Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am o vectra b 2001 motor 2.0 dti vreau sa stiu si eu cum pot demonta injectoarele pas cu pas.....
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pentru a demonta injectoarele la y20dth trebuie demontat axul cu came. S-a mai discutat despre asta dar nu stiu sa existe un tutorial intrucat sunt putin care au cunostintele necesare sa faca asta acasa sau in fata/spatele blocului.
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
asta este singurul mod?
fara sa demontez axul nu merge?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu. De ce vrei sa le demontezi ? Vrei sa le schimbi duze, o-ring ? Curatarea lor se poate face pe masina.
Skip ads

  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am la pornire 1sau2 min un mers dezordonat nu foarte rau dar se simteapoi totul este ok pot s'o pornesc de n... ori .eu acuz injectorul 3 pentru ca am vazut ca a mai fost umblat la el deoarece piulita care sustine teava de alimentare este un pic umeda ,de aici trag concluzia ca ceva nu este in regula .Ori oringul nu etanseaza bine ori el ca injector.
Mentionez ca acest lucru (cu pornirea)se intampla atunci cand pornesc motorul dimineata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca la piulita ai o-ring, il schimbi. Abia de acolo se duce la un cot unde mai ai un simering si pe urma injectorul.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Eu am demontat chiulasa in spatele blocului si am umblat si la injectoare cu acea ocazie(scos, incercat schimbat duze), dar fara sa demontezi axul cu came si adfmisia nu vei puitea scoate injectorul afara.


https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43777
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Dupa montare axul cu came necesita alte reglaje sau doar tre sa'l pui la punct?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar la punct.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Dar poate sunt probleme cu bujiile incandescente? Desigur fara sa se excluda si lipsa etanseitatii. A se verifica returul mai ales.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pornirea greoaie si mers dezordonat, se datoreaza aerului fals tras pe undeva de pompa. cel mai obisnuit, pe la tevile de tur, nu-s piulitele bine stranse sau la furtunele de retur, care se intaresc la un moment dat si crapa. atentie insa ca scoaterea lor e dificila, de cele mai multe ori raman niste capete in stut si e chinu dracu scosu lor de acolo. Mad

bujiile nu au legatura. daca sunt duse, masina porneste greu, dupa n chei si apare check engine.
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Tot etanseitatea o banuiesc si eu deoarece dupa ce am dat capacul de plastic de la motor la injectorul 3 am observat umezeala in dreptul confuctei de metal (cea cu piulita ) am desfacut'o am sters partea de etansare si am pus'o la loc dar nu am observat nici un oring.....
Skip ads

  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu are oring pentru ca nu cred ca rezista la presiunea aia, se etanseaza pe con, iar umezeala pe care ai gasit-o pate fi de la furtunasul de retur sau de la oringul traversei pe langa care trec gaze de sub capacul culbutorilor.
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si daca este asa cum spui u claudiu atunci ce ai face in locul meu...
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai daca asculti sfaturile celor de pe forum ele spun asa: incepe sa schimbi ce e mai ieftin prima oara, adica furtunasele de retur care costa 10 ron metrul, dar sa ai grija sa cumperi in 3 straturi ca cal in 2 care are panza ca si ultim strat nu e bun(se coace foarte repede) la mine nu a tinut 10000 si cand l-am scos am si rupt un teu.Daca nu da rezultate atunci mergi mai departe cu schimbatul. Daca este umezeala de la oringul traversei in afara de mizerie, alceva nu-ti face pentru ca este vorba despre etansarea intre chiulasa(in interiorul capacului culbutorilor) si exterior. Rol in dezamorsare il are semeringul care se afla intre traversa si corpul injectorului.

  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
k am sa incerc. Ms
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sall' all.Astazi am curatat valva erg si uitandu'ma prin capacul de la chiuloasa (locul pe unde se baga uleiul) am vazut un surub cu cap stelat care cred ca sustine tija aceea care vine peste injector .Intrebare cum trebuie sa fie acel surub strans la maxim sau slab.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! Surubul trebuie sa fie strans evident dar nu pana se rupe filetul.
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ai inteles care surub? cel stelat de m8 care se afla sub axul cu came.L'am vazut din intamplare si cred ca cineva a mai umblat acolo deoarece se vede urma pe hexagonul lui si am incercat sa strang ,cand am pus cheia am constatat ca mai poate fi strans dar am evitat deoarece nu stiu daca trebuie strans la maxin sau este reglaj (cred pentru acea tija care se afla pe injector spun asta deoarece surubul este chiar in aceeasi linie cu tubul metalic de la injectorul 3).Vreau sa fiu sigur ca ai inteles despre care surub este vorba si totodata vreau sa fiu sigur daca trebuie strans la simtul mainii sau nu.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai din ce spui tu acela este surubul de la traversa,in poza cel incercuit

daca merge strans inseamna ca pe la semeringul injectorului iti prinde aer; cineva care a umblat acolo si nu l-a strans destul nu a facut bine, acum s-ar putea(asa e bine) sa trebuiasca schimbat acel semering.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR