- margelatu_55
- *
- 29 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 1996 x17dt
- Bucuresti
margelatu_55
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
Multumesc Nicu,o sa iau un releu dupa care mai fac odata ce ai zis tu si spun ce si cum.Inainte pana sa-si bage mana un "carnat"de electrician aveam curent in permanenta la bujii dar dupa ce a facut el pe acolo nu mai aveam deloc curent si de aceea i-am pus buton.senzorul de temperatura cum se verifica? ca am pus aparatul de masura pe el si nu-mi indica nimic.Stima si Respect de la Margelatu.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- margelatu_55
- *
- 29 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 1996 x17dt
- Bucuresti
margelatu_55
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- margelatu_55
- *
- 29 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 1996 x17dt
- Bucuresti
margelatu_55
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- margelatu_55
- *
- 29 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 1996 x17dt
- Bucuresti
margelatu_55
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
pentru margelatu ceea ce arati tu in poze este doar releul de baza de timp pentru bujii, el executa doar precomanda pentru releul de putere . Releul de comanda de putere nu poate sa fie in bord , ci foarte aproape
de motor datorita curentilor f mari care circula prin bujii de ordinul zecilor de A . Fii mai etent ce schimbi sa nu dai banii de pomana Trebuie sa cauti un releu cu papuci si fire ff groase , acela trebuie sa fie releul de putere al bujiilor . Oricum si releul din poza ta se poate verifica , adica trebuie vazut daca scoate o tensiune de comanda temporizata ,de obicei + 12 V pentru o perioda de citeva secunde
de motor datorita curentilor f mari care circula prin bujii de ordinul zecilor de A . Fii mai etent ce schimbi sa nu dai banii de pomana Trebuie sa cauti un releu cu papuci si fire ff groase , acela trebuie sa fie releul de putere al bujiilor . Oricum si releul din poza ta se poate verifica , adica trebuie vazut daca scoate o tensiune de comanda temporizata ,de obicei + 12 V pentru o perioda de citeva secunde
- margelatu_55
- *
- 29 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 1996 x17dt
- Bucuresti
margelatu_55
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Salut Visse,
La cererea ta si pentru ca sunt liber azi, am desfacut din nou releul de bujii incandescente. M-am chinuit aproape 2 ore, din cauza siliconului rosu 2+2 pe care-l aplicasem in noiembrie 2008 si care acum era atat de bine prins, de parca era beton armat
Si pentru ca nu se desfacea, era cat p-aci sa distrug din greseala radiatorul din aluminiu. Siliconul acesta 2+2 este atat de bun, incat nu e bine sa fie aplicat pe imbinari de montaje provizorii, la care urmeaza a se mai desface in timp, cum ar fi acesta al releului, sau cel de la capacul EDC sau capacul ECU. Este foarte bun insa la imbinari definitive.
Si uite cateva poze cu ceea ce ai dorit sa vezi:
Din pacate nu am aparatul atat de performant incat sa fotografieze toate compomentele din montaj. Montajul este bistratat si urmeaza sa mai pun poze si sa revin cu specificatiile de pe componentele montajului.
Bafta.
La cererea ta si pentru ca sunt liber azi, am desfacut din nou releul de bujii incandescente. M-am chinuit aproape 2 ore, din cauza siliconului rosu 2+2 pe care-l aplicasem in noiembrie 2008 si care acum era atat de bine prins, de parca era beton armat
Si pentru ca nu se desfacea, era cat p-aci sa distrug din greseala radiatorul din aluminiu. Siliconul acesta 2+2 este atat de bun, incat nu e bine sa fie aplicat pe imbinari de montaje provizorii, la care urmeaza a se mai desface in timp, cum ar fi acesta al releului, sau cel de la capacul EDC sau capacul ECU. Este foarte bun insa la imbinari definitive.
Si uite cateva poze cu ceea ce ai dorit sa vezi:
Din pacate nu am aparatul atat de performant incat sa fotografieze toate compomentele din montaj. Montajul este bistratat si urmeaza sa mai pun poze si sa revin cu specificatiile de pe componentele montajului.
Bafta.
Parerea mea este ca se poate repara , banuiesc " intepat" unul din cei 2 tranzistori MOS de 75A , am cautat un pret ptr acest tranzistor dar nu am gasit , o sa caut sa vad daca se merita reparat .
