Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Astra G 2.0 16S, relanti neregulat la cald (variaza ciclic intre 500 si 1000/min), din cand in cand, dupa care revine la "normal" (circa 700/min)
Eu am o banuiala, doua de fapt, voi ce ziceti Question
A mai avut cineva aceasta problema Question


Ultima modificare facuta de sorin666 la Joi 09 Feb, 2006 8:29 am
Skip ads

  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
ne zici si noua banuiala?!
asa pot zice si eu ca am o "banuiala" Cool dar nu te ajuta cu nimic
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
1 Senzor de debit Evil or Very Mad
2 Sonda Lambda Evil or Very Mad
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:1 Senzor de debit Evil or Very Mad
2 Sonda Lambda Evil or Very Mad


Vezi Corneliu Panai are aceeasi simptome cu relantiul neregulat!
Da un search sa vezi cam ce a schimbat el!
Pe la manual una dintre cauzele relantiului instabil poate fi si aerul fals!
Verifica intai asta inainte sa te apuci sa umbli la senzori!
Poate ajuta!
Victor IOn
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil este supapa IAC. Daca ai chef s-o masori, tb. sa dea intre 8-12 ohmi intre terminale (oricum la valori asa mici ale rezistentei iti trebuie un aparat performant ca sa nu dea erori aproape cat valoarea de masurat), dar cauza poate sa fie si legata de contactele oxidate. 700rot/min e cam putin, in Autodata zice 730-960. Daca vrei sa masori si sonda lambda vezi ca tb. sa fluctueze la relanti intre 0,6 si 4,9V dar si acolo poate fi o problema de contacte imperfecte. Insist asupra contactelor imperfecte pt. ca tu folosesti masina intr-un mediu mult mai "friendly" ca noi si de aceea e mai putin probabila o defectiune propriu-zisa.
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu-mi dau seama, 2.0i este benzina sau diesel ?
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
rapiduletul a scris:Nu-mi dau seama, 2.0i este benzina sau diesel ?


benzina! sonda lambda este prezenta numai pe otto!
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Este vorba de x20xev nu?
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Yes ! si mersi de sugestii...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ia baga tu un spray de curatat carburatoare si curata clapeta de acceleratie (scoti tubul de aer dai drumul la motor si pulverizezi direct pe clapeta )accelerezi de citeva ori .apoi opresti motorul si cureti cu un spray contact (electric) cuplele de la motorasul din stinga, cum te uiti la motor.
nu cred ca este sonda dar daca este vinovata te-ai scos daca ai X20 XEV este intre 6.5-10 mil lei.(are 4 fire )
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
iulius a scris:ia baga tu un spray de curatat carburatoare si curata clapeta de acceleratie (scoti tubul de aer dai drumul la motor si pulverizezi direct pe clapeta )accelerezi de citeva ori .apoi opresti motorul si cureti cu un spray contact (electric) cuplele de la motorasul din stinga, cum te uiti la motor.
nu cred ca este sonda dar daca este vinovata te-ai scos daca ai X20 XEV este intre 6.5-10 mil lei.(are 4 fire )


Laughing Laughing Laughing

Tind sa cred ca in Fr. nu se gasesc sonde lambda atat de scumpe Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
145E pe net... mersi de sfaturi, am "diluantul" in masina, dar nu am timp... Crying or Very sad
In alta ordine de idei si in urma lecturii asidue a forumurilor "in limbi pe cale de disparitie" Wink cred ca o sa suspend sau o sa reduc drastic recircularea gazelor umplute cu rahat regulate prin EGR, operatia pare simpla in cazul actionarii pneumatice, asa cum pare la mine...
Cine isi mai aduce aminte de piesa aia din aluminiu gaurita din furtunasul care intra in carburatorul de Dacie ? Asta, evident, dupa o curatare serioasa...
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Si ar fi o problema daca ai by-pass-a complet recircularea gazelor (bineinteles cu posibilitatea refacerii setup-ului initial pt. ITP Twisted Evil )? nu de alta dar ma bate si pe mine un gand.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca nu, in cazul general, si SIGUR nu, in cazul eliminarii catalizatorului (deci, daca nu mai e nimic de "infundat")... De aceea m-am gandit la o solutie de compromis, in plus de instalarea unui recuperator de ulei, (vezi linkul pe care l-al dat pentru Opel Vectra). Oricum cele doua soluti se pot incerca fara risc, altul decat a taia degeaba un metru de furtun... Wink
Problema mi se pare insa mai spinoasa in cazul unui motor cu doua sonde lambda dar... inca nu imi bat capul, ca nu doresc sa schimb masina... Rolling Eyes
In schimb ma roade o intrebare... DE CE fenomenul apare NUMAI CU MOTORUL CALD Question
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
referitor la sonda, nu prea se fabrica modelul asta decit de citeva firme.
sunt si eu interesat de un eventual furnizor de sonde mai ieftin .
daca aveti ceva adrese?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dupa cum singur spui la rece masina nu coboara la turatiile problema , lucreaza sub soc automat deci cred ca ai mizerii depuse pe clapeta (pe axul ei)sau motorasul face fente pe la cuplele electrice.
mai poate fii o bujie sau ceva pe acolo.
si la mine o lua razna pina pe la 1500 de ture din cind in cind mergea tremurat la relantiu dar de cind am curatat zilele trecute cu spray merge unsa pe la 850 de ture.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat ieri in fata casei, am desfacut si desfundat totul cu spray de curatat... franele (similar cu cel de curatat carburatorul, doar mai eficient si mai... ieftin... ) ma gandesc serios sa elimin rahatul asta de circuit de recicalire a gazelor uleoiase din motor (o aberatie tehnica, dupa mine, exceptand gradul de poluare care nu prea ma intereseaza...)
Poze si detalii, dupa executie... Materiale necesare... o placuta de tabla de alu de 1 mm grosime si 10x10 cm si un dup de pluta/plastic... Timpu de lucru... 1/2 ora, reversibilitate totala a modificarii...
  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
sa ne zici impresii dupa modificarea/"by-pass-ul" EGR! Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR