Ai uitat parola?


  • sobyta19

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat mufa,nu par sa fie probleme acolo!Alte pareri?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
mergi la un electrician si rezolvi problema ca asa nu putem sa stim si sa vedem ce este acolo si nici nu putem palpa sau pune mana sa tragem de mufe si cabluri prin internet (tot la electrician ajungi in cele din urma). Daca ai verificat tot ce s-a zis aici si esti sigur cu nu sunt contacte imperfecte pe partea de mufe sau suruburi de masa atunci electricianul este solutia.
  • sobyta19

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat daca mai este cineva in situatia mea,a trebuit sa inversez firele in mufa care intra in alternator.alternatorul original era valeo iar cel nou a fost aftermarket copie dupa bosch.
  • FCristian964

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Concentrația antigelului reglează tensiunea de încărcare a bateriei! Este la -14 .......încărca 14 v. !
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,026
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
@FCristian964 Tu sper ca ai spus-o in spirit de gluma!
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,376
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 1.9 DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
eu am verificat si are cat de cat dreptate, doar procentul e gresit e 50 % din concentratie. Cel putin la mine, verificat pe doua masini.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,026
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Asta deja este aberatie, deci daca am concentratia pentru -30 grade, imi incarca alternatorul 30v ? Smile)))))
Daca pui doar apa distilata in motor nu incarca deloc? Very Happy
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,647
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Astea-s postări ptr ”Să ne descrețim frunțile”...
  • valipopa

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Acum 2-3 luni, la un drum prin oras am ramas pe baterie, si au inceput pe rand sa-mi cada diversi consumatori, prima a cazut aeroterma, dupa cateva minute m-a lasat si servodirectia. Am constatat ca s-a dus fulia unisens de la alternator si se invartea in gol. In acest caz, becul martor nu se aprinde la bord! Cumparat fulie noua, totul parea ok, numai ca tensiunea de incarcare chiar si fara consumatorii optionali nu mai ajungea in 14v. se invartea undeva pe la 13.5 chiar si sub, pornire greoaie la rece. Avand bateria de 4 ani,si supusa unei descarcari abuzive am presupus ca s-a dus. Am luat alta noua, si simptomele erau asemanatoare. Porneam masina, 13.8, dupa care incepea sa scada indiferent de turatie, scadea nitel cand porneam consumatori, iar cand motorul se incalzea ajungea pana in 12.9 V .Mi-am zis ca s-a dus dracu si alternatorul.. Aseara am luat aparatul de masura si am verificat tensiunea la bornele alternatorului.(la relanti) Surpriza! 14.3v Mut aparatul la bornele bateriei, 13.0V! Pe display, afisa exact ca aparatul la baterie, 13.0V Cat am mai masurat eu p-acolo sa vad pe unde dispare tensiunea, ating cu mana cuplajul de la borna negativa de la baterie si constat ca frigea in draci. Acolo erau cuplate pe langa firul gros direct conectat pe borna, inca 2 cuplaje cu surub, care duc mase in alte parti. Desi curata borna se vede treaba ca tot oxidasera suprafetele de contact si practic nu mai aveam o masa corecta pe baterie. Am desfacut borna si cele 2 suruburi de cuplare de pe ea, curatat cu smirghel, montat la loc si am scapat de un scenariu in care ma duceam cu alternatorul la reparat,, si unde sigur gaseau ceva defect in el. Morala: Daca tensiunea nu e aia care trebuie,(mai mica) masurati-o si direct pe borna care iese din alternator.( intre corpul alternatorului - si B+ unde e cuplat cel mai gros fir.) Pana la baterie e cale lunga.. desi n-ai crede!
  • George1980

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema la un astra G caravan, 2009, 1.7CDTI, astfel:
1. Martor Check engine aprins cand folosesc aerul conditionat, dispare dupa ce nu-l mai folosesc dupa 2-3 porniri
2. Am pus tester, P0487
3. Am masurat tensiunea la baterie, cu bornele pe baterie ->13.17V fara consumatori , 12.94V cu consumatori, borna de plus frige
4. Am dat jos borna de minus de pe baterie si am masurat cu consumatori 12.64V

Va rog, idei si ce ar putea fi. Mie imi pare ca eroare vine de la aceasta tensiune de incarcare redusa.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, nu cumva curge si electrolit din acumulator? Vezi ca ai elementi in scurt la baterie si faci praf totul. Pe de alta parte, poti sa demontezi acele cabluri groase si sa le "resertizezi" cu un mox sau la ciocan,(ciobanie, asta e) daca nu ai un cleste bun, pentru ca in timp firele oxideaza.
Incearca o alta baterie si revino cu ce ai rezolvat!
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 614
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. P 0487 este ceva pe la EGR murdar,furtunase vaccum sparte sau altceva,nu au legatura cu incarcarea. Problema la incarcare este de la bornele de minus si plus care nu sunt prinse ferm pe bornele alternatorului dar si pe bornele bateriei,de aceea se incalzeste borna de minus /contact imperfect/.Este posibil daca vei merge in continuare asa sa arzi puntea redresoare alternator. Inainte sa verifici ce ti-am spus este bine sa incerci cu alta baterie incarcata full. Spor la treaba!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Exact cum afirma si nelu.1270 mai sus, p0487 arata o problema pe circuitul electric egr. Revino cu tot codul, ex: "P0487 -01 EGR circuit A Low voltage" sau ce iti apare acolo, ca sa tragem o concluzie corecta. Vezi ca am inalnit de multe ori mufa impinsa gresit in egr si am gasit pini indoiti, care nu mai faceau contact. Poti verifica si pinii aia din egr.

Pe partea cu firele incinse, sunt de acord in prima faza si cu proba unei alte baterii, cat si cu verificarea conexiunilor de la alternator la baterie (desfaci piulitele, freci cu smirghel si bornele si suruburile unde se prind, apoi verifici si daca firele de cupru sunt oxidate la capete, acolo unde este sertizata borna pe cablu(sau papucii, dupa caz)
Asta e un caz pe care l-am intalnit si, da, afecteaza releul de incarcare si o dai in alte cheltuieli.

Din cazuistica (vectra b 2001, motor 1.6), problema cu cablul de plus care frigea s-a rezolvat prin inlocuirea bateriei (care fierbea si arunca electrolitul afara, pe la un dop)- semn ca era cu elementi in scurt. Arata jalnic, clientul afirmand ca asa e la tara, bateria avand 4-5ani deja..
Am scos borna si am pus aparatul de masura pe ea. Avea 12.4v. cu aparatul de masura pe baterie am alimentat si un bec de faza scurta, sa urmaresc cat de repede se descarca si cu un consumator. In cca 1 minut, bateria a scazut la 10.6-10.5v.
Concluzia: baterie moarta.
Verifica ce s-a vb pana acum si nu uita sa ne spui si noua cum ai rezolvat-o.

Si... ATENTIE! Nu mai circulati cu bornele nestranse la baterie, ca o dati in ce e mai sus sau riscati si sa pocniti alternatorul sau ecu!

Succes!
  • valipopa

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Varianta de problema -borna care se incinge - Contact imperfect datorita oxidarii intre firele cablului (plus sau minus) si borna metalica care se fixeaza pe baterie. Borna poate fi curata, si stransa bine pe borna bateriei, dar in zona sertizata unde intra firul in ea sa exista rezistivitate, care genereaza cadere de tensiune si caldura. Rezolvarea e o recapsare a firului cu un cleste de sertizat puternic, sau chiar inlocuitea bornei in masura in care ajunge cablul. Se verifica (motorul cald si pornit) cu un voltmetru tensiunile pe baterie si la iesirea din alternator. Daca nu sunt identice aici e problema. (Motorul cald pentru ca temperatura dilata contactele si defectul este mai usor observabil.)

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata