Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am cautat pe net, nicaieri pe nici un forum nu am gasit acest cod. Azi in timp ce mergeam cu masina, dintr-o data a inceput sa ii dea in "nas". S-a aprins martorul "cheita". Am oprit masina, am accelerat, motorul parca functioneaza doar in 3, asa rau se zdruncina. Am lasat-o nitel, am pornit-o, a disparut martorul cheita, insa s-a aprins cel de la pompa de motorina. Am mers ceva cu masina, parca nu mai facea asa rau, senzorul de pompa in continuare aprins, dintr-o data iar incepe sa dea in nas, se stinge martorul pompa si se aprinde iar "cheita". Turbo merge, se simte cand intra pe la 2900 rpm, insa masina merge numa sacadat. 2 coduri de eroare imi apar, 161450, care e comun , si 020304, pe care nu l-am gasit nicaieri. 1.9cdti 88kw 120cp Astra. Precizez ca doar ce am facut 10.000 de cand nu s-au schimbat filtrele, si vroiam sa le schimb maine(sambata). Cineva vreo idee cu codul 020304 ?

edit: doar ce am gasit ca P0203 Injector Circ Error-Cyl3 /DTC P0203 Injector 3 Control Circuit . Deci cum am zis merge in 3, probleme la un injector. ce inseamna 04?
Skip ads

  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
inca o intrebare....de ce pe motor e sticker z19dth, dar in talon si chiar si pe masina pe un sticker lateral scrie ca are 88 kw(120cp). Stiu ca z19dth e motorul cu 150cp.?
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
P0203 cylinder 3 injector signal too small C-025
P0203 cylinder 3 injector short C-025
P0203 cylinder 3 injector circuit open C-025
P0203 Cylinder 3 Injector malfunction C-025

sa inteleg ca acel 04 este a 4-a problema, deci Injector malfunction......cineva vreo idee?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
schimbã injectorul 3 cu 4 si vezi dacã dã aceeaºi eroare pe 4. Fã o curãþare a injectoarelor cât mai repede.
Skip ads

  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mi-am facut curaj si m-am apucat de surubarit. Am mai facut un motor bucatele, insa nu era asa avansat tehnologic ca acesta. In fine, nu a fost nevoie sa schimb injectorul 3 cu 4, le-am scos pe toate si le-am curatat. Cu carpa. Erau incredibil de murdare, si sunt foarte fericit ca nu s-au stricat din cauza excesului acesta de mizerie. Am facut o tura cu masina si merge superb. Banuiesc ca erorile(s-au inmultit intre timp) o sa dispara in timp, sau la o eventuala resetare.
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nu sunt un geniu.. dar totusi, domnul iulian nu cred ca se referea sa le cureti cu carpa..
  • ixman
  • *
  • 7 mesaje
  • din 05 Feb 2008
  • Astra 2001 Y20DTH / 74kW, 101CP
  • Arges
  • ixman

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH / 74kW, 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ce conteaza, putea sa le spele si in masina de spalat cu dero automat si cu cocolino... Razz daca dupa montare merge masina brici Evil or Very Mad asta conteaza...
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
m1sh a scris:nu sunt un geniu.. dar totusi, domnul iulian nu cred ca se referea sa le cureti cu carpa..


"cu carpa" .... e duminica si nu aveam unde sa le curat pe stand. Nu puteam sa le pun la loc murdare, si oricum ideea era sa schimb injectorul 3 cu 4 sa vad daca o sa dea eroare pe 4. Acu daca merg bine ce sa fac? Sa le dau iar jos si sa ma duc la service cu ele sa le curete chimic sau cu ultrasunete? Chiar si eu am fost FOARTE mirat ca doar la o curatire sumara au functionat asa bine. Oricum eu sa fiu sanatos, m-am scutit de o cheltuiala destul de mare.
Am o alta dilema acu. Cand am montat totul la loc, nu am strans bine o conducta de motorina la unul din injectoare. A aruncat putina motorina pe acolo, si au aparut niste erori noi . Am rezolvat treaba, insa erorile au ramas. Se "duc" singure dupa un nr. de kilometri, sau trebuie resetate din tech2?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR