Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • remus_marian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti.Am si eu o problema si sper sa ma puteti ajuta. Am p masina Opel Astra h 1.9 CDTI din 2005, 150 CP, recent adusa din Germania. De cand am luat o mi-a facut figuri, intrerupe in mers, ca si cum ar fi subturata, ba chiar a si murit motorul in mers, suiera cam tare si am fost cu ea pe tester. Mi s a spus k e posibil sa fie de la vreun injector si k turbo e pe duca. Mi-au curatat mufele si nu mi a mai dat eroare, am reconditionat turbo, in primele 2 zile nu am mai avut probleme, si astazi am constatat cu stupoare k iar a inceput sa intrerupa. Ce sa mai fie?Oare sa fie vreun injector dus? Mentionez ca masina trage foarte bine
Skip ads

  • emil_stroie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Motor Z 19 DTH 150cp. Am o problema cu un injector care intrerupe,dar nu mi-a dat de inteles ca e de la mufa, merge in trei si cand se incalzeste pe la 60-70 de grade merge normal dar pana atunci si consumul e cam mare,una peste alta ajunge la 12%. Nu sant sigur ca e de la injector,nu am erori si nu face mereu.Daca misc de mufe cabluri nu are efect.
  • kseba70

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1977 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
aceasi problema am avuto si eu la vectra z19dth
este mufa de la injectorul 3
rezolvare foarte simpla
2 papuci 0,50 lei buc.
se taie mufa si se sertizeaza papuci pe cabluri, se infig in papuci injectorului si nu mai au moarte
ieftin mult si bun (vorba romanului)
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salutare azi am patit-o si eu dar injectorul 4 face figuri am dat cu spray contact si a tinut 10 minute si cind sa incalzit motorul a inceput iar ,am citit pe aici si am miscat de mufa si intradevar isi revine ,acum am legat cu sirma mufa si merge perfect dar intrebarea este daca este si o solutie viabila si de durata dar ieftina si de facut acasa .oare cit de grea sa fie problema cu o mufa cu 2 contacte ,scuze dar eu nu ma prea pricep la electronica.
Skip ads

  • florster

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Se pare ca informatiile de pe acest forum sunt mai bune decat informatiile primite de la 2 "mecanici".
Saptamana trecuta am avut urmatoarea problema:
- motorul mergea intrerupt, nu se tura peste 3000, nu avea putere deloc(abia am reusit sa urc un pod cu masina). Cheia de service aprinsa in bord.

Am mers la service - tester - problema injectorul 4 - raspuns: vino saptamana viitoare ca suntem plini, fara alte explicatii legate de problema.
Urmatorul service la fel.

M-am intors la munca, am intrat pe forum, am identificat simptomele asemenatoare de la alti useri.
Rezultat:
- am mers acasa si am miscat mufa de la injectorul 4 - surpriza: motorul merge rotund.
Am luat sarma si am legat mufa, astfel incat sa nu se mai miste.
Masina merge impecabil acum, parca porneste mai usor Smile.

Sambata am fost la un alt mecanic, mai priceput in motoarele noastre(Z19DTH din 2005), mi-a desfacut mufa, a dat cu spray pe acolo, a indoit piciorusele de la mufa.
Totul merge ok acum, iar mecanicul imi cauta un kit. Saptamana asta sau cealalta sper sa-l gaseasca si sa schimb acea mufa, pentru a scapa de emotii. Nu are rost sa pun una second, pentru ca a reconditionat-o pe actuala destul de bine.

Am facut zilele astea vreo 200km si totul e ok pana acum.

Numa' bine si kilometrii fara cuie Smile.
  • eduard_best_333

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
yosipescu a scris:multumesc pentru ajutor, am rezolvat problema prin cumpararea unei mufe (de la alt injector) sh de la dezmembrari si a lipit-o mec de nu se cunoaste nimic.


cat te-a costat mufa de la sh?
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Niku a scris:Salutare.
Am o mica dilema :
astra h 1,9 cdti z19dt 120cp

In accelerare undeva intre 1800-2300rpm masina intrerupe/sacadeaza ,se intampla doar pe plaja asta de turatie,nu se intampla de fiecare data.
Am avut problema si anul trecut si am schimbat electrovalva turbo(situata undeva in stanga jos cum privesti la motor-trebuie ridicata pe elevator)

Nelamurirea este : sa fie aceeasi problema sau poate fi cablajul injectorului 3 ?

Mentionez ca motorul se aude normal,porneste normal, trage bine.Am miscat de mufa injectorului si nu se intampla nimic,nu-si schimba mersul.



se poate schimba mufa de la injector?
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cine ma poate ajuta se poate schimba mufa de la injector?se opreste mereu motorul si imi da eroarea P0200
Skip ads

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
legata cu sirma de injector si drum eu am facut asa si am 10 mii cu ea fara probleme.
  • OpelVectraC2007

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Este vreun bai ca am dat cu sprai de mufe in mufa aia si in interiorul unde intra mufa?!?!? am aceeasi problema cu mufa de la injectorul nr 3!
Am legato cu un soricel, sa stins si nu sa mai aprins pe mijloc martorul acela cu service in schimb mi sa aprins chek in la motor si se aude intrerupt! ce poate sa aibe?!
  • 2125 FCY

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am o problema cu motorul care intrerupe de pe la 1800-2200 de ture. (vectra c 1.9 cdti 88kw)
Mentionez ca a inceput sa intrerupa imediat dupa ce i-am schimbat valva egr (cumparata noua de la reprezentanta vauxhall cu nr de sasiu) si am curatat clapeta de acceleratie si un pic galeria de admisie.(cum am stiut si eu)
Am fost la vreo 5 mecanici,ba ca e senzorul de pe pompa,ba ca e admisia murdara,ba ca e axul cu came,ba catalizatorul.
Nici unu nu mi-a dat o solutie.Am mai avut aceasta problema de vreo 4-5 ani cand foloseam masina mai mult prin oras si s-a rezolvat de la sine dar parca nu intrerupea asa tare.
Am fost in proba cu testerul si cu cineva care reconditioneaza turbosuflante si zicea ca parametrii sunt buni ca baga si scoate cat trebuie.
Nu mi se aprinde nici un bec si daca o accelerez mai tare de la inceput nu intrerupe.
Am vorbit cu un asa zis mecanic specialist in vauxhall si cica e o procedura ce se urmeaza cand se schimba egr-ul. A auzit cineva de ea?
Ce as putea face?
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
problema universala la opel daca ai meserias bum inainte de egr pune o garnitura de cupru cu trei gauri de 5 mm si o asezi intre galerie si egr daca cauti si la fiat sa facut asta pentru ca ei au facut motoarele astea si dupa ce au scos piesa asta costa 5 euro am inteles ,masina nu mai intrerupe ,eu am facut asta si nu mai face masina nimic ,bafta.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@chiriac,oare daca punea-i garnitura de 10mm,nu scadea un pic si consumul...?! Glumesc,desigur!Era interesant de aflat argumentarea operatiunii,de ce de 5mm si nu de 2mm .Din ce stiu,componenta EGR,este o supapa si un senzor de pozitie.E posibil sa lucreze supapa comandata de calculator,cind si cit "vrea" el,mai bine daca este adaugat un distantier sub flansa de prindere...?Gazele nu pot trece decit prin supapa...,pot fi contrazis,dar cu argumente...!
  • 2125 FCY

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am cautat pe net si am dat de: http://www.ebay.co.uk/itm/F...sh=item20cf4e0ac5
Sa fie asta ce i-mi trebuie mie?
Si daca restrictioneaza airflow-ul nu pateste nimic motorul?
  • sorin_bms

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o mica problemala la un vectra c 2005 1,9 .150 cai ,hidramat. Pana acum 3 saptamani se oprea in mers in momentul cand franam, iam curatat egr, clapeta de acceleratie si timp de 3 saptamani fara probleme (facut si un drum Focsani -Timisoara) am mai citit pe aici dar nu am gasit nimic cu simtoma asta cand franezi sa se opreasca fara sa imi dea eroare in bord.Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema va rog sa ma ajutati si pe mine. Numai bine
  • olteanuu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut aceasi problema am si eu cu un vectra c 1.9 cdti 150cp ...mi sa aprins cheita in bord,merge intrerupt abia prin 50 de km la ora nu se tureaza mai mult de 3000de ture .am la pus testerul si mia aratat eroare la injectorul 4 intrerupt am tot sterso da in zadar era permanenta am scos mufele pe rand de la injectoare si surpriza motorul a inceput sa mearga totund nu intrerupt,cred k mufa de la injectorul 4 e buba a mers circa 1 sapt dupa care iar imi fc aceeeasi problema .oare sa dau ku un spray de contacte sau probabil se misca de la trepidatii .?daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator...
cu respect
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
aceasi problema am avut si eu injectorul 4 dar daca pornesti masina si merge motorul intrerupt misca mufa de la injectorul 4 daca isi revine din bitiiala si merge frumos cauta o pozitie si leaga mufa cu sirma de injector sa stea cit mai fixa ,eu le-am legat pe toate preventiv si am peste 10 mii cu ea fara probleme ,injectorul 4 este primul din dreapta ta cum stai in fata motorului ,bafta.
  • olteanuu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut mss de sfat o sa incerc si metoda asta ... da tie dupa ce ai legat mufa sa inchis martorul cu cheita nu?/k la mine se inchide cand nu mai intrerupe...mss de sfat.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da dupa ce am legat mufele ca sa nu mai vad masina cu cheia in bord le-am legat pe toate nu mai apere dar trebuie sa stergi erorile sau astepti 40 de porniri si dispare singura pe urma ,daca vrei sa nu te mai streseze cind pui contactul si vezi masina cu cheia in bord ca dupa ce pornesti dispare si nu mai apare cit merge masina sau cum am zis un test sterge tot si gata e fata mare.
  • eduard_best_333

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ma ajuta si pe mine cineva cu o mufa ? Sau o indrumare catre dezmembrari care vinde mufa simpla ? Cei care au facut rost noua sau de la dezmembrari de unde au luat ? Sau au zis asta doar ca sa afle in treaba ca duc lipsa de atentie? Fratilor... aici pe forum ne ajutam... dam detalii, indrumari, etc... nu povestim ce am facut fara niciun detaliu care chiar ne intereseaza. Intram aici ca sa aflam concret rezolvarea problemelor sau sa aflam cine ni le poate rezolva, nu sa invatam mecanica, electrica, electronica sau sa ne povestiti experientele voastre... Acum pe bune... Sunt numai copii pe forumul asta sau sunt si persoane care dau 2 bani pe noi astia cu probleme ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR