Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit cu noutati.
Acum doua sapatamani am trimis ECU la Mihai la Bucuresti. Peste cateva zile mi l-a trimis inapoi. Am vorbit cu el la telefon, si mi-a zis ca din punct de vedere hard calculatorul este OK.
Asa ca am inceput sa sap pe forum sa vad ce i-as mai putea face. Printre altele am trecut si peste mesajele mele, si mi-am dat seama ca aparitia lui p0105, coincide cumva cu perioada in care am activat tempomatul si TC-ul.
M-am intalnit cu @schumy1502, s-au dezactivat temopomat, TC, s-a resetat ECU, si MINUNE: totul a revenit la normal.
Comanda boost pressure este in parametri. Am dat si o tura prin oras, si nu am reusit sa aprind becul ala blestemat nici la 4500 rpm.
Saptamana trecuta m-am intalnit din nou cu @schumy1502 si am incercat sa activam din nou tempomatul sa vedem ce se intampla. Ideea este ca nu am reusit. In afara de clima, nu apara nimic pe laptop. Nu stiu cum am reusit anul trecut, cert este insa ca acesta pana acum nu demult, a functionat.
Concluzia la care am ajuns este ca Y17DIT, nu stie de tempomat, TC si alte smecherii. Chiar daca reuseste cineva sa le activeze, acestea dau peste cap softul din ECU. Cred ca am sa postez chestia asta si la tutorialul cu montajul si activarea tempomatului.
Va multumesc tutror celor care m-ati ajutat, in special lui @djtaotao, @bazare, @schumy1502.

Numai bine.

P.S. O intrebare off: ar merge sa rescriu softul din ECU meu cu softul de Y17DT? Ar putea fi probleme de incompatibilitate?
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Avand anul de fabricatie 2000 e foarte posibil ca tu sa ai soft de 208kb si atunci, da, e posibil sa nu fie compatibil softul de la un y17dt din 2001, sa zicem, care are 256kb. Oricum e ciudat ce se intampla cu ECU-ul tau.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
e ciudat ca te-a lasat sa activezi dar probabil asta s-a intamplat cu o versiune mai veche de op-com.
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
dupa reset la ECU am incercat cu toate versiunile de op-com pe care le am avut vreodata instalate si nu am mai putut activa tempomatul
e foarte ciudat
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bazare a scris:e ciudat ca te-a lasat sa activezi dar probabil asta s-a intamplat cu o versiune mai veche de op-com.


Asa ne-am gandit si noi. Cu toate acestea, cum a siz si @schumy1502, nu am reusit sa-l mai activam cu nici o versiune de opcom.
In meniu nu a aparut nimic in afara de clima.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tot cam asa stiam si eu ... la lpv4 nu merge activata functia dar na ... daca voi ati zis ca a mers odata inseamna ca ceva ceva tot s-a intamplat acolo. Ar fi interesant de vazut daca switchul care activeaza CC-ul se afla in bin.ul principal din ECU. Atunci ar fi o explicatie cat de cat logica. S-a alterat o adresa din ECU acolo unde in LPV11 exista acest switch dar in LPV4 este cu totul altceva. O sa studiez maine problema pe masina mea, si revin cu informatii.
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut baieti....

de cateva zile am stocata si eu eroarea P0105.

Din ce am citit aici nu se rezolva mare lucru prin curatarea senzorului MAP...

intrebari:
1. A inlocuit cineva recent acest senzor si cat costa? pe original sau after market....
2. ma puteti ajuta cu poza acestui senzor sa nu stau sa orbecaesc pe langa valva egr

Multumesc.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cel original arata asa: http://img01.allegroimg.pl/.../64/05/1441640583
Am montat doi pana acum, ambii aftermarket, marca Facet. Sunt dubioasi, primul a tinut un an, al doilea are doi ani deja. Au costat la vremea lor in jur de 250-300 lei. Recomand original, ca cel din poza.
Se afla montat pe galeria de admisie, intre EGR si distributie, sub electrovalva care comanda EGR-ul.
Skip ads

  • blondutzu_80

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare cu un Opel Zafira, an 2001, motor y20dth, si anume, in treapta a patra, la 3000 de turatii mi se aprinde becul "service" si nu mai trage masina (probabil de la turbo). Daca o opresc si pornesc merge bine, pana la o accelerare asemanatoare... Erorile cu op Com sunt P0105 critical sistem malfunction 2 si P1100 critical sistem malfunction 1. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestor coduri? Am mai cautat pe forumuri dar nu am gasit nimc concret! Cu stima!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Idea
  • blondutzu_80

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ce vreti sa spuneti?
  • blondutzu_80

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Problema persista si acum! Dupa 3000-3200 turatii apare masinuta cu cheita si intra in limp... La o diagnoza cu OP COM-ul senzorul bost pressure ramane la valoarea 1,1 indiferent de cat este valoarea bost pressure comand! Solutii? MS!
Skip ads

  • boris_dinamo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mi-a aparut si mie codu 0105 dar dupa ce am schimbat electrovalva de la pompa de injectie a disparut codul de la sine. mentionez ca imi baga motorina in ecu prin cablaj de la electrovalva
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
vezi senzorul map
  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Revin cu o problema cu care ma confrunt in ultima vreme! Odata cu racirea timpului motorul de pe masina mea, un opel astra g 1.7 dti din 2002 a inceput sa dea rateuri! Dimineata dupa pornire si o mica incalzire a motorului la accelerare baraie de zici ca-i un mic tractoras, in conditiile in care pana nu ajunge la temperatura de lucru nu turez peste 2000 rot/min, si in afara de aceasta dupa ce motorul se incalzeste complet, intre 2500 si 3500 de rot/min motorul da rateuri de 3.4 ori incepand cu treapta a 2-a pana la treapta a 4-a! Uleiul are 8000km, furtunasele de la vaccum sunt verificate in afara de unul singur(cel de sub turbo), iar Egr-ul nu a fost demontat niciodata (acum un an pe tester lucra la 75%)! NU ARE NICI UN FEL DE EROARE LA BORD! Rog pe cei care cunosc si s-au confruntat cu astfel de probleme sa ma ajute cu orice informatie! Va multumesc!
  • boris_dinamo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Schimba filtrul de motorina
  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Filtrul l-am schimbat acum 500km! Pareri concrete as dori! Multumesc!
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca cel mai simplu ar fi sa-i faci o diagnoza, pentru inceput.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cirstean_florin_90 a scris:Filtrul l-am schimbat acum 500km! Pareri concrete as dori! Multumesc!

Fa o diagnoza si urmareste valorile care le ai la debitmetru, la temperatura de lucru (peste 80 grade) ar trebui sa fie intre 25-35 kg/h si curata EGR-ul neaparat(asta trebuie facut macar o data la 25-30k km)
Si nu in ultimul rand iesi afara din oras si tine-o in ture ceva km(macar 20-25)
  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Un bun mecanic mi-a spus ca este posibil sa fie semne de la calculatorul de injectie EDU (lipiturile reci) Voi ce parere aveti? Multumesc pentru pareri!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR