Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut. M-am inscris si eu in sfarsit pe site (ca pana acuma doar am mai citit din el), in speranta ca ma puteti ajuta si pe mine.
Fac un mic istoric ca sa dau toate detaliile, poate conteaza:am un Astra Caravan 1,7CDTI 80CP (cel mai slabut la caluti Sad ),din 2005. L-am luat anul trecut prin aprilie din germanica cu 152000 km. Acuma are 173000. Nu mai stiu exact daca am observat urmatoarea problema la el imediat dupa ce l-am luat, sau pe parcursul anului de cand e la mine. Oricum, problema e urmatoarea: daca masina sta mai mult de 2-3 ore nepornita , cand o pornesc, dupa cca. 2 secunde, se aprinde beculetul de la ulei si sta aprins 1,5-2 secunde. Daca circul cu ea si nu o las sa stea mai mult de 2 ore nu se mai aprinde beculetul.
Are vre-o buba? sa ma stresez? e normal sa faca asa? conteaza ca are atatia km? Masinuta am luat-o s-o pastrez, imi place, e de familie, am 2 talibani de purtat cu ea Very Happy , imi place opelu, mai ales ca inainte tot astra caravan am avut, modelul 2000 101CP.
Daca stie careva ceva sa zvarle o parere.
Mersi.
Skip ads

  • misu_imv75

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca becul se stinge dupa maxim 2 sec nu pare sa fie chiar o problema,daca chiar vrei sa stai linistit mergi la un service sa-ti verifice presiunea de ulei( se cupleaza manometrul in locul sondei de ulei ) si daca presiunea este normala si la relanti si turata atunci totul este ok Eventual daca nu ai schimbat uleiul de mult timp ...schimba-l( oricum respecta tipul de ulei recomandat) si la nr asta de km este indicat sa folosesti un ulei ceva mai vascos 10w40 de exemplu (in loc de 5w sau 0w ). Bafta
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am sa ma execut. A mai zic cineva ca s-ar putea sa fie ceva si cu bulbul de la presiune. Uleiul l-am schimbat cand trebuia si cu ce trebuia. Ma gandeam sa nu fie ceva cu pompa de ulei, imediat dupa pornire, sa dea vreun rateu. Ai dreptate poate ca ar fi indicat sa trec la 10w40, la km care ii are. Oricum motorasu merge frumos si pentru cei 80 de caluti care ii are, trage bine.
Multumesc mult.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
10w40 se pune doar in perioada de vara si nu are treba cu uzura motorului. Daca ai uzura, completeaza cand faci schimbul de ulei cu un aditiv bun pentru ulei.
Skip ads

  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ce aditiv recomnzi?
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai uzura mare, desi nu prea cred, incearca Superduralube sau Metabond. Daca uzura nu e mare si vrei sa faci ca si mine, la schimbul de ulei completeaza pana la semn cu un tratament de ulei motor made in USA (ieftin din supermarket - 20 ron). Si incearca un ulei bun de exemplu Aral si vei vedea diferenta.
Esti sigur ca ai verificat nivelul uleiului din baia de ulei? Cat este nivelul la joja ? Ai cumva bule de apa pe joja, sau ulei in vasul de expansiune ?
Cati kilometri ai de la ultimul schimb de ulei ?
Ai fost la tester sau diagnoza, ce eroare ai pe tester ?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu face prostia sa bagi tratamente in motor, e pacat de el. Acelasi motor il am si eu pe astra g, merge numai cu ulei castrol slx profesional 5w40, mai gros nu are rost. La acest motor e ok daca se stinge becul de de ulei dupa 2 secunde. Mai grav e daca nu se stinge.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Verifica si senzorul de presiune al uleiului.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru ce sa-l verifice? atata timp cat se aprinde la contact si se stinge dupa pornirea motorului totul este normal.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca se stinge beculetul (martorul) de la ulei dupa 2-5 secunde de la pornire masina nu are nimic si nu trebuie facut nimic. Daca se aprinde dupa pornirea motorului, adica dupa stingerea tuturor martorilor din bord (permanent sau doar prin palpaire), atunci este o problema. Si cu aditivii daca nu erau buni deloc nu se mai gaseau pe piata. Daca motorul nu are uzura nu are rost sa bagi aditivi. Daca are uzura poti incerca dupa cum doresti sa pui si un tratament de motor.
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Daca ai uzura mare, desi nu prea cred, incearca Superduralube sau Metabond. Daca uzura nu e mare si vrei sa faci ca si mine, la schimbul de ulei completeaza pana la semn cu un tratament de ulei motor made in USA (ieftin din supermarket - 20 ron). Si incearca un ulei bun de exemplu Aral si vei vedea diferenta.
Esti sigur ca ai verificat nivelul uleiului din baia de ulei? Cat este nivelul la joja ? Ai cumva bule de apa pe joja, sau ulei in vasul de expansiune ?
Cati kilometri ai de la ultimul schimb de ulei ?
Ai fost la tester sau diagnoza, ce eroare ai pe tester ?


problema nu cred ca e de la uzura uleiului pentru ca si dupa ce i-am facut schimbul (de 2 ori chiar), beculetul face la fel. tester i-am facut si pentru erori si pentru functionare. erori au fost vreo 2, insa nesemnificative, un bec ars, o pornire gresita. testerul pentru functionare a iesit perfect, motorul functioneaza in parametrii optimi, doar filtrul de aer trebuie sa-l schimb (stau la tara si se simte praful). uleiul il schimb cu circa 2500 km mai repede decat e garantat. si intotdeauna am folosit mobil 1. de consumat nu consuma nici un gram, cat bag in el atata si dau jos. pe tester nu a dat nimic ca ar fi in neregula. ma gandeam ca poate asa trebuie, de aia am intrebat, ca poate au si altii acelasi motor Z17DTL, si le face la fel.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Acum am citit mai bine si am vazut ca zice ca se aprinde dupa pornire. Totusi e posibil sa fie eroare de senzor sau ulei nepotrivit, altfel se aprindea tot timpul nu numai la pornire.
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Are idee cineva pe unde este senzorul de presiune de la ulei la Astra 2.0 DTH? La mine, de niste zile, atunci cand o las in relanti clipeste becul de la ulei numai cand motorul e cald (la temperatura de functionare). Daca am aerul conditionat pornit (daca are 20-30 de ture in plus fata de relanti) nu se mai intampla asta.
As vrea sa verific senzorul de presiune in speranta ca e asta si nu e ceva mai grav, dar nu stiu unde e pozitionat!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am intrebat si eu acest lucru pe alt topic si nu mi-a raspuns nimeni, asa ca astept si eu cu interes un raspuns.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru z17dtl ai? sau e la fel?
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu cumva ala e senzorul pentru temperatura uleiului? M-ar interesa senzorul de presiune!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Acela il caut si eu. Presupun ca e undeva sub baterie, pe baia de ulei. Dar nu stiu exact unde si care, sunt mai multe sonde pe acolo/.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu am, dar e posibil sa nu fie la fel, caci z17dtl este 1.7 D CDTI. Nu stiu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR