Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • new user

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Am un Opel Astra GTC care a venit cu cauciucuri Bridgestone Potenza RE050 91V 225/45R17.

Acum cateva zile am atins cu lateralul rotii din dreapta spate o bordura care avea lasate niste bare metalice incastrate si taiate cu cam la 2 cm desupra bordurii.
Stiti voi, cand se hotarasc unii sa desfinteze un gard, si un muncitor il taie cu flexul si apoi lasa asa "cioturile" ramase din picioarele gardului.

In fine, ideea e ca dupa ce am agatat un rest din asta de bara metalica incastrata in bordura - cam de 1x2 cm din marginea cauciucului a ramas acolo.
Presiunea in roata a ramas ok, dar se vedea deja un pic panza in fundul gaurii din cauciuc.
Gaura era destul de adanca. Cam 1 cm.

Fiindca am sub 2000 de km cu masina , nu ma asteptam sa se rupa in halul asta un cauciuc nou.
Am oprit la prima vulcanizare sa intreb ce e de facut, fiindca ma stresam sa nu se sparga cauciucul.

Domnul de acolo mi-a zis ca nu e foarte grav, cauciucul nu strapuns, si ca se rezolva cu un petec.
Am zis - hai sa fac asta - ca ma grabeam si as fi rezolvat in 10 minute.
Numai ca dupa ce a pus petecul a constatat ca arata foarte nasol si a decis sa intoarca cauciucul cu partea peticita spre inauntru.
Numai ca pe cauciuc scrie "outside" si "inside", si i-am zis ca nu e ok.
Dar el m-a linistit spunandu-mi ca pe spate nu conteaza.

In fine acum mi se pare ca am fact o mare prostie si ca trebuia sa ma duc la Casco, (desi am inteles ca nu prea aveam sanse), sau la Garantie (desi am inteles ca la cauciucuri nu prea e garantie).

INTREBAREA MEA E:
Ce as putea sa mai fac acum?
Sa-l lasa asa, sau sa cumpar alt cauciuc?
Unul nou de tipul asta e vreo 8 milioane si sincer mi se pare super aiurea sa cumpar cauciuc nou dupa doar 2000 de km.
Dar parca nici cu un petec la exteriorul cauciucului (pe lateral) nu e ok.

Cred ca am facut o prostie cu petecul ala, in fine, mai pot repara cumva acum?

Mersi
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sfatul meu este sa iei alt cauciuc. Nici o reparatie pe flancul anvelopei nu poate sa il refaca. In timp, va incepe sa fuleze si tot va trebui scahimbat.
Si montatul cu petecul la interior a fost o idee proasta. Pe langa sensul de rotatie care este important pe oricare punte, ar fi fost mult mai sigur sa ai posibilitatea sa-l verifici cel putin vizual. Riscul sa explodeze este destul de mare si aunci vei strica mult mai multi bani.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
vorba aia:nu belesti ochi belesti buzunarele!
presupun ca nu ai rezerva aceasi dimensiune,sfat ca si bandi..alt cauciuc.
teoretic nu se intampla nimic atat cat nu pierde presiune si nu face galca,dar nu stiu daca poti sa conduci o masina noua cu un cauciuc avariat!eu unu nu as face asta chiar daca as conduce o dacie 1300
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Rezerva e de tip special ? Adica e diferita ?
Ma gandeam ca daca e de acelasi tip cu cele 4 cauciucuri sa pui de la rezerva . Iar in cazul acesta sa pui camera , desi nu stiu daca se gaseste camera de dimensiunea cauciucului tau.
  • new user

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mersi tuturor.
Rezerva e de16, si nu e recomadat sa folosesti ESP cu ea oricum.

Am hotarat sa cumpar alt cauciuc.
Cel mai ieftin am gasit cu 550 ron. Exact ca cel original.
Pe asta vulcanizat de 17 nu pot sa-l tin rezerva ca nu incape.

Am sunat la Allianz si am inteles ca se putea face pe Casco cu putina insistenta desi janta e atinsa aproape insesizabil si ar trebui sa fie atinsa mai tare.

Sincer nu imi vine sa stric janta acum cand are doar doua zgarieturi de 1 mm.
Oricum, am gresit ca l-am vulcanizat, oricum nu-mi ajuta la nimic si am aruncat banii pe geam fiindca oricum il schimb.

Dar am invatat din asta.
Mersi tuturor inca o data pentru raspunsuri.

Smile
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,082
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
new user a scris:
Fiindca am sub 2000 de km cu masina , nu ma asteptam sa se rupa in halul asta un cauciuc nou.

Da, intradevar cauciucurile nu au voie sa se ciupeasca cand dai cu ele de borduri in primii 50.000 km. Mai bine iti luai vw. Wink
  • new user

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
elegance a scris:
new user a scris:
Fiindca am sub 2000 de km cu masina , nu ma asteptam sa se rupa in halul asta un cauciuc nou.

Da, intradevar cauciucurile nu au voie sa se ciupeasca cand dai cu ele de borduri in primii 50.000 km. Mai bine iti luai vw. Wink


Pai si un cauciuc Bridgestone pe VW nu se ciupea? Smile Smile
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La VW exista niste protectii pentru anvelopa iar atunci cand te apropii de o bordura, se declansaza acele protectii iar anvelopa nu o mai atinge Shocked Very Happy
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,082
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
@bandi se numesc tyre-baguri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR