nimic pe laptop. Nu stiu cum am reusit anul trecut, cert este insa ca acesta pana acum nu demult, a functionat.
Concluzia la care am ajuns este ca Y17DIT, nu stie de tempomat, TC si alte smecherii. Chiar daca reuseste cineva sa le activeze, acestea dau peste cap softul din ECU. Cred ca am sa postez chestia asta si la tutorialul cu montajul si activarea tempomatului.
Va multumesc tutror celor care m-ati ajutat, in special lui @djtaotao, @bazare, @schumy1502.
Numai bine.
P.S. O intrebare off: ar merge sa rescriu softul din ECU meu cu softul de Y17DT? Ar putea fi probleme de incompatibilitate?
Acum doua sapatamani am trimis ECU la Mihai la Bucuresti. Peste cateva zile mi l-a trimis inapoi. Am vorbit cu el la telefon, si mi-a zis ca din punct de vedere hard calculatorul este OK.
Asa ca am inceput sa sap pe forum sa vad ce i-as mai putea face. Printre altele am trecut si peste mesajele mele, si mi-am dat seama ca aparitia lui p0105, coincide cumva cu perioada in care am activat tempomatul si TC-ul.
M-am intalnit cu @schumy1502, s-au dezactivat temopomat, TC, s-a resetat ECU, si MINUNE: totul a revenit la normal.
Comanda boost pressure este in parametri. Am dat si o tura prin oras, si nu am reusit sa aprind becul ala blestemat nici la 4500 rpm.
Saptamana trecuta m-am intalnit din nou cu @schumy1502 si am incercat sa activam din nou tempomatul sa vedem ce se intampla. Ideea este ca nu am reusit. In afara de clima, nu apara nimic pe laptop. Nu stiu cum am reusit anul trecut, cert este insa ca acesta pana acum nu demult, a functionat.
Concluzia la care am ajuns este ca Y17DIT, nu stie de tempomat, TC si alte smecherii. Chiar daca reuseste cineva sa le activeze, acestea dau peste cap softul din ECU. Cred ca am sa postez chestia asta si la tutorialul cu montajul si activarea tempomatului.
Va multumesc tutror celor care m-ati ajutat, in special lui @djtaotao, @bazare, @schumy1502.
Numai bine.
P.S. O intrebare off: ar merge sa rescriu softul din ECU meu cu softul de Y17DT? Ar putea fi probleme de incompatibilitate?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Tot cam asa stiam si eu ... la lpv4 nu merge activata functia dar na ... daca voi ati zis ca a mers odata inseamna ca ceva ceva tot s-a intamplat acolo. Ar fi interesant de vazut daca switchul care activeaza CC-ul se afla in bin.ul principal din ECU. Atunci ar fi o explicatie cat de cat logica. S-a alterat o adresa din ECU acolo unde in LPV11 exista acest switch dar in LPV4 este cu totul altceva. O sa studiez maine problema pe masina mea, si revin cu informatii.
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
salut baieti....
de cateva zile am stocata si eu eroarea P0105.
Din ce am citit aici nu se rezolva mare lucru prin curatarea senzorului MAP...
intrebari:
1. A inlocuit cineva recent acest senzor si cat costa? pe original sau after market....
2. ma puteti ajuta cu poza acestui senzor sa nu stau sa orbecaesc pe langa valva egr
Multumesc.
de cateva zile am stocata si eu eroarea P0105.
Din ce am citit aici nu se rezolva mare lucru prin curatarea senzorului MAP...
intrebari:
1. A inlocuit cineva recent acest senzor si cat costa? pe original sau after market....
2. ma puteti ajuta cu poza acestui senzor sa nu stau sa orbecaesc pe langa valva egr
Multumesc.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cel original arata asa: http://img01.allegroimg.pl/.../64/05/1441640583
Am montat doi pana acum, ambii aftermarket, marca Facet. Sunt dubioasi, primul a tinut un an, al doilea are doi ani deja. Au costat la vremea lor in jur de 250-300 lei. Recomand original, ca cel din poza.
Se afla montat pe galeria de admisie, intre EGR si distributie, sub electrovalva care comanda EGR-ul.
Am montat doi pana acum, ambii aftermarket, marca Facet. Sunt dubioasi, primul a tinut un an, al doilea are doi ani deja. Au costat la vremea lor in jur de 250-300 lei. Recomand original, ca cel din poza.
Se afla montat pe galeria de admisie, intre EGR si distributie, sub electrovalva care comanda EGR-ul.
- blondutzu_80
- *
- 17 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Zafira 2001 Y20DTH
- Valcea
blondutzu_80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare cu un Opel Zafira, an 2001, motor y20dth, si anume, in treapta a patra, la 3000 de turatii mi se aprinde becul "service" si nu mai trage masina (probabil de la turbo). Daca o opresc si pornesc merge bine, pana la o accelerare asemanatoare... Erorile cu op Com sunt P0105 critical sistem malfunction 2 si P1100 critical sistem malfunction 1. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestor coduri? Am mai cautat pe forumuri dar nu am gasit nimc concret! Cu stima!
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- blondutzu_80
- *
- 17 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Zafira 2001 Y20DTH
- Valcea
blondutzu_80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
- blondutzu_80
- *
- 17 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Zafira 2001 Y20DTH
- Valcea
blondutzu_80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- cirstean_florin_90
- *
- 17 mesaje
- din 24 Mai 2012
- Astra 2002
- Dambovita
cirstean_florin_90
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2012
- Mesaj Privat
Va salut! Revin cu o problema cu care ma confrunt in ultima vreme! Odata cu racirea timpului motorul de pe masina mea, un opel astra g 1.7 dti din 2002 a inceput sa dea rateuri! Dimineata dupa pornire si o mica incalzire a motorului la accelerare baraie de zici ca-i un mic tractoras, in conditiile in care pana nu ajunge la temperatura de lucru nu turez peste 2000 rot/min, si in afara de aceasta dupa ce motorul se incalzeste complet, intre 2500 si 3500 de rot/min motorul da rateuri de 3.4 ori incepand cu treapta a 2-a pana la treapta a 4-a! Uleiul are 8000km, furtunasele de la vaccum sunt verificate in afara de unul singur(cel de sub turbo), iar Egr-ul nu a fost demontat niciodata (acum un an pe tester lucra la 75%)! NU ARE NICI UN FEL DE EROARE LA BORD! Rog pe cei care cunosc si s-au confruntat cu astfel de probleme sa ma ajute cu orice informatie! Va multumesc!
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cirstean_florin_90
- *
- 17 mesaje
- din 24 Mai 2012
- Astra 2002
- Dambovita
cirstean_florin_90
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2012
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
cirstean_florin_90 a scris:Filtrul l-am schimbat acum 500km! Pareri concrete as dori! Multumesc!
Fa o diagnoza si urmareste valorile care le ai la debitmetru, la temperatura de lucru (peste 80 grade) ar trebui sa fie intre 25-35 kg/h si curata EGR-ul neaparat(asta trebuie facut macar o data la 25-30k km)
Si nu in ultimul rand iesi afara din oras si tine-o in ture ceva km(macar 20-25)
- cirstean_florin_90
- *
- 17 mesaje
- din 24 Mai 2012
- Astra 2002
- Dambovita
cirstean_florin_90
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2012
- Mesaj Privat