Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu distanta parcursa e problema ci timpul de parcurgere, 5kmin Bucuresti la ora de varf facecat 30 km mers normal.
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da.mi voie sa te contrazic,eu la relanti fara consumatori am 14.2 si mare majoritate a timpului merg cu faza scurta,aeroterma,incalzire scaune si cd player, mai e si bordul care pom de craciun(stock) si scade pana la 13.9-13.8 si cum in Bucuresti mai mult stai decat sa mergi... si inca o chestie in momentul in care pleci de pe loc si la fiecare actiune a acceleratiei la noi(diesel) mai lucreaza si vre.o 3-4 electrovalve deci in totalitate sarcina cade pe alternator si baterie dar la un anumit timp nu mai face fata bateria si ,,leșinĂ£"
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu nu am consumatori asa mari sa-mi scada incarcarea sub 14.2 V
chiar daca as merge in oras cu faza scurta pornita nu scade sub 14.2, dar in oras nu aprind farurile, incalzire in scaune nu am la Zamfira, aeroterma e pe auto initial pe temperatura joasa apoi pe masura ce creste temperatura motorului maresc si temperatura, in interior ma enerveaza zgomotul produs de ea.
PS
am alternator nou pe masina.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ma gandeam si eu la alternator mai mare ,de 140-150A am si anunt pus in acest sens. acum astept sa vad ce se mai intampla...
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Se stie ca fabricantul alege un alternator,functie de consumatorii masinii.Fabricantul considera ca bateria va fi incarcata tot timpul,spre 100%,ceea ce nu se intimpla in cazul tuturor proprietarilor de masini(de regula cei care au probleme pe aceasta tema).
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Si eu consider ca alternatorul meu de 100A este mic pentru cit consuma masina care este full electrica...inclin sa cred ca unul de 140A ar fi optim,am baterie Rombat mare de 80A ...si tot da semne de oboseala dupa aproape 2 ani
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie vorba de o varianta a "efectului Placebo"...!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Si am mai avut o problema...este a 2 -a punte de diode la acest alternator...deci alternatorul de 100 nu face fata consumatorilor,mentionez ca incarcarea este normala 13,8-14,2 ,nu am dat curent altei masini prin cabluri niciodata .
Skip ads

  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va salut....O intrebare am si eu.
Se poate pune o baterie de 90Ah cu 780 curent de pornire (sau cum i-o zice) pe un astra h,1.7cdti,cu alternator de 100A.Fac praf alternatorul daca pun bateria asta?
Am gasit la cineva bateria asta si e noua la un pret foarte bun,de-aia intreb......
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu faci praf alternatorul,dar nu cred ca iti incape in spatiul destinat bateriei...!
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Circul foarte rar, poate o data pe luna si, mai ales iarna, bateria se descarca si stand. Am citit zeci de pareri despre modul de conectare a redresorului la acumulator si tot nu mi-e clar: Unii recomanda debransarea bornelor masinii (sau cel putin plusul), altii spun sa lasi bornele legate la baterie si sa pun clestii redresorului direct peste ele. Astra J are multa electronica si problema e daca scot bornele masinii (ptr. a proteja instalatia electrica), nu se reseteaza computerul? E bine sa stea masina mai mult timp cu bornele scoase si in afara de dereglarea orei si datei si a unor setari, se pot sterge unele date din soft? Unii sustin ca e neindicat sa decuplezi bornele. Ce inconveniente ar aparea?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
datele din soft nu ai cum sa le stergi daca scoti bornele de la baterie,poate codurile de eroare
da este bine sa scoti o borna de la baterie si apoi sa pui redresoru pe ia so incarci
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am lasat h-ul fara baterie si o luna fara niciun inconvenient, afara de ceas, bc si geamuri - nu se ridicau la impuls, au trebuit reinvatate.
Banui ca si la J e la fel.
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Mda, daca scot o borna, apoi imi afisaza sa cobor si sa ridic geamurile; deci pot sa scot borna si o luna fara probleme. La incarcare o sa scot borna minus.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu scot bateria cu totul si o duc in casa, o mai montez din cand in cand sa-i mai dau o cheie. De saptamana viitoare o scot si pe dansa la plimbare ca a somat destul trei luni.
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Da,e mai bine ca bateria sa fie pastrata la tempratura camerei, atunci cand nu e folosita un timp mai mare; eventual si incarcata periodic la redresor. La mine e mai greu de scos si prefer sa decuplez doar masa.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
foloseste cineva redresoare CTEK ?
vreau sa incarc bateria conectata la masina.
  • mugurciup

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 J1.4XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Poate cineva sa imi spuna ce caracteristici are bateria originala de pe o Astra J 1.4XER,model 2010? Sistemul de prindere si cel de conectare a bornelor acopera cu totul caracteristicile si nu am reusit sa vad decat marca, Varta si sigla GM pe capac. M-ar interesa una identica,sau cu capacitate un pic mai mare GM sau Bosch, numai sa incapa in locas. Multumesc pt raspuns. O zi buna
  • fratie

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Cine are posibilitatea sa incarce bateria pe masina , de ex. cei care locuiesc la curte'' pentru a nu mai demonta bateria , pe timpul noptii sau in sezonul rece , incarcarea se poate face cu o singura conditie obligatorie , folositi incarcatoare (redresoare) specializate cu protectii , care au si functia de ''mentinere calda'' a acumulatorului pe langa cea de incarcare .
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu vreau sa incerc si asa ceva




Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Chestionar

Ce baterie aveti pe masina?
1. Bosch 18%
2. Varta 30%
3. Zap 2%
4. Victor 0%
5. Rombat 19%
6. Caranda 6%
7. Exide 10%
8. Altele 11%
891 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR