Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe aici, venit de pe astraclub.ro asa ca vreau sa va salut pe toti, desi cu unii am mai discutat pe acolo Smile
Am o problema pe care am pus-o si acolo dar nu mi-a raspuns nimeni : pe ceasul turometru sunt cativa martori, in partea de jos cu baterie si presiune ulei, iar sus martor bujii, masina cu cheita si inca ceva dar nu stiu ce (Astra G 1,7DTI, Y17DT, 2001). La mine niciunul dintre martorii de sus nu se aprinde, nici cel de bujii, nici cel cu masinuta, nici celalalt (martorii 15,17 si masina cu cheita care nu apare pe schema postata de chiciuc, dar se vede ca exista, ii vad urma acolo noaptea). De vreo 2-3 ori martorul bujii a clipit pentru jumatate de secunda pana acum, si erori am avut. Aveti idee ce pot face sa rezolv chestia asta ?
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
O solutie este sa interpretezi erorile si sa vezi unde te conduc alta solutie ar fi sa te apuci de demontat bord si sa verifici daca nu ai ledurile masluite,masina este luata din romania ? de cand ai cumparat-o se comporta astfel ? cand spui ca nici unul nu se aprinde te referi la momentul initial, cand se pune contact ?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu ziceam ca am erori in sensul ca desi apar, nu se aprinde acel martor, care inteleg ca este si cel ce semnalizeaza erorile prin metoda pseudo-agrafa (am avut ceva probleme pe la un bec de la frana, o bujie, d-astea - cu ele am rezolvat). Este cumparata din Romania dar e de la cineva de incredere (ruda) care nu cred ca a facut el asa ceva, el a luat-o din germania, poate cel care a adus-o din germania sa fii facut ceva. Da, face la fel de cand am luat-o si ma refer si la momentul initial si la orice alt moment in care ar fii trebuit sa se aprinda. Ai idee cum pot verifica daca si cum a fost manarit acel martor ? Dar despre martor bujii ce sa mai cred ? Poate imi poti spune si mie ce bec/led intra acolo, nu as vrea sa desfac bordul si sa nu am ce imi trebuie in cazul in care doar ala e ars.
Mersi de raspuns (in final are cineva ceva de spus in treaba asta) !
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
E clar manarita de cel care a adus-o de afara. Asta e modul clasic de operare, se dezactiveaza martorii pentru a nu mai arata erorile existente. In cel mai bun caz iti lipsesc airbagurile dar nu m-ar mira sa ai probleme si la motor.
Skip ads

  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mda, ma gandeam eu. Aveti idee cum se poate repara chestia asta ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Prima oara se desface bordul si se completeaza, dupa caz, led-urile "lipsa". Apoi se face diagnoza si se afla belelele masini. Lipsa airbagurilor nu-i chiar "cel mai bun caz". Daca masina merge bine si din cand in cand cate un senzor mai da vreo eroare, nu-i un capat de tara. Mai rau e sa ai "crash data" in calculatorul de airbaguri, eventual rezistente pe post de airbaguri sau pretensionere. Daca-i asa atunci poti sa-ti faci probleme despre istoricului masinii si eventual despre integritatea ta ulterioara.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asa este cum a spus si colegul de mai sus (trebuie luat in calcul ce e mai rau ) aceeasi problema am avut-o si eu cand am cumparat masina si dupa ce am desfacut bordul (ajutat ,bineinteles)am descoperit ca deasupra SMD-urilor,caci asa ceva se gasesc acolo ,nu leduri,aveam lipita o mandrete de banda izolatoare pt a masca martorul ce statea mereu aprins ..Daca nu se aprinde masinmuta cu cheita nu trebuie sa-ti faci probleme, sunt cateva (sau mai multe ) masini la care nu se aprinde
Sper ca am fost de folos si asteptam verdictul
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pentru distinsul nostru coleg @fan_florea stim si noi ce sunt smd-uri dar trebuie folositi termeni pe intelesul tuturor nu neaparat cu precizie tehnica si un mic info[ smd(surface mounted device) sunt numite in acest mod componentele electronice care nu au pini de insertie in placa si se monteaza la suprafata deci sunt led-uri(light-emitting diode) tip smd] @bx3m desfaci bordul cu grija si verifici ce ai acolo led-uri scoase ori pur si simplu astupate cu banda neagra este cel mai bine asa dupa care revii cu postarea codurilor de eroare aparute.
Skip ads

  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
K multam mult, sambata desfac bordul sa vad ce si cum, as vrea intre timp sa caut niste SMD-uri daca e sa le si lipesc la loc. Oricum o sa fac poze si le pun aici sa vedeti ce si cum.
Multumesc inca o data ! Smile
Inca o intrebare : as gasi pe cineva pe aici care m-ar putea ajuta in cazul in care lipsesc mai multe leduri ? daca tot dau bordul jos, daca schimb becurile normale de la ceasuri cu leduri obtin aceeasi lumina - ca si difuzare, vreau sa schimb culoarea (am gasit pe un site unele gata socluite) ? nu ma prea pricep la electronica si n-as vrea sa fac vreo boacana Razz
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Poti colora becurile actuale cu un marker permanent in culoarea preferata efectul este la fel si cu mult mai ieftin iar lumina este neschimbata doar culoarea ,incearca si ai sa vezi ca vei fi multumit.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu vreau alb ... am cautat marker alb si nu mai avea nimeni pe stoc Very Happy glumeam, m-am gandit si la treaba asta dar cum ziceam, vreau sa fie albe luminile si nu prea stiu ce sa fac, inteleg ca daca pun leduri trebuie sa pun si nu stiu ce rezistente ... dupa cum ziceam si mai sus, eu si electronica suntem 2 linii paralele si de directii opuse ... Embarassed inca mai astept poate imi poate spune cineva daca dau banii pe leduri de la astia imi iau teapa ca mai trebuie si rezistentele sau merg puse direct Wink
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca sunt alimentate la 12V nu-ti mai trebuie rezistenta,sunt led-uri care se alimenteza la 12V.
Skip ads

  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Aha mersi mult de explicatii si rabdare raman dator Smile
  • drbogdan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.. Sunt habarnist si paralel in ce priveste mecanica Razz Mai exact, mi-am cumparat un opel vectra 1.6 din 1994, acum vreo cateva luni si azi, in mers, s-a aprins becul "masina cu cheita" (din ce-am citit pe forum). Am tras pe dreapta, am pornit din nou si nu s-a mai aprins. Am inteles ca poate fi vorba de ceva senzori sau de o defectiune la motor. Cat de urgenta e problema? Sa-l mai urmaresc inainte sa ma precipit? Merci anticipat.
  • iulex80

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@drbogdan - fa un test cu agrafa vezi:
https://www.clubopel.com/vie...ght=testul+agrafa
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
  • drbogdan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2009

  • Mesaj Privat
iulex80, iti multumesc pt promptitudine..
poate incerci alte linkuri.. astea nu-s mai functionale. merci mult
  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@bx3m: vezi ca la unele astre (cele pana in 2000-2001) asa sunt facute din fabrica adica: matorul de motoras galben nu se aprinde, martorul masinuta cu cheita nu se aprinde. cel de bujii se aprinde foarte scurt cand pui contactul si de obicei iarna, despre asta nu ai de ce sa-ti faci griji.
Nu bag mana in foc pentru ce am scris dar: userul ririnel are din 2000 si nu i se aprind acesti martori, socrul meu are astra tot din 2000 si aceeasi chestie (si masina socrului meu o cunosc si sigur nu e manarita). Acuma vad ca a ta e din 2001 dar probabil e fabricata tot in 2000 si inmatriculata in 2001. Poti sa desfaci si ceasurile dar eu te sfatuiesc sa nu umbli la ele pana nu esti sigur ca e nevoie...
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Aha mersi de info, habar n-aveam ca, cu toate ca sunt acolo, nu sunt functionali ... o sa desfac totusi bordul sa vad ce si cum. De umblat mai greu, dupa cum ziceam mai sus, nu le am cu electronica, deci in afara cazului in care ar fii doar de facut o lipitura atat de evidenta incat sa o vad chiar si eu, prea mult nu ma duce la capitolul asta ...
  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ar mai fi o idee: nu ai vreun prieten cu masina la fel caruia ii functioneaya acei martori sa pui putin ceasurile lui la tine si sa vezi daca se mai aprind? Nu se strica nimic. Ideea e sa nu desfaci ceasurile degeaba pentru ca trebuie sa scoti acele si o sa le calibrezi mai greu (mai ales la ceasurile marca TRW)
  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca avem aceleasi probleme cu becul ala de la check engine....La mine in bord se aprind ceilalti martori dar ala de la check engine nu.Unii zic ca sunt modele fabricate pana in luna a 10/2000 la care nu li se aprinde martorul,dar un coleg de aici mi-a zis ca a lui e din 1999 si ii merge becul.Ca si tine acum stau in dubii ca nu stiu ce sa cred. Spre deosebire de tine eu am desfacut bordul dar cand am ajuns la scosul acelor m-am oprit din cauza ca imi era frica sa nu le decalibrez . Am observat ca nu am banda sau alte chestii puse acolo(din cate am obs cu o oglinda mica) dar nu se aprinde si asta nu prea imi comvine. Daca desfaci si schimbi ledul acolo te rog sa faci cateva poze sa pot face si eu lucrarea asta. In caz ca fac rost de led si inteleg cum se monteaza te ajut.Sa auzim de bine
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR