Voi incerca mai jos sa va relatez una bucata actiune profesionista indeplinita de - nu stiu cum sa-i numesc- picoprofesionistii de la DiBAS Ploiesti.
Cu ceva vreme in urma, sa tot fie 3 sau poate chiar 4 saptamani, fina mea a mers cu masina, Astra H 2007, in service. Service-ul fiind DiBAS Ploiesti. Cu urmatoarele probleme, toate de electrica:
- geamuri electrice
- stergatoare
- computerul de bord
La vremea respectiva nu-si dasuse seama ca pe langa cele mai sus mentionate mai erau si alte defecte:
- Aer Conditiont
- ABS
- dezaburire
- tot ce tine de FE33. (siguranta)
Picoprofesionistii au "remediat" problemele de la punctul unu dar au creata multe alte probleme pe care le-am descoperit ulterior, (adica ieri 03.06.2009) impreuna cu maiandrei si ceilalti care mai erau prin preajma timp de 6 ore.
Asadar sa purcedem la ce au facut "picoprofi" mai sus amintiti: cum initial s-a dorit functionarea BC, geamurilor si a stergatoarelor indivizii au cautat alimetarea comuna a acestora, au taiat firul si l-au pus pe o alimentare conectata la contactul masinii .... Toate bune si frumoase sa spunem, numai ca ceilalti consumatori care erau legati pe ramura taiata nu mai functionau (normal) si aici erau: Aerul Conditinat, ABS, dezaburire si ce mai este pe FE33 cupla X1.
Imaginativa ca o siguranta avea pe ambele terminale 13.6V - cum e posibil asa ceva? Ei uite ca se poate. Si mai mult datorita "ghiorlaniei" facute de indivizi daca se punea FE33 la locul ei pornea-i masina si scoteai cheia din contact, surpriza: MASINA RAMANEA PORNITA.

Dupa 6 ore de lucru in echipa am descoperit "ghiorlania" mai sus metionata am pus siguranta la locul ei si acum, masina functioneaza (merge) asa cum a facut-o fabrica.
Multumesc lui maiandrei pentru rabdare si celorlalti prezenti aseara la locul faptei pentru suport. Ii las onoarea lui maiandrei sa va delecteze cu pozele facute pentru a confirma "profesionalismul" oamenilor din service.
bafta