- margelatu_55
- *
- 29 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 1996 x17dt
- Bucuresti
margelatu_55
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- margelatu_55
- *
- 29 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 1996 x17dt
- Bucuresti
margelatu_55
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
Mersi Nicule,ai avut dreptate,l-am schimbat si mergeeeeeeeeee.l-am mai schimbat odata dar am crezut ca si cu ala e la fel........ pana sa citesc aici pe club opel ca releul decupleaza la 50-60 grade C si acum am stat pana s-a ridicat apa cam pe la 50-60 grade C si a decuplat.senzorii sant buni din nou ai avut dreptate Nicu Costinesti si ai tot respectul meu!si Cata,numai bineeeeeeeeeeeee!
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Topan_bogdan
- *
- 1 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Vectra 1989 c16nz
- Maramures
Topan_bogdan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1989 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
buna ziua daa mai e cineva pe aici as dori sa ma ajute si ep mine am gasit si eu acest senzor pe un furtun de la antigel https://www.postimage.org/image.php?v=aVSn8S dar nu are conectat nici un cablu la el.normal la ce foloseste? din cauza asta nu imi porneste termocupla?sau care este cauza?
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Si la mine pe tester a aparut eroarea:
P0683 - Circuit bujie incandescenta - deschis
(04) - Nu este prezent
Codul defect se poate sterge, dar dupa ce repornesc motorul reapare si dupa cateva minte apare si masinuta cu cheita aprinsa la bordul masinii. Acum o luna am facut revizia, am schimbat bujiile, mai putin de una care nu a putut fi bagata pentru ca cea veche a fost infiletata gresit, dar functionala.
Am mai schimbat senzorul de temperatura apa, bateria.
Eroarea mi-a aparut dupa ce am intrat intr-o balta mai mare pana la nivelul farurilor.
Masina porneste, dar nu la sfert de cheie, la rece turatia motorului are variatii mai mari. Dupa ce se incalzeste isi revine.
In rest merge fara probleme.
Sugestii? Multumesc!
P0683 - Circuit bujie incandescenta - deschis
(04) - Nu este prezent
Codul defect se poate sterge, dar dupa ce repornesc motorul reapare si dupa cateva minte apare si masinuta cu cheita aprinsa la bordul masinii. Acum o luna am facut revizia, am schimbat bujiile, mai putin de una care nu a putut fi bagata pentru ca cea veche a fost infiletata gresit, dar functionala.
Am mai schimbat senzorul de temperatura apa, bateria.
Eroarea mi-a aparut dupa ce am intrat intr-o balta mai mare pana la nivelul farurilor.
Masina porneste, dar nu la sfert de cheie, la rece turatia motorului are variatii mai mari. Dupa ce se incalzeste isi revine.
In rest merge fara probleme.
Sugestii? Multumesc!
- danylory2003
- *
- 43 mesaje
- din 11 Oct 2010
- Astra 2005
- Bacau
danylory2003
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salve...vin si eu cu o problema la opel meu.....am un zgomot foarte ciudat la releul din torpedou..iar in acelasi timp si ritm se aprinde martorul baterie din bord,toata treaba asta pentru 15-20 sec,dupa care zgomotul dispare si martorul baterie ramane aprins.Mentionez ca incarcarea e de 14V cu toti consumatorii porniti(zic eu destul de buna)
nelutzul40- Suspendat
- 1,021 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,021
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am si eu o problema mai veche legata de aceste bujii. Imi tot apare codul 0380 (bujii arse) dar nu sunt. Am conectat un aparat de masura pa una din bujii si, la o temperatura afara de 1 grad, mi-a indicat 12 V cam 12 secunde dupa care releul a decuplat. Sa fie oare de vina faptul ca m-am orientat dupa indicatorul bujiilor din bord si-am pornit motorul dupa ce ,,bobina,, s-a stins? Oricum, de azi inainte nu ma mai iau dupa indicator ci am sa stau cu contactul pus peste 12 secunde. Multumesc mult!
- marinica1010
- **
- 59 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Zafira 2003 Z18XE
- Olt
marinica1010
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Olt
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
Domnu nelutzu140 daca bujiile functioneaza toate inseamna ca ori nu sunt toate aceeasi marca ori difera amperajul,puterea lor sau in ce s-or masura, si calculatorul le vede ca pe arse.Pe scurt,eu am avut una arsa la y17dt le-am schimbat pe toate 4 cu champion si aveam aceeasi eroare apoi le-am schimbat din nou,la sfatul unui mecanic bun,cu ngk si acum functioneaza totul perfect.bafta
nelutzul40- Suspendat
- 1,021 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,021
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
- GHITUN MIHAI
- *
- 20 mesaje
- din 16 Dec 2009
- Astra 2002 td
- Galati
GHITUN MIHAI
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2009
- Mesaj Privat