Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:eu zic ca lichidul de la ambreiaj ar trebui sa fie separat de cel de la frana...
sau daca au rezervor comun totusi ar trebui sa aiba circuite separate...
du-te totusi la alt service si vezi ce zic...

Lichidul este acelasi si se alimenteaza din acelasi vas. Cred ca are inca aer in instalatie. Exista pe pompa de la ambreiaj un aerisitor dar nu prea este folosit de mecanici la aerisire( cica se aeriseste prin sistemul de franare). Eu zic ca mai trebuie aerisita fiecare roata si cred ca se rezolva treaba.
Skip ads

  • 65 AEO

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Si eu am avut aceeasi problema cu zdraganitul placutelor pe spate la denivelari de m-am apucat sa schimb la indrumarea mecanicului amortizoarele pe spate,bumerangele,bucsi de la bara stabilizatoare, ca dupa aia sa-mi dau singur seama ca era de la placutele de frana si le-am dat jos si am observat ca cele puse de service nu erau ca alea pe care le-am avut adica erau simple si nu aveau arculetele laterale ca sa le tina cum trebuie si sa nu aibe loc sa joace si amandoua erau aceeasi marca si ptr. vectra c.
  • 65 AEO

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Si eu am avut aceeasi problema cu zdraganitul placutelor pe spate la denivelari de m-am apucat sa schimb la indrumarea mecanicului amortizoarele pe spate,bumerangele,bucsi de la bara stabilizatoare, ca dupa aia sa-mi dau singur seama ca era de la placutele de frana, le-am dat jos si am observat ca cele puse de service nu erau ca alea pe care le-am avut adica erau simple si nu aveau arculetele laterale ca sa le tina cum trebuie si sa nu aibe loc sa joace si amandoua erau aceeasi marca si ptr. vectra c.
  • dakula

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare ....am schimbat si eu discurile si placutele de franaa la o vectra c 2002 (proprietate personala). am schimbat de asemenea etrierul dreapta spate. intrebarea este...aerisirea se face la vectra c...1. automat, de sistem, dupa cateva franari, 2. doar la roata pe la care se presupune ca a intrat aer in instalatie sau 3. la toate rotile intr-o anumita ordine (daca da, care este aceea)?. precizez k eu am facut aceasta aerisire doar pe partea la care am schimbat etrierul, frana de mana s-a reglat singura, dupa ce in prealabil am tinut frana de picior apasata si apoi am tras frana de mana, iar franele functioneaza destul de bine, in conditiile in care atat discurile cat si placutele de frana nu si-au facut inca "rodajul". vreau sa aflu un raspuns sigur pentru ca pe forum....am gasit mai multe raspunsuri...mai mult sau mai putin vagi.
Skip ads

  • Masoft

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salutare, am facut si eu aceiasi operatiune batand usor in cilindrul de la etrier acuma cand apas pedala de frana parca ar avea o pierdere anume se duce la fund incet dar sigur...daca apas repede si doar jumatate de pedala se intareste iar masina se opreste instant de la 50 km/h, ce s-a putut strica ( cilindrul de la etrier sau si pompa? ) am gasit in comert doar cilindrul, se poate schimba doar acesta? multumesc
  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
buna,

La mine este prea tare frana. Adica daca apas pe franadeja imi prinde sus de tot si trebuie sa apas tare pe pedala sa
intre in actiune Smile
Mentonez ca si masina imi este limitata la 3000 de turatii. Adica asa mi-a spus un prieten, ca daca am ceva probleme la masine, BC-ul automat imi limiteaza turatia la 3000.
Stie cineva ce pot avea cu franele?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Furtun de la pompa de servo dus sau probleme pe partea de vacuum al pompei de servo. Recomandarea mea e sa mergi la un service bun si sa le explici cum se comporta masina.
  • AttilaFerko

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ok
Mersi foarte mult!
Voi reveni cu un update dupa service.
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Si ai mai revenit dupa service cu update poate vor baieti sa stie.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pentru cei care le tine corect pedala de frana dar mai jos (are un "lag"), ai rezolvat cumva problema? Am si eu aceleasi simptom si nu stiu cum sa il rezolv! Nu cred totusi sa fie aer in instalatie ca pedala nu este elastica, doar ca tine mai jos! Oricum saptamna viitoare merg sa fac o aerisire pe aparat si eventual schimbat din nou lichid de frana (l-am schimbat acum un an si ceva)
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dupa aproape 2 ani de cand nu s-a mai scris nimic aici vin cu ceva detalii despre aerisire. Majoritatea sunt scrise aici. Azi cu ajutorul fratelui am schimbat iar lichidul de frana la masina mea cat si la passatul lui. De inlocuit l-am mai inlocuit acum 2 ani dar niciodata n-am umblat si la aerisirea ambreiajului. Pus 2 capre pe spate si dat rotile jos ptr acces facil la aerisiotr. Am golit rezervorul de lichid frana atat cat se poate, completat cu TRW DOT 4 si-am purces la aerisit. Am inceput cu dreapta spate si continuat cu ordinea care este scrisa atat aici cat si-n manualul de reparatii. In manual scrie ca la fiecare roata se scoate aproximativ 200ml. Dupa aceea am trecut la aerisirea ambreiajului. Aerisitorul am impresia ca e din plastic si se afla pe pompita de abreiaj de pe cutia de viteze undeva sub termostat. Vorbesc aici de Z19DT. Problema a fost ca dupa aerisire mi-a ramas pedaua de ambreiaj jos la fiecare apasare nemairevenind. Am refacut iar aerisire si acum este absolut totul OK. Lichidul de la ambreiaj a fost mult mai inchis la culoare ca cel de la etrieri. In 2009 cand mi s-a inlocuit volanta si kit-ul complet de ambreiaj am inlocuit si lichidul si mi s-a facut atunci aerisire cu aparat inclusiv la ambreiaj. Daca cumva nu va pricepeti apelati la un service. In principiu se ia undeva la jumate ora de manopera, maxim 1h. Apoi am trecut la Passat. Tin sa va spun ca la ambreiaj nu s-a facut vreodata aerisire in cei 8 ani de cand o are fratele meu. Lichidul era de un verde inchis spre negru si mizerabil ca l-am colectat normal absolut tot lichidul prin furtunas pus pe aerisitor pana intr-un borcan. Sincer n-am vazut pana acum aceasta culoare la un lichid de frana. Pedaua de ambreiaj inainte era tun de te obosea la picior cand o apasai iar acum este foarte elastica. Frate-miu are ramas impresionat. Am testat ambele masini si absolut totul este OK.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am incercat toate metodele se aerisire (pedale, cadere naturala, robot de aerisit si nu am scapar de cursa moarta (lag) a pedalei de frana. Ba chiar am schimbat placute si discurile cu unele noi tot fara efect! Astazi insa am trecut la frane fata mai mari (314 mm) si o data cu modificarea am scapat total de lagul la pedala( franeaza ca o masina noua), si franeaza si mult mai bine! Deci tind sa cred ca problema e vine de la etrieri!

Skip ads

  • teo1985

  • Mesaje scrise: 280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa-i stapanesti sanatos colegul, am si eu si sunt cu mult peste ce avea inainte.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • opryx

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. Am un vectra c 2008 motor z18xer 103kw. Nu am schimbat niciodatã lichidul de frânã. Ce tip de lichid sa pun? Pe capac nu scrie ,pe vas scrie trw. Ce dot trebuie? Am și esp.
  • CRAZY WOLF

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2012

  • Mesaj Privat
cel mai simplu .....aerisirea se face cu motorul pornit si doi oameni isteti de urechi (apasa->liber)
  • opryx

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Poi și ce lichid folosesc?
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Dot4
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Dot4
  • opryx

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR