Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • calind79

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut

Am urmatoarea problema: vreau sa sablez (pentru a da jos vopseaua veche in vederea revopsirii) un cadru de motocicleta din tevi de otel. Am gasit in IASI citeva locuri unde fac sablare cu instalatii industriale, de presiune foarte mare si care folosesc nisip de granulatie mare sau alice. Am facut o proba pe o bucata detasabila din cadru la una din aceste instalatii cu nisip, dar suprafata a ramas extrem de rugoasa in urma operatiei, mult prea rugoasa pentru a arata bine dupa vopsire. Am aflat ca exista alti agenti pentru sablare (alice din sticla, zgura speciala, nisip f. fin, gheata carbonica etc) care nu sint atit de agresivi cu suprafata metalului, dar nu am reusit sa gasesc pina acum in IASI pe cineva care sa faca operatia astfel. M-am gindit sa intreb si pe un forum auto pentru ca stiu ca multi isi reconditioneaza jantele din aluminiu, care nu are duritatea otelului si se preteaza doar la o sablare mai "miloasa". Are idee cineva unde pot sa ma duc sa fac asa ceva in IASI? Sad Platesc bine, m-am saturat sa tot umblu pe drumuri si sa nu reusesc nimic... Multumesc anticipat.
  • comialarm

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
calind79 a scris:Salut

Am urmatoarea problema: vreau sa sablez (pentru a da jos vopseaua veche in vederea revopsirii) un cadru de motocicleta din tevi de otel. Am gasit in IASI citeva locuri unde fac sablare cu instalatii industriale, de presiune foarte mare si care folosesc nisip de granulatie mare sau alice. Am facut o proba pe o bucata detasabila din cadru la una din aceste instalatii cu nisip, dar suprafata a ramas extrem de rugoasa in urma operatiei, mult prea rugoasa pentru a arata bine dupa vopsire. Am aflat ca exista alti agenti pentru sablare (alice din sticla, zgura speciala, nisip f. fin, gheata carbonica etc) care nu sint atit de agresivi cu suprafata metalului, dar nu am reusit sa gasesc pina acum in IASI pe cineva care sa faca operatia astfel. M-am gindit sa intreb si pe un forum auto pentru ca stiu ca multi isi reconditioneaza jantele din aluminiu, care nu are duritatea otelului si se preteaza doar la o sablare mai "miloasa". Are idee cineva unde pot sa ma duc sa fac asa ceva in IASI? Sad Platesc bine, m-am saturat sa tot umblu pe drumuri si sa nu reusesc nimic... Multumesc anticipat.


Ai incercat si in Dacia? e o firma mai mare care sabla acum un an, dar pe criza asta....Are intrare pe strada care leaga capat Dacia cu bariera....
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
comialarm a scris:Ai incercat si in Dacia?

da, atelierul sau ce-o fi el este pe partea dreapta cum mergi de la benzinaria castrol spre capat dacia cam pe la mijlocul distantei, aveau si un portar acolo, eu am sablat doi cilindri de motocicleta acolo acum multi ani dar au iesit destul de rugos, merita incercat , poate au nisip mai fin, cine stie?!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de ce nu incerci un tratament chimic?
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitate ,poti sa iti construiesti singur un dispozitiv de sablat.Am lucrat ca maistru mecanic in anii dinainte de pensie si a functionat perfect.Faci rost de un instinctor de incendiu modelul cu capac deasupra,ii scoti vasul de sticla din interior si ii sudezi doua stuturi(doua tevi pentru intrare -iesire aer).In interior se pune nisip cernut cu sita de granulatia pe care o doresti.Se introduce aer pe teava de sus ,iar pe jos va iesi nisipul cu presiune mai mare sau mai mica in functie de cit dai drumul la aer .Folosesti ca sursa de aer un compresor .Stutul de jos trebuie sa fie de diametrul mai mic.Am avut si eu moto si mi-a fost de mare ajutor acest dispozitiv.I-mi pare rau ca l-am lasat la munca cind am iesit la pensie ,caci ti-l ofeream.Succes.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR