Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ma rog, petromv, pt mine-i tot aia, omv alpin sau premium vara = motorina care face masina "lenesa"
in comparatie cu alto 55; mai am in vedere motorina de la mol (ambele tipuri au sulf < 10), difera temperatura limita
de filtrabilitate (iarna)...
Skip ads

  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu ma intorc la OMV... dupa mai bine de 6 luni pe Alto se duse senzoru de presiune turbo ... poate am avut eu ghinion poate nu...
Era plin de funingine... nu mai zic de valva EGR care arata dupa 30k km mai rau ca dupa 53k ....

Astept impresii si de la alti utilizatori care au folosit Alto mai mult de 6 luni si minim 25k km.

Spor!
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie de la ulei mizeria aia, mai ales daca ai folosit renumitul castrol mai mult timp.
de asemenea modificarea soft a injectiei cu supra-alimentare poate fi "vinovata"...

oricum, orice e nesigur in Romania, chiar calitatea motorinei...
filtrul de motorina cum arata ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Alto 55 chiar reduce soot-ul. 60 000km cu Alto 55 si niciun fel de problema legata de sistemul de injectie sau DPF
Skip ads

  • boris_dinamo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
creca mai buna decat alto55 ii aia de la ucraineni. 3,5 lei pe litru adusa de altii si sub 3 lei daca te duci tu dupa ea. la banii astia poti avea si consum mai mare si sa traga si motoru mai putin. bineinteles trebuie folosita numa pana la inghet
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Filtrul arata OK.
L-am schimbat oricum... dupa schimbare soft+senzor presiune turbu pe admisie imi aparuse alta eroare cum ca nu erau in concordanta presiunea raporata de debitpemtru si cea raportata de senzor.... am verificat debitmetrul si era in parametri... am sters iar eroarea si am trecut pe OMV.. i-am dat iar forja la masina si nu a mai aparut eroarea... cum spuneam poate am fost eu ghinionist... sau o fi de la castrol turbo edge 5w-40 pe care l-am folost ~ 30k km ... oricum eroarea o am inainte sa pun uleiu pe care il am acum si anume Motul xces8100...

Revin cu impresii in timp.. nu stiu cat de curand mai ies din oras.. concediul s-a dus.. la fel si banii Smile
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul ala nu are legatura cu motorina.
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acum ce sa zic.. persoana care l-a schimbat si a vazut funinginea de acolo a spus " asta e motorina pe care o bagi " ...
Skip ads

  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si eu tot Castrol bag si la fel funingine cat lumea dar bine alimentez numai de la Petrom.Acuma sa vedem cat a tine EGR ul curat Laughing
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
-mizeria mai apare si de la gazele de evacuare - se face "pamant" negru acolo-datorita (de ex.) mersului subturat - mers mult in oras - => EGR mai mult deschis. astfel rezulta si imbacsirea senzorului de presiune (de unde si erorile din BC) si mizerie multa la intrarea in galeria de admisie, plus imbacsirea EGR.
-nu va aruncati din prima sa schimbati senzorul de presiune - poate functiona prost datorita mizeriei adunate acolo, la mine dupa decapare totul a revenit la normal (reprezentanta n-a gasit cauza erorii, au vrut sa-mi tina vreo 2 zile masina si sa-mi schimbe alti senzori fara legatura).

asa ca nu prea au legatura cu motorina problemele de mai sus;
si atentie motorina efix de la Rompetrol are de 5 ori mai mult sulf decat alto 55 - aici injectoarele ar putea avea o problema.
varianta ar fi OMV, insa multi se plang de arderea motorinei de acolo (miros de motorina nearsa, puturoasa, apa, etc.).
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
eu nu stiu ce sa zic folosesc de cam un an jumate alto55 si evo diesel de mol eu am fost si sunt multumit de aceasta motorina, am mers in principal pe ideea ca opel in manualele de utilizare recomanda motorine EN590 cu un continut de sulf sub 10ppm si cu o cifra cetanica minim 51 si cum pe la noi calitate in general lasa de dorit am zis ca alto55 daca nu are 55 sigur cel putin 51 are masinile se comporta fff bine dar cum zicea cineva parca se consuma ff repede si cred ca o sa revin sa alimentez doar cu evo disel care mi s-a parut ff buna iar la pret e la fel ca si alto55
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@bluetux
ai zis ceva legat de egr si de motorina nearsa masina subturata in oras
am condus 4 ani o corsa 1.3cdti si majoritatea km facuti cu ea au fost in oras masina nu cobora sub 2500 niciodata si dupa 30000km s-a intamplat exact ce ai descris mai sus care la mine s-a lasat la momentul respectiv cu inlocuirea egr dar asta dupa ce am avertizase acel martor pe bord s-a aprins l-am resetat am zis ca o scap fara sa o curat mecanic i-am dat cu aditivi si forja si mers cam 1luna cu martorul aprins pe bord pana a picat egr de tot
cu toate ca nici un mecanic din vreumn service nu zice nimic de acea supapa EGR care in manualul de reparatii e recomandats a se curete daca nu gresesc pe la 30000 obigatoriu ei preferand sa schimbe
Skip ads

  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
motorina evo de la mol e tot de la Rompetrol cumparata (am vazut factura, ar fi fost si aiurea sa fie ungureasca Very Happy) si aditivata, asa ca prefer sa iau direct de la sursa.

poate fi imbacseala si pot fi defectiuni si la senzor si/sau EGR, nu are exclusivitate nici una din aceste piese, de asemenea nu este exclusa blocarea permanenta sau functionarea defectuoasa EGR.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
eu stiam ca evo diesel e singura care mai este adusa din ungaria
dar daca tu zici ca e motorina rompetrol te cred
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mol nu mai aduce combustibil din ungaria, ia de la Rompetrol, Lukoil si se pare ca si de la OMV.
sunt si conventii intre firmele cu depozite sa se aprovizioneze statiile de unde e mai aproape, asa ca
sa nu ne miram ca OMV de ex. ia de la Rompetrol sau Lukoil de la Petrom.
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bluetux a scris:mol nu mai aduce combustibil din ungaria, ia de la Rompetrol, Lukoil si se pare ca si de la OMV.
sunt si conventii intre firmele cu depozite sa se aprovizioneze statiile de unde e mai aproape, asa ca
sa nu ne miram ca OMV de ex. ia de la Rompetrol sau Lukoil de la Petrom.

v-am vazut toate comenturile, numai ca omiteti cate ceva..
topic-ul e facut cam de anul trecut..si o singura persoana a pus punctul pe "i"...
==masinile noastre nu sunt concepute pentru euro 5==..
sulful scazut nu este compensat de mai nimic..compusii de sulf din motorina cresteau puterea calorica a acesteia..la fel si continutul de cetan, care e mai scazut decat in anii anteriori datorita adaosului de "bio"..
in concluzie masinile noastre sunt mai lenese acum decat in perioada cand au fost concepute, si datorita motorinei...
am avut ocazia sa iau 50L motorina euro 3..de'aia veche..inca se mai vinde de catre stat pentru anumite institutii..concluzia: ..fugea masina mult mai bine, si puterea la start si la depasiri, mult superioara fata de orice tip de motorina de la pompe..
......................
ontopic: ...parerea mea-- rompetrol are motorina de cea mai proasta calitate..cunosc persoane care au lucrat acolo..si ei recunosc..ce dadeau pentru omv , mol, petrom,..era calitativ superioara, ce pastrau pentru ei era ..."ce ramanea"..Very Happy...probabil compenseaza pentru marketing cu adaosuri de aditivi...sa para buna..
..........
un top: 1. omv, petromv
2. lukoil(mai au probleme cu tankurile ca mai au mizerie, dar motorina e de buna calitate fata de cea romaneasca)
3.mol, agip(rafo)
4.rompetrol
5.partener@rompetrol- poate si din cauza ca e al lui berceanu..Wink
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
nicholas886 a scris:
ontopic: ...parerea mea-- rompetrol are motorina de cea mai proasta calitate..cunosc persoane care au lucrat acolo..si ei recunosc..ce dadeau pentru omv , mol, petrom,..era calitativ superioara, ce pastrau pentru ei era ..."ce ramanea"..Very Happy...probabil compenseaza pentru marketing cu adaosuri de aditivi...sa para buna..


Asa ceva faci doar daca vrei sa dai faliment. Deci nu tine.
Iar sulful era folosit la lubrifiere si racirea componentelor. Dar a fost inlocuit cu alti aditivi.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@nicholas886
faza asta cu euro 4, euro 5 e vrajala comerciala
unde ai gasit acel top
?
sau e facut de tine
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Rompetrol produce motorina la rafinaria Petromidia (dupa cum toata lumea stie).
Aceasta rafinarie a fost construita pe vremea lui Ceausescu pentru a prelucra petrolul din Iran
care are un continut mare de sulf - deci motorina de acolo e din import si acuma, zona Golfului - sulf mult.
Datorita standardului EN590 care a evoluat asa la continutul de sulf:
350 mg/kg (pana la 2004-12-31) pt. euro 3
50 mg/kg (pana la 2009-01-01) pt euro 4
10 mg/kg (pana la 2009-01-01) pt euro 5,
Rompetrol s-a conformat, dar a pastrat efix diesel cu 50 mg/kg (pentru iubitorii de sulf si majoritatea masinilor care sunt euro 4).
De asemenea e obligatorie in UE folosirea unei parti mici de biodiesel.
alto 55 este super-aditivata, depaseste standardul, creste puterea.
Nu cred ca alto 55 dauneaza injectoarelor, mai degraba sulful in exces (a scris cineva de euro 3?!= moartea injectoarelor pt euro4).
Pentru masinile pana in 2008/2009- euro4 adica, ma gandesc ca s-ar putea folosi inca efix diesel cu 50 mg/kg sulf, pentru restul
(euro 5) in nici un caz.
Personal, nu o sa pun motorina cu sulf mai mult - tip efix- ma gandesc ca sistemul CDTI este destul de sensibil la calitatea motorinei.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pana acum am alimentat excusiv de la Petrom. Din intaplare am ajuns cu rezervorul aroape gol (range 0) si am fost nevoit sa alimentez de la Rompetrol.
Ce am observat: inainte, consumul instant la relanti varia intre 0.7-0.8l/h - cu motorul la temperatura optima (de ex dupa ce mergeam 50-100km) fara AC sau faruri aprinse.
Acum cu motorina de la Rompetrol imi sta fix la 0.5l/h (foarte rar urca la 0.6) Asta ar fi prima impresie. Cred ca o sa ma reorientez, chiar daca preturile sunt putin mai mari fata de Petrom.
Ps: Nu stiu daca era Alto sau Efix... probabil cea mai ieftina
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR