Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Masina are vreo 10.000 km si au inceput ceva probleme la ea.

1.Mi se aprinde check engine cate-odata.Daca opresc motorul si-l pornesc, dispare.
2.Dupa o forja mai grava prin oras, imi ramane blocata la 3.000 RPM pentru un timp, dupa care scade.
3.Imi scartaie placutele pe fata, iar cand dau cu spatele si franez se aude un zgomot ingorzitor (prima oara cand am auzit am crezut ca e vreun camion in spate care franeaza).
4.Radioul nu-mi prinde cateodata posturile (la Cielo asta nu mi s-a intamplat niciodata).

Cam care ar fi rezolvarile la aceste probleme?
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
1. Iesire momentana din parametri- probabil fuel mixture too rich/to lean posibil contacte imperfecte la sonda lambda
2. Probleme TPS f. probabil sau ISC (iddle speed actuator)
3. Nu te mira daca s-au dus placutele
4. Posibil probleme cu antena (de fapt f. probabil)
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@dyS a scris:1. Cred ca este injectorul murdar, se curata cu ultrasunete, din ce am inteles sau cu solutie din comert care se pulverizeaza in capul injectorului;
2. YAC`ul e posibil aa fie gripat sau sa nu fie mai grav, motorasul de la relanti...Confused
3. Verifica placutele, e posibil sa fie uzate.
Mai asteapta parerile altora, eu asta as verifica daca m-as lovi de problema ta Wink

Care injector? poate injectoarele dar atunci ar trebui sa simta intreruperi la acceleratie...motorul e Z18XE nu? probleme garla posibile (are acceleratie electronica, senzori pt. fiecare pedala in parte, APP,BPP,CPP, motoras pt. acceleratie cu 2 senzori, 2 sonde lambda etc.)
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:
@dyS a scris:1. Cred ca este injectorul murdar, se curata cu ultrasunete, din ce am inteles sau cu solutie din comert care se pulverizeaza in capul injectorului;
2. YAC`ul e posibil aa fie gripat sau sa nu fie mai grav, motorasul de la relanti...Confused
3. Verifica placutele, e posibil sa fie uzate.
Mai asteapta parerile altora, eu asta as verifica daca m-as lovi de problema ta Wink

Care injector? poate injectoarele dar atunci ar trebui sa simta intreruperi la acceleratie...motorul e Z18XE nu? probleme garla posibile (are acceleratie electronica, senzori pt. fiecare pedala in parte, APP,BPP,CPP, motoras pt. acceleratie cu 2 senzori, 2 sonde lambda etc.)


Smile Nu te contrazic, eu asta as fi verificat, tinand cont ca unui amic i se apridea "check engine" si a rezolvat astfel problema (masina cu injectie multipunct) Wink
Skip ads

  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Dap...asta e motorul...Z18XE.Le multumesc celor care si-au scris si care vor scrie parerea.
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
In privinta radioului confirm si eu ca merge mult mai prost decit vechiul radio de pe Cielo.Cred ca este de la lungimea mica a antenei de pe Corsa versus antena lunga de pe Cielo.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sa nu uitam celebrul debitmetru, pt. ca aici exista... cei drept nu stiu daca hot film sau hot wire.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Fratilor dar are 10000km, doar nu cred ca e o batranica cu vre-o 100.000 km!
Astfel de probleme nu sunt normale la o masina in garantie(2005). Sau acum trebuie sa cred ca SH meu e mai bun decat un Opel nou nout ?
mihnea: nu cunva vrei sa vezi cat rezista la un test de fiabilitate un Opel?
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai fi urmarit ce am povestit eu despre fordul c-max nu te-ai mai mira...si da, de cele mai multe ori un sh onest din vest pana in 50000 km este mai bun decat o masina noua in .ro.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
De ce trebuie sa-ti dau dreptate cu marfa de west si cea de est?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
daca se aprinde check engine nu inseamna ca e sonda lambda sau injectoarele sau mai stiu eu ce, sunt aproximati 30 de coduri de eroare care pot surveni, cel mai bine ori faci testu cu agrafa, in caz ca merge la o masina asa noua, ori te duci cu ea la tester.

de ex, la mine cand nu se tura mai mult de 3000 era busit RPM sensor, si intra pe map-ul default din ECU, cat sa poti sa mergi cu ea.

poate sa fie sonda lambda, poate sa fie debitmetru, poate sa fie orice.
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca becul check engine nu ramane aprins, nu vede nimic la tester. Banuiesc ca masina e in garantie nu? Tb. dus la dealer, stat pe capul lor, eventual amenintari ca numai asa se rezolva la noi...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
masina in garantie ? - sa-ti scrie tot pe cartea de service si daca e ceva suspect de genul asa face ea, etc., scanat si trimis pe e-mail la opel pt s-e europei si ii trage ala de urechi.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mda, https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=4707 - uite ce tare ii trage de urechi, li se rupe, pe americani ii intereseaza doar banii se p..a pe imaginea de marca, pe traditie tot ce vrei. Crede-ma sunt intr-o situatie oarecum similara cu firma nemteasca sub patronat american...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da, intr-adevar, jenant. Ar trebui atasate si raspunsurile si scrise la opel germania (cum a mai sugerat cineva). Totusi trebuie sa existe o limita.
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Tocmai am aflat vestea cea naspa: caseta de directie e belita.Si costa vreo 700 la Erebus.Masina e in garantie, dar avand suspensie sport (H&R si Koni) reparatia nu intra pe garantie.Nu trebuie neaparat schimbata, dar ma streseaza rau sunetul scos.E clar, urmatoarea masina nu va mai fi un Opel.Sper la un R32 sau un S3 (cat mai repede).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR