Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • mariuscerneagalati

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
da sigur se mai poate dar pretul pt a lua unul e ca si cum ai cumpara unul sh.deci raspunsul e afirmativ. p.s. o sa mai ai nevoie de un tester pentru repozitionare la punctul 0
daca ti-a aparut ulei pe acolo poti fi sigur ca valva egr ...saraca nu are nici o vina.in mod normal acolo trebuie sa ai numai urme de fum in cazul unei bune functionari a motorului.eu spun sa o dai jos la un mecanic preiceput pt a putea vedea de unde vine problema. p.s. anunta-ne si pe noi de rezultat


Nu mai posta multiplu, timp de o ora poti edita postul tau apasand 'MODIFICA'.
edit by StefanTolos

Skip ads

  • b_37_dee

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Combo 2002 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pana la urma am taiat dirul de feedback din mufa si pentru moment nu mai face probleme dar mai are momente cand se blocheaza dar am observat ca si turbina are un mers sacadat dar daca scot furtunasul de vacuum care duce la ea motorul merge ok!sa fie oare depus ceva pe la turbina sa fie westgate-ul si sa faca toane?
  • mariuscerneagalati

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pana acum am efectuat 70.000km cu valva reparata si este mai buna ca una noua.tot ce vreau sa va zic este ca infundarea rapida este probabil o cauza si a injectoarelor picate.de ex pentru y20dth injectoarele costa 12 mil si scimbandule dupa 40 mii km am defacut la egr...surpriza...totul curat! trageti singuri concluzia.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
A reparat cineva supapa EGR cu comanda electronica pt. motoare pe benzina ?
Skip ads

  • mariuscerneagalati

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pai cred ca functioneaza pe acelasi principiu.da-mi niste poze in detaliu si poate gasim o solutie.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La mine pe masina a functionat, insa cand l-am probat pe alta masina (voia cineva sa-l cumpere) motorul nici nu mai statea la ralanti. Acum eu nu stiu ce sa mai cred, ori a fost defect si facut cumva sa functioneze pe masina mea ori masina pe care l-am probat are alta defectiune.

La mine a ramas pe deschis, iar la alte masini am vazut ca EGR -ul sta blocat pe inchis (cuiul acela la mine e in afara).

Interesant ca garnitura are la mine o singura gura, iar la alte masini amm vazut ca sunt doua guri ( nu ma refer la gaurile prezoanelor).
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
la tine cred ca era un pic anulat egr-ul.de aia mergea bine.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Banuiala ta confirma presupunerea mea ca i-a pus cineva o garitura fara a doua gura, ca sa functioneze. Interesant ca functiona chiar bine, becurile din bord se stingeau dupa pornirea motorului. Deci se cam poate si fara acel EGR, doar i se anuleaza gura de recirculare si vii acasa linistit, asta e bine de stiut cand iti face probleme pe drum.
Skip ads

  • mariuscerneagalati

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
la egr din astea se arde in general comanda din cauza blocajului.deci cred ca reparatia nu mai conteaza din punct de vdere mecanic.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mi-a zis cineva care a mai taiat asa ceva ca sa vada ce se intamplase ca din cauza condensului format in interiorul carcasei metalice piesele electrice oxideaza puternic si in final nu mai lucreaza.

Eu deocamdata nu tai piesa, incerc sa aflu ce-i cu garnitura aceea obturata, de unde poate fi procurata, e clar ca nu-i confectionata artizanal.

La noi in oras e un electrician care rebobineaza motoare electrice, o sa-i cer parerea si daca se poate repara va anunt.
Stima.
  • Janos73

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un Opel Zafira cu motor y20dth,din 2004,mi s-a dus motorasul pas cu pas de la egr.Am schimbat motorasul pas cu pas si trebuie repozitionat cu op-com.Nu vrea sa faca nimeni din zona mea(Targu Mures).V-as ruga daca se poate cineva sa-mi descrie pasii care trebuie urmat pe op-com pentu repozitionarea motorasului pas cu pas.Multumesc anticipat.
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu probleme cu EGR-ul la Zafira y20dth. Am curatat-o dar tot nu merge deblocata. Practic arcul nu reuseste sa o aduca inapoi.Am bagat si niste ulei pe axul de la pistonas si degeaba. Este posibil sa fie blocajul la axul secerei? Daca desfac suruburile este ceva de uns pe acolo, ca merge destul de greu chiar si cand imping secera cu mana? Si cum a-ti reusit sa scoateti piulita de sub secera,ca la mine nu-mi merge cu cheie normala de 8 (loveste in corpul egr-ului sau in axul secerei).
Skip ads

  • Janos73

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Axul pistonului se curata cu sprei degresant si trebuie sa insiti la curatare,adica dai cu sprei si misti axul de mai multe ori-10sau15 ori.Nare rost sa pui ulei sau vaselina pe ax pentru ca oricum se arde la temperatura ridicata la fuctionare.Daca axa pistonului se misca usor si obsevi ca axa secerei se misca greu atuncea este problema descrisa pe prima pagina cu deplasarea unui pol catre magnet,asta a fost si an cazul meu.Piulitele le pti desface cu o cheie tubulara,dar numai daca scoti secera prin polizare sau cu masina de gaurit.Anainte sa demontezi motorasul gaseste pe cineva care sa-ti repozitioneze la 0 motorasul dupa montare sau cel putin fai o poza cu pozitia saibei crestat din capatul celalalt al motorului sub partea electronica(sub capacul muei).Eu l-am desfacut am schimbat motorasul dar dupa montare lucra invers,adica cand trebuia sa deschida vroia sa inchida si mai tare,deci la montare motorasul nu a fost an pozitia anterioara sau la pasu la care am desfacut-o.Daca totusi al desfaci si nici pe tine nu te ajuta nimeni cu un sfat sau o vorba buna ancearca cu poza saibei crestat fata de mufa
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Deci pe partea cealalta (pe partea cu saiba)nu merge scos,e musai sa decapsezi secera.Am studiat-o pe toate partile am cuaratat cat am putut de mult,dar se pare ca blocajul e de la axul motorasului. Nu am incercat inca sa bag sprai degresant pe langa motoras sa vad dac-si da drumul,banuiesc ca n-am ce sa stric. Am inteles ca ar fi si un rulment mic acolo,poate o fi gripat sau are si vreo bucsa ceva?
  • Janos73

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Bine ca nu ai fortat saiba,pentru ca e fix.Dupa mine sprei degresant nu are rost sa pui an motoras pentru ca nu ajuta la nimic,anauntru fiind curat.Antradevar are un rulment micut an partea catre secera,nu cred sa fie gripat,dar ca sa fi sigur(linistit)ca excluzi aceasta problema pune sprey degripant an partea catre secera a motorasului pentru ca acolo se afla rulmentul.Mai este o bucsa de magnet dar cred ca nici ala nu poate fi gripat.Eu cand am desfacut motorasul antradevar am vazut daplasarea aceea de care se vorbeste an prima pagina a unui pol catre magnet.Daca al desfaci oricum nu ai de pierdut pentru ca an starea actuala nu ati functioneaza servisurile nu se baga an treaba acesta si daca se baga cumva nuti da garantie ca va functiona.Repet,daca al desfaci sa faci o poza cu pozitia crestaturii de pe saiba fata de mufa ca sa-l poti pozitiona corect la montare an caz ca nu gasesti pe nimeni sa ti-l pozitioneze cu op.com.
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru cei ce au egr electronic poate sunt curiosi ce anume se uzeaza la ele . Semeringul si acea bucsa care e din plastic . Eu am schimbat bucsa si semeringul cu o alta bucsa facuta la strung din poliamida.
  • Janos73

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Spunemi terog cum ai repozitionat egr-ul cand l-ai montat la loc,ca sa fuctoneze normal.
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La mine au fost 2 poli deplasati de la stator,pe care i-am batut cu un ciocan usor si acum sa vedem cum se prezinta la drum (de paste fac un drum la munte),vad ca prin oras e ok,becul sta stins,EGR-ul lucreaza... Eu am facut poza si i-am dat si un semn cand am decapsat secera,si vad ca nu a mai fost nevoie de repozitionare. Multumesc initiatorului subiectului,cat si celor care au postat in acest topic.
  • cry27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Janos73 a scris:Spunemi terog cum ai repozitionat egr-ul cand l-ai montat la loc,ca sa fuctoneze normal.


Daca te intereseaza de rotor cum trebuie sa fie, cam asa era mine




Uploaded with ImageShack.us

cu secera la maxim





Uploaded with ImageShack.us
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eu am polizat pana aproape si apoi cu un dorn am batut sa se decapseze si nu s-a rupt metalul exact si m-am luat dupa ruptura .deci nu aveam cu msa gresesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR