Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
salut
cand opresc motorul se aude un zdranganit metalic ca si cum ar fi toba putin desprinsa sau ceva o sita desprinsa in toba, sau ceva semanator, acum pe frigul asta a inceput sa se auda si daca scade turatia ceva mai jos, adica cand vreau sa plec incetisor doar in ambreiaj in aglomeratie sa zic
ce la ce poate fi oare? daca deschid portiera zgomotul respectiv este mai slab decat in interior si daca ar fi o toba atunci s-au auzi mai tare

de auzit se auzea si vara dar f. slab si doar cand oprea motorul, acum se aude f. slab si cand scade turatia mai jos, dar cand e turat nu

a mai patit cineva asa ceva?

am mai vb. cu cineva pe YM si mi-a spus ca si la el se aude ceva in genul: "cand tai contactul se aude ca o galeata de tabla scapata pe scari" - o exprimare mai buna nici nu se putea, dar la el se aude de curand de cand a mers prin zapada mare, la mine se aude din timpul verii, deci nu e de la zapada, gheata pe sub masina


Ultima modificare facuta de sandumbogdan la Mie 25 Jan, 2006 6:38 pm
Skip ads

  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
la mine se aude un astfel de azomot - zdranganit - cand pornesc masina.pun pe seama tobei treaba asta - adik ma gandesc sa nu atinga pe undeva.dupa ce o sa gasesc o rampa o sa imi dau seama.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Da-i o vizita la elevator!
Acola poti sa vezi pe dedesupt ce zangane si simplu.Clientul la volan urcat la cucurigu jos asazisul mecanic care afla ce zangane.Daca vrei te trimit la un service ieftin si compatibil cu astfel de probleme.Valabil in Bucuresti!
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cred ca e de la toba finala, daca e prea ruginita(s-a desprins in partea de interior)
Skip ads

  • CristianM

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema nu se aude f tare(ca o trepidatie metalica), dar doar cand temeratura de afara este sub o grade si motorul este rece. Dupa ce se incalzeste nu se mai aude. Se aude cand e rece si franez su ambreajul debraiat doar in momentul cand masina se apleaca de fata, la fel si daca dau inapoi mai tare, cateodata si la oprirea motorului. Am fost in primavara trecuta la Erebus si au zis ca este o buba generala cu un tampon de la motor care tb desfacut si restrans am platit 8 eur si acum cand a venit frigul face la fel.
  • sunbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si eu aceleasi simptome. cand opresc motorul se aude un troncanit. la fel si cand pornesc dimineata si e frig se aude o hodorogeala pana se mai incalzeste. am observat ca bate o bucata de plastic si furtunul de la aer unde se imbina. (sunt 2 furtunuri mai groase) are un joc ca este f rigid ca este inghetat. in afara ca este inervant altceva nu are
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
baieti nu va jucati cu zdranganiturile (vorbesc serios) si la mine zdranganea ceva si nu m-am ocupat si pe trafic greu cand am trecut peste linii toba finala s-a infipt in linii si pe mine m-a aruncat de c**r in sus, smuls bara indoit pe dedesupt, iar acum ca sa nu mai am probleme mereg fara si oricum trage mai bine....
  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Trancanitul respectiv pe care il auzi tu este de la suportul ventilatoarului
(din plastic), cel care fixeaza ventilatorul de radiator;el a fost conceput prost pentru ca daca te uiti mai atent el este fixat de radiator in partea de sus cu 2 suruburi iar in partea de jos este fixat in 2 cleme ; aceste cleme nu fixeaza strans acest suport iar la turatii joase (trepidatii) acesta vibreaza si se aude un zgomot ciudat din interior;

Se poate remedia inserand niste cauciu crud (eu asa am facut) intre
respectivele cleme si suportul de plastic! Bafta!
Skip ads

  • iov_sd

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sad la mine se aude la fel. am un opel astra G de 1,7 DTI, din 2001. are 140.000 de kilometrii. vara nu se aude asa de tare pt ca e cald si deci si motorul este cald. in schimb iarna...... am adevarate concerte date de zdranganitul motorului pana ce se incalzeste. am vorbit cu cei de la reprezentanta opel din timisoara si mi-au zis ca s-au slabit suportii la motor si ca nu mai este strans cum trebuie. s-ar putea sa fie adevarat. de fapt...... cei de acolo mi-au zis ca nu sunt sigurul care intampina o astfel de problema si nu ar trebui sa imi fac griji. ma gandesc tot mai mult la o skoda octavia. sincer
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
iov_sd, pai schimbi masina doar pentru zdranganitul de la motor ? scapi de probleme cu zdanganit la Opel si dai peste cine stie ce probleme la Octavia Very Happy
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
mai zdrangane si intercooler-ul la rece.Dupa ce o pornesti apasa cu mana pe el si o sa vezi ca nu mai zdrangane.Daca tragi de el usor o sa vezi ca are joc.Are niste cleme tampite de prindere din aluminiu care obosesc in timp.
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca este cum zicea si CristianM: este vorba de tamponul motorului.
Din cate am vazut, tamponul respectiv este ca un inel ce face corp comun cu motorul si este undeva mai jos sub radiator, pe centru. Prin acest inel trece o bara ce face corp comun cu caroseria. Rolul tamponului este de a atenua/opri zgaltaitul motorului la oprire/pornire. Daca ridici capota o sa observi ca la relantiu motorul are o miscare fata-spate vizibila, iar cand il opresti amplitudinea ei creste. In schimb daca cresti turatia, exploziile sunt mai dese si motorul nu mai oscileaza.
Tamponul fiind uzat, inelul loveste direct in bara care trece prin el si face zgomot. La unii din voi care-l au dus de tot se aude si la relanti, iar la altii doar la oprire cand amplitudinea este maxima.
Nu zic ca sigur e asta, dar puteti verifica: pe o rampa sau cu nasul dedesubt opriti motorul si vedeti.
Bafta
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
fratilor, eu am avut asa ceva. Dus in service, schimbat suport motor degeaba, ca ala era bun, cand colo ce sa vezi, se facuse joc intre radiatorul de clima si cel de racire si cand porneam sau opream faceo hodoronc.Rezolvat cu 2 buc cauciuc intre radiatoare la margini la urechile de prindere. nu mai face in veci galagie
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Solutie pentru rezolvarea problemei cu zdranganit la plecat incet din ambreiaj, sau la motor subturat:
Poate nu va gandeati, dar problema poate veni si de la capota motorului (cel putin la mine de acolo era).
Verifica daca ai toate cele 4 tampoane de cauciuc (2 lateral fata, pe aripa si 2 lateral spate pe capota). Daca nu le ai pe toate ... cumpara pana la completare Smile.
Mie imi lipsea unu si rezolvam din tampoanele frontale de pe capota. Sunt in forma de arc, si prin insurubare, desurubare se ating mai bine de partea de jos pe care se lasa capota.
Nu pot sa va spun ce chin era pe mine pana nimeream pozitia corecta a celor 2 tampoane frontale ... pana sa nu mai zdrangane capota. Am rezolvat prin cumpararea tamponului lipsa (20 RON, la reprezentanta).
Sper ca v-am fost de folos ....
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@ popescu iulian
desi am inteles ce ai spus tu , da-ne mai multe detalii sa fiu sigur.
Da si eu si Zafira 2.0 si ink citiva am obserat zgomotul acesta de galeata la masina mea cind opresc masina, dar nu face mereu si as zice ca e de la toba finala care loveste bara spate din cauza vibratiilor, o sa merg si la pilot auto unde am montat-o .
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa vezi daca e de la radiator ridica capota si trage de radiator sa vezi daca are joc. Daca are joc ai sa auzi un tacanit sau ceva asemanator dar mult mai incet decat atunci cand opresti sau pornesti motorul. Pune pe cineva sa tina de radiatoare si porneste si opreste motorul. Daca nu mai auzi zgomotul sa stii ca de acolo e. Pune niste tampoane mici de cauciuc si nu ai sa mai auzi nimic
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am fost la Pilot Auto si mi-au mai fixat teava de la esapament intr-o chestie de cauciuc si metal si acum nu mai a facut zdrang cind am oprit- ramine de vazut in timp dak asta era tot.
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
CristianM a scris:Si eu am aceeasi problema nu se aude f tare(ca o trepidatie metalica), dar doar cand temeratura de afara este sub o grade si motorul este rece. Dupa ce se incalzeste nu se mai aude. Se aude cand e rece si franez su ambreajul debraiat doar in momentul cand masina se apleaca de fata, la fel si daca dau inapoi mai tare, cateodata si la oprirea motorului.


exact acceeasi problema si la mine! zdrangane cand opresc motorul, cand deturez si turez brusc cu masina pe loc se simte cum se zgaltaie, am vibratii in volan de ma gadile palmele, cand masina este in panta se aude iar, si de asemenea cand ajung aproape de semafor o scot din viteza si franez incepe sa faca iar! iar dimineata zici ca imi bate cineva cu ciocanul sub pedalier! chiar sa fie de la tampon? + ca schimbatorul de viteze se zgaltaie si el tare!

@zafira = spuneai ca stii pe cineva bun in aceasta problema? ajuta-ma te rog pentru ca nu o mai suport e un chin si un stres incredibil !
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La mine de la esapament era, se lovea in spoiler-ul spate, acum nu mai face.
Dar nu aveam probleme cu vibratii in volan si pedale.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ifconfig a scris:Trancanitul respectiv pe care il auzi tu este de la suportul ventilatoarului
(din plastic), cel care fixeaza ventilatorul de radiator;el a fost conceput prost pentru ca daca te uiti mai atent el este fixat de radiator in partea de sus cu 2 suruburi iar in partea de jos este fixat in 2 cleme ; aceste cleme nu fixeaza strans acest suport iar la turatii joase (trepidatii) acesta vibreaza si se aude un zgomot ciudat din interior;

Se poate remedia inserand niste cauciu crud (eu asa am facut) intre
respectivele cleme si suportul de plastic! Bafta!


sa speram ca de la el este, e mai accentuat dupa o repriza de fuga, m-am bagat pe sub ea si am vazut problema cu clemele jos, am bagat niste lemn dar cred ca au disparut deja pt ca mai sesizez ceva slab, e si pozitia nasoala daca nu dau scutul jos.

A mai fost plasticul de la furtunul ce intra in intercooler, cum astea crapa cand in stanga cand dreapta si nu intra chiar la fix pe locurile vechi, mecanicii nu au mai pus suruburile la ele decat de forma iar acel plastic ar fi putut troncani de voie langa fier.

Radiator si intercooler exclus, cel putin la vectra C sunt prinse in cauciuc, poate daca s-a tocit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR