Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
synergist a scris:cand ma urc in masina, vreau sa vina aer cald la respiratie dupa ce pornesc motorul,
fie vara fie iarna, stau pe loc aproximativ 2 minute si apoi plec
in urmatoarele 10 min de mers, va incepe sa bage aer cald, dar pana atunci ...
Sad

In cazul asta ai nevoie de un sistem de incalzire auxiliar gen Webasto sau DEFA.
Skip ads

  • tony17cool

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1 7 di
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am si eu incalzire auxiliara adica acum 2 ierni si iarna trecuta pornea cum stiu asta? iesea fum din partea din fata masina acum numai porneste si pana se incalzeste dureaza ..si atunci dura ceva pana cand se incalzea ...bateria e cam veche ...cum as putea sa verific ?
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
m-a mancat undeva, sa le dau mail celor de la GTT sa i intreb daca se poate monta pe masina mea asa ceva si ce credeti: mi s`a oferit alarma cu pornire motor ..aproximativ 1500 lei cu montaj cu tot, o firma cu cap de sarpe Smile

le-am dat mail inapoi si le `am explicat ce cer eu, in concordanta cu "drumul" parcurs de particula de aer de cand intra in filtrul de polen si pana ajunge la mine in plamani...

so: cine are acest quickheat, ma poate ajuta cu un cod de pe ea? sa le trimit celor de la reprezentanta, sa imi spuna DACA se poate monta pe masina mea si in ce consta montajul (cunosc un electrician FOARTE bun si as fi in stare sa trag niste cabluri) sau daca e pretul OK la ei, sa il monteze ei !

multumesc frumos !
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sunt aproape sigur ca nu fac asemenea modificari, si daca fac iti vor cere mai mult de 1500lei.
Odata montat vei fi surprins ca nu face mare lucru, ajuta la dezaburire si cam atat, de caldura nu poate fi vorba. Cauta pe cineva din zona ta care are montat sistemul sa iti arate cam ce face, si apoi te hotarasti daca merita sau nu.
Skip ads

  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pai e bun si pentru dezaburire in zilele friguroase cu gheata pe parbriz, nu ?
am racleta, dau cu ea, dar nu ramane ..sticla, mai ramane gheata pe care staaaaaaaaau si o oprivesc din interior cum incepe sa se topeaaaaasca dupa 15 min de STAT (din pacate)

cel mai misto e cu degivrarea pe spate! apesi botonelul si in max 2 min e geamul plin de apa, dai cu stergatorul si ai scapat
interesant cum era inainte la fiesta (adica am avut d`asta mica): parbriz cu incalzire, la fel:apesi botonelul si in 2 minute era tot o apa pe parbriz

la opel de ce dracu nu fac si ei un pabriz cu incalzire? cine vrea sa puna, sa puna si cine nu, nu, ca si ford, mazda, citroen, au parbrize si cu si fara
numai noi avem ...fix FARA Sad

*astept totusi un raspuns de la ei, ca ce crezi, nenea care mi-a trimis mailul, i`a mai pus pe inca 2 oameni la cc: sefii lui -> si eu am dat reply to all ...
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mda e belea cu incalzirea motorului Z17DTH iarna.Pe mine mai mult ma doare ca plec cu motorul aproape rece si ca asta duce la consum marit si uzura prematura.Mai ales pe distante scurte e un chin.\ pentru motor.

Eu ii dau drumu din telecomanda cam cu 10-15 min inainte dar si asa abia ajunge la 35-40 grade in diminetile friguroase.
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scuze de off-topic, da la mine în carte scrie așa:

”ÃŽncãlzirea motorului
- Accelerarea la maximum si încãlzirea
motorului la ralanti mãresc uzura, consumul
de combustibil, emisiile de noxe, proporția
noxelor din gazele de eșapament și nivelul
de zgomot.
- Puneți autovehiculului în mișcare cât mai
curând posibil dupã pornirea motorului.”
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
E normal ca producãtorul sã spunã aºa ca sã scadã poluarea.
Pe de altã parte, ar fi bine sã laºi motorul mãcar sã se ridice presiunea la ulei, acolo câteva secunde.
Eu nu vãd probleme nici dacã îl laºi la relanti, doar cã arzi gazul aiurea ºi creºte consumul. Pe d altã parte, e bine sã mergi cu motorul cald decât rece.
Skip ads

  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare
Probleme mari cu incalzirea motorului am si eu,iarna trecuta abea dupa 1h a inceput sa bage caldura in masina (la -18 g),am cautat si eu Webasto cateva filmulete,dar se pare ca inafara de fumul pe care-l scoate nu face mare lucru,ma interesa ceva sa pot dezgheta si parbrizul masinii,dar nu prea am vazut variante.
Mi-e teama sa nu scada temperatura sub -10 si sa intampin problema.
Astra H 1.9
  • deleted-35873

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu am Webasto, montat din fabrica.
Intradevar scoate fum, ca orice motor pe ardere interna, iar fumul se vede mai gros in primele minute de la pornire.

Pot sa zic ca sunt mulțumit de eficiența iar cu Stațiile Peco nu sunt certat. Smile
Ca sa fac o comparație , iarna aceasta am avut câteva zile la rând -17 C si am abuzat din plin de webasto; in cca 15-20 min, geata de pe toate geamurile sa topit.
E destul de comod, sa mai stai in casa si sa îți termini de bãut cafeaua decât sa cobori jos si sa incepi sa dai la racheta .
Consumul e de cca 0.6-0.8l/hr. In plus se recomanda dacã ai stat cu el pornit de ex. 30min cam tot atât sa si conduci apoi mașina pentru a putea da posibilitate bateriei sa se încerce .
In rest confort super sporit: scaunele, volanul , toate sunt calde, iar geamurile dezgetate.
Cu bine.
  • deleted-35873

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
tony17cool a scris:am si eu incalzire auxiliara adica acum 2 ierni si iarna trecuta pornea cum stiu asta? iesea fum din partea din fata masina acum numai porneste si pana se incalzeste dureaza ..si atunci dura ceva pana cand se incalzea ...bateria e cam veche ...cum as putea sa verific ?


Vezi ca dacã esti cu rezervorul pe sfert nu îți mai pleacã încãlzirea stationara. Sad e o protecție impusã ca sa nu rãmai in pana!
In rest cu bateria , vezi sa ai grija , am scris in topicul meu precedent, instalatia per total trage destul de mult curent cu atâtea motorase electrice funcționand.
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
noptile trecute, a trebuit sa merg cu ea.
temperatura exterioara afisata, langa parcul Titan, era de 11.5 grade

am procedat asa:
1. pornit caru`
2. apasat butonul "AUTO" si am potrivit temperatura pe HI, ventilatia am pus-o pe 7 (cand apesi AUTO, ramane pe cate grade erau deja setate, iar ventilatia se pune pe 6)
3. = am scos`o din modul "auto" cand am pus ventilatia pe 7
4. clima pornita (deci nu era pe ECO)

am plecat la drum, conducand ca de obicei: schimb treapta la 3000, cade la 2000 in treapta superioada
fiind noaptea, liber prin bucuresti, am condus-o lejer, DAR la un semafor, am observat ca in loc de 0,4-0,3 cat sta consumul/ ora, de data asta era 0,9-1,5 !
apoi, am fost atent la consumul instant:
la 2000 turatii, treapta 3`a, aveam aproximativ 50 km/ h, consumul IN LOC SA FIE 2,x-3,5 maxim cum era inainte, de data aceasta era 4,5-5 !

--problema este ca mi-a venit inima la loc, cand am observat la gura de aerisire ca baga deja cald! (pe mine asta ma interesa, ca imi era FRIG!)
m-am uitat in CB si temperatura antigelului era de 60 grade !
m-am uitat din nou la ceas: trecusera 6 minute de cand am plecat din fata blocului !

intrebare: daca masina mea nu are nici webasto si nici sistemul acela cu bujii care se vinde pe net (sau il au alte masini), nici rezistenta aia electrica pe undeva pe sub butoanele de clima - am trimis WIN-ul unui coleg forumist si mi`a zis ca nu are...
cine si cum a incalzit antigelul asa repede ca sa imi bage aer cald ? motorul ...in 6 minute maxim !? alta explicatie nu ar fi ..
*sunt curios cum o sa se descurce la 0, sau minus x grade, pentru ca din 2011 de cand o am, iernile anterioare am TREMURAT pana sa ajung la servici Sad
daca o sa bage cald cu setarile de mai sus la fel de repede, o sa o iubesc mai mult !
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ce intrebari! Pai daca erau 11 grade, se incalzeste in 5 minute, asa e si la mine! Erau 9 grade afara, in 10 minute pornise si regenerarea dpf. La temperaturi pana la -5 grade, se incalzeste in circa 10 minute, adica baga ceva aer caldut. Nu o las pornita la relanti aiurea, daca martorul de ulei s-a stins, are presiune, deci poti pleca. Conteaza sa o turezi ponderat si sa schimbi la 2500 rpm maxxim! Oricum tu daca schimbi la 3000 rpm abia piscand pedala, o faci degeaba, poti sa schimbi si la 2000 rpm, toate chestia e s-o calci sa folosesti turbina
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dar un sistem din acesta:
http://www.pieseauto.ro/poz...50-500-1-95-1.jpg

pot pune pe astra H `ul meu ?!
are cineva montat pe masina din fabrica/ after market ?

multumesc frumos,
Laurentiu
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu sincer sa iti zic. Al meu unul arata cam asa http://postimg.org/image/oeuv9lce1/
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pentru cine se pricepe:
DACA masina mea nu a fost echipata din fabrica cu asa ceva, macar i`au pus carcasa acestui obiect acolo?
daca o sa dau jos coloana centrala - o sa gasesc un loc in care sa bag chestia aia ?

Multumesc frumos!

ps: horaa - multumesc frumos, e de retinut, vad ca are si codul pe el Very Happy
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Loc nu cred vei gasi sincer sa fiu intrucat resoul acela sta undeva sub panoul de clima si cred ca are alta tubulatura, nemaivorbind ca iti vor trebui si firele trase. Eu unul sugerez sa legi direct la baterie cu buton si siguranta. Se poate verifica daca ai tubulatura pentru resou, la pasager in stanga unde se termina plasticul consolei centrale ar trebui sa ai un capac eventual o gaura, daca mai detalii iti voi face niste poze la nevoie.
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
masina: astra H 2004, stie cineva unde si ce tip de model de releu trebuie pus pentru incalzirea in scaune ?
am vazut ca rezistentele 39 si 40 au fire trase, ele sunt responsabile pentru scaun dreapta & stranga

multumesc


edit: am cautat in ambele tabouri cu rezistente (in portbagaj este varianta aia mare cu muuulte gauri goale + altele cu rezistentele in ele)
si la motor
si nu am gasit unde sa pun o rezistenta pentru a lua curent pentru scaune si cand iau contactul sa se opreasca curentul in ea.
toate rezistentele de acolo, au curent fie ca e pus contactul, fie ca nu !
mi se pare imposibil!
  • jagopap

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salutari,

Vreau sa impartasesc experienta mea cu Quickheat.

In Septembrie 2013 am intrat in posesia unei Zafira B din 2006, care are acest sistem quickheat. Confirmat dupa VIN, vizual dupa siguranta de 100A, si vizualizand prin OPCOM.
Din pacate nu e nici un semnal in bord care sa te avertizeze de starea ei.

Dupa un timp mi s-a descarcat bateria. Dupa reincarcarea ei am masurat tensiunea de incarcare, evident dimineata in frig, cam 0 grade. Si initial am crezut ca e problema cu incarcarea. dupa pornire in max. 5 secunde (cu motorul rece) incarca cu 14-14,2V. Apoi dupa vreo 20 secunde a cazut voltajul pana la 12V, si doar usor usor, cam in 2-3 minute a urcat pana la 13,8.
Definitiv si-a revenit cand motorul a trecut de 75 grade.

Verificat alternator etc. Totul in regula.
Apoi m-am gandit sa sap dupa acest quickheat, din motiv ca are siguranta de 100A, deci trebuie sa fie consumator mare. Mentionez ca am alternator de 140A.

Pe diferite forumuri germane am gasit ca rezistentele au in total 1000W cu necesar de 83 A.

Prin OP-COM si meniul secret am deslusit urmatoarele:
1. In meniul secret tensiunea afisata este cu 0,2-0,3V mai mica decat voltajul afisat prin OPCOM in diferite module.
2. Sunt 4 rezistente in totalitate, probabil a cate 250W.
3. Rezistentele sunt pornite una cate una la rand, cand calculatorul incalzirii afiseaza comanda MAX HEAT ON. Acesta nu se intampla doar cu temperatura setata pe HI, ci oricand diferenta intre temperatura setata si cea de habitaclu este mai mare de 2-3 grade C. Adica la pornire rece dimineata si la 16 grade intra toate cele 4 rezistente in functiune.si sunt dezactivate cand temperatura aerului din interior e foarte aproape de cea setata. Daca in acest moment setez temperatura mai mare, de ex. 18. Intra din nou rezistentele. Si tot asa.
3. Quickheat se dezactiveaza total cand temperatura motorului atinge 75 grade C! Am ramas si eu surprins dar asa este. Deci cu motorul la 65 grade setand 22 grade in loc de 20 porneau rezistentele. O mica modificare era totusi. Peste 50 grade la ralanti pornesc doar primele 2 rezistente, in ture ridicate porneau si celelalte. CU motorul RECE porneau toate 4 indiferent de turatie.
4. Consumul de curent cu rezistentele pornite este intradevar mare. Fara luminile aprinse tensiunea de incarcare era intre 13,6-13,9V. Cu luminile aprinse (BI-Xenon, AFL) aceasta valoare a scazut cu 0,2-0,3V. Cu cat mai cald motorul, cu atat era mai ok tensiunea de incarcare.
5. Setand temperatura pe LO, si ventilatorul pe treapta 0, quickheat este dezactivat. Punand doar temperatura pe LO, si ventilatorul pornit, 2 din cele 4 rezistente raman active.
6. Dezactivand Quickheat incarcarea este 14,2 din primele 10 secunde dupa pornirea la rece...
7. Aceste teste au fost efectuate la +5-6 grade racoare la pornire. Nu situ peste ce temperatura exterioare se dezactiveaza total...

Sper sa va fie de folos.

Atentie la starea bateriei celor cu quickheat si drumuri frecvente scurte. Duce sigur la descarcare.
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Hello,
Am urmatoarele erori: B0991, B0992, B0993 Heater Element (1,2,3) Circuit Malfunction.
Se pot repara aceste module de QuickHeat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR