Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • aditz6

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
O sa-l testez zilele astea si revin cu amanunte. Dar daca incarca asa mult nu trebuia sa-mi distruga bateria?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Wink De asta zic, ori ai inflorit tu putin valorile, ori ai multimetrul defect. Al meu arata aiurea cand i se termina bateriile, de obicei 5-10% in plus.
  • aditz6

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat. Era de la bateria multimetrului, era cam dusa.
Acu imi arata 14,06 14.11 incarcarea. Cam oscileaza, dar foarte putin, intre 06 si 11.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
E foarte bine.
Skip ads

  • luc4s

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Buna, necajesc si eu cu speta mea.
Imi moare masina in parcare la Carrefour, imi da cineva curent, ajung acasa, dar dupa ce o parchez nu mai porneste desi am facut o tura pe european, sa o "incarc"
La baterie imi arata butonul verde asa ca cel ce mi-a dat curent imi spune ca s-ar putea sa fie probleme cu alternatorul.
Luminile la bord clipeau in intensitate, spre cat mai putin.
Am sunat pe un tip priceput de aici pe forum, ghinionul meu ca pleca in concediu, dar din cate i-am povestit mi-a spus saschimb bateria(care are si 7 ani)
Merg, sa iau baterie noua
Pe drum mi se aprinde becul ala de la airbag daca lasam mai putind e viteza a 2 a. Cand acceleram si daca maream viteza nu se mai aprindea. Am trecut si pe rosu de frica sa nu se opreasca sa nu raman cu ea in drum.
Iau baterie,o masoara pe aia veche, erapraf, o pune pe aia noua , pornesc consumatorii, masoarasi imi spune ca am incarcarea mai mica decat ar trebui adica(ori 12,09 ori 12,7-nu mi retin exact)in loc de 12,9, nu-mi poate da garantia si ma indruma la un electrician.(nu mai retin exact cat mi-a spus ori 12,09 ori 12,7)
Ma duc la un tip recomandat de un amic , asta merge la un tip care vinde aceleasi baterii ca cele cumparate de mine sa masoare, cu consumatorii porniti iese 12,65.
Imi spune ca tensiunea normala e 14,1 +sau - 0,3 si imi spune ca n-as fi asa departe de 12,8, cat ar fi ok, si ca el mi-ar fi dat garantia la baterie.
A ramas sa ma gandesc ce sa fac.
Daca nu e grav as astepta pana vine din concediul tipul asta priceput pe Opel pe care-l cunosc.
Voi ce ma sfatuiti?
E posibil sa fi iesit tensiunea asa de mica 12,09 fata de 12,9 normala,(pt ca retin ca un tip care se uita a spus ca diferenta e aproape 1 volt) si dupa aia, pana la a doua masuratoare(dupa aproiximativ 90 minute) sa se mai fi incarcat?
Un electrician intrebat de tatal meu prin telefon a spus ca e mai mica datorita faptului ca bateria, desi e noua, e din 2012, si n-a functionat pana acum.
Ce ma sfatuiti sa fac?(sa o las asa, sa merg maine la un electrician care nu stiu cat de priceput e la Opel sau sa astept 1 saptamana pana vine tipul care se pricepe)
Multumesc anticipat
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ai probleme cu incarcarea, nu mai da vina pe baterie. Ai cel putin o dioda dusa.
  • luc4s

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Si cum sa procedez?(mai pot circula cateva zile cu ea asa fara riscuri sau sa merg maine la electrician)
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Schimba puntea de diode si ca sa fii linistit schimba si releul , nu fa lucru romanesc sa schimbi doar una . Si o alta recomandare ia punte de diode bosch si releu bosch , nu te uita la 120 lei in plus , ca dupa 1 an il desfaci iar daca mergi pe cargo sau mobiltron.
Nu circula asa ca termini si bateria si tot asa poate afecta si ceva pe la ecu un voltaj scazut.
Skip ads

  • luc4s

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Este regula cand schimbi releu/punte diode sa schimbi si carbunii sau nu ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cam este recomandabil ca sa nu desfaci iar peste scurt timp...
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutãri!
Altenatorul meu încarcã acumulatorul cu 14.9 V la relanti fãrã consumatori. (14.3 V cu farurile aprinse). In certificatul de garanþie al acumulatorului scrie cã tensiunea trebuie sã fie intre 13.8 ºi 14,4 V. E cazul sã-mi fac griji cu privire la durata de viaþã a acumulatorului pentru aceºti 0.5 V in plus?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Da, si nu numai la acumulator trebuie sa te gandesti.
Verifica totusi si aparatul de masura.
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
aparatul de mãsurã fiind..?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
"Ingineria" cu ajutorul careia ai constatat ca ai incarcare 14,9V Smile
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
aaa..
o sã mai fac o datã testul cu un alt aparat, sã vãd dacã indicã la fel.
  • valisoa69

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salut masina mea este opel vectra c 2006 z19dt puteti sa-mi spuneti si mie care este valoare de ancarcare reala la masina mea ? astazi am masurat si aveam 13.8 fara consumatori si 13,9 cu luminile aprinse+ac ce parere aveti ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e relativ Ok adica esti in intervalul scris putin mai sus de colegul. In mod normal este undeva la 14.2-14.4 daca este totul functional si corect...
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pe 2 septembrie am cumparat baterie noua, au verificat incarcarea pentru garantie iar valoarea e de 14.05. Verificarea s-a facut cu un aparat de masura bosch
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
era incarcarea cu toti consumatorii porniti sau?... este realtiv ok dar era mai bine daca era 14.2V cu toti consumatorii pusi
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR