Ai uitat parola?


  • tase

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Destule....si fiind vorba de obiective cred ca mergi prin oras?asa ca bateria nu are timp sa se incarce.......ba chiar mai mult este chiar....,,,stresata,,....
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
un alt exemplu si inchid: bucuresti-caciulata,aprox 200 km( 1 oprire pe autostrada)
Duminica trecuta,Caciulata-buc(1 oprire).masina a stat pana ieri.am masurat bateria,12v,dupa 5 zile de stat.am facut un drum la parinti,fara opriri(60 km),la oprire avea 12,9.am masurat dimineata 12.4
E ok sau da semne de oboseala?
Multumesc anticipat
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
12 inseamna baterie descarcata, pune-o la incarcat pe redresor.
Alternator nou nu inseamna ca e si bun, ce tensiune ai cu motorul pornit?
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
la ralanti, fara consumatori, 14,1. cu faza scurta si treapta 2 la ventilator 13,8
in mers, aceeasi consumatori, 14-14,1v
intreb daca este normal sa se descarce chiar si pana la 11,6v dupa 5 zile nepornita sau bateria este pe duca
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Tensiunea de incarcare trebuie sa fie in intervalul 14,2-14,4 V, deci alternatorul nu incarca bine => repara-l.
Si incarca URGENT bateria, pune-o pe redresor si daca ai noroc o poti recupera. La 11,6V inseamna ca e descarcata complet. Nu o lasa asa ca bateriile auto nu sunt facute sa fie descarcate complet si se distrug repede.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salutare,

am reluat masuratoarea la borne, conform unor specificatii apartinand colegului big_electro ( caruia ii multumesc inca o data). Masurarea s-a facut din meniul acuns( nu aveam aparatul al indemana)
bateria, dupa 24 ore in care masina a stat, avea 12.3v. cand am oprit-o cu o seara inainte 12.8v.
la 2500 rpm,( cu toti consumatorii porniti: dezaburire, faza scurta,aeroterma pe treapta maxima, aer conditionat), incarcarea este 13,7v.
daca scot un consumator, sau reduc o treapta la ventilatie), incarcarea creste la 13,8, 13,9 iar daca scot dezaburirea sau aerul conditionat ajunge la 14v

este normal acest comportament in conditiile date de valoarea bateriei sau bateria este pe duca? sau alternatorul? sau ambele?
rog un sfat pt a remedia ceea ce trebuie remediat

masina este astra h, z17dth
alternator "nou" Bosch, reconditionat in Taiwan( cu piesa la schimb), are 2 luni pe masina
bateria are 2 ani,daca masina sta 4-5 zile valoarea este 11,6- 12 v
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cind vrei informatii clare si precise,faci masuratori in punctele considerate de unii greu accesibile...,in meniurile ascunse sunt informatii orientative! Merita sa faci o masuratoare a consumului in stand-by,pentru a afla posibila cauza a caderii tensiunii la valori de 11,6-12v...
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salutare,

testat si bateria: din 640 A pt pornire, mai furnizeaza 480 A

scos borna,asteptat 5 min, inseriat aparat masura, valoare 1,5 A... cineva "fura" curent!

in trecut am avut probleme cu firele usa spate dreapta( voi verifica daca totul e ok)
am binecunoscutele erori P 1614 si P 1615( sunt prezente dar masina porneste )
iarna, daca radio este pe "ignition on" il gaseam dimineata pornit ; l-am setat pe ignition off si nu a mai plecat de capul lui
masina este stock.

cateva sfaturi pt verificari "in regim hobby" inainte sa ajung la un electrician?
un service/ electrician bun in Bucuesti?


multumesc!


Ultima modificare facuta de cornel_ionut la Dum 12 Feb, 2017 12:22 am
  • Matrixu'

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ca sa gasesti cine "fura" curentul din baterie este utila metoda cu eliminarea treptata a consumatoriilor prin scoaterea sigurantelor pana cand gasesti siguranta pe care ai cel mai mare consum iar apoi verifici circuitul cu pricina. La Vectra C si eu am incarcarea undeva in jur de 13.7-13.8 volti iar consumul in stand-by nu i-mi depaseste 7mA. La 1,5A cat ai tu pierderea, asta inseamna 18 W consum in gol, ceea ce este enorm de mult.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
cornel_ionut a scris:salutare,

testat si bateria: din 640 A pt pornire, mai furnizeaza 480 A

scos borna,asteptat 5 min, inseriat aparat masura, valoare 1,5 A... cineva "fura" curent!

in trecut am avut probleme cu firele usa spate dreapta( voi verifica daca totul e ok)
am binecunoscutele erori P 1614 si P 1615( sunt prezente dar masina porneste )
iarna, daca radio este pe "ignition on" il gaseam dimineata pornit ; l-am setat pe ignition off si nu a mai plecat de capul lui
masina este stock.

cateva sfaturi pt verificari "in regim hobby" inainte sa ajung la un electrician?
un service/ electrician bun in Bucuesti?


multumesc!


doar la scoaterea sigurantei FE 35( am vazut ca este responsabila pt infotainment) consumul in standby a scazut la 0,3 A, la toate celelalte a ramas cum am specificat mai sus
in continuare radio(cd 50 phone) porneste singur(in special cand sunt temp cu minus). posibil de aici descarcarea bateriei?

am gasit ceva asemanator dar fara rezolvare: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=95203

un sfat ar fi binevenit

multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cind se banuieste ca e o problema in radio-CD, se poate apela la o inlocuire cu un radio al unui prieten care e garantat bun.Inlocuirea se va face cu respectarea procedurii,iar cind se constata ca totul e OK,in privinta consumului in stand-by,se va sti ce trebuie facut...
  • Misuk

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra ZTDH17 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
E clar bateria terminata, eu am avut aceeasi problema, aceeasi situatie doar ca am aflat ca alarma viper cu pornire pe motor facea bateria praf dupa cateva zile 1 sapt de standby, o descarca pana sub 11.5 - 10 chiar sub 9 V. De atunci tot o redresez periodic si inca rezista Smile e o varta silver dinamic de 74 cu 740
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,344
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 1.9 DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
eu am pus buton de on/off pe super alarma vietii, asta sa nu o dau jos.De atunci redresez bateria mai rar.
O asemenea alarma se pune pe o masina folosita des.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Colegilor,citeodata eu cred ca am probleme cu limba romana,cind constat ca nu inteleg unii termeni...! Vad ca tot folositi termenul REDRESEZ,intr-un context greu de inteles pentru mine... Stiu ce inseamna A DRESA(animale),dar nu stiu ce inseamna A REDRESA...!
  • stefanescu78

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare , am opel astra G brek ... si bateria da semne de oboseala , o am de doi ani .... rombat 65 amperi ...intrebarea mea este ... ce baterie imi recomandati ... firma si amperaj 55 sau 65 ... va multumesc
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut
eu am rombat tornada (este verde) de 70 ah, de 5 ani - zafira y20dth.
cind va trebui inlocuita voi lua la fel (cea anterioarã a fost la fel, nu stiu cit a tinut, la mine a mai mers 2 ani).
  • grab_edy

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Poate ajuta pe cineva : Starea de incarcare a bateriei trebuie sa fie minim 75% (tensiune in gol 12.5V). Valori mai mici indica o descarcare partiala (subincarcare) a bateriei. In acest caz trebuie sa va adresati unui service pentru a verifica sistemul de incarcare. – Sistemul de incarcare al autovehiculului trebuie sa furnizeze 13.8V – 14.4V
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegi
Va rog sa ma ajutati in a alege o baterie buna pentru Opelul meu - Astra H 1.7DTJ 81 KW din anul 2008
La ce caracteristici trebuie sa atrag atentie in funcție de masina pe care o am - ma refer la capacitate de stocare de 55,66,70Ah...si curentul la pornire de 500,600,760A ...
Cati Ah trebuie sa am minim-maxim si ce curent trebuie sa scoata la pornire (minim- maxim)?
Am mai citit pe forum si am inteles ca nu e bine sa pui nici mai putin nici mai mult, de aceea vreau sa aleg exact ceea ce i se cuvine automobilului meu.
Va rog sã ma ajutati.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,344
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 1.9 DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
de la 70 Ah in sus pana la 77 Ah ajunge, dar sa aiba cat mai mare curentul de pornire ,peste 700 A.
In general dupa 4 ani ajunge la 75 % din capacitatea initiala. Eu pe 1.9 am

  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
VARTA - 74Ah si puterea la pornire 750A - ok sau mai bine sa aleg unul BOSH? Va rog pareri?

Chestionar

Ce baterie aveti pe masina?
1. Bosch 18%
2. Varta 29%
3. Zap 2%
4. Victor 0%
5. Rombat 19%
6. Caranda 6%
7. Exide 10%
8. Altele 11%
874 voturi

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata