cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
incarcarea asta e relativa. daca intrati in meniul ascuns imediat dupa pornirea masinii, o sa arate ce va de genu' 13.9 - 14.00 V. Pe masura ce mergi cu masina, aceste valori scad. Si este normal pt ca bateria se incarca si nu mai are nevoie de aceeasi tensiune.
Eu am avut ceva probleme cu incarcarea din cauza unui fir aproape rupt care venea de la alternator. Reparatia s-a facut la Reprezentanta cand am facut si distributia (si nu a costat in plus ) si in urma verificarilor mi-au spus ca e ok asa.
Eu din ce am mai citit pe forum, am inteles ca nu e normal sa bage 14.9. Cu atat mai mult nu e ok sa iti creasca incarcarea pe masura ce pornesti consumatori.
Eu am avut ceva probleme cu incarcarea din cauza unui fir aproape rupt care venea de la alternator. Reparatia s-a facut la Reprezentanta cand am facut si distributia (si nu a costat in plus ) si in urma verificarilor mi-au spus ca e ok asa.
Eu din ce am mai citit pe forum, am inteles ca nu e normal sa bage 14.9. Cu atat mai mult nu e ok sa iti creasca incarcarea pe masura ce pornesti consumatori.
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,080 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,080
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
increatul a scris:Salut.
La mine la U-term30 sta constant la 14.1-14.2, dar cand dau de volan, scade pana la 13 sau sub 13. E normal?
Din cate am inteles eu servo e cam cel mai mare consumator. Masina: Opel Astra H, 1.8/2004.
La mine la U-term30 sta constant la 14.1-14.2, dar cand dau de volan, scade pana la 13 sau sub 13. E normal?
Din cate am inteles eu servo e cam cel mai mare consumator. Masina: Opel Astra H, 1.8/2004.
Ai inteles bine ! Servo si AC-ul sunt cei mai mari consumatori ! Totul e ok la masina
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
hai sa va spun patanie sa va umfle rasul! masina din semnatura, trasa ceva timp pe dreapta! vreo 3-4 saptamani! . ieri ma trezesc un pic mai cu caterinca si zic sa ma duc prin targ auto vitan! cobor masina si dau sa deschid masina! nu se deschide! mai sa fie! ma uit pe langa ea si zic ce sa fie? bag cheia si deschid cu cheia. bag cheia in contact si marea surpriza de ma luat capu! baterie moarta de tot ,nu se aprindea nimic in bord,ciuciu claxson,parastas direct! sun un tovaras ,vine ii pune sarme si imi da curent si in sfarsit se aude motorul! a pornit fara probleme. stiam ca o sa ma lase bateria de la mecanicul de la EDS care mia spus ca bateria e pe duca merge la jumatate din putere. daca nu merg zilnic cu ea se poate sa lesine! si asa a fost! bun . am plecat cu masina si asa la misto din cauza la soare vreau sa dau parasolaru in jos cand vad lumina de plafon din din fata si spate aprinse!dau sa le sting si nu vor! opa! panica! sun pe la cunostinte cu opel si nu ma lamureste nimeni! sun pe angi si imi spune ca calculatorul nu vede ca am usile inchise si ca poate sa dus vreun senzor de undeva! a zis ca sa iau o borna si sa o pun la loc si ca se reseteaza eroarea care a primit-o ca a ramas la pornire fara curent! zis si facut scos borna pus la loc. si gata sau stins becurile! am facut si un drum pana la ploiesti ca sa incarc bateria. azi am pornit masina si a pornit fara probleme! deja am facut comanda la EDS de baterie! luni sau marti ma duc si o schimb! salutare! MULTUMESC ANGI!
- mariusapostol87
- ****
- 1,029 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare!
Am si eu o problema si as avea nevoie de sfatul vostru. Masina este cea din semnatura si sunt deja la a treia baterie pe anul acesta. Practic daca las masina nemiscata 3-4 zile o gasesc cu bateria descarcata. Fiind in garantie mi s-au inlocuit de fiecare data.
Dupa ce am patit-o din nou saptamana trecuta am fost la service; cu contactul scos nu am consumatori (se stabilizeaza destul de repede consumul la 0), dar tensiunea de incarcare a alternatorului in momentul in care motorul se tureaza la peste 1000 rpm este de 15.5v, apoi a ramas asa si la relanti. Mi s-a spus ca alternatorul "prajeste" bateriile si cel mai probabil este de vina releul de incarcare.
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei de acolo mi-au zis sa ma duc si la reprezentanta, dar cei din Craiova sunt foarte neprofesionisti si mai costa si o gramada de bani.
Multumesc!
Am si eu o problema si as avea nevoie de sfatul vostru. Masina este cea din semnatura si sunt deja la a treia baterie pe anul acesta. Practic daca las masina nemiscata 3-4 zile o gasesc cu bateria descarcata. Fiind in garantie mi s-au inlocuit de fiecare data.
Dupa ce am patit-o din nou saptamana trecuta am fost la service; cu contactul scos nu am consumatori (se stabilizeaza destul de repede consumul la 0), dar tensiunea de incarcare a alternatorului in momentul in care motorul se tureaza la peste 1000 rpm este de 15.5v, apoi a ramas asa si la relanti. Mi s-a spus ca alternatorul "prajeste" bateriile si cel mai probabil este de vina releul de incarcare.
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei de acolo mi-au zis sa ma duc si la reprezentanta, dar cei din Craiova sunt foarte neprofesionisti si mai costa si o gramada de bani.
Multumesc!
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- enciumihai
- *
- 4 mesaje
- din 19 Dec 2013
- Astra 2004 Z17DTL
- Cluj
enciumihai
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare
Sa va spun patania mea. La finele lunii noiembrie, cand sa plec de la servici, nu am putut porni masina...chem un coleg, da curent si pornesc. Verific incarcarea bateriei...13,7-13,8. era cam mica, asa ca am fost la electrician. Verifica si el si hotaraste ca alternatorul e de vina. Il demonteaza si schimba releul de incarcare cu puntea redresoare si periile colectoare (toate vin pe aceeasi placa ce se monteaza pe alternator). Pune alternatorul cu piesele noi pe banc si merge la 14,2V. Il Monteaza pe masina si platesc 400 lei toata lucrarea. Acum cateva zile, patesc acelasi lucru...nu pot porni. Chem pe cineva sa-mi dea curent si ma duc sa cumpar baterie, fiind convins ca m-a lasat. Nu stiam nimic de bateria veche, deoarece am cumparat masina vara asta second hand. Cand sa fac certificatul de garantie la service-ul recomandat de Practiker, tensiunea de incarcare a bateriei fara consumatori nu trecea de 13,9. Am cuplat clima si faza lunga si tensiunea a scazut la 12,7. Bineinteles ca nu a pus stampila pe certificat si m-a trimis la electrician. Am lasat azi masina la el, sa vedem care-i baiul. E posibil sa ma fi pacalit prima oara sa-mi fi luat banii degeaba, sau sa fie alta cauza. A spus ca trebuie sa verifice fulia alternatorului tura asta, dar eu cred ca am platit 750 de pomana pe baterie si lucrarea trecuta.
Sa va spun patania mea. La finele lunii noiembrie, cand sa plec de la servici, nu am putut porni masina...chem un coleg, da curent si pornesc. Verific incarcarea bateriei...13,7-13,8. era cam mica, asa ca am fost la electrician. Verifica si el si hotaraste ca alternatorul e de vina. Il demonteaza si schimba releul de incarcare cu puntea redresoare si periile colectoare (toate vin pe aceeasi placa ce se monteaza pe alternator). Pune alternatorul cu piesele noi pe banc si merge la 14,2V. Il Monteaza pe masina si platesc 400 lei toata lucrarea. Acum cateva zile, patesc acelasi lucru...nu pot porni. Chem pe cineva sa-mi dea curent si ma duc sa cumpar baterie, fiind convins ca m-a lasat. Nu stiam nimic de bateria veche, deoarece am cumparat masina vara asta second hand. Cand sa fac certificatul de garantie la service-ul recomandat de Practiker, tensiunea de incarcare a bateriei fara consumatori nu trecea de 13,9. Am cuplat clima si faza lunga si tensiunea a scazut la 12,7. Bineinteles ca nu a pus stampila pe certificat si m-a trimis la electrician. Am lasat azi masina la el, sa vedem care-i baiul. E posibil sa ma fi pacalit prima oara sa-mi fi luat banii degeaba, sau sa fie alta cauza. A spus ca trebuie sa verifice fulia alternatorului tura asta, dar eu cred ca am platit 750 de pomana pe baterie si lucrarea trecuta.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- enciumihai
- *
- 4 mesaje
- din 19 Dec 2013
- Astra 2004 Z17DTL
- Cluj
enciumihai
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2013
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
opel1,3
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am si eu o intrebare ...este normal sa nu incarce alternatorul cand motorul este rece si am consumatori porniti? de exemplu azi dimineata l-am pornit ,am intrat in meniul ascuns si arata astfel: contact pus 12,3 ;contact bujii scade pana la 11,8 ;dupa pornire 12,7-12,8 ;ramane asa pret de un minut un minut jumate dupa care incepe sa urce la 13,9-14 . Problema este ca daca dau drumul la aeroterma pe treapta 3 incepe sa scada pana pe la 11,6-11,7 si nu mai urca decat atunci cand se incalzeste motorul mai precis dupa vre-o 5-7 min.Mentionez ca ieri am pus releu de incarcare nou(VR-F159 200RON) pe alternator . Problema asta o aveam si inainte sa mi se duca releul , acuma nu stiu daca sunt normale valorile acestea sau nu sau daca asa trebuie sa lucreze alternatorul .Astept o parere de-a voastra . Masina este un OPEL ASTRA H 1.3CDTI 66kw
Weekend placut!
Am si eu o intrebare ...este normal sa nu incarce alternatorul cand motorul este rece si am consumatori porniti? de exemplu azi dimineata l-am pornit ,am intrat in meniul ascuns si arata astfel: contact pus 12,3 ;contact bujii scade pana la 11,8 ;dupa pornire 12,7-12,8 ;ramane asa pret de un minut un minut jumate dupa care incepe sa urce la 13,9-14 . Problema este ca daca dau drumul la aeroterma pe treapta 3 incepe sa scada pana pe la 11,6-11,7 si nu mai urca decat atunci cand se incalzeste motorul mai precis dupa vre-o 5-7 min.Mentionez ca ieri am pus releu de incarcare nou(VR-F159 200RON) pe alternator . Problema asta o aveam si inainte sa mi se duca releul , acuma nu stiu daca sunt normale valorile acestea sau nu sau daca asa trebuie sa lucreze alternatorul .Astept o parere de-a voastra . Masina este un OPEL ASTRA H 1.3CDTI 66kw
Weekend placut!
- gabytzuxxl
- ***
- 833 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
opel1,3
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2013
- Mesaj Privat
zangor
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1998 X16 SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Va salut!In seara asta am zis sa il ajut pe un prieten caruia nu-i mai pornea masina(il lasase bateria) si neavand cabluri am demontat bateria de la mine si am pus-o la el.Bun!Masina lui a invartit ceva timp pana a pornit dar in acest timp bateria nu a dat semne de oboseala(invartea normal). Toate bune si frumoase, am pus bateria la mine si cand sa pornesc, nimic, moarta! Am pornit-o impins, am mers cu masina prin oras cam 60 de km fara casetofon, doar cu faza scurta pornita. Am oprit motorul si am vrut sa o pornesc imediat si surpriza:nu invartea deloc(exact ca atunci cand am pus-o prima data dupa ce am dat-o jos de pe masina prietenului meu). Care sunt problemele?Ce anume se intampla?